Gå til innhold

ikm uke 23


Zarina

Anbefalte innlegg

Lurer på om el'en min var på onsdag... Hadde mye el slim da. I går var det mye mindre og ikke like elastisk...

Kan hende denne pp'n ble bare tull. Har vært syk og lite sex. Fikk bare inn en runde i går.

Egge er sluppet når du er på det bløteste. mindre elastisk er egget sluppet. Slik har jeg forstår det men jeg kan jo ha feil fordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok en g.test just for fun ( testoman ). Kom frem et svaaaaakt strek nr 2. Mulig skyggestrek? Vises selvsagt dårlig på bilde da det er vanskelig å se ellers også, men ser noe. Har jo erfart dette tidligere, så kan være skyggestrek eller feil på test. Fikk flere cb+ slike.

http://i59.tinypic.com/2igeywp.jpg

Jeg ser skygge og tvi tvi den skal bli sterkere.

 

Nå fikk jeg lyst til og teste og. Er 5 dpo så får teste når ungane har lakt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tok en g.test just for fun ( testoman ). Kom frem et svaaaaakt strek nr 2. Mulig skyggestrek? Vises selvsagt dårlig på bilde da det er vanskelig å se ellers også, men ser noe. Har jo erfart dette tidligere, så kan være skyggestrek eller feil på test. Fikk flere cb+ slike.http://i59.tinypic.com/2igeywp.jpg

Jeg ser skygge og tvi tvi den skal bli sterkere.

Nå fikk jeg lyst til og teste og. Er 5 dpo så får teste når ungane har lakt seg.

Krilor kor mykje er MIU på testen du bruker 10 ,20, 25 el 50 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tok en g.test just for fun ( testoman ). Kom frem et svaaaaakt strek nr 2. Mulig skyggestrek? Vises selvsagt dårlig på bilde da det er vanskelig å se ellers også, men ser noe. Har jo erfart dette tidligere, så kan være skyggestrek eller feil på test. Fikk flere cb+ slike.http://i59.tinypic.com/2igeywp.jpg

Jeg ser skygge og tvi tvi den skal bli sterkere.

Nå fikk jeg lyst til og teste og. Er 5 dpo så får teste når ungane har lakt seg.

Krilor kor mykje er MIU på testen du bruker 10 ,20, 25 el 50 ?

25😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en g.test just for fun ( testoman ). Kom frem et svaaaaakt strek nr 2. Mulig skyggestrek? Vises selvsagt dårlig på bilde da det er vanskelig å se ellers også, men ser noe. Har jo erfart dette tidligere, så kan være skyggestrek eller feil på test. Fikk flere cb+ slike.http://i59.tinypic.com/2igeywp.jpg

Jeg ser skygge og tvi tvi den skal bli sterkere.

Nå fikk jeg lyst til og teste og. Er 5 dpo så får teste når ungane har lakt seg.

Krilor kor mykje er MIU på testen du bruker 10 ,20, 25 el 50 ?

 

25[/

 

Fikk du streken innen fristen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, står at testen kan slå ut ca.7dpo. Frist 40sek -5 minutter. Vistes etter et par min.

Lyst å teste en gang til nå i kveld men usikker på om det vil vises noe på utvannet urin uansett nå...el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, står at testen kan slå ut ca.7dpo. Frist 40sek -5 minutter. Vistes etter et par min.

Lyst å teste en gang til nå i kveld men usikker på om det vil vises noe på utvannet urin uansett nå...el?

Jeg har vert på jobb og har vel fått i meg nesten 1,5 liter vaten. Så venter og teste til i morgon tidligt. Men det kribler i fingrane etter testing. TESTOMANEN SOM JEG ER

 

Har fått den berømte ømheiten der nede men er spent om dei boblene kommer. Kommer dei boblene da kommer tante rød om ei uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt rart da jeg har samme følelsen nå som rundt påsketider hvor jeg fikk svake tester. ...var også da som nå på reisefot og besøk hos foreldrene mine😉

 

Lov å håpe men sikkert skyggestrek😈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene fordeg, krilor! Blir spennende dager fremover :) jeg er bare 2-3 dager dpo og tiden går saaaakte... har så lyst til å teste, men er jo så alt for tidlig til å ha sjans for noe annet utfall enn negativ test. Prøver å vente til neste helg, men vet ikke om jeg klarer ;) testetøs de luxe! Trodde aldri jeg skulle bli en sånn, men her sitter jeg og går helt crazy bananas med tester av alle slag hver mnd :P

Endret av Zarina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet faktisk ikke om jeg er dpo enda... To apper som viser forskjellig, og veldig lite symptomer bortsett fra.....ja, kåt.... Hehe. Og det har jo ikke "gått over" enda så lurer på om EL faktisk ikke er enda... Kommer nok til å teste og tempe etter EL hvis det ikke går denne PP...

Har derimot begynt å merke ømhet/vondter i hofte/korsrygg så noe er på gang  :Nikke:  men om egget har sluppet eller ikke vet jeg ikke... Hmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må endre meg på ikm dagen. El kom vist dagen etter...

 

1.6 Krilor

 

2.6 Tingeling87

 

3.6 Slurpå

 

4.6 LilleMy1989

 

5.6 Zarina, MiSpire

 

6.6

 

7.6 Hoppetau

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende Slurpå 😄👍 krysser fingrene for deg 😉

Her er vell håpet ute for denne pp'n 😞

Kjenner jeg er små furten 😂 jaja! Hva skal mann gjøre? Må nesten bare vente til neste pp.

Ha ei fin helg folkens 🎉😄👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Slurpå krysser fingrene for deg

Her er vell håpet ute for denne pp'n

Kjenner jeg er små furten jaja! Hva skal mann gjøre? Må nesten bare vente til neste pp.

Ha ei fin helg folkens

Krysser og håper at du tar feil og at det lyser ein positiv test for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så spennende Slurpå krysser fingrene for deg

Her er vell håpet ute for denne pp'n

Kjenner jeg er små furten jaja! Hva skal mann gjøre? Må nesten bare vente til neste pp.

Ha ei fin helg folkens

Krysser og håper at du tar feil og at det lyser ein positiv test for deg.

Tusen takk 😄 Får bare håpe.. Men føler meg ganske sikker på at det glapp for oss denne pp'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også.... Pga fraværende mann i el.uka. 😉

Ser fortsatt svak strek på testen jeg tok i går men tatt to i dag som er blendahvite😯. Mensen om ei uke og det stemmer it i fra påbegynte mensensmerter.

 

Irriterende "lure"streker. Kjøpt dyre tester på lokalbutikken her og skaper håp og tanker. Lyst å slutte teste men det klarer jeg ikke😉

Håper gubben er hjemme neste pp i el-uka.

 

Lykke til. Krysser fingrene for dere😃😃✌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også.... Pga fraværende mann i el.uka.

Ser fortsatt svak strek på testen jeg tok i går men tatt to i dag som er blendahvite. Mensen om ei uke og det stemmer it i fra påbegynte mensensmerter.

Irriterende "lure"streker. Kjøpt dyre tester på lokalbutikken her og skaper håp og tanker. Lyst å slutte teste men det klarer jeg ikke

Håper gubben er hjemme neste pp i el-uka.

Lykke til. Krysser fingrene for dere✌

Ta ein test til i morgon. Kanskje det kan være håp. Krilor

 

Her er 0 symptomer og rekner med negativ i morgon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også.... Pga fraværende mann i el.uka. 😉

Ser fortsatt svak strek på testen jeg tok i går men tatt to i dag som er blendahvite😯. Mensen om ei uke og det stemmer it i fra påbegynte mensensmerter.

 

Irriterende "lure"streker. Kjøpt dyre tester på lokalbutikken her og skaper håp og tanker. Lyst å slutte teste men det klarer jeg ikke😉

Håper gubben er hjemme neste pp i el-uka.

 

Lykke til. Krysser fingrene for dere😃😃✌

Er jeg på feil uke eller? 😜 1 dpo jeg. Ikm 5. Juni Syns så mange tester allerede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også.... Pga fraværende mann i el.uka. 😉

Ser fortsatt svak strek på testen jeg tok i går men tatt to i dag som er blendahvite😯. Mensen om ei uke og det stemmer it i fra påbegynte mensensmerter.

 

Irriterende "lure"streker. Kjøpt dyre tester på lokalbutikken her og skaper håp og tanker. Lyst å slutte teste men det klarer jeg ikke😉

Håper gubben er hjemme neste pp i el-uka.

 

Lykke til. Krysser fingrene for dere😃😃✌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg i feil uke eller? Syns så mange tester 😂 jeg er 1 dpo. Er det ikke for tidlig uansett når i uka her ikm er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg i feil uke eller? Syns så mange tester 😂 jeg er 1 dpo. Er det ikke for tidlig uansett når i uka her ikm er?

Tidlig ja...😉 Men når en har usabil syklus og ikke forstår verken el.tester eller temping denne mnd er det litt vanskelig å vente mensen en spes dag. Er alt fra 5-9dpo. ( første pp uten amming, men også gubben på jobb)

I tillegg er jeg blitt testoman etter år tilsammen med prøving.

 

Og er egentlig klar over at gubben var borte, ingen sex rundt el=ingen spire😯.

Endret av Krilor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...