Gå til innhold

Endelig gravid😄


Håper_og_tror

Anbefalte innlegg

Spennende Stella Maris!! Og litt skummelt også! Håper alt går bra og at du kanskje ligger der med en liten en i armene allerede! 💗💗💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Igår var vi ute for å sondere terrenget i barnevogn-verdenen. Og endte faktisk opp med å kjøpe! 🙈 Det føles veldig tidlig i uke 10, men den var på tilbud så da slo vi til! 😂 Noen andre her som også er tidlig ute med diverse? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Stella Maris!! Og litt skummelt også! Håper alt går bra og at du kanskje ligger der med en liten en i armene allerede!

De påstår at nr 3 er en luring, og det vil jeg vel si meg enig i.  fremdeles bare en hel masse kynnere og modningsrier. Frem og tilbake til sykehuset, lagt på meg 5kg på noen få uker og kroppen full i vann. symfyse fundus mål som sprenger skalaen og glukosebelastning. Skal det ikke være det ene så er det det andre. Med førstemann hadde jeg minimalt med vann, og denne gangen har jeg kjeeeempemye vann.  Begynner å bli klar for å bli ferdig nå ja. To uker igjen.

Nå har vi rigget oss til med diverse i verste tilfelle utstyr pga uværet. Blir vi øyfast og fødsel går i gang, så kan det jo kanskje være greit å forberede seg på en fødsel. Men satser på at alt forholder seg rolig til tirsdag og at jeg kan bli satt i gang på kontroll. 

Håper du koser deg i barseltiden, og at du klarer å slappe litt av og nyte og.

 

Til dere andre, kos dere med svangerskapene så godt dere kan, og med ny baby, dere som allerede har født

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit pommes frites Stella Maris, det er en nervepirrende prosess du skal gjennom! Håper virkelig ikke dere blir øyfast - du trenger vel ikke akkurat noen ekstra spenningsmomenter på toppen av det hele! Det er uansett ikke mange ukene igjen nå! Jeg håper det blir en god opplevelse og at dere om veldig kort tid sitter der med deres lille mirakel 💗 Jeg har hatt noen ups and downs, men nå koser jeg meg veldig med mitt lille nurk! Nå henger hun over skulderen min og sover og snorker 💞💗💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!! Vi klarte det på 4.forsøk ❤️ ❤️ Gleder meg til å være gravid ❤️ Jeg skulle ønske jeg visste om denne siden gjennom alle forsøkene. Det hadde absolutt vært en stor hjelp 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi vært på ultralyd igjen. Er 11+5 og vi fikk se en aktiv liten krabat der inne som både suttet på fingrene og gnikket beina inntil hverandre 😊❤️ Gynekologen kunne ikke si sikkert i og med at det er så tidlig, men han syns kanskje det ligna mer på jente enn på gutt 😊😊👌🏼 tror vi venter litt med å male rommet rosa og gå til innkjøp av kjoler 😂👏🏻 vi er bare såå glade for at alt var fint med den lille :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!! Vi klarte det på 4.forsøk ❤ ❤ Gleder meg til å være gravid ❤ Jeg skulle ønske jeg visste om denne siden gjennom alle forsøkene. Det hadde absolutt vært en stor hjelp

Gratulerer så masse og velkommen inn i gruppen! :D Vi har masse å glede oss til :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jippi!! Vi klarte det på 4.forsøk ❤ ❤ Gleder meg til å være gravid ❤ Jeg skulle ønske jeg visste om denne siden gjennom alle forsøkene. Det hadde absolutt vært en stor hjelp

Gratulerer så masse og velkommen inn i gruppen! :D Vi har masse å glede oss til :D

Tusen takk og gratulerer så mye til deg også ❤️❤️ Dette blir fantastisk og spennende og litt skummelt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vårt store lille under kommet til verden 10 dager før termin. Vi har fått en STOOOR jente, og prøver å venne oss til å ikke kalle henne for han. Navnet er ikke på plass enda, men vi har vel 6mnd på oss til å finne ut av det, så det kommer nok.

Det ble en litt røff start for tøtta vår og, så tang og innleggelse på nyfødt ble det. Hun har fått samme plassen på nyfødt som storebror hadde for 2år siden. Vi blir godt tatt vare på, og vi får sikkert reiste hjem ila helgen om alt går bra.

Kos dere med graviditetene jenter, så skal vi komme oss litt til hektene her, og kose oss med barseltiden hjemme fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vårt store lille under kommet til verden 10 dager før termin. Vi har fått en STOOOR jente, og prøver å venne oss til å ikke kalle henne for han. Navnet er ikke på plass enda, men vi har vel 6mnd på oss til å finne ut av det, så det kommer nok.

Det ble en litt røff start for tøtta vår og, så tang og innleggelse på nyfødt ble det. Hun har fått samme plassen på nyfødt som storebror hadde for 2år siden. Vi blir godt tatt vare på, og vi får sikkert reiste hjem ila helgen om alt går bra.

Kos dere med graviditetene jenter, så skal vi komme oss litt til hektene her, og kose oss med barseltiden hjemme fremover

Stort grattis!!! 😊😊❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så uendelig glad for å være gravid, men det hører også med til historien at jeg er utrolig sliten av å kaste opp og være kvalm.. Jeg har fått ekstrem svangerskapskvalme og det eneste jeg kan gjøre er å proppe i meg kvalmestillende og ligge på sofaen.. Jeg vil jo såklart ikke klage på at jeg er gravid, men måtte bare få ut litt frustrasjon😷❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk Stella Maris, gratulerer så mye med det lille mirakelet og kos dere masse med barselstiden! ❤️❤️❤️

 

Prøver92: gratulerer med graviditeten og håper kvalmen går over snart! ☺️

Endret av J'espere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse til alle dere som endelig har blitt gravide!

Må fortelle noe litt morsomt og rart! Jeg har blitt med i en barselgruppe gjennom helsestasjonen. Vi er 4 stk. Viste seg etter en samtale at alle har vært gjennom prøverørsbehandling! Er det ikke rart? Er visst mye vanligere enn man skulle tro😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Her har det visst skjedd litt lite i det siste 😊 Hvordan er det med dere?? 😃 Her er jeg 4mnd på vei og føler endelig at kvalmen begynner å lette litt. 😊 Jeg skal på ordinær ultralyd i slutten av mnd og vi gleder oss til å få vite kjønnet på den lille 😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye alle sammen.

Har koser vi oss hjemme med ei tøtte som er 4 uker idag. Sprøtt at hun er blitt så stor allerede. Storebror har vært innlagt på sjukehuset en uke, og hun har vært forkjølet størsteparten av livet sitt stakkar, men ser ut til at ting begynner å slippe litt nå. Håper sjukdommen skal slippe skikkelig hos storebror sånn at vi kan være mer ute og kose oss med vårværet.

 

Håper dere får greie graviditeter uten altfor masse plager og ondter :) Masse lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min er god 😊 Bekymringene er det verre mer, huff. Jeg tenkte at de slapp taket etter uke 12, men det gjorde de ikke. Ble nesten bare sterkere.

 

Hvordan er det med dere?

 

Kos deg med barna Stella Maris ❤️ Håper storebror blir frisk og rask snart. Jeg gleder meg til å følge i dine fotspor, og kose meg med en liten tass 💙💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min er god 😊 Bekymringene er det verre mer, huff. Jeg tenkte at de slapp taket etter uke 12, men det gjorde de ikke. Ble nesten bare sterkere.

 

Hvordan er det med dere?

 

Kos deg med barna Stella Maris ❤️ Håper storebror blir frisk og rask snart. Jeg gleder meg til å følge i dine fotspor, og kose meg med en liten tass 💙💙

Har kastet opp og vært kvalm konstant siden uke 6. 😕 Men holder det i sjakk med kvalmestillende 😊 Jeg har egentlig ikke vært så bekymret. Har vært på to ultralyder (uke 8 og 12) og disse har vært med på å få meg til å slappe av. ☺️ Det hjelper jo heller ingen verdens ting om jeg går rundt å bekymrer meg, så derfor prøver jeg heller å bare glede meg og ta ting som det kommer 😃💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey!! Så gøy! Har dere vært fine i formen Elliebellie og Bare blåbær? 😊😊

Jeg har vært veldig slapp, og energiløs. Litt kvalme, men ikke til å klage over. Har blitt bedre, men er fortsatt slapp, blir fort sliten. Orker lite. Men bare resultatet er en frisk baby, så er det verd alt. 😍

Har dere vært på oul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Yey!! Så gøy! Har dere vært fine i formen Elliebellie og Bare blåbær? 😊😊

Jeg har vært veldig slapp, og energiløs. Litt kvalme, men ikke til å klage over. Har blitt bedre, men er fortsatt slapp, blir fort sliten. Orker lite. Men bare resultatet er en frisk baby, så er det verd alt. 😍

Har dere vært på oul?

Nei, har vært på ul i uke 8 og uke 12, og skal på OUL 30.mars 😊👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også vært på ul i uke 7, 11 og 18 (oul). Veldig gode tilbakemeldinger 😊 Alt så bra ut 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...