Gå til innhold

Ikm uke 10:)


nimmelim

Anbefalte innlegg

Vet hvordan det er å vente på el :-( det er så frustrerende! Er faktisk bedre å vente på IKM. Den veit man faktisk når blir, når man først har fått el.

 

Håper el dukker opp i løpet av uka, hos dere som venter på den! Krysser fingra for dere!

 

Vet egentlig ikke om jeg har hatt el sjøl. Ganske sikker på det, pga vanlige tegn. Men litt lite slim. Skal ta blodprøve i dag som blir sendt til gynekologen min, for å sjekke om jeg har hatt eggløsning. Får vel sikkert ikke svar før nærmere IKM uansett men xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet hvordan det er å vente på el :-( det er så frustrerende! Er faktisk bedre å vente på IKM. Den veit man faktisk når blir, når man først har fått el.

 

Håper el dukker opp i løpet av uka, hos dere som venter på den! Krysser fingra for dere!

 

Vet egentlig ikke om jeg har hatt el sjøl. Ganske sikker på det, pga vanlige tegn. Men litt lite slim. Skal ta blodprøve i dag som blir sendt til gynekologen min, for å sjekke om jeg har hatt eggløsning. Får vel sikkert ikke svar før nærmere IKM uansett men xD

Ja er utrolig kjedelig! Jeg sitter her med mye smerter på venste siden ved eggstokkene og mye utflod (ikke helt strekkbart..) , så en skulle tro det var på vei. Krysser fingrene😊

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere alle sammen masse lykke til :) Tror jeg hadde eggløsning i går, hadde kjempe vondt i eggstokkene, kjenner det litt på høyre side nå også. Så kan jo hende den er nå egentlig å :P Hvor lenge venter dere før dere begynner å teste? Jeg kommer ikke til å klare å vente til mensen eventuelt kommer  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Baremeg1:-) Veldig forvirra her. Kjennes ut som jeg har eggløsning straks. Vondt og litt glassaktig utflod, men negative el.tester. Testa positiv, smilefjes hos cbd, lørdag 14 og burde vel egentlig ha eggløsning søndag el mandag. Men ut i fra min syklus har jeg eggløsning i dag el morgen, men rart testen var positiv for nesten ei uke siden og nå negativ.... Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere alle sammen masse lykke til :) Tror jeg hadde eggløsning i går, hadde kjempe vondt i eggstokkene, kjenner det litt på høyre side nå også. Så kan jo hende den er nå egentlig å :P Hvor lenge venter dere før dere begynner å teste? Jeg kommer ikke til å klare å vente til mensen eventuelt kommer :danse:

Også litt vondt i eggstokkene nå, Hjerteskatten :D

Selv om det er pp 11 så er det like spennende.. Selvom skuffelsen er stor når tanta kommer..

Da starter vi dagene i dpo-land snart alle mann håper jeg!

 

Har ikke tempet denne pp, merket jeg ble så stressa av det, så tok en pp uten:)

Noen av dere som temper?

 

Krysser fingrene for alle<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nettopp myye EL-slim, veldig hvitt og strekkbart. Har i tillegg hatt veldig tydlig vondt på venstre siden ved eggstokkene i dag.. Lurer derfor på dere som har erfaring: når før eggløsning merker dere El-slimet? Og når tester dere positiv ifht når dere får el-slimet?

Jeg har null aning på dette, så er veldig spennende tid!! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk nettopp myye EL-slim, veldig hvitt og strekkbart. Har i tillegg hatt veldig tydlig vondt på venstre siden ved eggstokkene i dag.. Lurer derfor på dere som har erfaring: når før eggløsning merker dere El-slimet? Og når tester dere positiv ifht når dere får el-slimet?

Jeg har null aning på dette, så er veldig spennende tid!! 😃

Jeg fikk vondt i siden og hadde slim som du forklarer da monitoren viste maksimal ferilitet ved samleie! :D så kjør på! Det står i bruksanvisningen på Clearblue digital monitoren ihverfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet el Idag... Hmmm nei fortsatt svak men igjen, sterkere enn igår. Føler ikke jeg kan stole på temp enda siden dette er første pp med den. Er på dag 12 Idag så innen fååå dager burde el komme altså! Lørdag er vel dagen. Bedt på jentekveld på lørdag, tar et par glass ( gjør d kanskje to ganger i året liksom). Legger inn aksjer hver dag, frem til noe før tanta. Det skal søren ikke stå på innsatsen selv om jeg blir kjempe deppa hver gang.

 

Make it happend!!' 😩😩🙏🙏 lykke til dere som er i dpo.. Jeg joiner den nervøse tiden straks !! PS, super oppblåst , strekker seg litt rundt i eggstokker. Merkelig nok var d mye mer liv nedi der ved el forrige mnd , men søren heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brått hatt halsbrann i hele dag..

Kanskje litt tidlig å få symtomer... 😂😂 haha!

Blir gal i hue av prøvinga :danse:

Hehehe ja litt tidlig for symptomer gitt ! Prøvde frustrert p legge bilde av en el test,'men d gikk visst ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har brått hatt halsbrann i hele dag..

Kanskje litt tidlig å få symtomer... 😂😂 haha!

Blir gal i hue av prøvinga :danse:

Hehehe ja litt tidlig for symptomer gitt ! Prøvde frustrert p legge bilde av en el test,'men d gikk visst ikke

Lag en bruker på tinypic og legg inn link i et innlegg til bildet du laster opp på tinypic:D

 

http://tinypic.com ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester også negativt på el.. Forrige syklus testet jeg positivt på dag 19 i syklus og fikk mensen på da 29, så jeg håper på en lengre lutealfase denne gangen... Kjipt med en kropp som bruker tid på regulere seg etter fødsel når man bare vil bli gravid igjen! Men heier på oss alle, må dette bli en lykkens PP:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg fikk nettopp myye EL-slim, veldig hvitt og strekkbart. Har i tillegg hatt veldig tydlig vondt på venstre siden ved eggstokkene i dag.. Lurer derfor på dere som har erfaring: når før eggløsning merker dere El-slimet? Og når tester dere positiv ifht når dere får el-slimet?

Jeg har null aning på dette, så er veldig spennende tid!! 😃

Jeg fikk vondt i siden og hadde slim som du forklarer da monitoren viste maksimal ferilitet ved samleie! :D så kjør på! Det står i bruksanvisningen på Clearblue digital monitoren ihverfall ;)

Spennende! Yes, vi kjører på - håper virkelig det klaffer snart!!

Er det slik at alle tester positivt på EL? Eller kan man få EL uten at testen slår skikkelig ut? For testene er enda ultrasvake og ingen stigning :-( kan hende IKM blir forskjøvet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://i59.tinypic.com/209kfps.jpg

 

Prøver igjen. El kalkulator sier el den 22...

 

Som sagt kun tempet en kort stund, men Idag var temp lavere... Men stoler ikke helt på den enda. Symptomer på el er ikke de helt store, så jeg trodde kanskje jeg hadde hatt den, men det er nå testene er sterkere... Rart... 😐 tok ikke el tester forrige pp..

 

Aksjer er inne hver dag, mer får jeg ikke gjort....

Eller?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ønsker dere alle sammen masse lykke til :) Tror jeg hadde eggløsning i går, hadde kjempe vondt i eggstokkene, kjenner det litt på høyre side nå også. Så kan jo hende den er nå egentlig å :P Hvor lenge venter dere før dere begynner å teste? Jeg kommer ikke til å klare å vente til mensen eventuelt kommer :danse:

Også litt vondt i eggstokkene nå, Hjerteskatten :D

Selv om det er pp 11 så er det like spennende.. Selvom skuffelsen er stor når tanta kommer..

Da starter vi dagene i dpo-land snart alle mann håper jeg!

 

Har ikke tempet denne pp, merket jeg ble så stressa av det, så tok en pp uten:)

Noen av dere som temper?

 

Krysser fingrene for alle<3

 

Dette er kjempe spennende :) Kanskje dette er mnd, når du ikke har tempa :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curious94 : Jeg har lest om mange som ikke har fått helt positiv el test, men alikevel blitt gravide! Særlig fra billige-tester, at de ikke har slått helt ut. :) 

 

 

Dpo, det er dagene etter eggløsning, ikke sant? Det vil da si at jeg er 2dpo i dag. Jeg begynner å teste om en uke jeg da, utålmodig som jeg er :D Går det ikke denne pp, så skal jeg jaggu begynne å tempe tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curious94 : Jeg har lest om mange som ikke har fått helt positiv el test, men alikevel blitt gravide! Særlig fra billige-tester, at de ikke har slått helt ut. :)

 

 

Dpo, det er dagene etter eggløsning, ikke sant? Det vil da si at jeg er 2dpo i dag. Jeg begynner å teste om en uke jeg da, utålmodig som jeg er :D Går det ikke denne pp, så skal jeg jaggu begynne å tempe tror jeg.

Hehe du er klar for testing raskt du da! Det gjorde jeg forrige mnd. Ble nærmest gal 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja :-) Jeg testet tidlig positivt når jeg var gravid med sønnen vår, tror det var 5 dager før jeg skulle ha mens. Men da var vi sjokkerte,trodde kanskje det hang igjen hcg for jeg hadde mistet i ma like før. Så jeg ble gravid akkurat 14 dager etter jeg mistet :) Måtte på sykehuset samme kvelden jeg testet positivt for å få ul, fordi jeg var gravid bare noen mnd før det igjen utafor livmora. Å de trodde det bare var hcg som hang igjen fra graviditiet nr 2, men der tok de feil ! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curious94 : Jeg har lest om mange som ikke har fått helt positiv el test, men alikevel blitt gravide! Særlig fra billige-tester, at de ikke har slått helt ut. :)

 

 

Dpo, det er dagene etter eggløsning, ikke sant? Det vil da si at jeg er 2dpo i dag. Jeg begynner å teste om en uke jeg da, utålmodig som jeg er :D Går det ikke denne pp, så skal jeg jaggu begynne å tempe tror jeg.

Takk for svar! Jeg bruker tester fra Ebay! Håper virkelig det er tilfellet, for andre tegn tyder at eggløsning er i nærheten.. (Typ masse eggløsningsslim (strekkbart),veldig tydlig vondt i eggstokkene, småømme pupper). Vi får legge inn masse aksjer denne helgen og håpe!! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tidlig oppe dere er å kvitrer da! :D

Testet nå..

Nå har jeg hatt fire dager med høy og er på da to med maksimal.. :/

Skjønner ikke kroppen min lenger jeg..

Mulig jeg ikke slipper egg kanskje? At kroppen skiller ut lh hele tiden for å få egget til å slippe..

Men så leser jeg også at det kan være tegn på graviditet..

 

Lurer ille på det her.. Noen som har erfaringer på det området? :D

 

Dagen går jo såååå sakte til ikm.. :P hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tidlig oppe dere er å kvitrer da! :D

Testet nå..

Nå har jeg hatt fire dager med høy og er på da to med maksimal.. :/

Skjønner ikke kroppen min lenger jeg..

Mulig jeg ikke slipper egg kanskje? At kroppen skiller ut lh hele tiden for å få egget til å slippe..

Men så leser jeg også at det kan være tegn på graviditet..

 

Lurer ille på det her.. Noen som har erfaringer på det området? :D

 

Dagen går jo såååå sakte til ikm.. :P hihi!

Det kan vel ikke være graviditet så tidlig ? Altså vise det så tidlig ? Hadde et par mnd med positive el tester i flere dager.....! Nå er alt motsatt fra deg Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så tidlig oppe dere er å kvitrer da! :D

Testet nå..

Nå har jeg hatt fire dager med høy og er på da to med maksimal.. :/

Skjønner ikke kroppen min lenger jeg..

Mulig jeg ikke slipper egg kanskje? At kroppen skiller ut lh hele tiden for å få egget til å slippe..

Men så leser jeg også at det kan være tegn på graviditet..

 

Lurer ille på det her.. Noen som har erfaringer på det området? :D

 

Dagen går jo såååå sakte til ikm.. :P hihi!

Det kan vel ikke være graviditet så tidlig ? Altså vise det så tidlig ? Hadde et par mnd med positive el tester i flere dager.....! Nå er alt motsatt fra deg Hehe

Hehe!! Jaja.. Vi får vel bare smøre oss med tålmodighet :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker på kroppen at det skjer ting her, så satser på at det er EL som er på gang... Har aldri testet etter el, og tenker at jeg ikke starter med det før jeg eventuelt bruker litt tid på å bli gravid.. Har blitt gravid på 1 eller 2 pp 4 ganger, så jeg er heldig på den måten. Så her legger vi inn aksjer med jevne mellomrom, så får vi se om kroppen min er villig til å bli gravid igjen nå. (1pp etter SA) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker på kroppen at det skjer ting her, så satser på at det er EL som er på gang... Har aldri testet etter el, og tenker at jeg ikke starter med det før jeg eventuelt bruker litt tid på å bli gravid.. Har blitt gravid på 1 eller 2 pp 4 ganger, så jeg er heldig på den måten. Så her legger vi inn aksjer med jevne mellomrom, så får vi se om kroppen min er villig til å bli gravid igjen nå. (1pp etter SA) :) :)

Du får spre litt av den fruktbarheten til oss her inne også :D

11.pp her! :/

Meeen gir ikke opp! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprer godt jeg kan :D vet godt hvor heldig jeg er, og har aldri tatt det som en selvfølge at jeg skulle være så fruktbar. Tar det heller ikke som en selvfølge at jeg skal bli gravid på 1 pp denne gangen, men jeg håper på å være over 3 mnd på vei når jeg egentlig skulle hatt termin i slutten av juli...

 

min utfordring er at jeg nå har hatt to SA i 12. uke, så om testen blir positiv, venter 3 mnd med kaos i hodet mitt.. For meg vil det ikke være beroligende å gå på tidlig UL heller, for siste SA-en min skjedde kort tid etter at jeg hadde sett et hjerte som banket... Så på en måte gruer jeg meg til jeg evt blir gravid, samtidig som en baby vil være SÅ verdt det.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...