Gå til innhold

Ikm uke 10:)


nimmelim

Anbefalte innlegg

det er desverre mange som ikke evner å forstå hvor j***** det er når det går mnd etter mnd uten noe hell.. Her inne er det mange i samme båt, som man kan dele frustrasjon og alt man ønsker :) Og det er enda godt altså! 

 

Gleder meg til å følge deg frem til du får en spire...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er desverre mange som ikke evner å forstå hvor j***** det er når det går mnd etter mnd uten noe hell.. Her inne er det mange i samme båt, som man kan dele frustrasjon og alt man ønsker :) Og det er enda godt altså!

 

Gleder meg til å følge deg frem til du får en spire...

<3 ja, blir spennende å følge deg også! Krysser alt jeg har for at det ordner seg for oss begge så fort som FØR mulig :D

 

Hvem Ikm gruppe havner du i? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

det er desverre mange som ikke evner å forstå hvor j***** det er når det går mnd etter mnd uten noe hell.. Her inne er det mange i samme båt, som man kan dele frustrasjon og alt man ønsker :) Og det er enda godt altså!

 

Gleder meg til å følge deg frem til du får en spire...

<3 ja, blir spennende å følge deg også! Krysser alt jeg har for at det ordner seg for oss begge så fort som FØR mulig :D

 

Hvem Ikm gruppe havner du i? :)

 

Jeg aner egentlig ikke. Jeg regner med mensen kommer i løpet av helgen. Så da blir det kanskje uke 14? eller blir det helt feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh!! Jeg trodde tanta hadde kommet! Da er det jo bare å holde fast i håpet!<3

 

Blir vel rundt der hvis tr dukker opp til tiden..i påskeferien eller etter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh!! Jeg trodde tanta hadde kommet! Da er det jo bare å holde fast i håpet!<3

 

Blir vel rundt der hvis tr dukker opp til tiden..i påskeferien eller etter :P

ikm er imorgen. Så den kommer i helgen..

 

Jeg har fått mer symptomer de siste dagene. håpet var oppe når det var en ubersvak strek på bt.. Men det var bare no tull med testene. Rett og slett på trynet. Jeg ble såå glad, men nei.. 

 

Det er som om noen tar strikkepinner kommer opp i livmora mi støtt og stadig. Og noen har dratt puppene mine ned til nye høyder.( eller daler...) samt de er harde på toppen liksom... stramme. nei, æsj jeg vet ikke. Den kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Åh!! Jeg trodde tanta hadde kommet! Da er det jo bare å holde fast i håpet!<3

 

Blir vel rundt der hvis tr dukker opp til tiden..i påskeferien eller etter :P

ikm er imorgen. Så den kommer i helgen..

 

Jeg har fått mer symptomer de siste dagene. håpet var oppe når det var en ubersvak strek på bt.. Men det var bare no tull med testene. Rett og slett på trynet. Jeg ble såå glad, men nei..

 

Det er som om noen tar strikkepinner kommer opp i livmora mi støtt og stadig. Og noen har dratt puppene mine ned til nye høyder.( eller daler...) samt de er harde på toppen liksom... stramme. nei, æsj jeg vet ikke. Den kommer!

Hehe! Du får sagt det 😂!

Jeg krysser det jeg kan for deg<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, du ser nok selv, jeg er evig pessimist. Har jeg ikke positiv test, har jeg ikke trua :) den pleier å komme på MORGENEN. så... morgenen imorgen, eller morgenen på søndag. Nå ikveld stikker det ikke like mye som feks igår kveld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare presse beina hardt sammen og holde igjen😂✌️

Ha en strålende fredag videre! Her "feires" tr med et glass vin! En prøver i sitt ess🙈✌️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja jeg skal knipe alt jeg klarer slik at det ikke får lov å komme ut !!! Takk det samme til deg! Alene og sure toner i huset😒 kunne spart meg... Hehe kos deg med vinen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare presse beina hardt sammen og holde igjen😂✌️

Ha en strålende fredag videre! Her "feires" tr med et glass vin! En prøver i sitt ess🙈✌️

Nyter ei cider her. Har barn men dere skal vite jeg vet hvordan det er å prøve, prøve, vente, miste, prøve, vente.... ja, men utrolig glad for å ha barn💜💜 Håper det klaffer en gang til for oss. Go helg. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da er det bare presse beina hardt sammen og holde igjen😂✌️

Ha en strålende fredag videre! Her "feires" tr med et glass vin! En prøver i sitt ess🙈✌️

Nyter ei cider her. Har barn men dere skal vite jeg vet hvordan det er å prøve, prøve, vente, miste, prøve, vente.... ja, men utrolig glad for å ha barn💜💜 Håper det klaffer en gang til for oss. Go helg. Klem

Har to barn selv så utrolig takknemlig for de to vakre skapningene ❤️❤️ God helg! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da er det bare presse beina hardt sammen og holde igjen😂✌️

Ha en strålende fredag videre! Her "feires" tr med et glass vin! En prøver i sitt ess🙈✌️

Nyter ei cider her. Har barn men dere skal vite jeg vet hvordan det er å prøve, prøve, vente, miste, prøve, vente.... ja, men utrolig glad for å ha barn💜💜 Håper det klaffer en gang til for oss. Go helg. Klem
Har to barn selv så utrolig takknemlig for de to vakre skapningene ❤️❤️ God helg! Klem

Bli spennende å høre hva som skjer i mårn. Håper tanta holder seg unna. Hold oss oppdatert😃👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Da er det bare presse beina hardt sammen og holde igjen😂✌️

Ha en strålende fredag videre! Her "feires" tr med et glass vin! En prøver i sitt ess🙈✌️

Nyter ei cider her. Har barn men dere skal vite jeg vet hvordan det er å prøve, prøve, vente, miste, prøve, vente.... ja, men utrolig glad for å ha barn💜💜 Håper det klaffer en gang til for oss. Go helg. Klem
Har to barn selv så utrolig takknemlig for de to vakre skapningene ❤️❤️ God helg! Klem
Bli spennende å høre hva som skjer i mårn. Håper tanta holder seg unna. Hold oss oppdatert😃👍

Vi prøver på vårt første, så ønsket er veldig stort! Trenger å få den spira snart, har alt for mye kjærlighet som trenger å brukes på noen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny test i dag; sterk kontrollstrek, og en VELDIG svak strek nummer to :) så svak at jeg tør enda ikke å tro at jeg er gravid, men nå venter jeg til mandag med å teste igjen, og håper på sterkere strek da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny test i dag; sterk kontrollstrek, og en VELDIG svak strek nummer to :) så svak at jeg tør enda ikke å tro at jeg er gravid, men nå venter jeg til mandag med å teste igjen, og håper på sterkere strek da :)

Gratulerer så mye!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk atter engang mensen. Og det på klokka så jeg skal ALDRI teste før ikm igjen😡😡😡😡 aldri!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny test i dag; sterk kontrollstrek, og en VELDIG svak strek nummer to :) så svak at jeg tør enda ikke å tro at jeg er gravid, men nå venter jeg til mandag med å teste igjen, og håper på sterkere strek da :)

Gratulerer😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk atter engang mensen. Og det på klokka så jeg skal ALDRI teste før ikm igjen😡😡😡😡 aldri!!!

Så utrolig kjedelig :-( :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet meg i dag, men fikk negativ CB Plus. Seelv ser jeg en "usynlig" strek til, som kom før tiden gikk ut, men foravinner på bilder og alt som er.. Tror ikke på den. Mensen har heller ikke kommet - men er vel rett rundt hjørnet...

 

Gratulerer så masse til Lykke-prøver igjen!!! Godt at noen av oss ble gravide denne pp! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk atter engang mensen. Og det på klokka så jeg skal ALDRI teste før ikm igjen😡😡😡😡 aldri!!!

Kjedelig!! I know the feeling😈😈. Men neste måned blir det😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk atter engang mensen. Og det på klokka så jeg skal ALDRI teste før ikm igjen😡😡😡😡 aldri!!!

Så kjedelig! :(

Da satser vi på at det smeller for oss begge i neste pp! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør ikke helt å si takk for gratulasjoner enda, ikm i morgen, og jeg angrer på at jeg testet før ikm, for nå har jeg noia for kjemisk... Tar som sagt en ny test mandag tror jeg, om den er sterkere skal jeg takke :) Herlighet, det er jammen ikke bare-bare å prøve å bli gravid!

 

Får litt dårlig samvittighet for at jeg får svaaakt positive tester, jeg skulle ønske alle dere som har prøvd lenge også fikk det! Samtidig føler jeg at selv om jeg blir lett gravid, så har jeg mistet 2 ganger i 12. uke, så jeg kan ikke akkurat bestemme når jeg vil ha baby jeg heller... Om jeg er gravid nå, venter 2-3 tøffe måneder med mange tanker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør ikke helt å si takk for gratulasjoner enda, ikm i morgen, og jeg angrer på at jeg testet før ikm, for nå har jeg noia for kjemisk... Tar som sagt en ny test mandag tror jeg, om den er sterkere skal jeg takke :) Herlighet, det er jammen ikke bare-bare å prøve å bli gravid!

 

Får litt dårlig samvittighet for at jeg får svaaakt positive tester, jeg skulle ønske alle dere som har prøvd lenge også fikk det! Samtidig føler jeg at selv om jeg blir lett gravid, så har jeg mistet 2 ganger i 12. uke, så jeg kan ikke akkurat bestemme når jeg vil ha baby jeg heller... Om jeg er gravid nå, venter 2-3 tøffe måneder med mange tanker....

Selv om vi alle har lyst å bli gravid har du ingen grunn til å ha dårlig samvittighet. Jeg gleder meg sammen med deg og håper det går bra denne gangen😃 Misunnelse kommer man ingen vei med i livet. Man skal stå sammen i medgang og motgang. 👍☝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Fortsatt ingen tegn til TR hos meg (bortsett fra varierende smerter)... Må sikker belage meg på en lengre syklus igjen :-(

Har ikke tatt noe ny test (har ikke liggende), så tenker jeg tester til uka med mindre TR viser seg.... Lykke til dere andre <3 heier på dere 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen TR her heller.. Tok en test fra ebay i dag tidlig, og en svak, tynn strek dukket opp ved siden av kontrolstreken i det 5 minutter var gått... Står at resultat etter 5 min kan være ugyldig, så jeg drøyer et par dager før jeg tar en CB... Tror selv at jeg er gravid, for her har bekkenløsninga slått inn, etter 5 år uten... Så om jeg ikke får 2 streker på CB-en skjønner jeg ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...