Gå til innhold

IKM uke 3


MissMj

Anbefalte innlegg

trenger tydehjelp! Jeg er jo bare i pp3, og tørr ikke håpe helt enda at den er positiv. Om symptomene stemte og om jeg hadde EL den 30. des, er jeg på 10 dpo, men om jeg hadde eggløsning den 1/2.jan, som ville stemt med en syklus på 28 dager er jeg jo bare på 8 dpo, siste samleie var natt til 2. januar, siden har samboer vært bortreist. Hva tenker dere om testen? Jeg åpnet den, fikk ikke tatt bilder der streken syntes så godt, selv om den syntes, men er svak med kapselen også.

 

 

 

Får ikke åpnet :) Legg ut på tinypic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

trenger tydehjelp! Jeg er jo bare i pp3, og tørr ikke håpe helt enda at den er positiv. Om symptomene stemte og om jeg hadde EL den 30. des, er jeg på 10 dpo, men om jeg hadde eggløsning den 1/2.jan, som ville stemt med en syklus på 28 dager er jeg jo bare på 8 dpo, siste samleie var natt til 2. januar, siden har samboer vært bortreist. Hva tenker dere om testen? Jeg åpnet den, fikk ikke tatt bilder der streken syntes så godt, selv om den syntes, men er svak med kapselen også.

 

 

 

Får ikke åpnet :) Legg ut på tinypic.

 

takk! fikk ikke åpnt selv:P

[IMG]http://i60.tinypic.com/6giotu.jpg[/IMG]

håper det gikk nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

trenger tydehjelp! Jeg er jo bare i pp3, og tørr ikke håpe helt enda at den er positiv. Om symptomene stemte og om jeg hadde EL den 30. des, er jeg på 10 dpo, men om jeg hadde eggløsning den 1/2.jan, som ville stemt med en syklus på 28 dager er jeg jo bare på 8 dpo, siste samleie var natt til 2. januar, siden har samboer vært bortreist. Hva tenker dere om testen? Jeg åpnet den, fikk ikke tatt bilder der streken syntes så godt, selv om den syntes, men er svak med kapselen også.

 

 

 

Får ikke åpnet :) Legg ut på tinypic.

 

takk! fikk ikke åpnt selv:P

[IMG]http://i60.tinypic.com/6giotu.jpg[/IMG]

håper det gikk nå?

 

hehe klarer ikke...:/ men her er linken:) http://tinypic.com/r/6giotu/8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

trenger tydehjelp! Jeg er jo bare i pp3, og tørr ikke håpe helt enda at den er positiv. Om symptomene stemte og om jeg hadde EL den 30. des, er jeg på 10 dpo, men om jeg hadde eggløsning den 1/2.jan, som ville stemt med en syklus på 28 dager er jeg jo bare på 8 dpo, siste samleie var natt til 2. januar, siden har samboer vært bortreist. Hva tenker dere om testen? Jeg åpnet den, fikk ikke tatt bilder der streken syntes så godt, selv om den syntes, men er svak med kapselen også.

 

 

 

Får ikke åpnet :) Legg ut på tinypic.

 

takk! fikk ikke åpnt selv:P

[IMG]http://i60.tinypic.com/6giotu.jpg[/IMG]

håper det gikk nå?

 

 

 

Jeg kan skimte en strek der ja! SPENNENDE! 

Prøv å ta en ny om en dag eller to, se om det dukker opp noe da også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, skikkelig spennende! Jeg prøver å ta det litt med ro, da jeg har lest litt variende om docmorris, men flere som faktisk har vært gravide med tilsynelatende like svak strek som meg:D Håper det sitter for oss begge!

Endret av verpesjuk_88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, skikkelig spennende! Jeg prøver å ta det litt med ro, da jeg har lest litt variende om docmorris, men flere som faktisk har vært gravide med tilsynelatende like svak strek som meg:D Håper det sitter for oss begge!

Den streken der var jo ganske tydelig syns jeg, den likner på slik min er i virkeligheten :D strek er strek, ingen tvil om det. kjempespennende å følge med i dagene fremover!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så uvirkelig! Gratulerer til deg også evaly! Ser din strek også! Nå blir det spennende fremover! Gleder meg til å se hvordan det har gått med resten også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro 😊 gratulerer så mye til dere 😊 En strek er en strek 👍 jeg tok en g test idag er 8-9 dpo . Den er negativ ! Men jeg kan jo ikke miste håpe av den grunn .

Har mye mens murringer og vond korsrygg . Hatt det siden tirsdag. Vi får se

😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en CB digital nå på morgenurin, så nå er all tvil borte... GRAVID 2-3 😍😍❤️

Er såå glad og lettet, for en fantastisk følelse. Klor deg fast lille spire ❤️

 

Håper inderlig at vi får mange flere positive tester i denne gruppa, nå starter jo uka vår straks 😄

 

Spennende hønemor.. Symptomene passer jo så godt med både tr og graviditet, så det er jo så vanskelig å si. Holder fingrene krysset for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en CB digital nå på morgenurin, så nå er all tvil borte... GRAVID 2-3 ❤

Er såå glad og lettet, for en fantastisk følelse. Klor deg fast lille spire ❤

 

Håper inderlig at vi får mange flere positive tester i denne gruppa, nå starter jo uka vår straks

 

Spennende hønemor.. Symptomene passer jo så godt med både tr og graviditet, så det er jo så vanskelig å si. Holder fingrene krysset for deg :)

Så spennende! Gratulerer så mye! Jeg tenker det blir en tur til apoteket i dag for å gjøre CB jeg også:D Når har du Ikm Evaly?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tok en CB digital nå på morgenurin, så nå er all tvil borte... GRAVID 2-3 ❤

Er såå glad og lettet, for en fantastisk følelse. Klor deg fast lille spire ❤

 

Håper inderlig at vi får mange flere positive tester i denne gruppa, nå starter jo uka vår straks

 

Spennende hønemor.. Symptomene passer jo så godt med både tr og graviditet, så det er jo så vanskelig å si. Holder fingrene krysset for deg :)

Så spennende! Gratulerer så mye! Jeg tenker det blir en tur til apoteket i dag for å gjøre CB jeg også :D Når har du Ikm Evaly?

 

TAKK:D :D

 

IKM på mandag el tirsdag. Men, når testen viser 2-3 uker lurer jeg på om el kan ha kommet to dager tidligere (er en liten stigning i tempen allerede den 27, men den virkelige stigningen kom 29/12. Isåfall var ikm idag. Litt usikker fordi min syklusen har vært utrolig uregelmessig etter pilleslutt i fjor sommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig med flere positive tester!!!😄👍 håper virkelig dette er mnden for mange av oss! Har ikke helt trua denne mnden selv, men.. Vet ikke hvorfor, bare en magefølelse. Men krysser alt jeg har for at det er feil😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må bare dele dette med dere, da jeg ikke kan dele det med samboer før i morgen! 3 positive graviditetstester er tatt! En svak doc morris i går og en sterkere i dag tidlig. Var litt negativ til docmorris så kjøpte en CB i dag, og klarte ikke vente og tok den nå, og det kom raskt et pluss tegn! Nå håper jeg på gode nyheter for flere av dere, og kan riktig ikke forstå at jeg er gravid! Nå håper jeg den klorer seg fast, for er første gangen jeg er gravid (26år)!

legger ved bilde:D http://tinypic.com/r/5n7xwk/8

Endret av verpesjuk_88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare dele dette med dere, da jeg ikke kan dele det med samboer før i morgen! 3 positive graviditetstester er tatt! En svak doc morris i går og en sterkere i dag tidlig. Var litt negativ til docmorris så kjøpte en CB i dag, og klarte ikke vente og tok den nå, og det kom raskt et pluss tegn! Nå håper jeg på gode nyheter for flere av dere, og kan riktig ikke forstå at jeg er gravid! Nå håper jeg den klorer seg fast, for er første gangen jeg er gravid (26år)!

 

legger ved bilde:D http://tinypic.com/r/5n7xwk/8

Hipp hurra! lykke til med å dele nyheten med den kommende faren i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Jeg sluttet med pilla i oktober, og har hatt 3pp! Jeg var litt usikker på om kroppen min var blitt omstilt fra pilla, for var ikke helt gjevne disse syklusene, men ser jo nå ut som om vi traff bra:) Vi på ferie i jula, fra første dag i mens og 15 dager etter det, noe som gjorde at vi kosa oss hver dag etter at mensen var ferdig :wub: var spent om jeg hadde eggløsning innen disse dagene pga at syklusen ikke var helt tilbake til normalen, men tydeligvis hadde jeg det! Kjente stikkinger i eggstokken allerede etter 12 dagen i syklus.

Er veldig spent, og syntes tiden går veldig sakte nå, skal fortelle samboer i morgen, da han er bortreist (vært det siden 15 dagen i syklusen), og at jg vil komme meg fortest mulig over 12 uker. Har jo ikke vært gravid før, og leser jo at det ikke er så uvanlig med SA, og blir jo litt redd for at spiren ikke skal klare å holde seg fast. Jeg kjenner også at jeg ikke helt tror på det enda, hadde det for meg at jeg ikke ville bli gravid så lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy søren nå ble jeg glad :-D denne tråden er storartet ;-)

Gratulerer så mye verpesyk og evaly :-D

jeg tenkte meg du hadde litt tidligere el evaly etter det du skrev i ikm uke 2 :-)

Min test sa også gravid 2-3 i dag 16 dpo :-) men så fikk jeg første strek bare 8 dpo da så har vist i over en uke :-D

er helt i ekstase :-D

Da slår vi følge inn i September :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner dere SÅ mye :-D 
Her fikk jeg en helt blendahvit test i dag, men er bare 8dpo så krysser enda fingrene! Liker bedre å teste litt tidlig og heller få negativt svar så jeg slipper å ha så store håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere som allerede har testet positivt. Jeg har IKM onsdag, men har selvfølgelig ikke klart å la være å teste allerede, etter at jeg fikk pakken med billigtester litt tidligere enn jeg hadde trodd.

 

Nå har jeg da testet flere dager og alle testene blir svakt positive etter de fem minuttene. I dag mener jeg at jeg så en svak strek rett før det bikket fem min, så jeg har jo litt forhåpninger nå. Hvorfor jeg ikke bare kan vente til IKM er jo et betimelig spørsmål...

Vente og se, vente og se. Har en CB digital liggende som jeg skal svi av i morgen eller på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro for dere med positive tester :-)

 

Jeg har ikke trua, huff. Blir jo litt lei meg også når så Mange andre blir gravid, og det svir ekstra godt når jeg tenker på at jeg egentlig skulle vært gravid, men mistet i ma for ca 3 mnd siden. :-/

Håper så at det er min tur snart også! Og alle andre som prøver <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...