Gå til innhold

Ikm uke 10:)


nimmelim

Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg vil stole helt på el-testene. Har kjøpt dobbel digital som vist maks fertilitet forrige helg men kjenner og ser at jeg har eggløsning nå. Og det er riktig i forhold til syklus. Blir litt sprø!! Har lagt inn aksje forrige helg og i går, så håper😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sprer godt jeg kan :D vet godt hvor heldig jeg er, og har aldri tatt det som en selvfølge at jeg skulle være så fruktbar. Tar det heller ikke som en selvfølge at jeg skal bli gravid på 1 pp denne gangen, men jeg håper på å være over 3 mnd på vei når jeg egentlig skulle hatt termin i slutten av juli...

 

min utfordring er at jeg nå har hatt to SA i 12. uke, så om testen blir positiv, venter 3 mnd med kaos i hodet mitt.. For meg vil det ikke være beroligende å gå på tidlig UL heller, for siste SA-en min skjedde kort tid etter at jeg hadde sett et hjerte som banket... Så på en måte gruer jeg meg til jeg evt blir gravid, samtidig som en baby vil være SÅ verdt det.!

Huff.. Ser fortvilelsen.

Jeg har ingen fra før, men har hatt en SA hittil i prøveperioden.

Men det er vel vert all frustrasjon og tunge tider når man tilslutt sitter der med med en vakker skapning i armene<3

Masse lykketil til deg, Lykke- prøver igjen! Krysser fingrene<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy måling idag tidlig og regner med den er maks nå og inatt ;) mener jeg har rask stigning. . Tom for el tester!

Vi har hatt oss tre dager så håper det klaffer! :) Lykke til damer !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne man bare sett hva som foregår "inside". Har mye smerter i sidene og nederst i magen. Tenker det er el nå, og kraftig. 😊 Mer vondt denne mnd. Håper på klaff💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke antydning til positiv EL-test (ebay tester)... Men smertene, slimet og ømheten er der veldig tydlig ! Vet ikke hva jeg skal tro... :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger ikke EL- tester kjenner jeg... Sterke EL-smerter er visst en bivirkning etter SA for meg... AU! Ingenting er som mens-smerter 2 ganger i mnd!! Men vi legger nå inn aksjer med jevne mellomrom, så da får vi krysse armer og bein :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke EL- tester kjenner jeg... Sterke EL-smerter er visst en bivirkning etter SA for meg... AU! Ingenting er som mens-smerter 2 ganger i mnd!! Men vi legger nå inn aksjer med jevne mellomrom, så da får vi krysse armer og bein :D

Godt og høre det ikke bare er meg som har mye smerter! Regner med at eggløsning var i går eller i dag, så da er det vel inn i dpo-land!😃 Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke det helt store utslaget på testene, el smertene var MYE mer kraftig forrige mnd, men lagt inn aksjer daglig... Jeg er nok dpo, men istedenfor å telle det venter jeg heller bare til mensen kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt smerter her også men nå har el-slimet borte så regner med eggløsning var i går. Spennende:-)

Samme her, slimet er borte men smertene er der. Holder meg til datoen (ikm 8.mars) foreløpig, men mulig det blir lenger... 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kroppen min har tatt seg en lang ferietur.. Så har null kontroll.. Jeg som er kontrollfreak også😂🙈

Jaja.. Er vel bare å smøre seg med tålmodighet, og vente på tr kommer på et uhyggelig teselsksp, eller uteblir.. Helst den siste.. :danse:

Endret av Baremeg1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kroppen min har tatt seg en lang ferietur.. Så har null kontroll.. Jeg som er kontrollfreak også😂🙈

Jaja.. Er vel bare å smøre seg med tålmodighet, og vente på tr kommer på et uhyggelig teselsksp, eller uteblir.. Helst den siste.. :danse:

Hehe enig!

 

Jeg slet med å sovne i går kveld, uansett hvilken vei jeg vridde meg - hadde jeg så utrolige strekk-smerter og murringer i venstre eggstokk (området).. Noen som har opplevd dette, det er symptom på eggløsning?!? Var på det vondeste igår kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg tror kroppen min har tatt seg en lang ferietur.. Så har null kontroll.. Jeg som er kontrollfreak også😂🙈

Jaja.. Er vel bare å smøre seg med tålmodighet, og vente på tr kommer på et uhyggelig teselsksp, eller uteblir.. Helst den siste.. :danse:

Hehe enig!

 

Jeg slet med å sovne i går kveld, uansett hvilken vei jeg vridde meg - hadde jeg så utrolige strekk-smerter og murringer i venstre eggstokk (området).. Noen som har opplevd dette, det er symptom på eggløsning?!? Var på det vondeste igår kveld..

Jeg har også hatt det sånn.. Det har vært ca en dag etter positiv el test, så jeg tror det er eggløsning:)

Velkommen i festlige dpo land... Hihi!🙈✌️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg tror kroppen min har tatt seg en lang ferietur.. Så har null kontroll.. Jeg som er kontrollfreak også😂🙈

Jaja.. Er vel bare å smøre seg med tålmodighet, og vente på tr kommer på et uhyggelig teselsksp, eller uteblir.. Helst den siste.. :danse:

Hehe enig!

 

Jeg slet med å sovne i går kveld, uansett hvilken vei jeg vridde meg - hadde jeg så utrolige strekk-smerter og murringer i venstre eggstokk (området).. Noen som har opplevd dette, det er symptom på eggløsning?!? Var på det vondeste igår kveld..

Jeg har også hatt det sånn.. Det har vært ca en dag etter positiv el test, så jeg tror det er eggløsning:)

Velkommen i festlige dpo land... Hihi!🙈✌️

Takk takk, spennende!!!! Hihi👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som eggløsning ja ! :) Nå er jeg 5 dpo tror jeg, å jeg googler og prøver å kjenne etter symptomer, hehe. Hene, har litt stinkninger i underlivet og i puppene, men det pleier jeg å ha mellom el og mens. Begynner å teste på torsdag eller fredag, da er jeg 8 og 9 dpo.Dere som har vært gravide før, når fikk dere dere tidligste tegn på at dere var gravide? De gangene jeg har vært gravid, så har jeg kjent det igjen med en gang når jeg har vært ekstremt trøtt. Det har vært det aller første tegnet! Å sprengte pupper  :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som eggløsning ja ! :) Nå er jeg 5 dpo tror jeg, å jeg googler og prøver å kjenne etter symptomer, hehe. Hene, har litt stinkninger i underlivet og i puppene, men det pleier jeg å ha mellom el og mens. Begynner å teste på torsdag eller fredag, da er jeg 8 og 9 dpo.Dere som har vært gravide før, når fikk dere dere tidligste tegn på at dere var gravide? De gangene jeg har vært gravid, så har jeg kjent det igjen med en gang når jeg har vært ekstremt trøtt. Det har vært det aller første tegnet! Å sprengte pupper :ler:

Da håper jeg det, smertene er minimale i dag og var verst på søndag. Tror dere eggløsning ble søndag da? Håper det. :-) Holder meg på denne tråden, og satser på at ikm blir 8.mars! Lykke til alle sammen, de fleste er vel i dpo-land nå? 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i dpo land, men hvem dag har jeg ikke peiling på.. Kanskje 6-7.. Alt er forsinket denne pp. Var jo først i ikm 9 :ler: jæjæ!

Alltid like spennende..Oooog psykisk slitsomt å være i dpo land🙈 :D

 

Hadde et veldig rart stikk i magen(krampe/iling) i går.. Det er det eneste jeg kan grave etter av symtomer.. Men om det er symptomer på tr eller noe annet vet jeg ikke..

Er plaget med mye smerter i perioden før mens, så blir vanskelig å jakte på symptomer..

Flere som har det sånn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6 dpo i dag! I stad fikk jeg et skikkelig hugg i eggstokkene, gjorde ganske vondt egentlig. Noe av det samme du hadde kanskje Baremeg!? La oss håpe det var festesmerte :Nikke: Det er egentlig det eneste, pluss litt småmurringer, men det pleier jeg å ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6 dpo i dag! I stad fikk jeg et skikkelig hugg i eggstokkene, gjorde ganske vondt egentlig. Noe av det samme du hadde kanskje Baremeg!? La oss håpe det var festesmerte :Nikke: Det er egentlig det eneste, pluss litt småmurringer, men det pleier jeg å ha.

Ja, kanskje det var det samme!

Jeg håper virkelig at det var noe som festa seg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering herfra:-) Fryser og stikking midten nedentil. Prøver ikke tenke for mye samt lete etter symptomer men.....😊you know...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal dere teste da?😊 Jeg MÅ liksom teste før, selvom jeg er sikker på at det ikke har gått. Tipper jeg tar en på fredag, da er jeg 10-11 dpo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg testa i dag,haha, 7 dpo. Alt for tidlig så klart, tar en ny på fredag tenker jeg:-)

 

På morgenen i dag, så fikk jeg sånn metall/blodsmak i munnen. Å har litt mensensmerter. Hvordan er det med dere andre? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!! Svidde av en billigtest etter jobb! Blir ikke mer negativ🙈✌️

Men det er vel kanskje i det tidligste laget ja.. Bruker egentlig p vente til Ikm :ler:

Hadde skikkelige mensmurringer på morgenen og utover formiddagen, men så avtok det.. Kjenner etter i alle kriker og kroker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...