Gå til innhold

Julibaby 2015


Bellellon

Anbefalte innlegg

Gjest Runforit

Da var jeg 17+ 2 og har vært på UL og jeg får en frisk og veldig sprellende gutt ❤❤❤

 

Nå føler jeg at jeg endelig kan senke skuldrene litt. Terminen ble 28. Juli som ved tidlig UL :)

Endret av Runforit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Runforit

Gratulerer, Runforit! Mange gutter her ass :)

Takk :) Veldig spennende! Og jeg har alltid trodd at jeg skulle få gutt, så det er jo ekstra stas :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det en fin blandning av gutter og jenter som kommer i juli :)

 

Min bekkenlösning har blivit enda värre, så imorgon håper jag att jag kan få gradert sykemelding så jag slipper sitte på kontoret hele dagen og henvisning til fysio. Skikklig drittvondt har jag. Jaja. Har ju mått bra hittills så noe skall man väl ha.... Har ett bra jobb så regner med att de er villige å pröve å tillrettelegge mitt arbeide en hel del så jag kan jobbe i hvert fall en viss %. Men vi får se imorgen. Det går i hvert fall ikke å sitte på kontoret hele dagen lenger...

 

Hur går det for er andra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått litt vondt i ryggen, etter løft av barn. Så etter mye diskusjon med sjefen i går har hun nå ordnet vikar og søkt om tilretteleggingsmidler for at jeg skal klare å være på jobb fremover. Fornøyd med det, har ikke lyst til å bli sykemeldt så tidlig - og det er heller ikke nødvendig med litt ekstra hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Finnes det en juli-gruppe på Facebook? Jeg fikk flyttet termin fra juni til juli og vil gjerne med i en gruppe der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skönt att ni slipper ha så ont. Jag fick veta idag att jag har både bekkenlösning og bekkenlåsning, så imorgon ska jag till kiropraktorn och då håper jag att låsningen släpper och då kan jag förhoppningsvis kunna jobba heltid eller i alla fall visstid.

 

Blev sykemeldt til dess eftersom jag knappt kommer hur sängen, kan inte sitta eller stå. Funkar inte så bra på ett kontor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Finnes det en juli-gruppe på Facebook? Jeg fikk flyttet termin fra juni til juli og vil gjerne med i en gruppe der!

Ja, send meg en pm med navnet ditt, så kan jeg legge deg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei " prøver på en til. Dette er første barn så har ikke født før. Men ahus er veldig bra på mange områder. Gleder meg til og føde nesten hehe.Er du sykemeldt noe nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhhh endelig ultralyd i morgen ☺️☺️☺️ Håper alt er som det skal! Og veldig spent om det ligger en gutt eller jente inni der... Kjenner spark daglig så vet jo det er liv i alle fall 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To gutter fra før, og nå var det 99,9 % sjanse for jente! Mannen er i ekstase, selv er jeg veldig spent på om dette blir noe anderledes.. Litt nervøs også, føler jeg "kan" gutter nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd igår, to små gutter danser rundt inni magen min 💙💙 ble 100% sykmeldt pga stresshodepine på onsdag. Er bare uke 19 nå, så synes det er fryktelig tidlig, men legen min sier at det er vanlig å bli sykmeldt tidlig når man venter tvillinger. Så da har jeg begynt å strikke babyteppe 😊 flere som strikker og har begynt å hamstre inn småting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ul og der så alt bra ut heldigvis 😊 og jeg venter ei jente til min underbevissthets store overraskelse 😜 ble kjempe overrasket da hun sa det selv om jeg ikke hadde noen følelse av hverken det ene eller andre 😳 men super moro å være så heldig å få en av hvert kjønn. Da blir familien komplett ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...