Gå til innhold

Endelig gravid😄


Håper_og_tror

Anbefalte innlegg

Vi har også vært på ul i uke 7, 11 og 18 (oul). Veldig gode tilbakemeldinger 😊 Alt så bra ut 👍

Så bra! 😊😊 her så også alt normalr ut så er ikke så veldig nervøs for OUL 😊 Syns det har vært godt med de ekstra UL så jeg ikke har bekymret meg sånn 👍🏻☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Vi har også vært på ul i uke 7, 11 og 18 (oul). Veldig gode tilbakemeldinger 😊 Alt så bra ut 👍

Så bra! 😊😊 her så også alt normalr ut så er ikke så veldig nervøs for OUL 😊 Syns det har vært godt med de ekstra UL så jeg ikke har bekymret meg sånn 👍🏻☺️

Det har vært fantastisk med ekstra ul. Er alltid litt mer trygg etter det, men kjenner at jeg går og bekymrer meg allikevel. Det har tatt såååå lang tid å få det til, og hvis noe går galt, så er det ikke bare å knipse med fingrene igjen. Har snakket endel med legen min om det, og hun sier at det er en normal følelse når man har vært gjennom så mye som vi har. For hver uke som går blir jeg litt mer lettet. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi har også vært på ul i uke 7, 11 og 18 (oul). Veldig gode tilbakemeldinger 😊 Alt så bra ut 👍

Så bra! 😊😊 her så også alt normalr ut så er ikke så veldig nervøs for OUL 😊 Syns det har vært godt med de ekstra UL så jeg ikke har bekymret meg sånn 👍🏻☺️

Forresten jeg glemte jo å si at det er kjempebra at dere har fått gode svar dere også 👍😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Vi har også vært på ul i uke 7, 11 og 18 (oul). Veldig gode tilbakemeldinger Alt så bra ut

Så bra! her så også alt normalr ut så er ikke så veldig nervøs for OUL Syns det har vært godt med de ekstra UL så jeg ikke har bekymret meg sånn ☺

Det har vært fantastisk med ekstra ul. Er alltid litt mer trygg etter det, men kjenner at jeg går og bekymrer meg allikevel. Det har tatt såååå lang tid å få det til, og hvis noe går galt, så er det ikke bare å knipse med fingrene igjen. Har snakket endel med legen min om det, og hun sier at det er en normal følelse når man har vært gjennom så mye som vi har. For hver uke som går blir jeg litt mer lettet.

 

Ja, jeg har også kjent på den følelsen av at det er ikke bare å prøve på nytt igjen om noe skulle gå galt, når man vet den tunge og lange veien for å komme dit. Men heldigvis så går det som regel bra, hvertfall når vi har komt så langt og alt er fint på ultralyd. Skrekkhistorier får vi bare holde oss langt unna! :) Gynekologen min sa at jeg bare måtte slappe av, noe garanti har man jo aldri, og man kan jo heller ikke gå rundt når barnet er født og frykte at det skal dø hver dag. Får heller prøve å nyte øyeblikkene og glede oss over at vi begge skal få oppleve mammadrømmen vi har ventet på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Vi har også vært på ul i uke 7, 11 og 18 (oul). Veldig gode tilbakemeldinger Alt så bra ut

Så bra! her så også alt normalr ut så er ikke så veldig nervøs for OUL Syns det har vært godt med de ekstra UL så jeg ikke har bekymret meg sånn ☺
Det har vært fantastisk med ekstra ul. Er alltid litt mer trygg etter det, men kjenner at jeg går og bekymrer meg allikevel. Det har tatt såååå lang tid å få det til, og hvis noe går galt, så er det ikke bare å knipse med fingrene igjen. Har snakket endel med legen min om det, og hun sier at det er en normal følelse når man har vært gjennom så mye som vi har. For hver uke som går blir jeg litt mer lettet.

Ja, jeg har også kjent på den følelsen av at det er ikke bare å prøve på nytt igjen om noe skulle gå galt, når man vet den tunge og lange veien for å komme dit. Men heldigvis så går det som regel bra, hvertfall når vi har komt så langt og alt er fint på ultralyd. Skrekkhistorier får vi bare holde oss langt unna! :) Gynekologen min sa at jeg bare måtte slappe av, noe garanti har man jo aldri, og man kan jo heller ikke gå rundt når barnet er født og frykte at det skal dø hver dag. Får heller prøve å nyte øyeblikkene og glede oss over at vi begge skal få oppleve mammadrømmen vi har ventet på :)

Du har absolutt helt rett 😊 Jeg nyter også graviditeten virkelig. Storkoser meg med spark og bevegelse. Men det ligger liksom en undertone der som bare tenker ørlite grann på det som kan skje (sannsynligheten er liten, men siden den finnes, så finnes også tankene). Jeg blir flinkere til å takle det jo lenger jeg kommer. Selv om det faktisk blir sterkere. Fordi jeg føler jeg har mer å miste.

 

Til sommeren sitter vi der, med hver vår lille baby. Det er fantastisk ❤️ Endelig mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Vi har også vært på ul i uke 7, 11 og 18 (oul). Veldig gode tilbakemeldinger Alt så bra ut

Så bra! her så også alt normalr ut så er ikke så veldig nervøs for OUL Syns det har vært godt med de ekstra UL så jeg ikke har bekymret meg sånn ☺
Det har vært fantastisk med ekstra ul. Er alltid litt mer trygg etter det, men kjenner at jeg går og bekymrer meg allikevel. Det har tatt såååå lang tid å få det til, og hvis noe går galt, så er det ikke bare å knipse med fingrene igjen. Har snakket endel med legen min om det, og hun sier at det er en normal følelse når man har vært gjennom så mye som vi har. For hver uke som går blir jeg litt mer lettet.
Ja, jeg har også kjent på den følelsen av at det er ikke bare å prøve på nytt igjen om noe skulle gå galt, når man vet den tunge og lange veien for å komme dit. Men heldigvis så går det som regel bra, hvertfall når vi har komt så langt og alt er fint på ultralyd. Skrekkhistorier får vi bare holde oss langt unna! :) Gynekologen min sa at jeg bare måtte slappe av, noe garanti har man jo aldri, og man kan jo heller ikke gå rundt når barnet er født og frykte at det skal dø hver dag. Får heller prøve å nyte øyeblikkene og glede oss over at vi begge skal få oppleve mammadrømmen vi har ventet på :)

Du har absolutt helt rett Jeg nyter også graviditeten virkelig. Storkoser meg med spark og bevegelse. Men det ligger liksom en undertone der som bare tenker ørlite grann på det som kan skje (sannsynligheten er liten, men siden den finnes, så finnes også tankene). Jeg blir flinkere til å takle det jo lenger jeg kommer. Selv om det faktisk blir sterkere. Fordi jeg føler jeg har mer å miste.

 

Til sommeren sitter vi der, med hver vår lille baby. Det er fantastisk ❤ Endelig mamma!

 

Ja, det er helt utrolig å tenke på! :D Noen ganger "glemmer" jeg det liksom litt og så blir jeg overlykkelig når jeg kommer på at graviditeten faktisk fører til en baby :P hahah! Jeg kjenner ingenting enda jeg.. men, det kommer vel etter hvert :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

 

Vi har også vært på ul i uke 7, 11 og 18 (oul). Veldig gode tilbakemeldinger Alt så bra ut

Så bra! her så også alt normalr ut så er ikke så veldig nervøs for OUL Syns det har vært godt med de ekstra UL så jeg ikke har bekymret meg sånn ☺
Det har vært fantastisk med ekstra ul. Er alltid litt mer trygg etter det, men kjenner at jeg går og bekymrer meg allikevel. Det har tatt såååå lang tid å få det til, og hvis noe går galt, så er det ikke bare å knipse med fingrene igjen. Har snakket endel med legen min om det, og hun sier at det er en normal følelse når man har vært gjennom så mye som vi har. For hver uke som går blir jeg litt mer lettet.
Ja, jeg har også kjent på den følelsen av at det er ikke bare å prøve på nytt igjen om noe skulle gå galt, når man vet den tunge og lange veien for å komme dit. Men heldigvis så går det som regel bra, hvertfall når vi har komt så langt og alt er fint på ultralyd. Skrekkhistorier får vi bare holde oss langt unna! :) Gynekologen min sa at jeg bare måtte slappe av, noe garanti har man jo aldri, og man kan jo heller ikke gå rundt når barnet er født og frykte at det skal dø hver dag. Får heller prøve å nyte øyeblikkene og glede oss over at vi begge skal få oppleve mammadrømmen vi har ventet på :)
Du har absolutt helt rett Jeg nyter også graviditeten virkelig. Storkoser meg med spark og bevegelse. Men det ligger liksom en undertone der som bare tenker ørlite grann på det som kan skje (sannsynligheten er liten, men siden den finnes, så finnes også tankene). Jeg blir flinkere til å takle det jo lenger jeg kommer. Selv om det faktisk blir sterkere. Fordi jeg føler jeg har mer å miste.

 

Til sommeren sitter vi der, med hver vår lille baby. Det er fantastisk ❤ Endelig mamma!

Ja, det er helt utrolig å tenke på! :D Noen ganger "glemmer" jeg det liksom litt og så blir jeg overlykkelig når jeg kommer på at graviditeten faktisk fører til en baby :P hahah! Jeg kjenner ingenting enda jeg.. men, det kommer vel etter hvert :)

Ja det er utrolig å tenke på at dette skal bli en baby, og senere en stor gutt 💙 Jeg har nylig begynt å merke sparkene. Så det er en ny og fantastisk opplevelse. Gled deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærlig. Jeg har også kjent litt spark/ bevegelse. Sjeldent og svakt, men kjenner det. Gleder meg til jeg kjenner kraftigere.

😀 Oul i morgen og jeg gruer meg veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærlig. Jeg har også kjent litt spark/ bevegelse. Sjeldent og svakt, men kjenner det. Gleder meg til jeg kjenner kraftigere.

😀 Oul i morgen og jeg gruer meg veldig.

Er det første ultralyden du skal på? Eller har du hatt noen før? 😊 Vi skal om 2 uker og kjenner at jeg også gru/gleder meg ☺️ Har jo heldigvis sett to ganger tidligere på ul at alt er fint 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hærlig. Jeg har også kjent litt spark/ bevegelse. Sjeldent og svakt, men kjenner det. Gleder meg til jeg kjenner kraftigere.

😀 Oul i morgen og jeg gruer meg veldig.

Er det første ultralyden du skal på? Eller har du hatt noen før? 😊 Vi skal om 2 uker og kjenner at jeg også gru/gleder meg ☺️ Har jo heldigvis sett to ganger tidligere på ul at alt er fint 😊

Har vært på ul 3 ganger før på tidlig ul. Uke 8-10 og 12. Hørte hj. Lyd hos jordmor uke 16. 😀

Var likevell redd for at noe var galt.

 

Alt var heldigvis normalt, så nå slapper jeg litt mere av. 😀Ser ut som det blir ei lita jente denne gangen. 😍

Lykke til på din oul😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hærlig. Jeg har også kjent litt spark/ bevegelse. Sjeldent og svakt, men kjenner det. Gleder meg til jeg kjenner kraftigere.

😀 Oul i morgen og jeg gruer meg veldig.

Er det første ultralyden du skal på? Eller har du hatt noen før? 😊 Vi skal om 2 uker og kjenner at jeg også gru/gleder meg ☺️ Har jo heldigvis sett to ganger tidligere på ul at alt er fint 😊
Har vært på ul 3 ganger før på tidlig ul. Uke 8-10 og 12. Hørte hj. Lyd hos jordmor uke 16. 😀

Var likevell redd for at noe var galt.

 

Alt var heldigvis normalt, så nå slapper jeg litt mere av. 😀Ser ut som det blir ei lita jente denne gangen. 😍

Lykke til på din oul😀

Å så bra! 😊😊 gratulerer så mye med ei lita jente💕💕 tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Forresten jeg glemte jo å si at det er kjempebra at dere har fått gode svar dere også 👍😊😊

Hvordan går det med dere da? Hvor langt på vei er dere nå?

Jeg er i min 22 graviditetsuke. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så bra! 😊😊 gratulerer så mye med ei lita jente💕💕 tusen takk!

Hvordan går det? Vært på ul eller rett før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det? Vært på ul eller rett før?

Her går det bare bra ! 😊😃 kvalmen har gitt seg og alt stod bra til med lillegutt i magen da vi fikk se han i går 😊💙 jeg er 19 uker på vei nå 😊 Alt bra der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare blåbær: Her går alt strålende 😊😊 Jeg er 24 uker på vei. Mange gode og fine spark. Og formen er fortsatt på topp. Gratulerer med ei lita jente ❤️

 

Prøver 92: Gratulerer en liten gutt og en fin ultralyd 💙 Og så deilig at kvalmen slipper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det bare bra ! 😊😃 kvalmen har gitt seg og alt stod bra til med lillegutt i magen da vi fikk se han i går 😊💙 jeg er 19 uker på vei nå 😊 Alt bra der?

Så godt å høre😀 Så koselig med en liten gutt💕

Alt bra her også! Er i uke 22 nå. Tiden begynnte å gå fortere etter oul. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare blåbær: Her går alt strålende 😊😊 Jeg er 24 uker på vei. Mange gode og fine spark. Og formen er fortsatt på topp. Gratulerer med ei lita jente ❤️

 

Prøver 92: Gratulerer en liten gutt og en fin ultralyd 💙 Og så deilig at kvalmen slipper!

Så godt å høre! 😀Hærlig med spark😍 Kjenner de mere og mere jeg også. Flere ganger for dagen😀

Deilig å komme til uke 24 da. Er en minepel det😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har jeg også begynt å kjenne sparkene og det så til de grader 😂 Når de først var sterke nok til at jeg kunne merke det er de blitt mange og harde på kort tid 💙👍🏻 for en herlig følelse! Mannen fikk også kjenne og kunne for første gang kjenne en ørliten bevegelse utenpå magen 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Trodde jeg aldri skulle få beveget meg inn hit! Men der trodde jeg feil. Fikk det til på fjerde forsøk!

4 uker på vei!

Skummelt men uvirkelig. 🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg aldri skulle få beveget meg inn hit! Men der trodde jeg feil. Fikk det til på fjerde forsøk!

4 uker på vei!

Skummelt men uvirkelig. 🌸

Du er så sinnsykt velkommen i gruppa! 😃😃 gratulerer så uendlig masse!

Endelig var det din tur også :-)

Endret av Prøver92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg aldri skulle få beveget meg inn hit! Men der trodde jeg feil. Fikk det til på fjerde forsøk!

4 uker på vei!

Skummelt men uvirkelig. 🌸

Fantastisk ❤️🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg aldri skulle få beveget meg inn hit! Men der trodde jeg feil. Fikk det til på fjerde forsøk!

4 uker på vei!

Skummelt men uvirkelig. 🌸

Så utrolig koselig!

Velkommen😀 Og gratulerer så mye! 🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det full fred i magen nesten hele dagen. Deilig å kjenne mye liv.

Er nå i uke 26. Tiden går fort, samtidig treigt.

 

😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gosh! Dette ble tøffere enn det jeg hadde trodd!

Er så utrolig nervøs for at det skal gå galt.

Tips for å fjerne denne uroen taas i mot med takk💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...