Gå til innhold

Julibaby 2015


Bellellon

Anbefalte innlegg

Går til kontroll hos legen, hun har enda ikke målt livmor for hun har ikke klart å kjenne kanten. Regner med at hun greier det neste uke, kjenner selv at den er nesten opp til ribbena nå. 

 

Har enda ikke kjøpt inn noe, når jeg kommer meg a jour med oppgaveskriving skal jeg ned i boden og finne ut hva vi har av brukbare klær. Bilstol kjøper vi i mai, tror jeg, har ikke råd denne mnd. Også er det litt nye kluter og den slags. Tar det med knusende ro! 

 

Min forrige brukte størrelse 50 i to-tre uker, mener jeg å huske, Bellellon. Han svømte i str 50 da han var nyfødt, de vokser fort i starten! Andre passer aldri den størrelsen, er ikke godt å si. Vet ikke hvor dere bor, men er jo stortsett ikke noe problem å sende pappaen ut på en kjapp handletur hvis man trenger sånne basisting. Blir det en varm sommer kan det jo hende at de ligger litt i bare body også. Vet ikke helt hvordan det funker, fikk vinterbaby sist! Så trenger nok kanskje litt nye klær pga at det er en annen årstid, hmmm.

 

Det verste nå er den satans ryggen. Synes jeg merker at jeg blir verre for hver dag nå. Forrige gang var det bare korsryggen, denne gangen er det både korsrygg og bekken. I dag har jeg ikke gjort noen ting, og har vondt likevel. Kjipt at det er så ille nå, når det faktisk er tre mnd til termin! Skal til fysio nå straks, etterpå skal jeg sporenstreks på sportsbutikk og kjøpe noen gode sko.

Endret av Krumelur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 dager til høygravid :)

 

Med storesøster så brukte vi str 50 lenge. Måtte forøvrig ut å kjøpe i str 46-48 når hun ble født, for "alle" sa jo at de minste str trengte man nesten ikke, så vi hadde nesten bare i str 56. 10 cm for stort, så det var ikke mulig å bruke. MEN det gikk veldig fint å hive pappaen ut fra barselhotellet for å shoppe (tror han likte å komme seg litt ut også :)). Fikk også vinterbaby sist, men satser på at jeg har noen langermet bodyer, men må kanskje kjøpe noen tynne bukser. Vil ikke ha så mye kortermet, pga stråling fra sola (kommer stråling også i skyggen) når lille er ute, men kanskje noen kortermet bodyer til bruk inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 dager til høygravid :)

 

Med storesøster så brukte vi str 50 lenge. Måtte forøvrig ut å kjøpe i str 46-48 når hun ble født, for "alle" sa jo at de minste str trengte man nesten ikke, så vi hadde nesten bare i str 56. 10 cm for stort, så det var ikke mulig å bruke. MEN det gikk veldig fint å hive pappaen ut fra barselhotellet for å shoppe (tror han likte å komme seg litt ut også :)). Fikk også vinterbaby sist, men satser på at jeg har noen langermet bodyer, men må kanskje kjøpe noen tynne bukser. Vil ikke ha så mye kortermet, pga stråling fra sola (kommer stråling også i skyggen) når lille er ute, men kanskje noen kortermet bodyer til bruk inne.

He he ja det er så forskjellig. Min var ganske liten ved fødselen, men la på seg veldig fort, ble en skikkelig michelin-baby etterhvert. Var såvidt vi var innom str 56 før han måtte ha 62.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag tror att bebis kommer ligga på över 4 kilo, då både jag och mannen var det. Men längden har ju också betydelse. Tror inte mannen vill shoppa kläder dock... :) Som någon skrev så kan det ju bli varmt också och då blir det antagligen mest inomhus utan kläder de förste ukene.

Men vi har lite av varje storlek så uansett skall han väl få något han kan ha på sig. Jag hoppas han går i storlek 50 en liten stund och att sommaren bjuder på svala nätter, men annars får vi väl spara till nästa ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har hørt at man ikke trenger å kjøpe så mye fordi man får gaver også. Familien min har allerede begynt å kjøpe nyfødt klær til gutten vår. Men jeg skal ihvetfall kjøpe flaske og morsmelk erstatning, i tilfelle ammingen går helt skeis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående størrelse på baby, så var både jeg og barnefar over 4 kg da vi ble født, men jaggu har vi ikke fått to småttis-jenter på rett under/ over 3 kg likevel ;) Første var 48 cm, mens andre var 52 cm, likevel brukte vi str 50 de første ukene på dem begge. Så jeg har en hel haug med str 50-klær liggende, som jeg regner med at minstesnuppa også vil få god bruk for :) Mest omslagsbodyer, sparkebukser og pysjer, greit å ha endel av slike basic-klær da det gjerne blir endel gris med både melk, gulp og bæsj den første tiden og man ikke rekker å vaske alt innimellom slagene. Barselsgaver er gjerne litt mer upraktiske ting, type kjoler, små sko og andre søte saker, ihvertfall er det min erfaring med de to første ;) Og siden dette blir jente nummer 3 for oss regner jeg vel egentlig ikke med den helt store gaveflommen heller, det pleier jo gjerne å minke litt for hvert barn dessverre :P

 

25 uker på vei nå, tiden flyyr!! Fortsatt i full jobb og ved godt mot, formen er bra bortsett fra influensa i påsken og bekkensmerter om natta. Rart hvordan dagene og ukene bare flyr unna og man nesten glemmer at man er gravid, med mye på planen og to små barn fra før!! :P Har ikke engang begynt å tenke på utstyr, men har jo heldigvis en del fra de to første!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag gick jag in i uke 29 (28+0) og ska väl vara i tredje trimestern nå :)

 

Magen min låg på ööööversta strecket forrig uke, men det var på "min kurva" så det var i ordning. Har ganska stor mage, og den veier en hel del nå. Tungt!

 

Hva av kläder har dere kjöpt? Jag har to pyjamaser i strl 50, men er så usikker på om vi trenger fler. Men så tenker jag "hva om han er kjempestor", da kanskje han ikke kan ha 50 uansett... Men önsker ikke å kjöpe kläder det förste vi gjör heller. Svårt! Har så klart en del bodys og såna ting også, men vill helst ikke kjöpe for mye...

Jeg gikk på den bommerten med min 1. 😳kjøpte klær og vasket de i str 50. For å so det sånn så ble aldri de klærne brukt!!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det är ju otroligt svårt att veta vad man ska köpa. Vi får nog inte så väldigt mycket heller då vi inte har familj och vänner i Oslo, men det gör inget då jag är väldigt speciell med kläder. Vill inte ha opraktiska kläder i tråkiga färger :).

 

Tenker meg att man kan ha lite ersättning stående "just in case", så det måste vi også inhandla. Har också hört att det är en god idé att laga mat och frysa in före, så man slipper ge sig ut den första tiden. Men vi är så dåliga på att äta matlådor ur frysen så vet inte om det är något för oss.

 

Har ni alla barn sen tidigare? Detta är mitt första. Jag er sykemeldt 100% så tiden står nesten stille ibland. Håller på med en egen förste-året bok i alla fall, så da har jag något att drive med i hvert fall :) Några forslag på hva en sådan kan innehålla? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første barn😊. Jeg lurer på hvilken type bok du har kjøpt? Vil også kjøpe en sånn. Jeg skal ha bilder av nurket, magen, det første klesplagget vi kjøpte inn, kaninbamsen med navnet på som jeg bestilte på nettetog pappa sin hånd som kjenner på magen. Så skal jeg skrive litt om graviditetssymptomer og når jeg kjente første sparkene. Trenger også tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også mine første to 😊 skriver i sånn gravid-dagbok (ikke den fra helsestasjonen), men er litt usikker på om jeg skal lime inn ultralydbilder i den. Guttene må jo få en bok hver senere, så tror jeg skal spare dem til første-året bøkene. Magebilder er det jo litt lettere å printe ut i flere eks 😊

 

Jeg begynner å bli veldig hormonell! Stakkar kjærsten min, han må virkelig gå på gummisåler om dagen 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo morsmelkserstatning i alle matbutikker, så akkurat det er vel ikke så mye å stresse med? Da jeg kom hjem fra sykehuset forrige gang hadde jeg derimot god bruk for pumpe og flaske, ungen klarte ikke å få tak på det steinharde brystet med den bittelille munnen sin. Etter et døgn med flaske tok han heldigvis puppen igjen. Merker at jeg har en annen innstilling denne gangen, forrige gang var jeg også sånn at jeg grublet over alt mulig og måtte ha alt klart. det er jo naturlig, man vet jo ikke hva man går til. Denne gangen har vi jo selvsagt mye fra før, men jeg er også ganske avslappet. Det er så lite de trenger i starten, annet enn pupp og rene bleier, og butikkene har jo alt hvis man ikke bor i ytterste gokk. Men det er klart, det er jo koselig med de forberedelsene også, har ikke like god tid denne gangen. Sist gikk jeg hjemme fra 6 mnd og hadde bare meg selv å tenke på. Nå er det skriving av bacheloroppgave, jobben, og storebror som ikke bryr seg spesielt mye om at mor er litt ekstra sliten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første barn. Jeg lurer på hvilken type bok du har kjøpt? Vil også kjøpe en sånn. Jeg skal ha bilder av nurket, magen, det første klesplagget vi kjøpte inn, kaninbamsen med navnet på som jeg bestilte på nettetog pappa sin hånd som kjenner på magen. Så skal jeg skrive litt om graviditetssymptomer og når jeg kjente første sparkene. Trenger også tips?

Jag har inte köpt en bok, jag gör en egen :) Köpte pärm på Panduro och så fyller jag på med papper med olika motiv och temaer.

 

Hittills har jag bland annat:

Första sidan med namn, "första bilden", informasjon om vikt, längd og navnvalg.

Bilder fra ultralyd i ulike uker

Bilder på min mage, tankar vi har haft, hva vi kallar honom, bild på grav-test og når vi fant ut, gissning på hva det blir (gutt/jente), vad vi synger og snakker om, hur han rör sig etc, pappa som pussar på magen (Kun en sida) (Det er kanskje en sån bok du tenker på, gravidbok?)

Vikt og lengd utvikling

Förlossningen

Jul

Påske

Förste gangen ... (så har jag MANGA ting her med plats for datoer og bilder på noen av förste gangene-grejjer)

Släktträd med bilder och navn

Avtryck (hand och fot) tenker så snart vi kommer hem, en måned, halvår og ett år gammal :)

"Mina favoriter" - hva han liker og når, for eksempel favoritsång, leksak etc.

Min förste bursdag

"Nära och kära" (tenkte sette in den förste bilden på honom og hans kusiner og farbröder/morbror/moster)

og så gör jag sidor som är klara för att bara sätta in fotografier. Har for eksempel ritat ett badkar på en sida, så tenker da att et kommer badbilder där :)

 

Men så er jag veldig pysslig av meg da. Men forslag på rubrikker önsker jag gjerne :)

 

Jag vet att Lekmer.no har en gravidbok, men aner ikke hva som er i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo morsmelkserstatning i alle matbutikker, så akkurat det er vel ikke så mye å stresse med? Da jeg kom hjem fra sykehuset forrige gang hadde jeg derimot god bruk for pumpe og flaske, ungen klarte ikke å få tak på det steinharde brystet med den bittelille munnen sin. Etter et døgn med flaske tok han heldigvis puppen igjen. Merker at jeg har en annen innstilling denne gangen, forrige gang var jeg også sånn at jeg grublet over alt mulig og måtte ha alt klart. det er jo naturlig, man vet jo ikke hva man går til. Denne gangen har vi jo selvsagt mye fra før, men jeg er også ganske avslappet. Det er så lite de trenger i starten, annet enn pupp og rene bleier, og butikkene har jo alt hvis man ikke bor i ytterste gokk. Men det er klart, det er jo koselig med de forberedelsene også, har ikke like god tid denne gangen. Sist gikk jeg hjemme fra 6 mnd og hadde bare meg selv å tenke på. Nå er det skriving av bacheloroppgave, jobben, og storebror som ikke bryr seg spesielt mye om at mor er litt ekstra sliten...

Er også ganska avslappat men som du sier så vet man ju inte... Men tenker mest ha en erstatning hjemme så det ikke blir krise å gå til butikken med en gang. Men man kanskje er så stolt og vil ut med en gang ;)

Pumpe har jag! Må dokk få kjöpt in en ny sån... aner ikke hva det heter men "smokkdel" til flaskan, da jag fått pumpen og ikke fikk med denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 dager til høygravid :)

 

Med storesøster så brukte vi str 50 lenge. Måtte forøvrig ut å kjøpe i str 46-48 når hun ble født, for "alle" sa jo at de minste str trengte man nesten ikke, så vi hadde nesten bare i str 56. 10 cm for stort, så det var ikke mulig å bruke. MEN det gikk veldig fint å hive pappaen ut fra barselhotellet for å shoppe (tror han likte å komme seg litt ut også :)). Fikk også vinterbaby sist, men satser på at jeg har noen langermet bodyer, men må kanskje kjøpe noen tynne bukser. Vil ikke ha så mye kortermet, pga stråling fra sola (kommer stråling også i skyggen) når lille er ute, men kanskje noen kortermet bodyer til bruk inne.

Når regner man som höggravid egentligen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også mine første to skriver i sånn gravid-dagbok (ikke den fra helsestasjonen), men er litt usikker på om jeg skal lime inn ultralydbilder i den. Guttene må jo få en bok hver senere, så tror jeg skal spare dem til første-året bøkene. Magebilder er det jo litt lettere å printe ut i flere eks

 

Jeg begynner å bli veldig hormonell! Stakkar kjærsten min, han må virkelig gå på gummisåler om dagen

Du har ikke en scanner? Da kan du ju scanna og printa til dem båda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Mitt første barn. Jeg lurer på hvilken type bok du har kjøpt? Vil også kjøpe en sånn. Jeg skal ha bilder av nurket, magen, det første klesplagget vi kjøpte inn, kaninbamsen med navnet på som jeg bestilte på nettetog pappa sin hånd som kjenner på magen. Så skal jeg skrive litt om graviditetssymptomer og når jeg kjente første sparkene. Trenger også tips?

Jag har inte köpt en bok, jag gör en egen :) Köpte pärm på Panduro och så fyller jag på med papper med olika motiv och temaer.

 

Hittills har jag bland annat:

Första sidan med namn, "första bilden", informasjon om vikt, längd og navnvalg.

Bilder fra ultralyd i ulike uker

Bilder på min mage, tankar vi har haft, hva vi kallar honom, bild på grav-test og når vi fant ut, gissning på hva det blir (gutt/jente), vad vi synger og snakker om, hur han rör sig etc, pappa som pussar på magen (Kun en sida) (Det er kanskje en sån bok du tenker på, gravidbok?)

Vikt og lengd utvikling

Förlossningen

Jul

Påske

Förste gangen ... (så har jag MANGA ting her med plats for datoer og bilder på noen av förste gangene-grejjer)

Släktträd med bilder och navn

Avtryck (hand och fot) tenker så snart vi kommer hem, en måned, halvår og ett år gammal :)

"Mina favoriter" - hva han liker og når, for eksempel favoritsång, leksak etc.

Min förste bursdag

"Nära och kära" (tenkte sette in den förste bilden på honom og hans kusiner og farbröder/morbror/moster)

og så gör jag sidor som är klara för att bara sätta in fotografier. Har for eksempel ritat ett badkar på en sida, så tenker da att et kommer badbilder där :)

 

Men så er jag veldig pysslig av meg da. Men forslag på rubrikker önsker jag gjerne :)

 

Jag vet att Lekmer.no har en gravidbok, men aner ikke hva som er i den.

Jeg tror nok jeg kjøper en, er ikke så glad

i å lage selv. Skal sjekke ut lekmer.no. Takk for tips, nå vet jeg hva den kan inneholde ihvetfall😊.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

40 dager til høygravid :)

 

Med storesøster så brukte vi str 50 lenge. Måtte forøvrig ut å kjøpe i str 46-48 når hun ble født, for "alle" sa jo at de minste str trengte man nesten ikke, så vi hadde nesten bare i str 56. 10 cm for stort, så det var ikke mulig å bruke. MEN det gikk veldig fint å hive pappaen ut fra barselhotellet for å shoppe (tror han likte å komme seg litt ut også :)). Fikk også vinterbaby sist, men satser på at jeg har noen langermet bodyer, men må kanskje kjøpe noen tynne bukser. Vil ikke ha så mye kortermet, pga stråling fra sola (kommer stråling også i skyggen) når lille er ute, men kanskje noen kortermet bodyer til bruk inne.

Når regner man som höggravid egentligen? :)

 

Når det er 40 dager til termin, mener jeg å huske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

40 dager til høygravid :)

 

Med storesøster så brukte vi str 50 lenge. Måtte forøvrig ut å kjøpe i str 46-48 når hun ble født, for "alle" sa jo at de minste str trengte man nesten ikke, så vi hadde nesten bare i str 56. 10 cm for stort, så det var ikke mulig å bruke. MEN det gikk veldig fint å hive pappaen ut fra barselhotellet for å shoppe (tror han likte å komme seg litt ut også :)). Fikk også vinterbaby sist, men satser på at jeg har noen langermet bodyer, men må kanskje kjøpe noen tynne bukser. Vil ikke ha så mye kortermet, pga stråling fra sola (kommer stråling også i skyggen) når lille er ute, men kanskje noen kortermet bodyer til bruk inne.

Når regner man som höggravid egentligen? :)

 

Når det er 40 dager til termin, mener jeg å huske :)

 

Aha ok. Da har jag en stund kvar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når går vi inn i tredje trimester egentlig?

Enligt hur dom räknar i Sverige så är det uke 29, alltså 28+0. Tenker att det borde ju vara detsamma i Norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28+0 mener jeg det er ja! To dager igjen for min del :)

 

Har vært til sjekk på føden i dag pga at jeg synes det har vært så rolig i magen i flere dager nå. Fik tatt ctg og sparketest, alt bra, men jordmora målte magen fordi hun syntes den var så liten. Symfysemålet var bare på 20, det er jo langt under det grønne feltet :( Ble sendt videre til ultralyd, det viste seg at babyen er ganske liten. Særlig rundt magen, så skal tilbake for ny måling neste uke. Ikke noe gøy! Han så ut til å ha det bra på alle andre måter heldigvis, bra med fostervann, fin hjertelyd, bevegde seg masse (selv om jeg ikke kjente alt) og drakk fostervann. Fikk beskjed om at jeg må ta det veldig rolig framover, og legen ville helst sykemelde meg helt, men vi ble enige om å se det an til neste uke. Håper det har jevna seg ut til da, var ikke noe morsomt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28+0 mener jeg det er ja! To dager igjen for min del :)

 

Har vært til sjekk på føden i dag pga at jeg synes det har vært så rolig i magen i flere dager nå. Fik tatt ctg og sparketest, alt bra, men jordmora målte magen fordi hun syntes den var så liten. Symfysemålet var bare på 20, det er jo langt under det grønne feltet :( Ble sendt videre til ultralyd, det viste seg at babyen er ganske liten. Særlig rundt magen, så skal tilbake for ny måling neste uke. Ikke noe gøy! Han så ut til å ha det bra på alle andre måter heldigvis, bra med fostervann, fin hjertelyd, bevegde seg masse (selv om jeg ikke kjente alt) og drakk fostervann. Fikk beskjed om at jeg må ta det veldig rolig framover, og legen ville helst sykemelde meg helt, men vi ble enige om å se det an til neste uke. Håper det har jevna seg ut til da, var ikke noe morsomt!

Jeg kjenner følelsen!! Jeg var på kontroll hos jm i dag, 28+6, og målet var under det grønne feltet og i tillegg hadde jeg gått ned i vekt siden forrige kontroll for 4 uker siden. Så jeg fikk beskjed om å få legetime på onsdag for å sjekke utviklingen og for å få sykemelding. Fikk ordre om å hvile og prøve å spise. Er kvalm og spyr fremdeles, i tillegg til en utrolig stressende jobb. Så nå fikk jeg streng beskjed om å slutte å være "snill pike". Hun sa at noen gravide sykemeldte seg lett som bare det, og så var det noen som meg som var i andre enden på skalaen. Men at det ikke var jeg som bestemte lenger, men hun og legen.. Så nå blir det antageligvis bare ruging fremover. Har skikkelig dårlig samvittighet for lille i magen og selvsagt kjempebekymret!

 

Så bra du har fått sjekket babyen allerede og at han trivdes og hadde det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

28+0 mener jeg det er ja! To dager igjen for min del :)

 

Har vært til sjekk på føden i dag pga at jeg synes det har vært så rolig i magen i flere dager nå. Fik tatt ctg og sparketest, alt bra, men jordmora målte magen fordi hun syntes den var så liten. Symfysemålet var bare på 20, det er jo langt under det grønne feltet :( Ble sendt videre til ultralyd, det viste seg at babyen er ganske liten. Særlig rundt magen, så skal tilbake for ny måling neste uke. Ikke noe gøy! Han så ut til å ha det bra på alle andre måter heldigvis, bra med fostervann, fin hjertelyd, bevegde seg masse (selv om jeg ikke kjente alt) og drakk fostervann. Fikk beskjed om at jeg må ta det veldig rolig framover, og legen ville helst sykemelde meg helt, men vi ble enige om å se det an til neste uke. Håper det har jevna seg ut til da, var ikke noe morsomt!

Jeg kjenner følelsen!! Jeg var på kontroll hos jm i dag, 28+6, og målet var under det grønne feltet og i tillegg hadde jeg gått ned i vekt siden forrige kontroll for 4 uker siden. Så jeg fikk beskjed om å få legetime på onsdag for å sjekke utviklingen og for å få sykemelding. Fikk ordre om å hvile og prøve å spise. Er kvalm og spyr fremdeles, i tillegg til en utrolig stressende jobb. Så nå fikk jeg streng beskjed om å slutte å være "snill pike". Hun sa at noen gravide sykemeldte seg lett som bare det, og så var det noen som meg som var i andre enden på skalaen. Men at det ikke var jeg som bestemte lenger, men hun og legen.. Så nå blir det antageligvis bare ruging fremover. Har skikkelig dårlig samvittighet for lille i magen og selvsagt kjempebekymret!

 

Så bra du har fått sjekket babyen allerede og at han trivdes og hadde det bra :)

 

Huff, ikke noe moro! Jeg er jo allerede sykemeldt fra den ene jobben, som er fysisk krevende, pga ryggen. Det hadde ikke vært aktuelt å fortsette der, fikk jeg beskjed om. Men har en liten stilling som bare er to korte dager i uka, har nettopp begynt og det jeg ønsker av ulike grunner veldig sterkt å fortsette. Men hvis babyen fortsatte å vokse dårlig var det visst ikke så mye å diskutere. Holder jo på med innspurten av et studie også, men er så umotivert om dagen og får ikke gjort en dritt...

For min egen del så har jeg jo gått opp endel kg, så har ikke tenkt noe på at magen skulle være liten. Det er jo noen som har sagt det, men det fikk jeg liksom høre forrige gang også. Slitsomt å være kvalm fortsatt, stakkars deg!

 

Satser på at de så har henta seg inn igjen ved neste måling! Legen sa at forrige var jo også ganske liten, men jeg mener jo å huske at han vokste som normalt i svangerskapet. Det går nok sikkert bra med oss begge, men det er ikke noe kjekt med sånne bekymringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, vad tråkigt att det "inte går som det ska"! Hoppas verkligen att ni vilar upp er ordentligt och tar vara på er och bebis, och att det vänder och blir bättre.

 

Jag har varit sykemeldt 50% en månad och det var otroligt bra för bekkenlösningen, men tyvärr blev det mye stress med jobbet og jag får så många sammandragningar (Kynninger??). Så nu är jag ju hemma 100% efter leges ordination. Får en del sammandragningar ändå men i vart fall mycket bättre. Var inga snille piker, som ni skriver, man måste ta hand om sig själv. Och den lilla <3

 

Krysser fingrene att det går bättre for er båda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt for dere, håper alt ordner seg. Skal til ultralyd i morgen selv, merker at jeg gruer meg. Vil jo så gjerne at alt er bra med babyen. Kjenner meg igjen med " flink pike" syndromet, har endelig blitt sykemeldt 40 %. Lykke til og la oss få høre hvordan det gikk. Kan jeg forresten spørre om hvorfor det ikke ble oppdaget før at symfyse målet bare var på 20?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...