Gå til innhold

IKM uke 3


MissMj

Anbefalte innlegg

Noen fler enn meg som håper på IKM uke 3? :) jeg lager en liste :)

 

Mandag 12.:

Tirsdag 13.:

Onsdag 14.:

Torsdag 15.:

Fredag 16.:

Lørdag 17.: MissMj

Søndag 18.:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får vel forsøke videre :)

 

 

Mandag 12.:

Tirsdag 13.:

Onsdag 14.: 

Torsdag 15.:

Fredag 16.:IreneUtålmodig

Lørdag 17.: MissMj

Søndag 18.:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å spotte i dag så da melder jeg meg inn her....

 

Mandag 12.:

Tirsdag 13.:

Onsdag 14.:

Torsdag 15.: Lilu81

Fredag 16.:IreneUtålmodig

Lørdag 17.: MissMj

Søndag 18.:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis syklusen ikke er tullete denne måneden er det el på nyttårsaften. Satser på at det betyr lykke;)

 

Mandag 12.:
Tirsdag 13.:
Onsdag 14.: Petuniamor
Torsdag 15.: Lilu81
Fredag 16.:IreneUtålmodig 
Lørdag 17.: MissMj
Søndag 18.:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper på EL rundt nyttårsaften selv :) jeg har en gutt på 1 år fra før! ❤️ Prøver på en liten igjen nå! 👶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Ikm i dag..tr kom for å si det sånn!!

Men ny runde med ikm lørdag 17.jan. 27 dagers syklus.

Jeg har ikke testa med el tester, hvor lang syklus har dere og evt vet dere ca dag dere har el?

5 pp for oss. Jeg har to fra før samboeren min har ingen :)

Lykke til med prøvingen alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen 2guttaboys, har el den 1.januar. Dette er vår 16 pp :/  Har ingen barn fra før. Var til utredning i september, alt er fint hos meg, kanskje litt kort lutefase, så jeg fikk progrestoron tilskudd som jeg tar fra dag 16. i syklusen.

Lykke til med testingen og God Jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dag siden mensens siste blødningsdag, og jeg har begynt å kjenne sterke pms/el-smerter alt?? Uff håper det kun er innbilning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen 2guttaboys, har el den 1.januar. Dette er vår 16 pp :/ Har ingen barn fra før. Var til utredning i september, alt er fint hos meg, kanskje litt kort lutefase, så jeg fikk progrestoron tilskudd som jeg tar fra dag 16. i syklusen.

Lykke til med testingen og God Jul!

Hei igjen og masse lykke til denne pp :)

Stor påkjenning å være prøver så lenge..

 

Min samboer er redd han ikke "virker", siden jeg har barn fra før. Men noen trenger bare litt lengre tid. Tester du med el tester?

Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, nei jeg tester ikke med el tester. Tok tempen et par måneder i fjor. Så jeg vet jeg har el dag 14 i syklusen. Sluttet å tempe meg da jeg ble stresset av det. Håper vi "virker " også :P

Lykke til til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så spent på hvordan det går med alle sammen! Håper spiren sitter hos alle mann! 😊 det hadde vært julegaven sin, det! 💙❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle prøve med el tester nå, sånn for å prøve å finne ut når det er best i hvertfall :)

Bestille i morgen. Vet ikke hva som er best jeg, el tester eller temp...??

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Sniker litt innom her med ikm søndag 18 i følge ff, mens jeg tror jeg hører til 20 Jan hehe..

Første blødnings dag idag på julaften så det var en hyggelig morgen, not! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle dere flotte mennensker =)

Jeg vet ikke om noen av dere har lest innleggene mine der jeg sa jeg tok en pause på forumet. Vel, det ble ikke noen lang pause. Jeg kjenner at det klør litt i fingrene etter å skrive med dere igjen! Hehe.

Jeg merker at jeg sliter hver periode fra eggløsning til mensen, og de dagene jeg har mensen. Rett og slett fordi jeg blir så lei meg. Men jeg tror rett og slett ikke det hjelper noe å holde seg borte fra forumet. Jeg har så og si sluttet å teste etter eggløsning har to tester liggende bare, men jeg temper litt for å ha viss peiling. Men er ikke overivrig lenger på det området! Tror det fungerer bedre for meg slik :-) I og med at jeg ikke tester etter eggløsning så vet jeg jo ikke akkurat når IKM dato blir, men jeg vet at det i hvertfall er i uke 3! Så da havner jeg her med dere. ifølge appen min er IKM den 16. januar. Jeg tok en eggløsningstest i dag bare for sjekke hvor jeg ligger an og den er ganske nær positiv, et par dager unna positiv ville jeg tro i følge forrige syklus. Så jeg tar den neste om et par dager tenker jeg for å se om den er sterkere, evt positiv. :-)

Kjenner ingenting til eggløsning på kroppen enda, heller ikke noe slim. Men vi har kjørt på med aksjer siden mensen var ferdig hver dag, bortsett fra en dag, og sånn tenker vi å fortsette frem til IKM =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann😊 Da havner jeg her også.. Pp 6 på oss, ikm 16 januar. Håper på å gå inn i 2015 med brask og bram, denne mnden VIL jeg ha en liten spire😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til dere to 😊 ønsker dere lykke til og håper spiren sitter for oss alle sammen 😊🙊👏 har dere barn fra før? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som drikker alkohol i prøveperioden? Da tenker jeg ikke på grisefylla, men et par glass vin en kveld liksom? :-) jeg er så usikker på sånt og har holdt meg unna siden vi begynte å prøve i starten av 2014.men man skal jo leve mest Mulig som normalt da, så jeg vet ikke. Vil høre andres meninger om det? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...