Gå til innhold

Ikm uke 10:)


nimmelim

Anbefalte innlegg

 

 

Ikm på søndag, så enda noen dager igjen... I går hadde jeg en følelse av at nå er jeg gravid, men i dag har jeg følelsen av at tanta er rett rundt hjørnet... Har "mens-smerter", men det har jeg uansett om jeg er gravid eller ikke.... Såe... Skulle ønske det var søndag i morgen! :)

enig ! har også slike følelser...

Me too!! Puppene er helt sykt vonde, kan med hånden på hjertet si at de aldri har vært så vonde før :o i tillegg til smertene i eggstokken.. IKM lør/sønd .. Lenge til😭 hehe👼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til krilor!! Mine streker var ikle alltid like tykk nei! Strek er strek altså...

 

Jeg vet snart ikke hva jeg skal tro.... Noe sier meg at shit jeg tror jeg er det, mens den andre: skjerp deg frøken, det er som alle andre mnd! Våkn opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på cd 32 og bruker egentlig å ha gjennomsnitt på 28 dager.. Ønsker jo aldri at tr skal komme, men når testene viser negativt, så vil jeg jo bare starte på en ny pp så fort som mulig.. #frustrert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på cd 32 og bruker egentlig å ha gjennomsnitt på 28 dager.. Ønsker jo aldri at tr skal komme, men når testene viser negativt, så vil jeg jo bare starte på en ny pp så fort som mulig.. #frustrert :D

Heier på deg jeg!

 

Er det slik at hvis man har testet positivt før ikm ved tidligere graviditeter så gjør man det hver gang, eller varierer det fra gang til gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3-4 dager til IKM, og det stråååååler og strekker seg i underlivet, mest på venstre side men også inn mot midten (ganske ulikt menssmerter). I tillegg til øøøøømme boobs, haha! Tør ikke håpe noe ...

 

Fant ut i går at et vennepar venter barn i august, i tillegg til et annet vennepar som venter i september.. Uff! :-( Glad på deres vegne - men samtidig trist for meg som sliter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-4 dager til IKM, og det stråååååler og strekker seg i underlivet, mest på venstre side men også inn mot midten (ganske ulikt menssmerter). I tillegg til øøøøømme boobs, haha! Tør ikke håpe noe ...

 

Fant ut i går at et vennepar venter barn i august, i tillegg til et annet vennepar som venter i september.. Uff! :-( Glad på deres vegne - men samtidig trist for meg som sliter....

det høres da veldig positivt ut for deg :D:D !! Heier på deg jeg... Merker jammen meg ikke mye tor jeg...  noe kvalmebølger, MYE SVIMMEL, trøtt, og en slags....klump nederst i magen. ikke stort mer enn det......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultra svakt strek vises i dag også men syns det er svakere enn i går. Vistes helt klart i går. Svak strek i dag kom også etter tidsfristen, så kan nok ikke stole på denne heller.Litt usikker på el-dag så kan være alt fra 9dpo -12dpo. Symptomer? Ja!! Men det har jeg hver mnd😉 Tenker selvklart men tenker jeg er ikke gravid før jeg får klar positiv innen tidsfrist. Leser jo om at noen er gravid og noen ikke etter å ha lest testen sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikm for meg i morgen. Negativ test i dag tidlig, er det fortsatt håp?

Jeg pleier alltid å spotte 2-3 dagere før mensen, ikke noe antydning til det nå, bare hvit kremete utflod jeg ikke tror jeg har hatt så nærme mensen før... Kjenner jeg ikke klarer å gi slipp på håpet. Har prøvd siden juni. *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

3-4 dager til IKM, og det stråååååler og strekker seg i underlivet, mest på venstre side men også inn mot midten (ganske ulikt menssmerter). I tillegg til øøøøømme boobs, haha! Tør ikke håpe noe ...

 

Fant ut i går at et vennepar venter barn i august, i tillegg til et annet vennepar som venter i september.. Uff! :-( Glad på deres vegne - men samtidig trist for meg som sliter....

det høres da veldig positivt ut for deg :D:D !! Heier på deg jeg... Merker jammen meg ikke mye tor jeg... noe kvalmebølger, MYE SVIMMEL, trøtt, og en slags....klump nederst i magen. ikke stort mer enn det......

Spennende!!! Nooen av oss her må vel da få positiv?!? Heier på deg også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status her: metallsmak i munnen, oppblåst i magen, stiv i bekkenet (slik startet bekkenløsningen min da jeg hadde det..) og fortsatt "mens"smerter, men ingen tante so far... Ikm på søndag, prøver å ikke teste før (orker ikke skuffelsen over å få negativ test, så venter til ikm i alle fall :) ). DPO- land er jammen et kjipt land :D

Endret av Lykke -prøver igjen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status her: metallsmak i munnen, oppblåst i magen, stiv i bekkenet (slik startet bekkenløsningen min da jeg hadde det..) og fortsatt "mens"smerter, men ingen tante so far... Ikm på søndag, prøver å ikke teste før (orker ikke skuffelsen over å få negativ test, så venter til ikm i alle fall :) ). DPO- land er jammen et kjipt land :D

Sååå spennende, høres jo lovende ut :-D

Krysser fingrene for oss - jeg skal også teste i helgen, lørdag eller søndag!

Lykke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke fått mens enda , men igår kveld ganske tydelige mensmurringer så jeg er "klar" for neste pp. Kraftig vondt i hodet da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smertene i nedre del og de ømme puppene har gradvis blitt bedre (mindre vondt). Kan det være negativt? :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smertene i nedre del og de ømme puppene har gradvis blitt bedre (mindre vondt). Kan det være negativt? :-(

4 svangerskap og aldri ømme pupper ........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Smertene i nedre del og de ømme puppene har gradvis blitt bedre (mindre vondt). Kan det være negativt? :-(

4 svangerskap og aldri ømme pupper ........

Oi ! Heldig .... Men tenker på det siden jeg har hatt så tydlige smerter en liten uke nå 😂 skal ikke klage, hehe.

Er øm i midterste del av magen enda da, nederst. (Bare mindre vondt) I tillegg til dårlig og smålig oppblåst mage og følelsen av mangel på søvn... Siiiikkert bare mensen som kommer .. Zzz haha 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre for deg.... I så mange år så har jeg sldri hatt skyggestreker... Men nå...? 2 tester😡😡 dritt lei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du den også....??!? altså den er så og si totalt fraværende. Er bare flaks at jeg fikk tatt bilde av den.. Så er nok garantert en skyggestrek....  Ikm er om 2 dager..

 

Jeg tok jo en test for MORRO skyld på mandag, og det kom skyggestrek. Derfor vet jeg det er skyggestrek, siden den er så max fraværende og ikke noe som helst sterk. Hadde du sett testen i virkeligheten hadde du slitt selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må konsentrere seg for å se den, man må se nøye... Og alt i alt, er det en ekte strek hadde det ikke vært så vanskelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du den også....??!? altså den er så og si totalt fraværende. Er bare flaks at jeg fikk tatt bilde av den.. Så er nok garantert en skyggestrek.... Ikm er om 2 dager..

 

Jeg tok jo en test for MORRO skyld på mandag, og det kom skyggestrek. Derfor vet jeg det er skyggestrek, siden den er så max fraværende og ikke noe som helst sterk. Hadde du sett testen i virkeligheten hadde du slitt selv...

Ja, jeg så den da jeg zooma inn med mobilen - måtte ikke konsentrere meg så mye (hehe)! HÅPER FOR ALL DEL dette er svak positiv <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må konsentrere meg en hel del... og trodde jeg så syner. Nei, dette er nok kun en skygge... 

Ellers hadde den vært mer synlig.... snufs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...