Gå til innhold

Ikm uke 10:)


nimmelim

Anbefalte innlegg

Ingen TR her heller.. Tok en test fra ebay i dag tidlig, og en svak, tynn strek dukket opp ved siden av kontrolstreken i det 5 minutter var gått... Står at resultat etter 5 min kan være ugyldig, så jeg drøyer et par dager før jeg tar en CB... Tror selv at jeg er gravid, for her har bekkenløsninga slått inn, etter 5 år uten... Så om jeg ikke får 2 streker på CB-en skjønner jeg ingenting...

Så spennende! Håper vi begge sitter med en liten spire 😃 oppdater når du tester igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende!!! Krysser fingrene for dere☺ Selv om jeg fikk mensen har jeg hatt og har en merkelig kropp denne mnd. Uvanlige stikkinger og smerter, kvalm..ect. Kanskje det var en kjemisk...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende!!! Krysser fingrene for dere☺ Selv om jeg fikk mensen har jeg hatt og har en merkelig kropp denne mnd. Uvanlige stikkinger og smerter, kvalm..ect. Kanskje det var en kjemisk...?

Det kan godt hende! Håper spira sitter for deg også snart!!

Jeg kommer til å ta en ny test enten torsdag eller fredag dersom TR ikke viser seg. Sliter enda med ømhet og smerter, og har mye gul "våt" utflod (unnskyld detaljer). Har i tillegg økt uren hud, småkviser ved hårfestet bl.a.... Merkelig! Tør ikke håpe noe da, ble lurt godt i forrige syklus (som var 130 dager lang)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig negativ A1-gravitest i dag morges.. :-) Må vel belage meg på en smertefull og lang syklus igjen.. Godt jeg skal til gyn om en måned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering herfra; de siste dagene har jeg tatt 3 billigtester som alle har blitt positiv rett etter at fristen er gått ut. I dag tidlig tok jeg en CB, som ble positiv innenfor tiden :) ikke et kjempesterkt kryss, men kryss er vel kryss? :) så da velger jeg å tro på at jeg faktisk er gravid, og håper at spiren klamrer seg fast helt til november :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...