Gå til innhold

ikm uke 23


Zarina

Anbefalte innlegg

Hvordan går det folkens?

Kommer hjem i kveld og tenker teste i morgen tidlig med samme test som jeg fikk svaaakt strek på. Har testet med annet merke negativ, så er vel riktig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er bare 3-5 dpo tror jeg.. Og er ganske sikker på at det ikke klaffet for meg.

Men er veldig spent på dere andre 😄👍

Følger iherdig med 😉

Lykke til med testinga 😄😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje testa men har 0 symptomer og boblene nedentil har ankomt. Da rekner jeg med at testene er negative.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke dy meg og tok en test i morges. Er 6 dpo og testen var selvfølgelig blendahvit. Skal prøve å holde meg vekk fra mer testing frem til lørdag. Da skal vi ut med noen venner så håper på riktig utfall da... vil jo fortsatt være tidlig da, og tar muligens et lite glass vin hvis testen er blendahvit... Her er det ingen tydelig symptomer. Har veldig ømme pupper om dagen, men det kan jo like gjerne være pms. Har igrunn en følelse av at denne mnd var uten hell, til tross for iherdig prøving. Får vel holde på håpet en liiiten stund til da :)

 

Noen i denne gruppa bør jo være heldige, så krysser alt jeg har for oss :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal holde meg unna prøving helt til fredag. Da er jeg 10 dpo. Kjenner småmurringer jevnt og trutt. Har følelsen av at det klaffet denne gang, så jeg blir nok kjempeskuffa dersom det ikke blir noe av denne pp. Blir spennende å se☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den testen ser jo positiv ut, slurpå! Gratulerer med et lite frø i magen hvor mange dpo er du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den testen ser jo positiv ut, slurpå! Gratulerer med et lite frø i magen hvor mange dpo er du nå?

Jeg er 8 dpo. Men ingen symptomer. Dei kjente boblene nedentil er eit tegn på heksa er på veg. Men får HÅPE DET SITTER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sure oppstøt og mageknipe i dag. Men kan jo komme av noe jeg har spist også. Og det er vel lite sannsynlig å få symptomer allerede nå. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tegn til positiv test i dag.... Så som jeg tenkte var det meget synlig skyggestek på fredag😈 Irriterende!! Men får som fortjent da jeg tester for tidlig.

Er jo fortsatt håp da ikm er søndag/mandag, men tror ikke. Eneste er at jeg har rare pupper, nesten brennende. Ikke vondt ved berøring men rar følelse. Kan være nytt pms symptom etter amming.

 

Lykke til Slurpå😃👍Håper det går din vei nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Setter meg på listen. Det ble 3 dager før el siden vi hadde ikke mulighet til nærmere - så har ikke stor tro. PP 6 her.. 

 

 

 

1.6 Krilor

2.6 Tingeling87

3.6 Slurpå

4.6 LilleMy1989

5.6 Zarina, MiSpire

6.6

7.6 Hoppetau, taus90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå glad på dine vegne, Slurpå!

 

Her er det fortsatt negativ test... Regner med ny pp :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg smerter i korsrygg og der nede. Da er det vel egget som slipper og tårer ikkje og teste. Må syke meg opp til negativ test i morgon. ÅÅÅÅÅ BLIR SÅ DRITT LEI

 

Blir vel full mens på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg smerter i korsrygg og der nede. Da er det vel egget som slipper og tårer ikkje og teste. Må syke meg opp til negativ test i morgon. ÅÅÅÅÅ BLIR SÅ DRITT LEI

 

Blir vel full mens på mandag.

Smerter i korsrygg kan jo være g.tegn da, men du kjenner kroppen din best. Håper du ikke har rett😉 Skjønner du er DRIT LEI!! Vet ei til ei som er det. Lyst å skrike høyt av frustrasjon og forbannelse😈. Tempen min gikk ned i dag, ikke helt til normal mensentemp enda men er vel i vente...Klem te dæ😊 Endret av Krilor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt håp er ikke ute Slurpå! Håper det går bra! Her har all murring gitt seg.. Ikke tegn til noe som helst.. Mista litt troen på at det har klaffet denne gang nå. Og jeg skal i utdrikningslag på lørdag. Må teste i morgen tidlig og på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svake mensen"smerter". Ikke smerter men kjennes ut som mensen... Stressa... Bare 6 dpo men mensen kom en uke før tia sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har også murringene i magen begynt å melde seg... Så regner med at tanta kommer et par dager for tidlig... Tester nok igjen i morgen og lørdag for å være sikker, men regner med negativt resultat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange dpo begynner dere å teste.

Skal på vin og ost kveld med noen venninner i helga, så hadde vært greit å vite ståa før det. Er det for tidlig å teste 7-9 dager dpo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 6 dpo ca jeg. Testet i dag jeg og pga et glass vin til mat litt senere. Men negativ. Regnet med det. Aaaalt for tidlig tenker jeg. Har bestemt meg for å leve som normalt til pos test (el antydning til pos test) hadde kjemisk sist Mnd. Testet pos 8dpo. Men 5 dager senere var "trykket" borte og mensen kom to dager etter det igjen... 😢 Så litt risky å teste så tidlig og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er jeg 10 dpo. Spent på hva testen vil vise. Har kjøpt boots apotek sin test. Er det noe bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet vel 6-7 dpo tror jeg. Klarte ikke dy meg :P er 9 dpo i dag og har ikke testet i dag. Må ta ny test på lørdag morgen... Håper selvsagt på positiv, men har ikke troa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...