Gå til innhold

Ikm uke 10:)


nimmelim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg må konsentrere meg en hel del... og trodde jeg så syner. Nei, dette er nok kun en skygge...

Ellers hadde den vært mer synlig.... snufs...

:-( :-(

IKM om 2-3 dager selv, tenker jeg tar CB Plus'en min på lørdag ....

 

Krysser fingrene for oss begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jeg må konsentrere meg en hel del... og trodde jeg så syner. Nei, dette er nok kun en skygge...

Ellers hadde den vært mer synlig.... snufs...

:-( :-(

IKM om 2-3 dager selv, tenker jeg tar CB Plus'en min på lørdag ....

 

Krysser fingrene for oss begge!

 

Krysser fingrene for deg :) Takk for det, men tror det er ganske umulig...

 

Mye mens murringer... oppblåst og luft, og noe stikkinger.. Men vedder fanden på at mensen kommer.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende da. Kan ane et strek jeg også men vanskelig å si om det er skygge el svaaaak positiv😉Krysser fingrene for det siste. Testet negativ på billigstav i mårrest så de svake plussene på cb pluss er vel falske. Blir i såfall ikke til å kjøpe dem mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende da. Kan ane et strek jeg også men vanskelig å si om det er skygge el svaaaak positiv😉Krysser fingrene for det siste. Testet negativ på billigstav i mårrest så de svake plussene på cb pluss er vel falske. Blir i såfall ikke til å kjøpe dem mer.

Trodde j var den eneste som så de...! Det var litt farge på siden av testen i starten men antar det kun er en skygge . Dritt tester 😡😡😡😡 prøv med en annen test krilor!! Du er nok gravid ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker fortsatt jeg ikke er gravid og venter spent på Tanta i mårn. Vil ikke bli altfor skuffa. Kommer til å krible i magen i mårn tidlig....mens eller ei??😉Skal dra ut å handle en annen type test ja. Bruk å bestille men det tar jo 2-3 dager, og så lenge klarer ikke jeg å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

best å dra på butikken da ja:)  den skyggen begynner å forsvinne fra testen og dumme meg tok en til... en ganske så utvannet * at jeg aldri lærer....*  tisset var atpåtil som vann *døøøøød* så der var det ikke no strek ... ergo, denne mnd gikk i dass....

 

oppdater her etterpå da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får jeg mensen nå( som jeg tror...) så syns jeg nesten det er litt "rart." vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men det stikker veldig midt på magen, og bak i korsryggen. Det gjør det ALDRI ellers.... holdt på et par timer med det nå.......håpløst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk plutselig følelsen av at mensen er på vei... Noe som jeg også syns er rart mtp alle "symptomene" .... Hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk plutselig følelsen av at mensen er på vei... Noe som jeg også syns er rart mtp alle "symptomene" .... Hmm

æsj vi får knipe igjen beina......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg fikk plutselig følelsen av at mensen er på vei... Noe som jeg også syns er rart mtp alle "symptomene" .... Hmm

æsj vi får knipe igjen beina......

Hahaha, ja! Fikk nemlig den "mensen"-vondten helt nederst i midten, og føler at dt straks renner ut.. Asj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.... :(:( du er ikke alene... sjekker på do hele tiden..... Du skulle ha den lørdag, søndag? JEg HATER denne perioden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.... :(:( du er ikke alene... sjekker på do hele tiden..... Du skulle ha den lørdag, søndag? JEg HATER denne perioden

Stemmer.... Lør/sønd. Hadde nesten vært komisk om den kom føør tiden også, hehe..

 

You and be both!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

huff.... :( :( du er ikke alene... sjekker på do hele tiden..... Du skulle ha den lørdag, søndag? JEg HATER denne perioden

Stemmer.... Lør/sønd. Hadde nesten vært komisk om den kom føør tiden også, hehe..

 

You and be both!!!

 

lørdag her... sånn ca. det er i dag det er skikkelig stikk og "press" ....veldig press.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ennå ikke fått.. Er over nå, men bare negative tester :(

Så kjedelig! Pleier du ha regelmessige sykluser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm i mårn og kjennes ut som mensen er på vei.....

regner med din ikke kommer :D :D heier på dere alle sammen! 

JEg belager meg på ny runde. Men stikking har jeg aldri før mensen, men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ikm i mårn og kjennes ut som mensen er på vei.....

regner med din ikke kommer :D :D heier på dere alle sammen!

JEg belager meg på ny runde. Men stikking har jeg aldri før mensen, men men

Bra du er positiv😊 Men nå syns ikke jeg det kjennes positivt ut gitt... 😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ikm i mårn og kjennes ut som mensen er på vei.....

regner med din ikke kommer :D :biggrin: heier på dere alle sammen!

JEg belager meg på ny runde. Men stikking har jeg aldri før mensen, men men

Bra du er positiv Men nå syns ikke jeg det kjennes positivt ut gitt...

 

ikke mist motet enda. Mensen har vel ikke kommet? Hehe en racer på å muntre opp andre, mens jeg er god på trykke meg ned . Haha..

 

Men jeg kan på hånden med hjertet si at jeg aldri opplever stikking i livmor, murring i korsrygg og stikk nedover lårene når jeg skal ha mensen altså......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Ikm i mårn og kjennes ut som mensen er på vei.....

regner med din ikke kommer :D :biggrin: heier på dere alle sammen!

JEg belager meg på ny runde. Men stikking har jeg aldri før mensen, men men

Bra du er positiv Men nå syns ikke jeg det kjennes positivt ut gitt...

ikke mist motet enda. Mensen har vel ikke kommet? Hehe en racer på å muntre opp andre, mens jeg er god på trykke meg ned . Haha..

 

Men jeg kan på hånden med hjertet si at jeg aldri opplever stikking i livmor, murring i korsrygg og stikk nedover lårene når jeg skal ha mensen altså......

😊😊 Høres positivt ut. Krysser alt jeg har😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Ikm i mårn og kjennes ut som mensen er på vei.....

regner med din ikke kommer :D :biggrin: heier på dere alle sammen!

JEg belager meg på ny runde. Men stikking har jeg aldri før mensen, men men

Bra du er positiv Men nå syns ikke jeg det kjennes positivt ut gitt...
ikke mist motet enda. Mensen har vel ikke kommet? Hehe en racer på å muntre opp andre, mens jeg er god på trykke meg ned . Haha..

 

Men jeg kan på hånden med hjertet si at jeg aldri opplever stikking i livmor, murring i korsrygg og stikk nedover lårene når jeg skal ha mensen altså......

Høres positivt ut. Krysser alt jeg har

 

vel denne mnd har jeg ikke jaktet symptomer. Og dette er noe som har kommet skikkelig idag. Startet igår kveld, og er her hele tiden idag. MEN med de teite testene mine, så tror jeg ikke det gikk denne mnd desverre, og det krever mye å starte en ny pp merker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Ikm i mårn og kjennes ut som mensen er på vei.....

regner med din ikke kommer :D :biggrin: heier på dere alle sammen!

JEg belager meg på ny runde. Men stikking har jeg aldri før mensen, men men

Bra du er positiv Men nå syns ikke jeg det kjennes positivt ut gitt...
ikke mist motet enda. Mensen har vel ikke kommet? Hehe en racer på å muntre opp andre, mens jeg er god på trykke meg ned . Haha..

 

Men jeg kan på hånden med hjertet si at jeg aldri opplever stikking i livmor, murring i korsrygg og stikk nedover lårene når jeg skal ha mensen altså......

Høres positivt ut. Krysser alt jeg har

vel denne mnd har jeg ikke jaktet symptomer. Og dette er noe som har kommet skikkelig idag. Startet igår kveld, og er her hele tiden idag. MEN med de teite testene mine, så tror jeg ikke det gikk denne mnd desverre, og det krever mye å starte en ny pp merker jeg

Samme her. .... Men har funnet ut at om mensen kommer skal jeg nå endelig kose meg med et glass vin eller ei sider.😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har ennå ikke fått.. Er over nå, men bare negative tester :(

Så kjedelig! Pleier du ha regelmessige sykluser?

Ja, pleier p ha syklus på 28 dager... Rart.. Nå er jeg på cd 33...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...