Gå til innhold

Ikm uke 10:)


nimmelim

Anbefalte innlegg

Jeg joiner med en cider! Men Idag har puppene blitt veldig tunge ( rett og slett henger de pga tyngden). Kan det være no eller vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åh shit som det stikker!!! hvis ikke dette er gravid, så er det noen alvorlige cyster!! særlig på høyre side! ikke vondt, men ubehag, men jeg tar det som positivt inntil mensen er her..

 

( det er på venstre siden også, men i mindre form. Ilninger ned mot *rumpa* og rundt om i bekkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne egentlig tatt digital ( kjøpe imorgen). for regner med det svaret blir det reelle svaret... Men jeg tør ikke. og sier til meg selv.. *drit i det...mensen kommer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh shit som det stikker!!! hvis ikke dette er gravid, så er det noen alvorlige cyster!! særlig på høyre side! ikke vondt, men ubehag, men jeg tar det som positivt inntil mensen er her..

 

( det er på venstre siden også, men i mindre form. Ilninger ned mot *rumpa* og rundt om i bekkenet.

Høres ut som smertene jeg hadde/har på venstre side - akkurat likt 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende curious! Jeg sitter og prøver å "snakke ned" de. Altså de har en annen forklaring... Liksom... Har jo ikke fått positiv test så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått skyggestrek to ganger ... På morgen urin. Alle andre er blendahvite. Derfor vet jg det er skygge 😢😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fått skyggestrek to ganger ... På morgen urin. Alle andre er blendahvite. Derfor vet jg det er skygge 😢😭

Kan jo være 2 svake tester da😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nærmest håpløst å se de. Vel jeg så de, men... Og siden de forsvant fra testen etter en dag... Og da hadde de vel vørt noe sterkere , og tar jeg en på kvelden blir den blendahvit...( dumme meg prøvde....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå liker jeg ikke å tempe. Mensen kommer nok da..... 36.65 ned til 36.36 Idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en grufølelse i hele kroppen, aner ikke hvorfor... Gruer meg litt til å teste - blir nok skuffet, men samtidig så vet jeg ikke med 100% sikkerhet om mensen i det hele tatt kommer, da min forrige "syklus" var på 130 dager.. :-( MEN jeg hadde aldri de symptomene jeg har hatt de siste 1-2 ukene.

Jeg har oppdaget enda et nytt "symptom". Jeg har til vanlig veldig uren hud, alltid hatt det. Men nå har jeg fått mye mer "hovne" og store urenheter i ansiktet og på veldig spesielle steder på kroppen jeg ikke har hatt før. Fikk feks en kvise på midjen min i går, wth?! Aldri hatt før 😂

Noen som opplevde noe lignende? Ufffff.. Tester i morgen tidlig :-( sikkert bare waste of test.. Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj oj....

 

Først må jeg bare si at jeg har alltid smilt litt av de som skriver her om skyggestreker, og tenkt at "enten er testen positiv eller så er den negativ". :) Men... Jeg klarte ikke å la vær å teste, så jeg tok en billigstrimmel i sted, ikke morgenurin, og 2 dager til ikm... Den så negativ ut, så jeg gikk i dusjen og kledde på meg osv... Og ca 30 min etterpå tok jeg den opp for å kaste den, og tada; skyggestrek... Siden det var etter tiden tør jeg ikke å tro på den, så da blir det nok en test på morgenurin i morgen tidlig ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj oj....

 

Først må jeg bare si at jeg har alltid smilt litt av de som skriver her om skyggestreker, og tenkt at "enten er testen positiv eller så er den negativ". :) Men... Jeg klarte ikke å la vær å teste, så jeg tok en billigstrimmel i sted, ikke morgenurin, og 2 dager til ikm... Den så negativ ut, så jeg gikk i dusjen og kledde på meg osv... Og ca 30 min etterpå tok jeg den opp for å kaste den, og tada; skyggestrek... Siden det var etter tiden tør jeg ikke å tro på den, så da blir det nok en test på morgenurin i morgen tidlig ja...

Åååå spennende! Lykke til 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg, nå har jeg så vondt! Det stikker og verker helt enormt nederst i magen... Stikker til slik at jeg rykker til et par ganger :-( aouch... Sikkert mensen som er på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ja😂Våkna ikke med mensen og hadde håp men kl.12 kom det litt rosa. Ikke mye men har lite sia jeg fikk mensen tebake etter fødsel og amming. Så tester skal kastes etter frist!! Cb pluss bli jeg ikke kjøpe. Alle symptomer...ja samme om gravid, el eller mensen. Da blir det ei cider i kveld sjøl om jeg om jeg heller bille hatt en test som lyste GRAVID😉Håper det blir uke 14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja😂Våkna ikke med mensen og hadde håp men kl.12 kom det litt rosa. Ikke mye men har lite sia jeg fikk mensen tebake etter fødsel og amming. Så tester skal kastes etter frist!! Cb pluss bli jeg ikke kjøpe. Alle symptomer...ja samme om gravid, el eller mensen. Da blir det ei cider i kveld sjøl om jeg om jeg heller bille hatt en test som lyste GRAVID😉Håper det blir uke 14.

Men høres ikke akkurat ut som mensen? Ikke gi opp håpet enda! Vi kan gi oppå håpet sammen i helgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg, nå har jeg så vondt! Det stikker og verker helt enormt nederst i magen... Stikker til slik at jeg rykker til et par ganger :-( aouch... Sikkert mensen som er på vei!

Hehe stikker helt vilt her også, og det gjør det søren meg aldri rundt mens tider, men sier som deg... Er nok mensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fy søren , har hatt løs mage hele dagen ( Sorry for den der...) men er ikke syk altså... Men etter jeg tok en joggerur Idag kjente jeg på en måte "klump i magen". Altså samme som når gravide legger seg på magen. Den følelsen! Strammet godt inni der.... What?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja ja😂Våkna ikke med mensen og hadde håp men kl.12 kom det litt rosa. Ikke mye men har lite sia jeg fikk mensen tebake etter fødsel og amming. Så tester skal kastes etter frist!! Cb pluss bli jeg ikke kjøpe. Alle symptomer...ja samme om gravid, el eller mensen. Da blir det ei cider i kveld sjøl om jeg om jeg heller bille hatt en test som lyste GRAVID😉Håper det blir uke 14.

Men høres ikke akkurat ut som mensen? Ikke gi opp håpet enda! Vi kan gi oppå håpet sammen i helgen

Å nei dette er mensen. Mensensmerter!!!! Kroppen har vært noe annerledes men skulle vel bare spille meg et puss med symptomer, svake tester etter frist og noen timer senere start på mensen. 😈😈Starter ny pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ja ja😂Våkna ikke med mensen og hadde håp men kl.12 kom det litt rosa. Ikke mye men har lite sia jeg fikk mensen tebake etter fødsel og amming. Så tester skal kastes etter frist!! Cb pluss bli jeg ikke kjøpe. Alle symptomer...ja samme om gravid, el eller mensen. Da blir det ei cider i kveld sjøl om jeg om jeg heller bille hatt en test som lyste GRAVID😉Håper det blir uke 14.

Men høres ikke akkurat ut som mensen? Ikke gi opp håpet enda! Vi kan gi oppå håpet sammen i helgen
Å nei dette er mensen. Mensensmerter!!!! Kroppen har vært noe annerledes men skulle vel bare spille meg et puss med symptomer, svake tester etter frist og noen timer senere start på mensen. 😈😈Starter ny pp.

Kanskje en kjemisk 😞😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tante rød kom nå! Hvem gruppe havner dere i som har fått besøk da?

Usj så kjedelig 😞 skulle den komme Idag eller når?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først var det 28 på cd28, men så ble el forsinket så ble onsdag som var.. Ble en cd på 34 dager! #lenge!! Men da er det bare å se i neste pp..

Men litt usikker på om vi skal være aktive eller prøve så godt det lar seg gjøre å "slappe av"..

Er langt nede om dagen.. Pp 12 på oss nå :/

Men men.. Sånn er livet.. Får ta det som det er, selv om det er tøft til tider <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet nøyaktig hvordan du har det. Er selv veldig langt nede og når jeg nå går over i neste pp får jeg nesten tårer... Man blir så sliten of "ødelagt", men samtidig klarer jeg ikke la vær å tenke på det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps... Det er selv over et år med prøving her 😖

det er litt trøst at det er andre som er i samme båt, selvom det er er møkkabåt å være i og unner ingen det..

Jeg har fortalt det til mine nærmeste venner som har og skal få barn selv, men jeg skjønner at dem ikke forstår meg helt, selv om dem kanskje føler det..

 

Så det er veldig godt med forum hvor man kan snakke og dele litt frustrasjon :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...