Gå til innhold

Endelig gravid😄


Håper_og_tror

Anbefalte innlegg

Godt å høre at jeg ikke er heeeelt på jordet! Det er akkurat som dere sier, skulle ønske jeg var lykkelig, men får det ikke til. Hadde et lykkeøyeblikk forleden da vi var ute og reiste. Vi lå i stor hotellseng og så på TV når mannen sa; jeg kunne tenke meg å lage en sånn vugge som henger i taket ved siden av senga...

Da fikk jeg klump i halsen og tårene trillet. Ble helt satt ut av at vi sannsynligvis skal bli en liten familie❤️

Flere sånne øyeblikk, takk! 😂

 

Jeg kjenner meg også litt som deg.. Jeg er utrolig glad for at vi er blitt gravide, men samtidig er jeg så utrolig redd for en eventuell skuffelse. Vet jo også at det er litt større sjans for spontanabort med pcos.. Men jeg prøver å glede meg så får jeg heller ta skuffelsen hvis den kommer. Ingenting som forandrer seg om jeg går å er bekymret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei dere! :-D vi har forsøkt å bli gravide i snart to år, både med og uten prøverør. Men i år fikk vi den beste julegaven vi kunne fått! Jeg er blitt gravid hely uten prøverør! :-D er nå 5 uker på vei, og venter spent på UL i begynnelsen i januar :) ser foresten at de har vognen vi vil ha på kjempesalg, men det er vel helt tullete å skulle kjøpe allerede nå? :-)

Gratulerer så masse! Herlig at naturmetoden slår til! Det er lov å kjenne på gleden selv om det er vanskelig.

 

Ang vognen, så hvorfor ikke?? Du trenger jo ikke ha den stående i gangen, men ha den nedpakket i boden til den skal tas i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

Har måttet fordøye litt her... Var på ul i går (vi er 7+2) og så TO store plommesekker. Jeg holdt for øynene, mannen min fulgte intenst med og legen sa ingenting. Det var mannen som sa: Er det to??? Legen var forsiktig med kommentarene, men sa han mente de var for små. Bare 4-5mm når de burde vært 7-10mm. Han slet også med å se hjertene. Mente han kanskje så litt flimmer på begge to, men det kan ha vært så mye. Vi skal tilbake om en uke og frem til da er det bare å tro så mye som mulig! Dette SKAL gå fint ❤️

Så her sitter jeg. Livredd og litt glad og nervøs og alt under ett. Jeg snakket med Rilsen som gav meg håp. Hun sa: Du aner ikke hvor mange rare målinger som har resultert i perfekte og friske barn!

Støtter meg til henne frem til vi vet mer...

 

Kan dere være snille å sende oss litt ekstra tanker den kommende uka? Vi trenger det virkelig, alle fire❤️❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kite: jeg sender deg all verdens gode tanker, både til deg og de to små spirene dine 💗💗💗 Inntil det motsatte er bevist er du jo gravid! Håper dere klarer å ha en fin julaften med mye glede og forventninger til tross for usikkerheten! 💞

 

Min lille perfekte jente ble født mandag morgen, 14 dager over termin! Hun veide 4,5 kg og er fortsatt skikkelig glupsk 🍼🍼🍼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kite. Kjempemasse lykke til på tirsdag. Fingre og tær er krysset, og positive tanker sendes deres vei!

 

Hratulerer så mye J'espere. Stor og fin liten frøken dere har fått. Håper du får nyte jula og fine barselsdager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kite! Masse lykke til med ny ul til uken. Håper det er gode nyheter, 7 uker er veldig tidlig så mye kan skje ennå!

 

Gratulerer så masse med småen Jespere! Hvordan har den første uken vært? Har dere fått en god start? Håper du har fått kost deg masse i julen og at du får en flott barselstid. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et bankende hjerte og en plommesekk som ikke hadde vokst. Må fordøye litt, men en baby er bedre enn ingen baby 💓 Får sørge litt over den vi mistet og så rette all kjærlighet mot den vi (forhåpentligvis) møter i august!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gode og triste nyheter på en gang. Godt dere fikk se et bankende hjerte, men trist med den dere har mistet.

Prøv å slapp av og nyt hvert lille "møte" med den lille frem mot august. Vi valgte å ha tidlig ul i uke 13 med førstemann. Det var veldig kjekt. Det var først da det gikk skikkelig opp for oss at vi faktisk var gravid.

Ta godt vare på hverandre! og masse lykke til videre med graviditeten.

 

Styrkeklemmer og gode tanker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kite: så trist og så fint på en gang! 💗💗💗 Ta dere tid til å kjenne på både de gode og vonde følelsene! Jeg håper de gode etterhvert overtar etterhvert som den lille spiren vokser og blir mer og mer virkelig for dere!

 

stompen80: vi hadde en tøff start fordi jeg hadde morkakerester etter fødsel som ga store blødninger, jeg var på intensiven i to døgn før jeg fikk komme ned på barsel. Det var veldig tøft ikke å få være sammen med lille gull de første dagene. Men etter jeg fikk komme på barselsavdelingen det veldig veldig fint, og nå har vi endelig kommet hjem fra sykehuset også! 💗 Er fortsatt blodfattig til tross for mye blodoverføringer, så blir utmattet av ingenting, og det er jo litt utfordrende med en lite nurk som vil ha mat hele tiden, men er så overlykkelig over at hun er frisk og at alt er bra med henne så det overskygger det meste! Nå har jeg også en fantastisk mann som gjør det han kan for at jeg skal få sove litt så jeg blir bedre! 💗💗💗

Hvordan går det med dere da? Det har vel vært en fin og annerledes jul med et lite knøtt i hus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tanker😊 Vi har blitt enig om at tvillingvogn er så dyrt, og at det er fint med bare en seng+kommode på babyrommet 😉 Da har jeg plass til gyngestol også...

Vi muntrer hverandre opp og gleder oss til neste ul 12. januar.

Endret av kite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tanker😊 Vi har blitt enig om at tvillingvogn er så dyrt, og at det er fint med bare en seng+kommode på babyrommet 😉 Da har jeg plass til gyngestol også...

Vi muntrer hverandre opp og gleder oss til neste ul 12. januar.

 

Tenker masse på deg ❤️ Vi har jo også termin i august og jeg skal på UL om en uke🙈 Er superspent, nervøs, gleder meg, aner egentlig ikke hva jeg skal føle..

Gøy at vi er nesten like langt på vei og kan følge hverandre 👌🏼😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Takk for gode tanker😊 Vi har blitt enig om at tvillingvogn er så dyrt, og at det er fint med bare en seng+kommode på babyrommet 😉 Da har jeg plass til gyngestol også...

Vi muntrer hverandre opp og gleder oss til neste ul 12. januar.

Tenker masse på deg ❤️ Vi har jo også termin i august og jeg skal på UL om en uke🙈 Er superspent, nervøs, gleder meg, aner egentlig ikke hva jeg skal føle..

Gøy at vi er nesten like langt på vei og kan følge hverandre 👌🏼😃

Ja, dette blir et spennende år! Ny UL

for oss den 12. januar.

 

Lykke til😊👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår 🍸🎉🎊🎈

 

Bare ti dager til UL Kite! Wii det blir spennende! Håper dere får se en liten knøtt som har blitt mye større siden sist! 💗

Endret av J'espere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt var fint med lille gullet vårt på UL idag 😃👌🏼 hjertet slo og alt så normalt ut😊 Nå går det litt mer opp for oss at vi faktisk skal bli foreldre ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt var fint med lille gullet vårt på UL idag 😃👌🏼 hjertet slo og alt så normalt ut😊 Nå går det litt mer opp for oss at vi faktisk skal bli foreldre ❤️

Fantastisk!! Gratulerer 👏🏻 Gleder meg til å følge dere!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre. Kose deg så godt du kan med graviditeten! :)

Det skal jeg, til tross for kvalme og tretthet 😃👍🏻😁
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Alt var fint med lille gullet vårt på UL idag 😃👌🏼 hjertet slo og alt så normalt ut😊 Nå går det litt mer opp for oss at vi faktisk skal bli foreldre ❤️

Fantastisk!! Gratulerer 👏🏻 Gleder meg til å følge dere!
I like måte! 😃👌🏼
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her. Er 33 år. Et ferskforsøk i februar 2011, endte negativt. Skulle komme i gang med frys med de 3 eskimoer, men ble gravid selv på egenhånd mellom forsøkene. Resultatet blir 4 år i morgen. ❤❤😉 så 2014 2 x fryseforsøk. En negativ og de andre overlevde ikke tiningen. Så begynte vi med nytt søskenforsøk i nov. Fikk ut 3 egg i 16.12.15 en inn, som vi testet positivt på 1.nyttårsdag 😉 gleden er stor. Men i dag, så kom det litt brunt utflod, håper det var helt uskyldig.Er 5-1 i dag. Ingen smerter eller ubehag. Grugleder meg til UL på 27.01.16... Tvi tvi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen i "klubben" Tiina!

Jeg har bittelitt brun utflod nesten hver dag. Gyno sa det over hodet ikke var noe å bekymre seg for. Så lenge det ikke var friskt blod. Vi skal på fjerde ul på to mnd neste tirsdag. Skikkelig berg og dalbane. Først lite å se. Så tvillinger som var "for små" og sist en liten og en stor. Så jeg gruer meg også. Hver gang 😊

La oss håpe og tro at alt går fint og at vi får lykkebabyene ut i løpet av 2016!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...