Gå til innhold

Endelig gravid😄


Håper_og_tror

Anbefalte innlegg

For en følelse!💜🌸

I dag har vi fått sett lille eskimoen vår sprelle! En veldig aktiv og perfekt baby!

Vi fikk så fine bilder på skjermen, så tidlig! Trodde ikke det var mulig.

Vi så tærne og armer og bein som sprella!😁 Blir helt overveldet av å tenke på at det vokser på innsiden av meg!

Ble også satt frem litt. Uke 10+0 i dag!

Elsker tilværelsen!☺️☺️☺️

Ååh! Så bra! 😃👏🏻👏🏻 så glad for at alt var fint med h*n 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Gratulerer så masse til alle dere som endelig har fått en liten huleboer:)

 

Det er rart å tenke på at for litt over 1 år siden opprettet jeg denne tråden! Jeg var da ca 12 uker på vei, og viste ikke hvordan det skulle gå! Jeg var så nervøs!

I dag sitter jeg hær med lillegutt som har blitt hele 6 mnd!

Noen ganger må jeg stoppe opp litt å tenke på hvor heldig jeg er og hvor takknemmelig jeg er for hjelpen vi fikk! Det har vært en berg og dalbane men til slutt gikk det veien!

 

Jeg er med i ei barselgruppe og etter litt prat fant vi ut at alle sammen har hatt prøverør! Det var helt tilfeldig! Tror det er mange flere som sliter enn man tror! Men godt å se at de fleste lykkes til slutt.

 

Masse lykke til til dere som fortsatt prøver! Jeg har troa på at det går til slutt:)

Endret av Håper_og_tror
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Gratulerer så masse til alle dere som endelig har fått en liten huleboer:)

 

Det er rart å tenke på at for litt over 1 år siden opprettet jeg denne tråden! Jeg var da ca 12 uker på vei, og viste ikke hvordan det skulle gå! Jeg var så nervøs!

I dag sitter jeg hær med lillegutt som har blitt hele 6 mnd!

Noen ganger må jeg stoppe opp litt å tenke på hvor heldig jeg er og hvor takknemmelig jeg er for hjelpen vi fikk! Det har vært en berg og dalbane men til slutt gikk det veien!

 

Jeg er med i ei barselgruppe og etter litt prat fant vi ut at alle sammen har hatt prøverør! Det var helt tilfeldig! Tror det er mange flere som sliter enn man tror! Men godt å se at de fleste lykkes til slutt.

 

Masse lykke til til dere som fortsatt prøver! Jeg har troa på at det går til slutt:)

 

Så koselig å høre fra deg Håper_og_tror! Ja så rart at alle har vært gjennom prøverør i barselgruppa di! Enig at det er flere som sliter enn man skulle tro. I min barselgruppe er det "bare" en til som har vært gjennom det. men på jobben er vi tre stk på vår avdeling og vi alle har vært gjennom ivf nå!

Hvordan går det med lillegutt da? Vårt lille gull ble akkurat 5 måneder og hun er så fin! Trodde ikke det var mulig å bli så glad i noen 💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

Noen som vet om det finnes en type gravid dagbok hvor man fyller ut litt av hvert igjennom mnd før den lille kommer?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Noen som vet om det finnes en type gravid dagbok hvor man fyller ut litt av hvert igjennom mnd før den lille kommer?😊

Tror at "boken om meg" har litt sånn man fylle inn første spark osv 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en som jeg skrev i i mine to første graviditeter. Veldig fine greie bøker. Kjøpte på Nordlie tror jeg det var. Bare hør i ulike bokhandler. Mener jeg har sett to tre forskjellige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte "min svangerskapsdagbok" på nett fra bokkilden i går. Vet ikke hvordan den er, men holder sikkert fint til min bruk😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt har netopp blitt 6mnd Jespere! Tia har gått så fort etter jul! Han trives og er blid og fornøyd hele tia! Storesøstra var litt mere stri, så det er godt med en rolig pjokk nå😄 Tror det er tenner på gang nå for han sikler masse og har vært litt sutrete de siste dagene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at alt går bra! Ja nå er det helt fantastisk å være i permisjon - i dag er vi på stranda 🏊👙☀️ Tror det er tenner på gang her også faktisk, hun klør veldig i gommene for tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei!☺️

Fikk låne doppler av ei venninne i dag! Guri! Det var koselig!☺️ Betryggende å høre lyden av det lille hjertet🌸

Har ingen planer om å bruke den mye, bare da beskymringene tar over.

Kjenner jeg faktisk blir tryggere og tryggere for hver uke nå.

12 uker til fredag, det blir godt å komme over den terskelen!☺️🌸🌱

Hvordan går det med dere?💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heeei!☺️

Fikk låne doppler av ei venninne i dag! Guri! Det var koselig!☺️ Betryggende å høre lyden av det lille hjertet🌸

Har ingen planer om å bruke den mye, bare da beskymringene tar over.

Kjenner jeg faktisk blir tryggere og tryggere for hver uke nå.

12 uker til fredag, det blir godt å komme over den terskelen!☺️🌸🌱

Hvordan går det med dere?💜

Hærlig! Så deilig å komme til uke 12!😀

Det er en minepæl. Kos deg og nyt minepælene fremmover. 😍

 

Jeg er 32 fulgåtte uker i morgen. Det nærmer seg.

Var på ul i dag. Alt i sjønneste orden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei hei fine dere! :D Da har vi vært på ultralyd igjen, og denne gangen fikk vi 3D :D så utrolig gøy å se, og vi kunne se tydelige likhetstrekk til pappaen :) Jeg er i uke 33 og kjenner jeg gleder meg veldig til han kommer nå :D Hvordan står det til med dere andre? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Gleder meg til vi kommer så langt som til 3D! Det blir spennende å se om vi ser noen likhetstrekk☺️

Her har formen min blitt betydelig bedre etter medisinstopp. Er i uke 15 nå og nyyyyter late dager i Spania!😁

Det beste så langt er at jeg kjenner liv hver dag nå! Det er helt fantastisk!👏🏻👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Gleder meg til vi kommer så langt som til 3D! Det blir spennende å se om vi ser noen likhetstrekk☺️

Her har formen min blitt betydelig bedre etter medisinstopp. Er i uke 15 nå og nyyyyter late dager i Spania!😁

Det beste så langt er at jeg kjenner liv hver dag nå! Det er helt fantastisk!👏🏻👏🏻

Så bra da! :-D nyyt ferien og sparkene! Ikke verst å kjenne det allerede i uke 15 så det er jo kjempebra☺️☺️ Og sikkert beroligende for deg 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei fine dere! :D Da har vi vært på ultralyd igjen, og denne gangen fikk vi 3D :D så utrolig gøy å se, og vi kunne se tydelige likhetstrekk til pappaen :) Jeg er i uke 33 og kjenner jeg gleder meg veldig til han kommer nå :D Hvordan står det til med dere andre? :)

Så hærlig! Var på ul i dag jeg også. Alt vel. Er i uke 35 i morgen. Så det nærmer seg😍

 

Fikk 3d bilder sist ul, og det var utrolig artig. Skjulte ansiktet med ene hånda. Suttet. Men fikk se litt trekk.

 

Denne gangen ble det ikke bilder med hjem. Fikk medkjed om at lille har mye hår på hodet. Så har kjøpt 2 søte små hårspenner.😍

Har vært mye på ul, så går greit å bare se noen ganger også❤️

 

Kos dere med rugingen begge to.

 

Hærlig å kjenne spark i uke 15. Kos deg i spania💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei dere! :D Har vært så stille her i det siste :) Jeg er nå i uke 35+2 og har forhåpentligvis bare 5 uker igjen :D Jeg har bare 2 jobb-dager igjen før jeg går i permisjon. Det skal bli deilig!  Vi har det meste klart, og jeg har begynt å vaske babytøyet i dag :)  Når har vel du bare to uker igjen Bare blåbær? hvis du ikke allerede har født :) Når pakket du sykehusbagen? Driver å skriver litt liste for hva jeg skal ta med og tenker å bare ha den stående klart :) 

Hvordan går det med dere andre? :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! :D Har vært så stille her i det siste :) Jeg er nå i uke 35+2 og har forhåpentligvis bare 5 uker igjen :D Jeg har bare 2 jobb-dager igjen før jeg går i permisjon. Det skal bli deilig! Vi har det meste klart, og jeg har begynt å vaske babytøyet i dag :) Når har vel du bare to uker igjen Bare blåbær? hvis du ikke allerede har født :) Når pakket du sykehusbagen? Driver å skriver litt liste for hva jeg skal ta med og tenker å bare ha den stående klart :)

Hvordan går det med dere andre? :D

Ja, nå går tida fort😍 Har ikke pakket helt ferdig den sykehusbagen, men nesten.. Skal pakke den ferdig i morgen.

 

Er 37+3 i dag.. Så ikke lenge igjen. Klarer nesten ikke å vente. 😍😍😍

 

Vasket babyklærne for et par uker siden. Så utrolig koselig syssel. Vogna står klar og senga er montert. Ikke hatt på sengeklærne. Det blir senere, evt når vi kommer hjem.

 

Bilstolen skal vi teste ut ibilen snart. Ihvertfall montere basen.

 

Nå ligger lille og hikker i magen min.. 😍😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Prøver 92 og Bare Blåbær! Håper dere klarer å kose deg med ventingen ❤️ så koselig med hikke inni magen, det husker jeg min også gjorde mye!

Endret av J'espere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et pakketips fra meg er de ammesingletene fra HM forresten, de er helt geniale. Jeg har ikke brukt annet siden jeg fødte - super praktiske å bruke under en skjorte eller cardigan. Jeg har faktisk nesten ikke fått bruk for noen amme BHene mine, har bare brukt de singletene! Så skulle gjerne hatt med meg et par av dem på sykehuset også!

Endret av J'espere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med alt som kommer ❤️ Jeg er en dag på overtid og kjenner at jeg er litt utålmodig ;-) Men det er gode sommerdager, så må jo nyte sola og alenetid med mannen. Om et par dager er vi aldri mer bare to stk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Der kan jo skje når som helst da!😊👏🏻

Tenk jeg har kommet meg halvveis alt! Syns det har gått så fort jeg.. Det er vel sikkert fordi sommeren går alt for fort🙈

Vi har vært på den ordinere ul og alt var som det skal.

Har en veldig aktiv krabat i magen! Ligger å spreller og åler seg rundt i skrivende stund😊💜🌸

Masse lykke til til dere som snart skal i gang med fødsel!😊💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Der kan jo skje når som helst da!😊👏🏻

Tenk jeg har kommet meg halvveis alt! Syns det har gått så fort jeg.. Det er vel sikkert fordi sommeren går alt for fort🙈

Vi har vært på den ordinere ul og alt var som det skal.

Har en veldig aktiv krabat i magen! Ligger å spreller og åler seg rundt i skrivende stund😊💜🌸

 

Masse lykke til til dere som snart skal i gang med fødsel!😊💜

Åh så godt å høre at alt er i orden! :-D kunne de se kjønnet? :-) Tenk at du er halveis allerede:-o følte nettopp du sa at du var gravid:-)

 

Kjenner jeg lengter veldig etter å snart få møte han nå 😊 Uke 37+0 i morgen så nå kan han bare få komme 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...