Gå til innhold

IKM uke 3


MissMj

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mandag 12.:
Tirsdag 13.: Jamila87
Onsdag 14.: Petuniamor
Torsdag 15.: Lilu81
Fredag 16.:IreneUtålmodig 
Lørdag 17.: MissMj
Søndag 18.: Elise90

 

Setter meg inn på 18 jeg. IKM kan være alt fra 14-18 i grunn, fordi jeg ikke aner når eggløsning var, eller om jeg i det hele tatt har hatt eggløsning. Legger i hvertfall ikke aksjer her hver dag, så lar i alle fall ikke muligheter gå fra oss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 12.:

Tirsdag 13.: Jamila87

Onsdag 14.: Petuniamor

Torsdag 15.: Lilu81

Fredag 16.:IreneUtålmodig, 2guttaboys

Lørdag 17.: MissMj

Søndag 18.: Elise90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer! Tror plutselig jeg havna her jeg... Ifølge tempen min kan jeg være 4dpo idag, med min hittil lengste syklus. Idag på dag nr 40 i syklusen, så meget sen eggløsning, men bedre sent enn aldri? Hehe..

 

Håper det viser seg å være en ekte el denne gangen, tempen lurte meg tidligere i syklusen... :P

 

Håper dette blir en bra ikm-gruppe med mange rosa streker 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer! Tror plutselig jeg havna her jeg... Ifølge tempen min kan jeg være 4dpo idag, med min hittil lengste syklus. Idag på dag nr 40 i syklusen, så meget sen eggløsning, men bedre sent enn aldri? Hehe..

Håper det viser seg å være en ekte el denne gangen, tempen lurte meg tidligere i syklusen... :P

Håper dette blir en bra ikm-gruppe med mange rosa streker

Velkommen, håper spira sitter :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 12.:

Tirsdag 13.: Jamila87

Onsdag 14.: Petuniamor

Torsdag 15.: Lilu81

Fredag 16.:IreneUtålmodig, 2guttaboys, Solan85

Lørdag 17.: MissMj

Søndag 18.: Elise90

 

Positiv ELtest og inn på 16 på meg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn siden jeg er totalt ny på dette blir jeg nødt til å spørre,

Evaly - hva betyr 4dpo og

Solan85 - hva vil ELtest si ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer jeg, Jamila87:

4dpo betyr 4 days past ovaluation - altså 4 dager siden eggløsning (ikke veldig stødig i engelsk rettskrivning)

Og EL-test er eggløsningstest, teststrimmel.

Jeg vil anbefale deg og sjekke gruppen "INFO/TIPSLISTE på prøvere i bli gravid!! Helt øverst ute på "bli gravid"-forumet 😊👍 lykke til fremover 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to ukene frem til man kan teste er virkelig seige!! 😖😫 men jeg må bare høre med dere her: jeg fikk positiv EL-test på torsdag (da var strekene like sterke) og positiv EL-test i går (teststreken var da sterkere enn kontrollstreken). Senere på dagen i går tok jeg enda en test og da var teststreken plutselig svakere enn kontrollstreken, den var altså blitt negativ. Var EL i går eller er den idag - mest sansynlig? ✌️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

De to ukene frem til man kan teste er virkelig seige!! men jeg må bare høre med dere her: jeg fikk positiv EL-test på torsdag (da var strekene like sterke) og positiv EL-test i går (teststreken var da sterkere enn kontrollstreken). Senere på dagen i går tok jeg enda en test og da var teststreken plutselig svakere enn kontrollstreken, den var altså blitt negativ. Var EL i går eller er den idag - mest sansynlig? ✌

er det ikke eggløsningsdagen så fort el er negativ a :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

eller har jeg misforstått hele opplegget hehe

 

hvertfall viktig å legge inn aksjer så fort el test er pos, på el dagen og minst en-to dager etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

De to ukene frem til man kan teste er virkelig seige!! men jeg må bare høre med dere her: jeg fikk positiv EL-test på torsdag (da var strekene like sterke) og positiv EL-test i går (teststreken var da sterkere enn kontrollstreken). Senere på dagen i går tok jeg enda en test og da var teststreken plutselig svakere enn kontrollstreken, den var altså blitt negativ. Var EL i går eller er den idag - mest sansynlig? ✌

er det ikke eggløsningsdagen så fort el er negativ a :)?

Det var det jeg også trodde!! 😁 Bare å legge inn aksjer da, som du så fint kaller det 🙊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

De to ukene frem til man kan teste er virkelig seige!! men jeg må bare høre med dere her: jeg fikk positiv EL-test på torsdag (da var strekene like sterke) og positiv EL-test i går (teststreken var da sterkere enn kontrollstreken). Senere på dagen i går tok jeg enda en test og da var teststreken plutselig svakere enn kontrollstreken, den var altså blitt negativ. Var EL i går eller er den idag - mest sansynlig? ✌

er det ikke eggløsningsdagen så fort el er negativ a :)?

Det var det jeg også trodde!! Bare å legge inn aksjer da, som du så fint kaller det

 

happy humping <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo her.. Syns jeg kjente murringer i underlivet allerede fra 4dpo noe jeg ikke har kjent de tidligere pp, men skjønner jo at det er alt for tidlig til å være symptom :P

æsj, skulle kunne spole tiden frem en uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo her.. Syns jeg kjente murringer i underlivet allerede fra 4dpo noe jeg ikke har kjent de tidligere pp, men skjønner jo at det er alt for tidlig til å være symptom :P

æsj, skulle kunne spole tiden frem en uke :)

Helt enig! Spoleknapp hadde vært flott til tider ;) Jeg er 5 dpo og har murringer i eggstokkområdet, har hatt det siden før EL og håper det er et godt tegn. At det jobber fordi egget skal frem ;) He he Endret av Attpåklatt2015
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så frustert fordi  jeg ikke vet hvor mange dpo jeg er jeg :sur: .. Hm, har jo en viss peiling med tanke på slim, men kan jo ikke vite. Og tempen har vært litt på bærtur denne sylkusen også. Men har jo egentlig bestemt meg for å ikke teste og tempe etter eggløsning uansett da! Hehe. Men blir helt svett av denne ventingen. Men i og med at jeg ikke aner hvor mange dpo jeg er, så skal jeg prøve å lage en regel til meg selv om å ikke teste før slutten av uke 3! Enda lenge til!! Krysser alt jeg har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også murringer, hadde det de 2 siste pp også....uten hell!!

Ikke for å virke negativ asså ;) hehe

 

Så vet ikke om jeg vil ha de murringene jeg ;)

Lykke til!

Nå skal jeg og eldste gutten på kino :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aksjer ja....hihi ;)

Er lagt inn fra dag 8 til dag 15 så langt.

Kjenner at el har hvert eller er, masse murringer fra dag 13. Luft i magen og ømme bryster.. legger inn tid til litt kos etter fjøsstellet i kveld også :) hoppeti hoppeti ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så frustert fordi jeg ikke vet hvor mange dpo jeg er jeg :sur: .. Hm, har jo en viss peiling med tanke på slim, men kan jo ikke vite. Og tempen har vært litt på bærtur denne sylkusen også. Men har jo egentlig bestemt meg for å ikke teste og tempe etter eggløsning uansett da! Hehe. Men blir helt svett av denne ventingen. Men i og med at jeg ikke aner hvor mange dpo jeg er, så skal jeg prøve å lage en regel til meg selv om å ikke teste før slutten av uke 3! Enda lenge til!! Krysser alt jeg har!

Oioioi :)

Jeg klarer ikke å la være å teste til ikm dagen...det veit jeg ;)

Lykke til!! tenker jeg er flink om jeg holder meg til onsdagen, dagen før.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også murringer, hadde det de 2 siste pp også....uten hell!!

Ikke for å virke negativ asså ;) hehe

 

Så vet ikke om jeg vil ha de murringene jeg ;)

Lykke til!

Nå skal jeg og eldste gutten på kino :)

Hehe man legger jo merke til alt som skjer, så bør ikke legge for mye i det. Men, det er lov å håpe :D

 

Lykke til du og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkter jeg skal prøve å følge litt med her inne igjen, og spørre å greve å se om jeg får noe svar på spørsmålene mine.

 

Har ikm 18.Januar og er på PP 18 nå(veldig sårt)

 

Vi har prøvd over 1 og halvt år nå, så vi har begynt med hjelp fra leger og gynekolog. Har fått bekreftet at jeg ikke har eggløsning(Som mest sannsynlig kommer av tiden jeg gikk på p-sprøyte og p-plaster, og fra  ungdomstiden min da jeg ble smittet av min ex med klamydia)  Fikk utskrevet medisinen Pergotime, som skal hjelpe meg å stimulere eggløsningen min for å få modne egg.

 

Nå idag kjenner jeg at eggløsningen er her, eller er påtur. kjenner det strekker seg veldig nedi magen, og verker litt. Betyr dette at jeg har eggløning nå, eller at den er påtur ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi startet å prøve nå . Dette blir 3 barnet . Har 2 gutter fra før ... 2 og 9 år . Brukte 6 Mnd sist så jeg tørr ikke å håpe på

At det sitter med en gang denne gangen heller . spennende !

 

Mandag 12.:

Tirsdag 13.:

Onsdag 14.: Petuniamor

Torsdag 15.: Lilu81

Fredag 16.:IreneUtålmodig

Lørdag 17.: MissMj , Hønemor__

Søndag 18.:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dpo... Syns tida går saktere og saktere for hver mnd. Tida fram til ikm er så lang! 😝 Skulle ønske det var lettere å legge bort alle gravidtanker mellom EL og ikm, får jo ikke gjort noe fra eller til da uansett.. Men, men.. Vi venter i spenning😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...