Gå til innhold

Endelig gravid😄


Håper_og_tror

Anbefalte innlegg

Å nei å nei Kite! Har du smerter? Jeg hadde noen litt større blødninger i første trimester, var sikker på at løpet av kjørt..men det var det ikke. Håper det er falsk alarm og at alt er bra med din lille spire! 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir 40 i dag og har gruet meg i lange tider. Føler at nå er liksom løpet kjørt for oss og barn...

Blødningene begynte i natt og avtok litt på morgenen. Var slimete (som mensen), men ikke direkte klumpete. Nå er det litt som slutten av mensen. Tok et bind på i dag morges, men kunne brukt truseinnlegg, hvis dere skjønner...

Ser av kalender at jeg "normalt sett" skulle hatt mensen i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 40 i dag og har gruet meg i lange tider. Føler at nå er liksom løpet kjørt for oss og barn...

Blødningene begynte i natt og avtok litt på morgenen. Var slimete (som mensen), men ikke direkte klumpete. Nå er det litt som slutten av mensen. Tok et bind på i dag morges, men kunne brukt truseinnlegg, hvis dere skjønner...

Ser av kalender at jeg "normalt sett" skulle hatt mensen i dag...

Nei 😢 Så utrolig trist! Men det kan jo være at ting likevel er som det skal med fosteret?? Jeg hadde ringt gyn i morgen og spurt 😕 Sender masse tanker og klemmer til deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen!

 

Krysser fingrene for at det er falsk alarm, Kite!.

Jeg hadde blødninger gjennom store deler av første svangerskap. Håper du får sjekket det kjapt så du slipper å gå å bekymre deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjip Kite! Men siden du i første omgang bar på tvillinger kan det jo hende at kroppen bare støter ut den som ikke utviklet seg videre. Det kan dermed være håp, for har hørt at det kan skje. Håper du får kommet til gynekolog og sjekket det innen kort tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjip Kite! Men siden du i første omgang bar på tvillinger kan det jo hende at kroppen bare støter ut den som ikke utviklet seg videre. Det kan dermed være håp, for har hørt at det kan skje. Håper du får kommet til gynekolog og sjekket det innen kort tid!

Jeg vet ikke helt... Den andre var jo bitte liten. Jeg skal til gyno i morgen tidlig. Vet ikke om de kan gi UL mens jeg blør? Det høres litt ekkelt ut? Regner med det "er over", men vil gjerne vite om alt har fikset seg selv... Vil nødig måtte ta utskraping eller noe sånt. Det er så drastisk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke blødninger har noe å si for om de kan ta UL Kite .. Og ikke bekymre deg for om det er ekkelt, disse folkene jobber jo med dette hver dag og ser antakelig blødninger hele tiden! Krysser fingrene for deg i morgen! 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw Kite - ikke for å gi deg falske forhåpninger .. Men du er kommet så langt på vei at jeg ville ventet både en mye større blødning og mye mer smerter dersom det er en SA du har hatt. En venninne av meg mistet i uke 11, og det var helt annerledes enn du har beskrevet nå. Så jeg tenker det fortsatt er en sjanse for at lille spire er der 💗💗💗 Det er ikke over før tanta synger høyt og tydelig (eller noe)!! 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt det samme. Vile tro det var både smerter og større blødning. Masse lykke til i morgen, håper dere får gode nyheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter! Men det har liksom ikke vært ordentlig vekst eller str på noen av dem. Så mistenker at det bare har vært "halv motor" og det er derfor det ikke er mer voldsomt.

Det er ganske kraftig blødning nå. Og mye "slim" og "slimklumper".

Vi får høre hva han sier, men jeg er 99,9% sikker. Og innstilt på det. Har grått meg ferdig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært tre tøffe dager. Både fysisk og psykisk. Leger, legevakt, sykehus og gyno. Men nå håper jeg det er over. Jeg skal spare dere detaljene, men en spontanabort i uke 11 er på linje med en fødsel. Rier i 7 timer. Har fått god hjelp og må nå bare hvile. Vi tar en liten pause før neste (og siste) forsøk.

Lykke til videre alle dere! Håper svangerskapet går på skinner og at dere får friske, lykkelige babyer❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært tre tøffe dager. Både fysisk og psykisk. Leger, legevakt, sykehus og gyno. Men nå håper jeg det er over. Jeg skal spare dere detaljene, men en spontanabort i uke 11 er på linje med en fødsel. Rier i 7 timer. Har fått god hjelp og må nå bare hvile. Vi tar en liten pause før neste (og siste) forsøk.

Lykke til videre alle dere! Håper svangerskapet går på skinner og at dere får friske, lykkelige babyer❤️

Det var utrolig trist å høre ❤️ Ønsker dere alt godt og masse lykke til videre. Håpe dere finner støtte i hverandre ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei kite.. Så trist å høre :(

Har fulgt med deg, selv om jeg ikke har skrevet. Har ikke turd å melde meg på denne tråden enda. Så livende redd selv for å miste.

Har tenkt på deg, og krysset fingrene for at den ene skulle klare seg.

 

Ønsker deg all lykke til siste forsøk. Ta dere en god pause nå i mellomtiden. Slikke sår og psyke seg opp til siste.

 

Tvi tvi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var trist å høre Kite! Ta godt vare på hverandre i tiden som kommer. Store klemmer og gode tanker deres vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var første "bomtur" til sykehuset gjennomført. Riene startet kl halv fem på natta og fortsatte utover morgenen og formiddagen i går. Babyen sprellet som en gærning hele dagen. Kom inn til kontroll i firetiden og da var riene blitt mindre systematisk, men kraftigere. Ikke noe særlig åpning, men pga historien min og det at vi bor litt over en time fra sykehuset gjorde at vi kunne få være der til i dag. Vi valgte å reise hjem sent i gårkveld siden det gikk lenger og lenger mellom riene, selv om de tok seg opp i styrke, men ikke nok til at jeg orket å bli værende på rom med en som tydelig hadde mer vondt enn meg. I natt har det vært HELT!! rolig, og babyen beveger seg såvidt. Så nå bærer det til butikken for å kjøpe cola eller saft for å se om det blir noe liv, hvis ikke må vi tilbake i dag, men av andre årsaker enn kraftige rier. Kjenner jeg er rimelig klar for å bli ferdig med denne graviditeten, selv om det egentlig er litt over 3 uker igjen. Lei.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...