Gå til innhold

Ikm uke 10:)


nimmelim

Anbefalte innlegg

 

 

Jeg var dum nok til å ta en test en uke før mens ligner ikke meg i det hele tatt!!!! Men var nok en veldig veldig svak skyggestrek( som jeg aldri har hatt før)

Åj! Så spennende! Har du et bilde eller? <3

Det er så totalt fraværende på et bilde. La det ut på anonym forum da jeg trodde jeg hadde klikket!!!

Jeg tester aldri positivt før nært på ikm... Den kom etter 2-3 min... Farge( men så utrolig svak....) nå ser den mer grå ut, for den er jo tørr....

 

Skal ta en hver dag fremover 😂😂😂😂😂

Men jeg tror bare jeg har klikka.....

 

Anonymous poster hash: d8784...978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og den følelsen i det man skimter en strek, den kom tvert.. Men nå rister jeg på hodet og sier KOKO....

 

Den er der, om enda mer svak enn istad, men som forventet... Hallo, har ikke ikm før lørdag....! Sier seg selv st det er falsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg var dum nok til å ta en test en uke før mens ligner ikke meg i det hele tatt!!!! Men var nok en veldig veldig svak skyggestrek( som jeg aldri har hatt før)

Åj! Så spennende! Har du et bilde eller? <3
Det er så totalt fraværende på et bilde. La det ut på anonym forum da jeg trodde jeg hadde klikket!!!

Jeg tester aldri positivt før nært på ikm... Den kom etter 2-3 min... Farge( men så utrolig svak....) nå ser den mer grå ut, for den er jo tørr....

 

Skal ta en hver dag fremover 😂😂😂😂😂

Men jeg tror bare jeg har klikka.....

 

Anonymous poster hash: d8784...978

Skulle ikke være anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Jeg var dum nok til å ta en test en uke før mens ligner ikke meg i det hele tatt!!!! Men var nok en veldig veldig svak skyggestrek( som jeg aldri har hatt før)

Åj! Så spennende! Har du et bilde eller? <3
Det er så totalt fraværende på et bilde. La det ut på anonym forum da jeg trodde jeg hadde klikket!!!

Jeg tester aldri positivt før nært på ikm... Den kom etter 2-3 min... Farge( men så utrolig svak....) nå ser den mer grå ut, for den er jo tørr....

 

Skal ta en hver dag fremover 😂😂😂😂😂

Men jeg tror bare jeg har klikka.....

 

Anonymous poster hash: d8784...978

Skulle ikke være anonym

Uff, skjønner du blir fortvilet!! Lykke til med videre testing :-) Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo 10dpo i morgen. Ca fra 3-4 dpo har jeg hatt murringer nedentil, spesielt på venstre side - veldig av og på styrke. 5-6 dpo fikk jeg et kraftig stikk samme plass, samme side som smertene.

Nå i kveld har smertene økt og føles ut som noe som strekkes, det er vondt å gå, vondt å ligge strekk ut og føler det iler i hofte/låret på venstre side..... Kan dette være positivt? :o Aldri opplevd lignende... Er det noen som kjenner seg igjen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Curious, jepp kjenner meg igjen, og sist jeg opplevde det kraftig så var det også positivt.....! Håper det samme for deg!

 

Skal ikke teste før ikm nå, da det jeg opplevde igår var skyggestrek og det er jo ikke morsomt 😣😒😒😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curious, jepp kjenner meg igjen, og sist jeg opplevde det kraftig så var det også positivt.....! Håper det samme for deg!

 

Skal ikke teste før ikm nå, da det jeg opplevde igår var skyggestrek og det er jo ikke morsomt 😣😒😒😒

Uffuffuff, håper det er positivt for meg også!

Er 10 dpo i dag, og som forventet var testes blendahvit .. 😊 Nå skal ikke jeg heller teste meg før i helgen, ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også testet negativt.. Så da er det bare å vente på tanta.. :( pp12 neste..

Uff, kjedelig :-( Ønsker deg lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også testet negativt.. Så da er det bare å vente på tanta.. :( pp12 neste..

Men når er ikm?

Forrige gang jeg var gravid så testet jeg blendahvit (!!!) 3 dager før ikm og positivt "2 dager før ikm så den endret seg totalt over natten. Ikke mist håpet:) lett å si for meg som mistet håpet nå nesten en uke før pga en skyggestrek... 😡😡😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Da har jeg også testet negativt.. Så da er det bare å vente på tanta.. :( pp12 neste..

Uff, kjedelig :-( Ønsker deg lykke til videre!
Takk<3 og samme til deg :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa i dag jeg også 10-11dpo, og fekk ikke opp noe positivt svar der nei. Tanta ventes fredag😢

Og jeg ikm lørdag/søndag! Vi får holde sammen og krysse fingrer og tær!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El var kanskje litt rask med å se på testen.....tynn svak strek vises nå.... Vanskelig å se på bilde. Hvordan poster jeg bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El var kanskje litt rask med å se på testen.....tynn svak strek vises nå.... Vanskelig å se på bilde. Hvordan poster jeg bilde?

post-759527-1848924_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dåkk tror vel jeg er gal...😋Men er et svakt blått vannrett strek. Spm er bare om den kom etter testtiden var ute.... Testet likens da jeg ble gravid mars 2013😊Håper men tørr ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dåkk tror vel jeg er gal...😋Men er et svakt blått vannrett strek. Spm er bare om den kom etter testtiden var ute.... Testet likens da jeg ble gravid mars 2013😊Håper men tørr ikke helt.

Jeg får ikke åpnet bilde! Last opp i tinypic? Og legg ut linken 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

last det opp i tinypic! så gøy å se at noen her inne klarte det denne mnd!!! skulle ønske jeg kunne si det samme <3

 

En strek er en strek!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får lasta opp men ikke lagt inn her. Vanskelig å få bilde hvor streken vises men ser den. Er ikke bare innbilning😉 Men kan være at den ble liggende for lenge. Ble litt forheftet etter testinga, då intet etter 5 min og da jeg kom på den og skulle kaste den så jeg svakt strek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får lasta opp men ikke lagt inn her. Vanskelig å få bilde hvor streken vises men ser den. Er ikke bare innbilning😉 Men kan være at den ble liggende for lenge. Ble litt forheftet etter testinga, då intet etter 5 min og da jeg kom på den og skulle kaste den så jeg svakt strek.

Strek er strek!! Håper det går rette veien <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm på søndag, så enda noen dager igjen... I går hadde jeg en følelse av at nå er jeg gravid, men i dag har jeg følelsen av at tanta er rett rundt hjørnet... Har "mens-smerter", men det har jeg uansett om jeg er gravid eller ikke.... Såe... Skulle ønske det var søndag i morgen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm på søndag, så enda noen dager igjen... I går hadde jeg en følelse av at nå er jeg gravid, men i dag har jeg følelsen av at tanta er rett rundt hjørnet... Har "mens-smerter", men det har jeg uansett om jeg er gravid eller ikke.... Såe... Skulle ønske det var søndag i morgen! :)

enig ! har også slike følelser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Får lasta opp men ikke lagt inn her. Vanskelig å få bilde hvor streken vises men ser den. Er ikke bare innbilning😉 Men kan være at den ble liggende for lenge. Ble litt forheftet etter testinga, då intet etter 5 min og da jeg kom på den og skulle kaste den så jeg svakt strek.

Strek er strek!! Håper det går rette veien <3

Håper det ja😉 Men tynn strek, ingen problem å se. Streken skal jo være like tykk som lodrette for å danne krysset ( cb) el ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...