Gå til innhold

ikm uke 23


Zarina

Anbefalte innlegg

jo, det er mulig å få positiv test uten el. mener jeg har lest noe om at el-testene viser at egget er i ferd med å slippe, men at testene ikke kan avsløre om det faktisk slipper. hvis det ikke slipper så vil kroppen begynne med å modne et egg på nytt og el kommer da senere... Ikke godt å si om det er det som har skjedd hos deg eller om el faktisk har vært...

 

Krysser fingrene for at du ikke har hatt el og rekker å få sendt inn noen krigere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da vart min EL test positiv alså 2-3 dager før forventa. Barre håper at lutfasen er 14 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette er fryktelig spennende 😄 satser på at svømmerne deres er noen seigliva karer!

Håper det klaffer for dere alle denne pp'n ❤️

Jeg skal vist ha eggløsning på fredag i følge appen. Får bare håpe den har rett! Skal overnatte på hotell og greier 😄👍 satser på noe HOT hotell sex som fører til en stykk bolle i ovnen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.6 Krilor

 

2.6 Tingeling87

 

3.6 Slurpå, lillemy1989

 

4.6

 

5.6 Zarina

 

6.6

 

7.6 Hoppetau

 

Lykke til med første pp LilleMy1989 😄👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testene mine lever også sitt eget liv om dagen... Hadde nesten positiv på fredag ettermiddag, og så negativ i går kveld og positiv cb nå i ettermiddag... El slimet har begynt å forsvinne så tror El er i dag. Har fått lagt inn aksjer fredag og lørdag og prøver i kveld og i morgen også, så får man bare håpe på det beste...

 

Ha en fin 17.mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er ELtesten på retur. Da er det 3 dager tidligere en forventa, men jeg skal ta El tester fordet. Kan hende det prøvde og det ikkje kom egg. Skal vokte for EL skal ikkje lure meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til lykke med dagen😃😃

Lurt Slurpå.😉 Her er det jo slik. Positiv, negativ og positiv....

Fortsatt positiv el-test i kveld. Elslim og el-smerter. Holder det til i mårn kveld tro?? Er det 12-36 timer etter siste el-test som gjelder?

Egget lever i ca.24 timer.?? Er det håp???

Blir gaaaaal, kunne man tenkt på noe annet men føler jeg har det extra travelt nå pga mindre egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håp er det uansett 😄

Folk blir gravid på di undligste vis 😉

 

Til lykke med dagen damer 😄🍰🎉🍦

Har feiret i bunad og spist kake til den store gullmedalje 😄

tror ikke jeg har el enda. Men har hatt menssmerter di site dagene. Noe jeg absolutt ikke bruker å ha etter jeg er ferdig med mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen stor temperaturstigning men negativ el-test. Fortsatt sterkt strek men ikke like sterk som kontroll. Slim og smerter fortsatt. Kanskje denne mnd bli uten eggløsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El test er blit svaker og EL slimet er borte + smerte på venstre side borte. Vil test videre for det er ca 3 dagers forandring. Skulle hatt eggløsning onsdag men Ikm blir forandra til mandag. Barre ikkje lutfasen blir kortare den må vere lengre en 10 dager.

 

Så har fått inn aksjer og gubben er på jobb kurs til torsdag. Flaks dersom EL stemte. krysser og håper det var rette EL toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var billigtestene nesten positive igjen...har litt murring i eggstokkene, men nesten ikke el-slim. I tillegg har jeg to posotive cb-digital (en positiv i dag og en i går), så da håper jeg virkelig at el faktisk kommer så jeg kan vandre over i dpo-land...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lure på om el er i dag...? Hadde negativ test i dag( som sagt sterk strek men negativ) men fortsatt slim og vondt. Fått lagt inn aksjer først nå og håper...😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg heier på dere 😄👍

Kan ikke si at jeg merker noe forandring mtp el. Men har selvfølgelig pådratt meg en kraftig forkjølelse... Blir lite sex av sånt😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg Krilor! Her har det blitt lagt inn aksjer hver dag de siste dagene... Mer romantisk for hver dag som går :P synes denne prøvingen er noe stort stress, men er jo verdt det i andre enden så klart :)

 

Så kjipt at du har blitt syk, Hoppetau. Håper du blir fort frisk

 

Krysser fingrene for at du fikk tidlig El, slurpå!

Endret av Zarina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.6 Krilor

 

2.6 Tingeling87

 

3.6 Slurpå

 

4.6 Mispire

 

5.6 Zarina

 

6.6

 

7.6 Hoppetau

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slengte meg med her ettersom mensen kom en uke før tiden ved forrige prøving 😒 hvor gamle er vi i denne uken og hvor kommer vi fra? :)

 

Jeg er 30 fra Trondheim. Ikm mellom 4-6 juni

Endret av mispire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.6 Krilor

 

2.6 Tingeling87

 

3.6 Slurpå, lillemy1989

 

4.6 mispire

 

5.6 Zarina

 

6.6

 

7.6 Hoppetau

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være mispire :)

 

Jeg er 29 enn så lenge ;) blir 30 i høst. Er fra Vestfold. Vi prøver på nr 1 og er litt utålmodige på at en liten spire skal komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle hatt el i dag, men jeg merker ingenting, så det kan hende at den er forsinket. Pleier alltid å kjenne el.

 

Ellers er jeg 27 år, bor i Hardanger. Prøver på 3.mann☺️ 2pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at det var EL på meg i helga for testene blir ikkje sterker igjen. Da er jeg 2 Dpo.

 

Jeg er 43 år, bor i Førde området. Prøver på 6 mann. Rekner med og prøve lenge pga av alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettelse: kjenner muligens at jeg har el nå allikevel. Nå merka jeg de vanlige "smertene" som jeg pleier å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen steg i dag så regne med el var i går. Fikk kanskje akkurat lagt inn aksjer....😉

 

35 ( 36 til høsten), bor i Nord-Trøndelag 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må visst flytte meg til 4-5.6, appene greier ikke bestemme seg og jeg har ikke tatt nok notater før vi begynte til at jeg vet nøyaktig. Vet at EL bruker å være sånn ca enig med appene.... Bruker faktisk to stykker: Clue og M. Cycles. Veldig greit. 

 

Ellers så er jeg 26 år og kommer fra Ålesund.

 

EL ca 20 -22.5?? Kun merket ett symptom hittil, men vi legger inn aksjer så vi treffer det som er.

IKM 4-5.6

PP1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...