Gå til innhold

Ikm uke 10:)


nimmelim

Anbefalte innlegg

Hei alle :) melder meg inn her fra uke 9 jeg. Var litt optimist og trodde jeg skulle få vanlig syklus på pergo ;) Men ser ut til at el blir i dag eller i morra. Ca 32-33 dagers syklus. Mot 41 dager sist pp, så er det bra :) Håper pergoen hjelper og gir oss en baby :) første runde med det nå. Samboer dro bort i dag, så siste runde ble i går kveld. Håper det holder :)

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får melde meg inn her jeg også. Pga min forrige mens kom fire dager før tiden, regnet jeg utifra den at jeg skulle ha el i uke 9. Men nå som den er forsinket regner jeg med at syklusen går tilbake til seg selv forhåpentligvis, å at jeg da skal ha el egentlig i morgen. Men glemte å teste i går, men i dag er testen ganske sterk, men ikke positiv. Kan jo håpe den var positiv i går da :) Vi la inn aksjer i går kveld og det skal legges inn mer i kveld. 

 

 

Lykke til :) :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Finner ikke noe liste, så lager en liste jeg :D

 

Mandag 2:

Tirsdag 3: Baremeg1

Onsdag 4:

Torsdag 5: Vinterblomst, Arielda

Fredag 6: MammaTilenPrins-ØnskerNr2<3

Lørdag 7: Verucasalt, Nimmelim

Søndag 8: Lykke- prøver igjen!, Curious94

Kan du legge til meg på 7?:)
Du er på 7 :D
Ser man det!!! Optiker neste!!! 🙈🙊

Hihi! 😁✌️ Noen som har testet positiv el ennå?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Finner ikke noe liste, så lager en liste jeg :D

 

Mandag 2:

Tirsdag 3: Baremeg1

Onsdag 4:

Torsdag 5: Vinterblomst, Arielda

Fredag 6: MammaTilenPrins-ØnskerNr2<3

Lørdag 7: Verucasalt, Nimmelim

Søndag 8: Lykke- prøver igjen!, Curious94

Kan du legge til meg på 7?:)
Du er på 7 :D
Ser man det!!! Optiker neste!!! 🙈🙊
Hihi! 😁✌️ Noen som har testet positiv el ennå?😊

Testet nå istad og for første gang kom ikke test strek i det hele tatt !! Aldri opplevd.. Men d stikker godt oppi mellom så jeg legger inn aksjer HVER kveld . Går søren ikke Ann å bomme på selve el da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Finner ikke noe liste, så lager en liste jeg :D

 

Mandag 2:

Tirsdag 3: Baremeg1

Onsdag 4:

Torsdag 5: Vinterblomst, Arielda

Fredag 6: MammaTilenPrins-ØnskerNr2<3

Lørdag 7: Verucasalt, Nimmelim

Søndag 8: Lykke- prøver igjen!, Curious94

Kan du legge til meg på 7?:)
Du er på 7 :D
Ser man det!!! Optiker neste!!! 🙈🙊
Hihi! 😁✌️ Noen som har testet positiv el ennå?😊

Testet i dag, CD9 men veldig negativ :-( hehe.. Men har smerter og utflod (mer lotionaktig), så kanskje den kommer snart? Jeg tar forresten Dong quai med damiana denne syklusen og har tatt det fra CD1 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på bidronninggele nå.. Prøvde det i forrige prøveperiode også, men tok wildjam og i følge gyn så tok jeg de for tidlig og det resulterte i en SA, faktisk..:( men men.. Satser på at det smeller denne gangen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ganske så positiv el test på morgenen i dag :-) Endelig. Da blir det litt humping i kveld. Er det i dag det er størst sjans? Hadde oss mandagskvelden også, i går var mannen dårlig, så ble ikke noe da. Håper det sitter som skuddet i kveld :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ganske så positiv el test på morgenen i dag :-) Endelig. Da blir det litt humping i kveld. Er det i dag det er størst sjans? Hadde oss mandagskvelden også, i går var mannen dårlig, så ble ikke noe da. Håper det sitter som skuddet i kveld :-D

Mandag var i går?😂

 

Men jeg hadde humpet i dag og i morra hvertfall 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt høy fertilitet i tre dager nå i følge monitoren.. Ikke maksimal ennå.. Rart.. :P

Legger inn aksjer i kveld uansett✌️!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

igår var den så negativ den kan få blitt.. Får se idag. det kom et LASS med EL tester idag :o :O hehe så kan bruke de med god samvittighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken syklusdag pleier dere starte å teste etter EL? Og tester dere en eller to ganger til dagen?😊

Jeg testet ettermiddag i går (cd 9) blendahvit. Morgen i dag, blendahvit (cd10), men nå i kveld mellom 18-18:30, kom det en lyys strek. Kan det bety at eggløsning er på vei, eller er det bare tilfeldig? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies man ikke skal teste på morgen pga det kan gi feil resultat . Er på dag 10 nå, og igår var den kritt hvit , Idag er det en lys strek, så jeg håper det betyr at det gjør seg klar nå! Smertene osv tilsier iallfall det men ... Har jo begynt å tempe også nå, men det tar noen sykluser før den kjenner meg da, men den sier el den 20.. Så vi får se

 

Anonymous poster hash: d8784...978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies man ikke skal teste på morgen pga det kan gi feil resultat . Er på dag 10 nå, og igår var den kritt hvit , Idag er det en lys strek, så jeg håper det betyr at det gjør seg klar nå! Smertene osv tilsier iallfall det men ... Har jo begynt å tempe også nå, men det tar noen sykluser før den kjenner meg da, men den sier el den 20.. Så vi får se

 

Anonymous poster hash: d8784...978

Skulle ikke være anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Putter deg på lista Krilor:D

 

Mandag 2:

Tirsdag 3: Baremeg1

Onsdag 4:

Torsdag 5: Vinterblomst, Arielda

Fredag 6: MammaTilenPrins-ØnskerNr2<3, Krilor

Lørdag 7: Verucasalt, Nimmelim

Søndag 8: Lykke- prøver igjen!, Curious94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæææ,, vi fikk ikke hatt oss før nå på morgenen! :( Hadde jo positiv el test i går. Skal teste igjen etterpå å se. Håper vi rakk det :) Er ikke helt sikker, men setter meg på forelløpig IKM den 5. 

 

 

 

Mandag 2: 
Tirsdag 3: Baremeg1 
Onsdag 4:
Torsdag 5: Vinterblomst, Arielda, Hjerteskatten <3
Fredag 6: MammaTilenPrins-ØnskerNr2<3, Krilor
Lørdag 7: Verucasalt, Nimmelim
Søndag 8: Lykke- prøver igjen!, Curious94 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var testen negativ igjen, regner med eggløsningen er i dag da? Var det for seint kanskje?

 

 

Heier på dere alle, håper denne gruppen blir full av positive tester ! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet høy fjerde dagen på rad.. Sist periode hadde jeg to dager med høy, en maksimal, så høy og tilbake til lav igjen..

Kan dette bety at egget ikke slipper i den ene syklusen? :/ skjønner ingenting jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventet EL er på søndag (tviler egentlig det skjer da), for har ingen oppbygging på testene enda.. Eneste at det var blank test frem til syklusdag 10 kveld. Da begynte den svakt.. Tør ikke håpe :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...