Gå til innhold

IKM uke 3


MissMj

Anbefalte innlegg

3 dpo... Syns tida går saktere og saktere for hver mnd. Tida fram til ikm er så lang! 😝 Skulle ønske det var lettere å legge bort alle gravidtanker mellom EL og ikm, får jo ikke gjort noe fra eller til da uansett.. Men, men.. Vi venter i spenning😉

Helt enig med deg Solan :) saaaakteeee...

Men vi får prøve å finne noe og fylle tiden med!

3 dpo i dag jeg også, ikm fred. 16.jan :)

 

Lykke til denne mnd ;)

Håper så at spiren sitter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med dere, man blir virkelig satt på prøve i denne ventetiden! :P 

 

Mandag 12.:
Tirsdag 13.: Evaly
Onsdag 14.: Petuniamor
Torsdag 15.: Lilu81
Fredag 16.:IreneUtålmodig 
Lørdag 17.: MissMj , Hønemor__
Søndag 18.: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt egentlig meg inn den 18,men er tydeligvis borte nå.

 

 

Mandag 12.:

Tirsdag 13.: Evaly

Onsdag 14.: Petuniamor

Torsdag 15.: Lilu81

Fredag 16.:IreneUtålmodig 

Lørdag 17.: MissMj , Hønemor__

Søndag 18.: Elise90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk stikkinger i eggstokk, hvit utflod og var litt hoven i livmorstappen 30-31 desember, så setter meg opp her jeg:) Men 28 dagers syklus er IKM 16.januar, men dersom stikkingene tydet på eggløsning er det mulig at jeg hadde el litt tidligere og har IKM den 13. jan i stedet.
Det som har skjedd med kroppen nå, er at jeg nå plutselig igjen har fått hvit utflod, litt stikkinger i livmors området (ikke spesifisert side), leamus i øyet(?) har hørt at noen får det som tidlig tegn, jeg pleier ikke ha det, men hatt det flere ganger i dag og i går. Jeg har måttet tisse ofte (ikke noe smerter), mer eller mindre siden en dag eller to etter el.
Håper det ligger en liten spire der!
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satte meg også inn den 16, men er borte nå.. Noen som sitter på pc som vil legge meg inn?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 12.:

Tirsdag 13.: Evaly

Onsdag 14.: Petuniamor

Torsdag 15.: Lilu81

Fredag 16.:IreneUtålmodig, Solan85

Lørdag 17.: MissMj , Hønemor__

Søndag 18.: Elise90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 12.:

Tirsdag 13.: Evaly

Onsdag 14.: Petuniamor

Torsdag 15.: Lilu81

Fredag 16.:IreneUtålmodig, Solan85, 2guttaboys

Lørdag 17.: MissMj , Hønemor__

Søndag 18.: Elise90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mye korsrygg vondt .akkurat som jeg pleier å ha ved eggløsning . Men eggløsningen var for Om torsdagen. Kan det være et graviditets symptom ?

Hvor lenge pleier egentlig en eggløsning å vare ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mye korsrygg vondt .akkurat som jeg pleier å ha ved eggløsning . Men eggløsningen var for Om torsdagen. Kan det være et graviditets symptom ?

Hvor lenge pleier egentlig en eggløsning å vare ??

Lurer litt på nesten det samme som deg..

El var på fredag, så el smerter og ømme bryst i dag 4 dpo er kanskje litt rart?

Men samtidig så tenker jeg at kanskje el var/er seinere denne pp.? $& :)

Har ikke testet etter el! Hmm...angrer litt på det nå!! ;) vi lever i håpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vondt i korsryggen og er oppblåst hver måned mellom eggløsning og mensen, så det trenger ikke være et symptom, men det kan være det.

Men 4 dpo er nok litt tidlig å kjenne noe med tanke på graviditet, fordi egget ikke engang er festet enda. Mange har vondt i korsryggen, er oppblåst eller har ømme bryster mellom eggløsning og mens. Men man håper jo selvfølgelig alltid det er et symptom likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vondt i korsryggen og er oppblåst hver måned mellom eggløsning og mensen, så det trenger ikke være et symptom, men det kan være det.

Men 4 dpo er nok litt tidlig å kjenne noe med tanke på graviditet, fordi egget ikke engang er festet enda. Mange har vondt i korsryggen, er oppblåst eller har ømme bryster mellom eggløsning og mens. Men man håper jo selvfølgelig alltid det er et symptom likevel!

Forundrer meg ikke om du har rett! ! Hehe

Man kjenner det man vil kjenne og føler det man sku ønske en følte :) hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg har vondt i korsryggen og er oppblåst hver måned mellom eggløsning og mensen, så det trenger ikke være et symptom, men det kan være det.

Men 4 dpo er nok litt tidlig å kjenne noe med tanke på graviditet, fordi egget ikke engang er festet enda. Mange har vondt i korsryggen, er oppblåst eller har ømme bryster mellom eggløsning og mens. Men man håper jo selvfølgelig alltid det er et symptom likevel!

Forundrer meg ikke om du har rett! ! Hehe

Man kjenner det man vil kjenne og føler det man sku ønske en følte :) hehe ;)

Helt riktig, og sinnsykt irriterende. Føler liksom buksa strammer nå fordi jeg er oppblåst, men føler meg gravid. Har nesten lært meg at tegnene og symptomene jeg har bare er tull, så stoler aldri på noen symptomer og tør ikke ha noe forhåpninger når jeg føler det på kroppen. :-/ hm.. Menmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pakken med tester i posten i dag. Damn you billigtester for hurtig levering. Bare 6 dpo ennå (antar jeg hvis el var når jeg trodde), men kløøøør etter å teste  :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle bestille derfra også...men ikke før til helga eller no ;)

Hurtig levering ja!!

 

Lykke til med å holde deg til evt 11 dpo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her.. Men skal prøve å vente til helga jeg og, hvis ikke begynner jeg vel å teste altfor tidlig😝

Har forøvrig ingen symptomer på noe som helst.. Uansett hvor mye jeg kjenner etter... Men bør kanskje være glad for det, slipper jeg å tro noe hvertfall.. Og er jo uansett veldig tidlig enda!😂 uff.. Blir halvgal av detta!

Endret av Solan85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spennende nå, når det begynner å gå mot tid for å teste! Hvertfall for enkelte her inne 😊 jeg nå vente til rundt den 15. 😖 æææh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det ikke testing før om (snart) 6 dager. Da er jeg vel 11 eller 17 dpo :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men denne gangen er ikke som andre ganger . Jeg har nesten litt bekkenløsning vondt ... Har også vondt foran og bak i korsrygg samt murringer . Nesten så jeg lurer på om dette er eggløsning. Men følte det på meg at jeg hadde det på torsdag . I fht vondter og utflod . Alt pleier å være regelmessig hos meg. Har lest at egget fester seg 5-6 dager etter befruktning ... Så det er ikke umulig at det kan ha festa seg . Ikke vet jeg . Har hvertfall aldri hatt det sånn før etter eggløsning . Men kanskje det er andre grunner til bekkenløsning vondt ... Hm .... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men denne gangen er ikke som andre ganger . Jeg har nesten litt bekkenløsning vondt ... Har også vondt foran og bak i korsrygg samt murringer . Nesten så jeg lurer på om dette er eggløsning. Men følte det på meg at jeg hadde det på torsdag . I fht vondter og utflod . Alt pleier å være regelmessig hos meg. Har lest at egget fester seg 5-6 dager etter befruktning ... Så det er ikke umulig at det kan ha festa seg . Ikke vet jeg . Har hvertfall aldri hatt det sånn før etter eggløsning . Men kanskje det er andre grunner til bekkenløsning vondt ... Hm .... :-)

Wow så spennende! :D gleder meg til å høre hvordan det går. Har du hatt bekkenløsning i tidligere svangerskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første så hadde jeg litt på slutten . Men andre mann så var det værre ... Da startet det tidlig men jeg jobbet til jeg. At rundt 7 Mnd så det var jo ikke så ille som mange har det . Men mye verking! Blir spennende dette . Men det kan jo være forsinket eggløsning ... Men da er jeg usikker på hva jeg hadde om torsdagen ...?? Hehe ... Har ellers ingen symptomer ... Bortsett fra litt hovenhet følelse nedentil ... men det behøver ikke å bety noe !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan jo være forsinket eggløsning. Tiden vil vise ;) selv har jeg endel vondt i magen, men føler det er mer i selve magen enn livmorrådet. Redd det bare er vanlige magesmerter, kanskje fordi jeg er spent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Er ny her inne så hiver meg med dere damer i uke 3! 
Har IKM mensen den 16, og ifølge kalenderen min hadde jeg EL den 2 januar. 

Har ei datter på snaaaart 3 år (April) så føler det er på tide med en ny. Vi er begge to 22 år. Vi har også vært på husjakt i 6 måneder nå, og skulle egentlig vente til vi fikk kjøpt oss hus med å prøve, men jeg ble alt for utålmodig og samboer hadde helst lyst på en ny baby I GÅR. Heheh :D Har gått uten prevensjon i et par måneder, men vi har med vilje prøvd å holde oss unna EL for å vente med baby. Men nå vil vi rett og slett ikke vente lenger!

I går begynte jeg å få kraftige mens-smerter og i dag har jeg hatt så mye stikkninger og menssmerter at jeg holder på å DØ, men vil ikke ha noen forhåpninger enda, selv om jeg har 50 tester som ligger å venter på meg på badet... Så da er vel jeg 5 dpo hvis jeg regner riktig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...