Gå til innhold

IKM uke 3


MissMj

Anbefalte innlegg

Noen som drikker alkohol i prøveperioden? Da tenker jeg ikke på grisefylla, men et par glass vin en kveld liksom? :-) jeg er så usikker på sånt og har holdt meg unna siden vi begynte å prøve i starten av 2014.men man skal jo leve mest Mulig som normalt da, så jeg vet ikke. Vil høre andres meninger om det? :-)

Jeg drikker ikke! Det er ikke sikkert et glass vin er skadelig, men jeg holder meg bare helt unna! Føler ikke at jeg går glipp av noe ved å droppe det ene vinglasset! Da tar jeg heller et glass cola 🙊 men det er meg!! 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen til dere to 😊 ønsker dere lykke til og håper spiren sitter for oss alle sammen 😊🙊👏 har dere barn fra før? 😊

Takk for det!😊 nei, ingen barn fra før her heller.. Spennende tid framover😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som drikker alkohol i prøveperioden? Da tenker jeg ikke på grisefylla, men et par glass vin en kveld liksom? :-) jeg er så usikker på sånt og har holdt meg unna siden vi begynte å prøve i starten av 2014.men man skal jo leve mest Mulig som normalt da, så jeg vet ikke. Vil høre andres meninger om det? :-)

Jeg tok en liten baileys på julaften, men stort sett holder jeg meg unna.. 😊 Hvertfall når det nærmer seg EL og da selvfølgelig etter EL. Tror ikke det skader med et lite glass vin eller en øl i ny og ne, men selv har jeg valgt å minimere inntaket. Savner det ikke heller..men da jeg testa negativt forrige pp rett før jul tok jeg meg som sagt én liten baileys uten dårlig samvittighet! 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, har holdt meg unna siden februar jeg også, tenkte å ta meg et glass vin i kveld, men kan godt hende jeg lar vær. Er ikke noen stor greie, og klarer fint å la vær etter så lang tid uten alkohol. :-) ville bare høre hva andre tenkte om det. Eggløsning har jo ikke vært enda heller, så mulig jeg tar et glass. Skal nemlig spise selvskutt hjort og rådyr! Så da hadde det vært litt stas med et lite glass rødvin til :-) for engangsskyld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert et glass vin hadde vært så dumt til det måltidet der, nei! Og sikkert ikke skadelig! Men som det blir sagt her så er det sikkert smart å holde seg unna etter EL👍 i tillfelle man faktisk da har blitt gravid! 😊🙊👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ost og vin kveld med gode venninner på meg på lørdag, det var så kos 🍷 :)

EL nå på fredag så det er ingen fare!

Det nærmer seg el folkens...og jeg fikk aldri bestilt de el testene ;( men men...

Lyjke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå nærmer det seg EL 😁🙈 spennende! Litt for spennende! Lykke til til alle sammen! Får håpe det går bra denne gangen, 2guttaboys, selv uten EL-tester! 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer luskende inn til dere jeg :) Positiv EL-test i dag så IKM er 15.1. Får lang syklus denne gangen, er på cd 20 i dag og EL en uke for sent. Lykke til damer, krysser fingre for mange positive tester på nyåret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har eggløsning i dag eller i morgen jeg, i hvertfall mye slim nå på kvelden :-)

Hvertfall hatt en fin syklus så langt med mye kos! :-D hver dag bortsett fra en! Hehe. Fortsetter slik frem til ikm, siden jeg ikke er sikker på når eggløsning egentlig er. Men har en knapp på at den er nå. :-) Tipper ikm blir ca 13. Januar da. Litt usikker syklus lengde.

Endret av Elise90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Elise90! 👍 da er det bare å hoppe til køys! 🙊🙈 selv begynner mine EL-tester å gå mot positive, så innen utgangen av denne uken tenker jeg at EL har vært 😁👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til framover jenter!!😊 denne gangen vil vi ha ei ikmgruppe med mange positive tester!!!😄 krysser fingre og tær for alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke jeg har hatt eggløsning likevel, sist kom eggløsningen på CD 18, og det er i dag. Tempet i dag tidlig og ligger på 36.5. Vanligvis pleier jeg egentlig å ligge på 37 eller rett under. Kan det være at temperaturen før eggløsningen blir veldig lav, for så å stige? Synes jeg har lest om det før. Hm. Har ligget jevnt på rundt 37 fra mensen til nå. Og plutselig sank temperaturen så veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok ikke jeg har hatt eggløsning likevel, sist kom eggløsningen på CD 18, og det er i dag. Tempet i dag tidlig og ligger på 36.5. Vanligvis pleier jeg egentlig å ligge på 37 eller rett under. Kan det være at temperaturen før eggløsningen blir veldig lav, for så å stige? Synes jeg har lest om det før. Hm. Har ligget jevnt på rundt 37 fra mensen til nå. Og plutselig sank temperaturen så veldig.

Jeg temper ikke men skal begynne hvis ikke det klaffer denne pp, har derfor lest litt om det. Jeg har også lest at mange får en tempedipp rett før EL :) Jeg fikk EL en uke for sent denne gangen (hvis egget slapp da), så nå er jeg 1dpo og kan gå inn i det nye året i dpobobla. Sverger på at jeg er øm i livmora i dag ;)

Endret av Attpåklatt2015
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg positiv EL-test! 😁👏 tester flere dager nå - frem til den blir negativ igjen! SPENNENDE!!! Godt nyttår alle sammen! Kanskje dette blir et VELDIG godt nytt år 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg positiv EL-test! tester flere dager nå - frem til den blir negativ igjen! SPENNENDE!!! Godt nyttår alle sammen! Kanskje dette blir et VELDIG godt nytt år

Happy humping ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, happy humping til alle :-) her har vi humpet hver dag, bortsett fra 2 dager i hele syklusen. Og det har ikke engang vært noe pliktsex, har bare kost oss :-) deilig med ferie i julen :-D håper på et godt nytt år, og at vi er gravide store deler av 2015 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tid nå! :)

 

Her er aksjer lagt inn hver dag siden dag 8 og fortsetter hver dag til minst dag 14 :) lykke til og godt nytt år til dere alle!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dpo i dag og krysser alt jeg har av fingre og tær for at det blir spira av dette ;) Her har det blitt sengekos hver dag siden 22.12 og til 31, håper det holder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler på meg at desember er en fin måned å lage barn. I hvert fall slutten av desember. Værste julestria er over, og man slapper av og koser seg med hverandre :-D håper og håper! Krysser fingrene for oss alle :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe dette er måneden som gjelder for oss alle "mann"!😁👌 At vi flytter oss videre til "1. Trimester-gruppen samtidig 👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt tullete av at TR var forsinka forrige mnd.. Fortsatt ikke positiv ELtest, men legger inn alle mulige aksjer fra nå uansett.. (Og uka som gikk) 😜 her skal ingen muligheter gå til spille😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første innlegg på forumet ever ! :) 

 

Mandag 12.:
Tirsdag 13.: Jamila87
Onsdag 14.: Petuniamor
Torsdag 15.: Lilu81
Fredag 16.:IreneUtålmodig 
Lørdag 17.: MissMj
Søndag 18.:

 

Akkurat begynt å prøve nå denne perioden her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til deg Jamila87! 😊 du går en spennende tid i møte! Håper du slipper å vente så fryktelig lenge før spiren sitter 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...