Gå til innhold

ikm uke 23


Zarina

Anbefalte innlegg

Her har jeg begynt å blø to dager FØR jeg skal, selv om jeg bare har beregnet 24 dagers syklus. Venter på at det skal ta seg opp. Men det gjør det nok. Så da blir det ikm uke 27.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen tegn til tr enda... Men skikkelig humørsvingninger! Sint så ei fele! Tror gubben er gla han er bortreist på jobb 😂

Så da tipper jeg tr kommer som forventet i løpet av helga.

Er det noen som har testet positivt?

 

Klem til deg Krilor ❤️ Og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://tinypic.com/r/2colhqx/8

 

Trenger litt hjelp nå for skjønner ingenting... Fikk mensen på mandag kveld... I går kveld stoppet blødningen, og jeg pleier å blø i 4-6 dager... Har jo spottet siden lørdag og hatt negative tester så var helt sikker på at det var tr som kom. I ettermiddag tok jeg en test for moro skyld siden mensen var så kort... Og da kom det opp en svaaak strek med en gang! Tok ikke mer enn noen få sekunder. Men streken er svak som sagt, så jeg vet ikke om jeg skal tolke det som skyggestrek eller positiv strek. Det var bare 2.5 timer siden forrige toalettbesøk så sikkert litt lite konsentrert urin... Kan dere hjelpe meg jenter, positiv eller ikke??? (er 16 dpo)

Endret av Zarina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir nok testing hver dag fremover til jeg klarer å tro på positivt resultat. :) Har jo ingen symptomer på noe som helst, så regner ikke med at de fortsetter å være positive! Hadde ømme pupper frem til lørdag/søndag, men nå er det helt borte. Sikkert kjemisk hvis flere tester er positive... Tør ikke håpe på noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok testing hver dag fremover til jeg klarer å tro på positivt resultat. :) Har jo ingen symptomer på noe som helst, så regner ikke med at de fortsetter å være positive! Hadde ømme pupper frem til lørdag/søndag, men nå er det helt borte. Sikkert kjemisk hvis flere tester er positive... Tør ikke håpe på noe...

Krysser fingrene for deg!! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere... Har aldri hatt lengre syklus enn 32 dager. Nå er jeg på syklusdag 35, og fortsatt ingen tegn til mensen. Negativ test test lørdag og onsdag. Hva skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk negativ test i dag morges, så da var det vel sikkert kjemisk... Har sikkert vært positiv i noen dager siden jeg ikke har testet siden lørdag/søndag. Så da er jeg i alle fall helt sikker på at det blir ny pp :)

 

Amor - ta en ny test! kan jo være at du bare får sent positiv test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå trist å høre Zarina :-( Den sitter vel snart ❤️

 

Fikk sambo til å kjøpe flere tester i dag, så om den ikke dukker opp snart må jeg vel bare fortsette å teste ... Slitsomt å gå å vente på mensen. Vil bare at den skal komme.

Endret av am0r
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok testing hver dag fremover til jeg klarer å tro på positivt resultat. :) Har jo ingen symptomer på noe som helst, så regner ikke med at de fortsetter å være positive! Hadde ømme pupper frem til lørdag/søndag, men nå er det helt borte. Sikkert kjemisk hvis flere tester er positive... Tør ikke håpe på noe...

Ser ut som noe er på gang👍 Håper det går riktig vei for dere. Spennende å følge med.😃 Klem og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme problem som deg am0r, er nå på dag 41, ingen mens og negative tester..to siste periodene varte i 35 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok test i dag tidlig, helt negativ - så da skjønte jeg det var over for denne gang. "tante rød" kom senere på dag... pp 7 neste. lykke til videre til dere alle :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

av oss alle må det jo bil værtfall en positiv test!

Her er jeg 100% sikker på at tr kommer i morgen tidlig. Alt tilsier at hun kommer. Så... Ja det blir nok pp3 på meg.

 

Jeg har skaffet meg babyklister. Noen med erfaring? Skal starte på den til neste eggløsning.

 

Håper dere alle har ei fin helg 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test igjen her i dag, syklusdag 37. Vi får holde motet oppe atiram87 :-)

 

Skal du teste idag og? Jeg har plutselig ikke menssmerter lenger.. så lurer på hva som skjer. Skal teste neste uke viss mensen ikke kommer før:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dråper som du skal drikke som skal hjelpe egget å feste seg lettere. Mer enn det vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tr i dag... Har hun ikke dukket opp i morgen tidlig blir det test.

Er ikke så veldig optimist siden alt tyder på at tr kommer. Men kan virke som at eggløsningen var senere enn jeg trodde og da kan det være at sexen klaffet bedre 😄 får bare krysse fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Negativ test igjen her i dag, syklusdag 37. Vi får holde motet oppe atiram87 :-)

Skal du teste idag og? Jeg har plutselig ikke menssmerter lenger.. så lurer på hva som skjer. Skal teste neste uke viss mensen ikke kommer før:)

Mensen kom i dag, 7 dager på etterskudd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...