Gå til innhold

IKM uke 3


MissMj

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er ny her inne så hiver meg med dere damer i uke 3!

Har IKM mensen den 16, og ifølge kalenderen min hadde jeg EL den 2 januar.

 

Har ei datter på snaaaart 3 år (April) så føler det er på tide med en ny. Vi er begge to 22 år. Vi har også vært på husjakt i 6 måneder nå, og skulle egentlig vente til vi fikk kjøpt oss hus med å prøve, men jeg ble alt for utålmodig og samboer hadde helst lyst på en ny baby I GÅR. Heheh :D Har gått uten prevensjon i et par måneder, men vi har med vilje prøvd å holde oss unna EL for å vente med baby. Men nå vil vi rett og slett ikke vente lenger!

 

I går begynte jeg å få kraftige mens-smerter og i dag har jeg hatt så mye stikkninger og menssmerter at jeg holder på å DØ, men vil ikke ha noen forhåpninger enda, selv om jeg har 50 tester som ligger å venter på meg på badet... Så da er vel jeg 5 dpo hvis jeg regner riktig? :)

Velkommen Mingemaura ;)

 

Ikm den 16. jeg også, begynner å bli noen nå..

Dette er kjempe spennende, selv om jeg skulle ønske at dagene gikk litt fortere! ! :)

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende :-D 
Når tenker du å begynne å teste? 
Er så ufattelig spent her jeg venter. Visning på hus i neste uke som virker veeeldig aktuelt for oss, så håper på at denne måneden blir en BRA måned! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende 😊 jeg har også mens smerter og vond korsrygg ! Egget fester seg 5-6 dager etter befruktning ... Så det er jo ikke umulig at det er noe ! Hvis det ikke er forsinket eggløsning ! Men det tviler jeg sterkt på at det er ... Men heller psykisk ! Vanskelig å holde seg unna testene 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :-D

Når tenker du å begynne å teste?

Er så ufattelig spent her jeg venter. Visning på hus i neste uke som virker veeeldig aktuelt for oss, så håper på at denne måneden blir en BRA måned! :)

Håper å holde meg til onsdag :) prøver. ..

 

Ååhh Lykke til med huset! ! Sånt er spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen Mingemaura!😊

Jeg har også ikm den 16.. Denne mnden har jeg planlagt å vente til ikmdagen, men kjenner meg vel sjøl såpass at jeg kan si det blir en dag eller to før😜 Ventetida er lang nå, fryktelig spent selv. Har så utrolig lyst til at det endelig skal klaffe denne gangen.. Bare å smøre seg med tålmodighet!😁

Blir virkelig en spennende uke for deg neste uka ja!!! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løpet er nok kjørt for min del denne mnd.. Jeg har veldig tydelige PMS plager hver måned noen dager før mensen, og disse har startet å dukke opp. Kanskje jeg får besøk av tr tidlig denne mnd da. hm, siden jeg begynner med PMS langt over en uke før ikm.  :sur:

jaja, krysser fingrene for dere andre..

Endret av Elise90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke helt trua jeg heller. Men var umulig å ha sex med sambo pga all stikkingen i livmora og hard livmortapp. Men den var så langt nede, så tanterød kommer vel om en uke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pms smerter her å,en uke før tia.

Men hadde vonde mensen smerter når jeg ble gravid med eldstemann så har fremdeles håp...på en måte...eller kanskje ikke 😢*syntes synd på seg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dere vist dere våkner 2-3 tia på nattan og må på do, den morgen dere skal ta gtest? Tar det da? Eller prøve igjen 4 timer etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, Evaly! Jeg ser den jeg også! :-D

Gratulerer så mye <3

 

Er bare 7dpo, så blir nok ikke test på meg før etter helgen... Håper jeg klarer å holde meg. Har allerede brent av to tester selv om det var totalt unødvendig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere 😍!! Hjelpes, for en merkelig følelse! Vil bare hjem for å ta ny test tilfelle den var falsk positiv :P

 

Hehe lett å bli utålmodig mingemaura! Typisk oss prøvene å svi av flere tester før det er mulig å se noe som helst :P prøv å hold deg til hvertfall 10 dpo..? ;)

Endret av Evaly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal prøve, selv om jeg sikkert bli å svi av en før det også. Hahah :P

Må gå forbi alle GT for å komme inn til badet, så er jo som en unge som går forbi en eske med sjokolader når man er sulten. Heeelt umulig!

 

Men nå er heldigvis Babycomp'en på tur i posten, så får jeg begynt å tempet litt etter neste EL (selv om du er så heldig å slipper ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! Jeg håper du har billig-strimler så det hvertfall ikke blir så dyrt? :) For meg funket det bra å bare tisse så fort som mulig når jeg har stått opp, slik at morgenurinen er "gått til spille" uten å teste, hehe... Så har man liksom ikke noe valg om å vente :P Eller legg testene på et tungvindt sted, i boden kanskje, haha! :P 

 

Ja, tenk!! Johoo! hehe.. men er jo bare 11 dpo, så ting kan jo fortsatt gå skeis. Men gled deg til den kommer, det er faktisk ganske morsomt å drive med temping syns jeg, selv om det hørtes døllt ut før jeg startet. Kaaan jo hende du slipper å begynne du og da, det vet vi jo ikke ennå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er billigstrimler ja :D betalte vel 60 kroner for 50 tester. hvis ikke hadde det blitt dyrt for lommeboka!

Ja, krysser fingrene, men egentlig gjør det det ikke noe om den ikke sitter denne måneden hvis vi får kjøpt oss hus neste uke. Blir spennende å se testene dine fremover! Håper de blir sterkere og sterkere <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, da går det jo an :) spennende med huskjøp da, håper dere liker det og at dere får det hvis dere vil!!

 

Åh ja, blir spennende, skal holde dere oppdatert! Og sannsynligvis + forhåpentligvis blir det flere positive tester i denne gruppa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babycompen var morsom å styre med :)

Hadde brukt den nå å hadde det ikke vært for at mensen er for ustabil.

 

De tok feil med kjønnet da, men shit samme :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho! Tørr ikke håpe for mye, men tok et doc morris i dag, og fikk en svaaaak rosa strek i resultatvinduet! Jeg har egentlig ikm 16 men med stikkinger i eggstokk 2 dager før, tror jeg at jeg hadde tidligere. Vet ikke om det er falsk positiv, men skal ta ny søndag morgen tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho! Tørr ikke håpe for mye, men tok et doc morris i dag, og fikk en svaaaak rosa strek i resultatvinduet! Jeg har egentlig ikm 16 men med stikkinger i eggstokk 2 dager før, tror jeg at jeg hadde tidligere. Vet ikke om det er falsk positiv, men skal ta ny søndag morgen tenker jeg:)

Så spennende!! Ser ut som januar er måneden for mange i år :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho! Tørr ikke håpe for mye, men tok et doc morris i dag, og fikk en svaaaak rosa strek i resultatvinduet! Jeg har egentlig ikm 16 men med stikkinger i eggstokk 2 dager før, tror jeg at jeg hadde tidligere. Vet ikke om det er falsk positiv, men skal ta ny søndag morgen tenker jeg:)

Oohh spennende!! :D lykke til 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

 

Jeg tror kanskje her hører til her jeg og. Kanskje ...

 

Egentlig er IKM 19.1 og jeg har hatt klokke-stabile sykluser siden jeg var 14 ;) MEN denne gangen skjedde det noe rart med EL. Tror den kom på dag 11 (fikk slim) i syklusen mot forventet dag 15. Og dersom IKM er 14 dager etter EL så blir min IKM den 14.1 :)

 

I tillegg hadde jeg en miniblødning (kun litt rosa på papiret) 6 dager etter EL så dette er jo nesten litt for spennende! Har ingen tester i hus, kanskje like greit! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger tydehjelp! Jeg er jo bare i pp3, og tørr ikke håpe helt enda at den er positiv. Om symptomene stemte og om jeg hadde EL den 30. des, er jeg på 10 dpo, men om jeg hadde eggløsning den 1/2.jan, som ville stemt med en syklus på 28 dager er jeg jo bare på 8 dpo, siste samleie var natt til 2. januar, siden har samboer vært bortreist. Hva tenker dere om testen? Jeg åpnet den, fikk ikke tatt bilder der streken syntes så godt, selv om den syntes, men er svak med kapselen også.

 

post-861972-0-05331000-1420822431_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...