Gå til innhold

Ikm uke 10:)


nimmelim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt murring her og, sånn midt i magen.. tipper det ikke er noe ;)

Frysninger derimot er et godt tegn så det vil jeg gjerne ha! :D

Litt trøtt kanskje hehe... altfor tidlig for min del å søke symptomer :)

Er erfaren og tester kun på ikm dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murring her også, på midten og på høyre side... Aner ikke om det betyr noe, og kjenner minst mulig etter symptomer...:) Tester tidligst neste fredag, 2 dager før IKM, men tror kanskje jeg drøyer til IKM. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for første gang har jeg faktisk ikke leita etter symptomer!  Og det er da lite av dem også. Eneste jeg har er stikkinger i magen. og trøtt. Ikke mer i det hele tatt.

Vet ikke helt når EL var, så vet ikke hvor mange dpo er sånn sett, men ikm er ca 7 da... Så nei har selvsagt ikke testet enda :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det å fryse er et godt tegn da jeg fryser mye mens andre svetter. Iskald på føtter og rød på nesa og frysninger.

Ellers usikker på el så har ikke testa enda. Frister men har vært gravid noen ganger før og testa og testa.....prøver å nyte livet uten å tenke så mye men VANSKELIG😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at det er vanskelig å ikke teste! Jeg testa i går, 8 dpo, negativt selvfølgelig. Blei litt deppa og følte at alt håp var ute, men jeg leste meg fram til at det var for tidlig :) I helga skal jeg og gutten vår på helgebesøk hos mamma og pappa. Da håper jeg at jeg får tankene over på noe annet, å ikke tester før jeg kommer hjem på søndag. Da er jeg 11 dpo.

 

Eller om jeg klarer å holde meg til mandag, vi får se :) Jeg kjenner det reiver godt i livmora og rundt mot ryggen. Ned mot underlivet også, å kjenner det stråler ut i beina. Håper det er et godt tegn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tid for alle! Gleder meg til jeg kan teste også😊

Men - kan "plutselig" superforskjølt / influensa symptomer være noe tidlig tegn? I går, samme dag som brystene mine ble tunge og vonde - ble jeg i tillegg heelt ut av det blå sykt forskjølt på jobb, så gale at jeg til slutt gikk hjem.. Og er enda ikke helt god :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke si at det ikke er symptom, men jeg ville tenkt at jeg faktisk var syk. Forkjølelse kan jo komme ganske plutselig. Men du kan jo være gravid uansett :)

 

Hadde tenkt å ta en test i dag, men nå har jeg ikke lyst alikevel. Alt er som normalt så gidder ikke få det lysende mot meg, igjen. Skal vente på TR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wææ! Jeg er egentlig ikke en sånn som leter etter symptomer, siden jeg vanligvis har mye smerter gjennom perioden pga endometriose... Men jeg har ikke hatt verking i halebeinet før.. Fikk det brått denne formiddagen på jobb.. Har noen erfaringer med det eller? :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wææ! Jeg er egentlig ikke en sånn som leter etter symptomer, siden jeg vanligvis har mye smerter gjennom perioden pga endometriose... Men jeg har ikke hatt verking i halebeinet før.. Fikk det brått denne formiddagen på jobb.. Har noen erfaringer med det eller? :Nikke:

jepp, til og med før positive tester har jeg fått bekkenløsning... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Wææ! Jeg er egentlig ikke en sånn som leter etter symptomer, siden jeg vanligvis har mye smerter gjennom perioden pga endometriose... Men jeg har ikke hatt verking i halebeinet før.. Fikk det brått denne formiddagen på jobb.. Har noen erfaringer med det eller? :Nikke:

jepp, til og med før positive tester har jeg fått bekkenløsning...

Å! Er det det?!

Kanskje det er det..

Det hadde jo ikke vært dumt..

Tør ikke å håpe.

Har hatt vanlige mens murringer, så tenker jo at tanta kommer igjen og vi må starte på pp 12.. Men kan jo ikke ta sorgen på forskudd😝!

Takk for svar:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I motsetning til forrige pp som det var masse symptomer! Bare oppblåst til tusen og trøtt( en stikking i ny og ne der nede)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 100% bedre form i dag, så gårsdagens forskjølelses/feber/influensa utbrudd varte bare fra morgen til kveld.. Så tviler på jeg begynner å bli syk....Hmmmm aldri opplevd maken 😂

Idag har jeg voldsomme smerter i midten nederst i magen, 8-9 dager til ikm. Håper det er positive tegn 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til BareMeg1!:)

 

Her er det nesten INGEN symptomer!!!

Verkingen har gitt seg nå, så vet ikke hvordan jeg skal tolke det jeg..

Blir gal i dpo land :danse:

 

La denne pp bli DEN pp for alle her inne!! 🙏🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig😊Håper det klaffer og ja til kommende novemberbabyer😃 Føler meg annerledes men tørr ikke håpe for mye. Tenker derfor at det blir vel mensen neste fredag..... Men håpet er der😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag er jeg 8 dpo! ikm på fredag 6 mars:) måtte selfølgelig ta en test idag, men viste negativ hehe. Det stikker sykt mye i min venstre pupp... noen som har det samme??? og jeg har sykt ømme pupper også, gjør vondt og sove på de om natta haha XD har egentig ingen andre symptomer.... =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm fredag 6/3 her også. Prøver ikke kjenne etter men har veldig vondt i brystan. Eller har mensensmerter/press nedentil starta og det bruk å komme en uke før mensen....Så blir vel ny prøveperiode ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper for oss alle, tenk så kjekt <3

Nå er jeg (ca) 7 dpo, og i går kveld begynte det å verke veeldig i midten (føltes ut så mensen var på vei), og i natt (2-3 tiden) lå jeg og halvsov, men våknet brått til pga et skikkelig tydelig stikk nederst i magen hvor det verket. Vet ikke hvordan jeg skal tolke det, har ikke kjent lignende før.... Tør ikke håpe! Hva tror dere? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag er jeg 8 dpo! ikm på fredag 6 mars:) måtte selfølgelig ta en test idag, men viste negativ hehe. Det stikker sykt mye i min venstre pupp... noen som har det samme??? og jeg har sykt ømme pupper også, gjør vondt og sove på de om natta haha XD har egentig ingen andre symptomer.... =/

Hei! Jeg har veldig ømme pupper, spesieeelt venstre som stikker hele tiden! IKM lørdag eller søndag neste uke.. Krysser fingrene for oss! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig etter kalkulatoren er ikm i dag.. Er på cd 28.. Men ut ifra den digitale monitoren kom el senere, slik at jeg brått havnet i denne ikm gruppen isteden og har ikm 3-4 mars.. 🙈

Verkingen i halebeinet sluttet i går, men kjente det litt på morgenen i dag også faktisk... Har hatt noen rare ilinger/hugg nedentil og ned mot låret også..

Men brystene er like uvonde og flate som alltid :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...