Gå til innhold

Anbefalte innlegg

uæææ begynte å blø idag etter jeg kom hjem fra butikken! Jeg pleier og våkne opp til mensen, så dette er litt rart... er bare på syklusdag 23  :sjokkert:  sist syklus var på 33 dager :forvirret: tror ikke mine sykluser er regelmessige.... hmmm. kan dette være festeblødning? Det verker i magen (mensen vondt)  :grine:

Fortsetter under...

uæææ begynte å blø idag etter jeg kom hjem fra butikken! Jeg pleier og våkne opp til mensen, så dette er litt rart... er bare på syklusdag 23 :sjokkert: sist syklus var på 33 dager :forvirret: tror ikke mine sykluser er regelmessige.... hmmm. kan dette være festeblødning? Det verker i magen (mensen vondt) :grine:

Så dumt! :/ Er det helt vanlig mensen som du pleier å ha da? Har lest mye om festeblødning og det er ofte veldig lite i trusen eller på papiret..

Men har også hørt om noen som har blødninger under er svangerskap..

Jeg har jo null erfaring siden vi er på vår første prøving <3

Du har kanskje skrevet det tidligere.. :)Har dere barn fra før av?

uæææ begynte å blø idag etter jeg kom hjem fra butikken! Jeg pleier og våkne opp til mensen, så dette er litt rart... er bare på syklusdag 23 :sjokkert: sist syklus var på 33 dager :forvirret: tror ikke mine sykluser er regelmessige.... hmmm. kan dette være festeblødning? Det verker i magen (mensen vondt) :grine:

Så dumt! :/ Er det helt vanlig mensen som du pleier å ha da? Har lest mye om festeblødning og det er ofte veldig lite i trusen eller på papiret..

Jeg er litt usikker enda, jeg kom hjem fra butikken for ca 1 time siden så har ikke blødd så mye enda. det kom bare litt i trusa, var friskt blod som var litt lyst (så ut som det var blandet med noe utflod kanskje) men har mye mensen vondt i magen :( Jeg har ingen barn fra før. Har vært prøvere siden oktober 2014  :hjertesmil:

Jeg er litt usikker enda, jeg kom hjem fra butikken for ca 1 time siden så har ikke blødd så mye enda. det kom bare litt i trusa, var friskt blod som var litt lyst (så ut som det var blandet med noe utflod kanskje) men har mye mensen vondt i magen :( Jeg har ingen barn fra før. Har vært prøvere siden oktober 2014 :hjertesmil:

Får håpe at det ikke er mensen.. Hvis ikke er det bare å prøve igjen.. Er ikke lett.. Men sånn er det bare rett og slett<3

Vi krysser fingrene for en bra pp!

<3

Jeg er litt usikker enda, jeg kom hjem fra butikken for ca 1 time siden så har ikke blødd så mye enda. det kom bare litt i trusa, var friskt blod som var litt lyst (så ut som det var blandet med noe utflod kanskje) men har mye mensen vondt i magen :( Jeg har ingen barn fra før. Har vært prøvere siden oktober 2014 :hjertesmil:

Får håpe at det ikke er mensen.. Hvis ikke er det bare å prøve igjen.. Er ikke lett.. Men sånn er det bare rett og slett<3

Vi krysser fingrene for en bra pp!

<3

ja får virkelig håpe det :D Jeg skal la det gå et par dager og hvis det ikke stopper så snakker vel det for seg selv hehe :lol:  Men det kommer heldighvis flere pp som du sier  :sol:  krysser fingrene for deg også! :hjertesmil:

Annonse

Krysser fingrene for deg !:) har selv ikke hatt noe festeblødning osv,'men blødd et par uker under graviditeten. Skummelt nok det! Når begynner jentene å teste a? Hvor mange dager før ikm?

Frister egentlig veldig å friste i morgen.. Men er så redd for å bli skuffet igjen.. Nærmer seg et år med prøving for oss, og syns det blir tyngre og tyngre hver gang..

Men vi får se.. Hadde go følelsen.. Men redd for å ha den også, hvis dere kjønner hva jeg mener :D

Får se hva jeg gjør i morgen når jeg står opp ;)

Endret av Baremeg1

Annonse

Dette var jo ille og ikke minst rart at flere har fått mensen slt for tidlig!! Trodde denne tråden førte med seg hell og lykke Hehe 😂 da møtes vi vel alle i neste runde kanskje.... Kun stikk og få murringer i mage her. NULL tro på denne mnd....

Midt på eller på siden skal ikke ha no betydning . Feks nå kjenner jeg d midt på og siden. Sist jeg var gravid var det bare på siden.. Det ville jeg ikke tenkt så mye på. Men noen her inne som kan noe om temping? Lurer på noe :)

Når faller tempen før IKm?

Midt på eller på siden skal ikke ha no betydning . Feks nå kjenner jeg d midt på og siden. Sist jeg var gravid var det bare på siden.. Det ville jeg ikke tenkt så mye på. Men noen her inne som kan noe om temping? Lurer på noe :)

Når faller tempen før IKm?

Syns lissom det er veldig likt mine vanlige pms smerter😝 men må jo ikke ta sorgen på forskudd! Kroppen er i helspenn i dagen og holder tilbake mensen...(hvis det går an :danse: )

Her er en fin link jeg har titta på:D

http://www.snartgravid.com/Egglosning/Temperaturmaling.html

Endret av Baremeg1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...