Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Da er det en fin blandning av gutter og jenter som kommer i juli :)

Min bekkenlösning har blivit enda värre, så imorgon håper jag att jag kan få gradert sykemelding så jag slipper sitte på kontoret hele dagen og henvisning til fysio. Skikklig drittvondt har jag. Jaja. Har ju mått bra hittills så noe skall man väl ha.... Har ett bra jobb så regner med att de er villige å pröve å tillrettelegge mitt arbeide en hel del så jag kan jobbe i hvert fall en viss %. Men vi får se imorgen. Det går i hvert fall ikke å sitte på kontoret hele dagen lenger...

Hur går det for er andra?

Annonse

Jeg har fått litt vondt i ryggen, etter løft av barn. Så etter mye diskusjon med sjefen i går har hun nå ordnet vikar og søkt om tilretteleggingsmidler for at jeg skal klare å være på jobb fremover. Fornøyd med det, har ikke lyst til å bli sykemeldt så tidlig - og det er heller ikke nødvendig med litt ekstra hjelp.

Skönt att ni slipper ha så ont. Jag fick veta idag att jag har både bekkenlösning og bekkenlåsning, så imorgon ska jag till kiropraktorn och då håper jag att låsningen släpper och då kan jag förhoppningsvis kunna jobba heltid eller i alla fall visstid.

Blev sykemeldt til dess eftersom jag knappt kommer hur sängen, kan inte sitta eller stå. Funkar inte så bra på ett kontor.

Var på ultralyd igår, to små gutter danser rundt inni magen min 💙💙 ble 100% sykmeldt pga stresshodepine på onsdag. Er bare uke 19 nå, så synes det er fryktelig tidlig, men legen min sier at det er vanlig å bli sykmeldt tidlig når man venter tvillinger. Så da har jeg begynt å strikke babyteppe 😊 flere som strikker og har begynt å hamstre inn småting?

Da har jeg vært på ul og der så alt bra ut heldigvis 😊 og jeg venter ei jente til min underbevissthets store overraskelse 😜 ble kjempe overrasket da hun sa det selv om jeg ikke hadde noen følelse av hverken det ene eller andre 😳 men super moro å være så heldig å få en av hvert kjønn. Da blir familien komplett ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...