Gå til innhold

IKM uke 3


MissMj

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wow, for en gruppe! et forsiktig gratulerer til deg petuniamor :) blir kjempegøy å følge testene dine i dagene fremover. Jeg er livredd for at min bare skal forsvinne igjen, så kommer nok til å teste noen ganger til i uka som kommer for å være sikker :P

 

Det forstår jeg veldig godt Elise.. Må være innmari sårt å vite at du hadde vært endel mnd på vei nå hvis du ikke hadde mistet :( føler virkelig med deg. Men, husk at siden du allerede har vært gravid så øker det sjansen til å bli på nytt, så hold motet oppe. Heier på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri malla, dette er mnden skjønner jeg!!! 😄 Å så lyst som jeg har til å følge dere videre til September!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet grisetidlig i dag fordi jeg MÅTTE tisse. Tenkte jeg skulle svi av CB digitalen som jeg hadde liggende. Med en gang jeg puttet den i glasset kom det opp en BOK!! Etter å ha funnet brillene leste jeg i bruksansvinsingen at det betydde ERROR og at jeg hadde gjort en feil! Enten at det var for mye eller for lite urin, eller at testen ikke hadde vært holdt rett ned hele tiden. Men hvis så er tifelle, hvorfor kom det opp en bok med en gang jeg holdt den ned i glasset?

Kanskje det kan være at den ikke tålte frosten da den lå i postkassen (bestilte den via billigtester)?

Ah! Frustrert!! Mulig jeg må finne et søndagsåpent apotek i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle med positive tester 😁👏 håper alle vi andre får positive tester også 👏 jeg kan bla tilbake her altså, men dere med positive tester, når fikk dere positive tester? (dpo) og hvor lang syklus har dere? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle med positive tester 😁👏 håper alle vi andre får positive tester også 👏 jeg kan bla tilbake her altså, men dere med positive tester, når fikk dere positive tester? (dpo) og hvor lang syklus har dere? 😊

Nå er jeg blitt litt usikker på om el var 27 eller 29 des, men trodde jeg testet 11dpo (kan ha blitt 13 dpo).. Hvis tr hadde kommet hadde denne syklusen blitt på ca 50 (!) dager, tidligere har det vært 35, 40.. Så nokså lettet for at spiren satt, pga dette syklustullet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til alle med positive tester håper alle vi andre får positive tester også jeg kan bla tilbake her altså, men dere med positive tester, når fikk dere positive tester? (dpo) og hvor lang syklus har dere?

Min første test tok jeg mellom 8-10 dpo, litt avhengig av når jeg hadde eggløsning. Jeg hadde stikkinger i eggstokken noen dager før en hva el kalkulatoren trodde jeg skulle ha eggløsning, og hva som ville vært normalt ved en 28 daers syklus. Nå har jeg ikke hatt en eneste lik syklus siden pilleslutt, men syklusen før siste mens var i 28 dager, noe som jeg hadde før jeg begynte på pilla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nye tester bestilt.. Selvom jeg virkelig føler på kroppen at denna mnden har det ikke klaffa, så blir det veldig spennende til uka.. Får se hvor lenge jeg klarer å vente med test denne gangen, er jo alltid så rask levering😜 har bestemt meg for å vente til ikm den 16, meeen... Det er så lenge til!! Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på søndagsåpent apotek og tatt en vanlig CB. CB digital ville tydeligvis ikke hjelpe meg. CBen viser en fin blå strek , så nå håper jeg at det blir en septemberbaby på oss:) Virker som prøving i julen har vært suksess for flere. Spennende med resten her nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Petuniamor! krysser fingrene! Har selv tatt 5 tester, hvorav en clearblue digital, alle var positive, håper at spiren ligger godt til rette nå, og ikke forsvinner før ikm.

Virker som julekosen har virket for flere, så morro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, prøver alt jeg kan for å føle litt symptomer jeg nå, noe jeg vanligvis føler at jeg gjør. Men denne mnd har jeg ikke kjent så mye annet enn vondt i korsryggen. Og mye luft i magen. Heldigvis er ingenting flaut mellom meg og samboeren, for han forteller meg nemlig at jeg fiser så fælt på natta. Haha, herregud. Er også så oppblåst at jeg nesten ser gravid ut på kvelden.

 

Er også veldig følsom, fikk tårer i øynene av å se taken 3, og fikk tårer i øynene da jeg hørte en sang fra samboeren var i Disneyland. Jeg var ikke der selv engang, men likevel veldig følsom. Er også ekstremt irritabel og det skal ingenting til for å fyre meg opp og bli sur. Er sånn når jeg har pms også, men føler nesten det er værre denne perioden. :-P

 

men tør ikke håpe så mye, så prøver egentlig bare å tenke at det bare er pms.

 

veldig glad for alle dere med positive tester, det må være så moro :-D føler jeg er den eneste igjen her nå som ikke har fått positiv test?

Litt trist er jeg da. Men prøver å tenke positivt! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, prøver alt jeg kan for å føle litt symptomer jeg nå, noe jeg vanligvis føler at jeg gjør. Men denne mnd har jeg ikke kjent så mye annet enn vondt i korsryggen. Og mye luft i magen. Heldigvis er ingenting flaut mellom meg og samboeren, for han forteller meg nemlig at jeg fiser så fælt på natta. Haha, herregud. Er også så oppblåst at jeg nesten ser gravid ut på kvelden.

Er også veldig følsom, fikk tårer i øynene av å se taken 3, og fikk tårer i øynene da jeg hørte en sang fra samboeren var i Disneyland. Jeg var ikke der selv engang, men likevel veldig følsom. Er også ekstremt irritabel og det skal ingenting til for å fyre meg opp og bli sur. Er sånn når jeg har pms også, men føler nesten det er værre denne perioden. :-P

men tør ikke håpe så mye, så prøver egentlig bare å tenke at det bare er pms.

veldig glad for alle dere med positive tester, det må være så moro :-D føler jeg er den eneste igjen her nå som ikke har fått positiv test?

Litt trist er jeg da. Men prøver å tenke positivt! :-D

Du er ikke alene ;) Nesten så du beskriver meg!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke noe positiv test enda, men i dag klarte jeg faktisk ikke være på badet fordi lillemor hadde tisset seg ut i trusa og den lå i vaskemaskinen med døren åpen. Skjønte ikke hvor lukten kom fra før samboer fortalte at det lå i vaskemaskinen. Holdt på å spy, og klarte ikke gå inn på flere timer!! Fysj! Aldri reagert sånn på lukter før. Her er jeg jo vandt med både tiss, bæsj og oppkast. Hahah :) 

Ikke det at jeg har noe håp om at jeg er gravid (blendahvit test etter 9dpo) men man vet aldri :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her, når jeg tenker etter ang lukter så har jeg merket litt jeg også. Merket en helt ekstrem lukt av kanel da vi spiste indisk istad, pleier ikke tenke så mye over at det lukter kanel men. Hm.

Også har jeg de siste dagene blødd litt i tannkjøttet ved tannpuss.

Så når jeg tenker etter så har jeg faktisk litt symptomer egentlig.

Og nå så jeg på mitt dansecrew på sumo, og begynte å gråte litt da Lise karlsnes danset. Haha.

Har et håp, men er forberedt på at det bare er innbilning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke no positiv test her enda heller, har helt gitt opp å tolke symptomer :-P

 

Denne mnd f.eks så er brystvortene vonde heh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe positiv test her heller ... Ikm på fredag / lørdag ... Jeg hadde masse vondt i korsrygg og mye murringer slutten av forrige uke men det har gitt seg mer eller mindre . jeg har begynt å

Miste håpet siden jeg får negative tester selvom jeg vet at jeg fortsatt kan få positiv og at det er tidlig enda . Testet igår 8-9 dpo .... Negativ !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tatt noen test enda, 10 dpo i dag. Bestilte tester i går, så blir vel å ta en så fort de dukker opp😜 men nei.. Veldig forberedt på ny pp.. Ingen symptomer her heller, sånn bortsett fra murring/magevondt noen dager forrige uke. Men UVI samtidig, så er nok bare derfor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forøvrig hatt en del hvit utflod de siste dagene.. Ikke kjempemye, men ligger att på papiret hver gang jeg har vært på do.. (Beklager detaljene😜) dette er jo selvfølgelig mest sannsynlig fordi jeg har symptomer på UVI i tillegg.. Men har hørt at noen får dette før mensen da de har vært gravide.. Noen som vet om dette stemmer? Erfaringer? Tør ikke tro noe og skylder på UVI, men allikevel.. Utrolig hvir lite som gir et bittelite håp... 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tatt noen test enda, 10 dpo i dag. Bestilte tester i går, så blir vel å ta en så fort de dukker opp😜 men nei.. Veldig forberedt på ny pp.. Ingen symptomer her heller, sånn bortsett fra murring/magevondt noen dager forrige uke. Men UVI samtidig, så er nok bare derfor..

Hei hei Solan85 :)

 

Samme her 10dpo i dag og ikm på fredag 16.

26 dagers syklus på meg..

Jeg er også kjempe spent! !

Skal prøve og vente med testing til onsdag.

..jeg sa prøve.. :) hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke tatt noen test enda, 10 dpo i dag. Bestilte tester i går, så blir vel å ta en så fort de dukker opp😜 men nei.. Veldig forberedt på ny pp.. Ingen symptomer her heller, sånn bortsett fra murring/magevondt noen dager forrige uke. Men UVI samtidig, så er nok bare derfor..

Hei hei Solan85 :)

 

Samme her 10dpo i dag og ikm på fredag 16.

26 dagers syklus på meg..

Jeg er også kjempe spent! !

Skal prøve og vente med testing til onsdag.

..jeg sa prøve.. :) hihi :)

Hehe.. Jeg har egentlig bestemt meg for å vente til ikm den 16, men ja.. Blir nok så fort det ligger tester i postkassa😅 er så altfor lenge til fredag!!

Masse lykke til med testinga, i drømmene mine er detta ikmgruppa med full klaff for alle!! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forøvrig hatt en del hvit utflod de siste dagene.. Ikke kjempemye, men ligger att på papiret hver gang jeg har vært på do.. (Beklager detaljene) dette er jo selvfølgelig mest sannsynlig fordi jeg har symptomer på UVI i tillegg.. Men har hørt at noen får dette før mensen da de har vært gravide.. Noen som vet om dette stemmer? Erfaringer? Tør ikke tro noe og skylder på UVI, men allikevel.. Utrolig hvir lite som gir et bittelite håp...

Hei! Håper det går veien for deg også:D Kan si at jeg skal ha IKM i disse dager, og ettersom jeg har fått flere positive tester, så regner jeg jo med å ikke få den. Men har de siste dagene hatt slik som deg, mye hvit utflod. Spesielt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

Har forøvrig hatt en del hvit utflod de siste dagene.. Ikke kjempemye, men ligger att på papiret hver gang jeg har vært på do.. (Beklager detaljene) dette er jo selvfølgelig mest sannsynlig fordi jeg har symptomer på UVI i tillegg.. Men har hørt at noen får dette før mensen da de har vært gravide.. Noen som vet om dette stemmer? Erfaringer? Tør ikke tro noe og skylder på UVI, men allikevel.. Utrolig hvir lite som gir et bittelite håp...

Hei! Håper det går veien for deg også :D Kan si at jeg skal ha IKM i disse dager, og ettersom jeg har fått flere positive tester, så regner jeg jo med å ikke få den. Men har de siste dagene hatt slik som deg, mye hvit utflod. Spesielt i dag.

 

hmmm så det at jeg har fått sånn fast hvit uflod idag, kan være et godt tegn ? :) jeg er 5dpo idag og hører til i ikm uke4 gruppa, men etter å ha sett denna utfloden idag, som jeg aldri har registrert før siden jeg begynte å føre dagbok i sept-14, så måtte jeg inn og lese dere nygravide sine symptomer :)

når begynte du å merke denne utfloden??? :)

*beklager detaljer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Har forøvrig hatt en del hvit utflod de siste dagene.. Ikke kjempemye, men ligger att på papiret hver gang jeg har vært på do.. (Beklager detaljene) dette er jo selvfølgelig mest sannsynlig fordi jeg har symptomer på UVI i tillegg.. Men har hørt at noen får dette før mensen da de har vært gravide.. Noen som vet om dette stemmer? Erfaringer? Tør ikke tro noe og skylder på UVI, men allikevel.. Utrolig hvir lite som gir et bittelite håp...

Hei! Håper det går veien for deg også :D Kan si at jeg skal ha IKM i disse dager, og ettersom jeg har fått flere positive tester, så regner jeg jo med å ikke få den. Men har de siste dagene hatt slik som deg, mye hvit utflod. Spesielt i dag.

 

hmmm så det at jeg har fått sånn fast hvit uflod idag, kan være et godt tegn ? :) jeg er 5dpo idag og hører til i ikm uke4 gruppa, men etter å ha sett denna utfloden idag, som jeg aldri har registrert før siden jeg begynte å føre dagbok i sept-14, så måtte jeg inn og lese dere nygravide sine symptomer :)

når begynte du å merke denne utfloden??? :)

*beklager detaljer*

 

Minner egentlig om utfloden rundt eggløsning, bare at den plutselig kom igjen nå, rett før jeg egentlig skulle hatt mensen. Jeg aner vel egentlig ikke om det er et godt tegn eller ikke, eller om det er vanlig. Men ettersom jeg nå har testet positivt på g.test, legger jeg merke til alt uvanlig. Og mulig det er et tegn? Ellers har jeg hatt masse leamus i ulike deler av kroppen etter EL, denne mnd også! veldig rart, da jeg normalt ikke har dette ofte, og nå har jeg det flere ganger om dagen:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

ja, minner om creamy liksom... :) bare fastere i konsistens haha :P

leamus har jeg ikke da :P bare støl og stikking på venstre siden av magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...