Gå til innhold

IKM uke 3


MissMj

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

Har forøvrig hatt en del hvit utflod de siste dagene.. Ikke kjempemye, men ligger att på papiret hver gang jeg har vært på do.. (Beklager detaljene) dette er jo selvfølgelig mest sannsynlig fordi jeg har symptomer på UVI i tillegg.. Men har hørt at noen får dette før mensen da de har vært gravide.. Noen som vet om dette stemmer? Erfaringer? Tør ikke tro noe og skylder på UVI, men allikevel.. Utrolig hvir lite som gir et bittelite håp...

Hei! Håper det går veien for deg også :D Kan si at jeg skal ha IKM i disse dager, og ettersom jeg har fått flere positive tester, så regner jeg jo med å ikke få den. Men har de siste dagene hatt slik som deg, mye hvit utflod. Spesielt i dag.

hmmm så det at jeg har fått sånn fast hvit uflod idag, kan være et godt tegn ? :) jeg er 5dpo idag og hører til i ikm uke4 gruppa, men etter å ha sett denna utfloden idag, som jeg aldri har registrert før siden jeg begynte å føre dagbok i sept-14, så måtte jeg inn og lese dere nygravide sine symptomer :)

når begynte du å merke denne utfloden??? :)

*beklager detaljer*

Jeg begynte å merke det for 2-3 dager siden.. Så siden 7-8 dpo. Tenkte først at jeg hadde bomma skikkelig på EL, men hadde jo positiv ELtest 2 januar.. 😊 hmm.. Er i såfall eneste som er i nærheten av et symptom på noen spire.. Krysser alt jeg har og håper det beste, selv om det sikkert er litt "far out"😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også hatt hvit utflod de siste dagene faktisk, så kanskje det er noe i det? Gode nyheter for deg isåfall prøver1984 ;) min blir tørr etterhvert.. Haha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Jeg har også hatt hvit utflod de siste dagene faktisk, så kanskje det er noe i det? Gode nyheter for deg isåfall prøver1984 ;) min blir tørr etterhvert.. Haha..

hehe har du testet pos ?:)

ja, dette ble brått veldig spennende da jeg vet jeg ikke har registrert det før...

men ja, utrolig hvor lite som skal til før det gir en håp <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg har også hatt hvit utflod de siste dagene faktisk, så kanskje det er noe i det? Gode nyheter for deg isåfall prøver1984 ;) min blir tørr etterhvert.. Haha..

hehe har du testet pos ?:)

ja, dette ble brått veldig spennende da jeg vet jeg ikke har registrert det før...

men ja, utrolig hvor lite som skal til før det gir en håp <3

Jepp, testet positivt fredag 😄😍 (ikm enten lørdag eller idag). Hatt hvit utflod noen dager nå..

 

Håper ikke vi gir deg falske forhåpninger nå, men tenk hvis du har en spire 😄 det hadde vært såå fortjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Jeg har også hatt hvit utflod de siste dagene faktisk, så kanskje det er noe i det? Gode nyheter for deg isåfall prøver1984 ;) min blir tørr etterhvert.. Haha..

hehe har du testet pos ? :)

ja, dette ble brått veldig spennende da jeg vet jeg ikke har registrert det før...

men ja, utrolig hvor lite som skal til før det gir en håp <3

Jepp, testet positivt fredag (ikm enten lørdag eller idag). Hatt hvit utflod noen dager nå..

 

Håper ikke vi gir deg falske forhåpninger nå, men tenk hvis du har en spire det hadde vært såå fortjent.

 

gratulerer så utrolig mye <3

neinei gir meg ikke falske forhåpninger, men svar som gjør at jeg slipper og lete meg ihjel på google... :)

dere er gode å ha <3

ja, tenk om vi nå hadde klart det, og det hadde vært litt moro siden gubben skal levere sin prøve på riksen på torsdag, men full utredning av hans svømmere....

jeg har vært i utredning mtp blodprøver osv, men gyn har ikke gitt meg svar enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :D foreløpig ganske uvirkelig, Hehe..

 

Haha ja det hadde vært ganske morro om dere klarte :P får håpe du får svar snart, heier på deg!! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

Tusen takk :D foreløpig ganske uvirkelig, Hehe..

 

Haha ja det hadde vært ganske morro om dere klarte :P får håpe du får svar snart, heier på deg!!

takk <3 suuuuuger til meg masse baby og spirestøv <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble vist et lite julemirakel på oss å, forventet mens er til fredag men streken var knall rosa nå 😀 EL må ha kommet midt i romjula isteden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye, Irene!!😄

Jeg venter på tester i posten, regner med de kommer i morra.. Så prøve å vente til ikm før jeg tester, men regner med jeg svir av en test på torsdag🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre Gud, så mange positive graviditetstester denne mnd! 😁👏 gratulerer til alle sammen!! Sykehusene blir fulle i september 🙊 i morgen skal jeg teste, da er jeg 12 dpo 🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer <3 er sååå misunnelig :-) hihi.

Tror jeg venter et par dager til med å teste. Lurer på om EL min var forsinka denne måneden (med 2-3 dager) så enten er jeg 11dpo eller 8-9 dpo. I morgen har jeg langkjøring (endelig fått ræva i gir) så blir ikke testing da heller. Torsdag/fredag er nok dagen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på torsdag/fredag ja😊👍

Har vært hos legen i dag, hu ville gjerne teste i dag.. Men sa jeg ville vente.. Vil utsettelse evnt skuffelse så lenge som mulig. Og hadde den vært negativ nå hadde jeg uansett tenkt at det fortsatt er håp😜

Men hvertfall fått henvisning til videre utredning for å finne ut hvorfor jeg har så problemer med å gå opp i vekt. Er jo tidlig i prøveperioden å begynne med noe som helst utredning, men hu sendte siden jeg er så bekymra for om vekta ødelegger muligheten til å bli gravid.. Får henvisning til gynekolog før tida også, dersom de ikke finner noe på gastroskopi😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven asså!! :):)

Så gøy!!

Svei av en test i dag selv og den var helt hvit.

11 dpo. Tar evt ny på lørdag dersom tr ikke dukker opp på fredag :)

 

Solan85;

Så bra at du blir henvist, det kan hjelpe bare det, kanskje du slappeer mer av :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven asså!! :):)

Så gøy!!

Svei av en test i dag selv og den var helt hvit.

11 dpo. Tar evt ny på lørdag dersom tr ikke dukker opp på fredag :)

 

Solan85;

Så bra at du blir henvist, det kan hjelpe bare det, kanskje du slappeer mer av :) Lykke til!

Ja, er noe med det altså!! Hjelper vel ikke akkurat på med stress og bekymringer heller.. 😊

 

Håpet er fortsatt ikke ute!!😉 jeg sitter og venter på postmannen, men ikke kommet enda.. Nå bør jeg vel uansett vente til i morra tidlig, og aller helst klare målet mitt med å vente til hvertfall torsdag😜🙈 hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, her har det skjedd masse mens jeg har vært på hyttetur uten internett :) Gratulerer til alle hvor spira sitter!

 

Jeg har to apper på mobilen, hvor en ene mener mensen skulle kommet i går og den andre påstår at mensen skal komme i dag.. Nå har jeg ikke gått på prejvensjon siden fødsel i juli, så beregningene i appene er kun for et halvt års tid - men satser på at de har rett. Var på apoteket i dag tidlig og kjøpte test, men vil vente med den til i natt. Mannen kommer nemlig hjem i natt så da tenkte jeg at morgenrurin sikkert er morgen kl 04 også :P

 

Andre enn meg som går for to tette her? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange positive tester her da:) Kjempegøy! Til dere som tester med tester fra billigtester (de hvite plattestene, ikke strimler eller CB) kan jeg opplyse om at mine har blitt sterkere på kveldstid enn på morgenurin (ja, har tatt både morgen og kveld, og flere dager på rad, kun i forsknings øyemed selvsagt :plystre: ). Googlet dette, og fant ut at det visstnok ikke er helt uvanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel også på min 7 test på dag 5:P Er jo liksom så redd for at det enten er feil, eller at jeg skal miste uten å merke det. Har lovet meg selv å ikke teste i dag, men har fremdeles 3 tester som jeg tenkte å spre utover IKM uka:) Krysser fingrene for at spiren graver seg godt fast:)

Endret av verpesjuk_88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...