Gå til innhold

IKM uke 3


MissMj

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min var det i dag, merker ingenting nå så tenker tr kommer på fredagen :)

 

Lykke til resten av gjengen :)

 

pause fra forumet for meg nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange positive tester her da:) Kjempegøy! Til dere som tester med tester fra billigtester (de hvite plattestene, ikke strimler eller CB) kan jeg opplyse om at mine har blitt sterkere på kveldstid enn på morgenurin (ja, har tatt både morgen og kveld, og flere dager på rad, kun i forsknings øyemed selvsagt :plystre: ). Googlet dette, og fant ut at det visstnok ikke er helt uvanlig.

Er jeg helt på jordet eller? Hehe. Lurer på hva plattester er? :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, mente sånne hvite tester i plast, alstå ikke bare løse strimler. Platt-testing har jeg ikke begynt med, eller hørt om jeg heller heldigvis;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese at så mange har fått positive tester! Jeg fikk mensen i dag, to dager for tidlig. Kom med et brak uten noen forvarsel. Over i 5pp og litt smådepp i kveld :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk veldig vondt i magen i dag og begynte å spotte i går kveld.. Gjør fremdeles det! Testet idag allikevel, kritthvit 😣😞 håper ikke spottingen er et forvarsel om TR, men tør ikke håpe på noe annet! Er jo bare 12 dpo så da kommet mensen tidlig i så fall 😣😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i dag på syklusdag 32. Har vanligvis ganske stabilt lang syklus på 35 dager. Men sist var den på 30. Har ikke turt å teste enda, tror jeg bare venter til helgen. Aner som sagt ikke når eggløsning var. Eller hvor lang lutealfase jeg har osv. Så vet jo ikke hvor mange dpo jeg er heller. Så jeg tror jeg bare drøyer litt med testing! Hehe. Til helga kanskje ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i dag.. Blendahvit gitt..😔 2 dager til ikm da, så alt håp er ikke ute.. Men ingenting som tyder på at det er noen spire denne mnden heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2guttaboys og Attpåklatt lykke til neste gang, vet ikke om jeg kan bli med videre har prøv i snart 1 og 1/2 år nå......

Så trist å høre...

Ønsker dere masse lykke til videre, håper dere får den hjelpen dere trenger! ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å lese Attpåklatt2015 :( Ønsker deg masse lykke til rundt neste sving :D

  

2guttaboys og Attpåklatt lykke til neste gang, vet ikke om jeg kan bli med videre har prøv i snart 1 og 1/2 år nå......

Tusen takk, vi kjører på videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅH, jeg blir så sint og frustrert  :frustrert:  :frustrert: 
Skjønner altså ingenting her...... 

For et par dager siden begynte matlysten min å komme for fullt. Jeg spiser som en HEST, og er konstant "sulten" men ikke på mat.  Er bare sulten på en rar måte. 
Også kom den rare luktesansen min (?). Kunne lukte tissetrusa til mistejenta mens de merket INGENTING av lukta. Jeg holdt på å spy, den var så intens. Normalt er datteren min ekstrem på å klage på lukt. 

Så i dag. Jeg kjenner en "ball" av kvalme i magen som kjennes skikkelig tung ut og kvalmen bare sprer seg i hele kroppen (kom klokken 12). Den har vært i kroppen min i hele dag og kjennes ut som den kiler meg langt oppi halsen.  :sur: 
Og NÅ! Her ligger jeg på sofaen, også får jeg plutselig halsbrann?! Det har ikke jeg hatt på langt over 3 år (forgje graviditet). 

Går det virkelig ann at jeg innbiller meg så mange "symptomer"? Hvorfor er testen så blendahvit?? 

Ååh, må bare få ut litt frustrasjon. Hater at kroppen lurer meg så fælt før jeg i det hele tatt får noe spire  :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅH, jeg blir så sint og frustrert :frustrert::frustrert:

Skjønner altså ingenting her......

 

For et par dager siden begynte matlysten min å komme for fullt. Jeg spiser som en HEST, og er konstant "sulten" men ikke på mat. Er bare sulten på en rar måte.

Også kom den rare luktesansen min (?). Kunne lukte tissetrusa til mistejenta mens de merket INGENTING av lukta. Jeg holdt på å spy, den var så intens. Normalt er datteren min ekstrem på å klage på lukt.

 

Så i dag. Jeg kjenner en "ball" av kvalme i magen som kjennes skikkelig tung ut og kvalmen bare sprer seg i hele kroppen (kom klokken 12). Den har vært i kroppen min i hele dag og kjennes ut som den kiler meg langt oppi halsen. :sur:

Og NÅ! Her ligger jeg på sofaen, også får jeg plutselig halsbrann?! Det har ikke jeg hatt på langt over 3 år (forgje graviditet).

 

Går det virkelig ann at jeg innbiller meg så mange "symptomer"? Hvorfor er testen så blendahvit??

 

Ååh, må bare få ut litt frustrasjon. Hater at kroppen lurer meg så fælt før jeg i det hele tatt får noe spire :sur:

Så rart M! Høres jo ut som litt for mange symptomer til å ikke være noe, men samtidig, testen lyver jo ikke. Når er ikm-dagen? Kan jo fortsatt være for tidlig eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

ÅÅÅH, jeg blir så sint og frustrert :frustrert: :frustrert:

Skjønner altså ingenting her......

 

For et par dager siden begynte matlysten min å komme for fullt. Jeg spiser som en HEST, og er konstant "sulten" men ikke på mat. Er bare sulten på en rar måte.

Også kom den rare luktesansen min (?). Kunne lukte tissetrusa til mistejenta mens de merket INGENTING av lukta. Jeg holdt på å spy, den var så intens. Normalt er datteren min ekstrem på å klage på lukt.

 

Så i dag. Jeg kjenner en "ball" av kvalme i magen som kjennes skikkelig tung ut og kvalmen bare sprer seg i hele kroppen (kom klokken 12). Den har vært i kroppen min i hele dag og kjennes ut som den kiler meg langt oppi halsen. :sur:

Og NÅ! Her ligger jeg på sofaen, også får jeg plutselig halsbrann?! Det har ikke jeg hatt på langt over 3 år (forgje graviditet).

 

Går det virkelig ann at jeg innbiller meg så mange "symptomer"? Hvorfor er testen så blendahvit??

 

Ååh, må bare få ut litt frustrasjon. Hater at kroppen lurer meg så fælt før jeg i det hele tatt får noe spire :sur:

Så rart M! Høres jo ut som litt for mange symptomer til å ikke være noe, men samtidig, testen lyver jo ikke. Når er ikm-dagen? Kan jo fortsatt være for tidlig eller?

 

IKM på fredag, så enda en "sjanse", men siden jeg har symptomer burde jeg jo ha noe form for hCG i kroppen? Er jo 12dpo.. Og den er helt hvit. 

Og jeg klarer ikke la være å ta tester heller. hahah. Tar sikkert to tester om dagen  :overrasket: Hele greia er bare så merkelig.. Kan man lure kroppen til så mye symptomer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

ÅÅÅH, jeg blir så sint og frustrert :frustrert: :frustrert:

Skjønner altså ingenting her......

 

For et par dager siden begynte matlysten min å komme for fullt. Jeg spiser som en HEST, og er konstant "sulten" men ikke på mat. Er bare sulten på en rar måte.

Også kom den rare luktesansen min (?). Kunne lukte tissetrusa til mistejenta mens de merket INGENTING av lukta. Jeg holdt på å spy, den var så intens. Normalt er datteren min ekstrem på å klage på lukt.

 

Så i dag. Jeg kjenner en "ball" av kvalme i magen som kjennes skikkelig tung ut og kvalmen bare sprer seg i hele kroppen (kom klokken 12). Den har vært i kroppen min i hele dag og kjennes ut som den kiler meg langt oppi halsen. :sur:

Og NÅ! Her ligger jeg på sofaen, også får jeg plutselig halsbrann?! Det har ikke jeg hatt på langt over 3 år (forgje graviditet).

 

Går det virkelig ann at jeg innbiller meg så mange "symptomer"? Hvorfor er testen så blendahvit??

 

Ååh, må bare få ut litt frustrasjon. Hater at kroppen lurer meg så fælt før jeg i det hele tatt får noe spire :sur:

Så rart M! Høres jo ut som litt for mange symptomer til å ikke være noe, men samtidig, testen lyver jo ikke. Når er ikm-dagen? Kan jo fortsatt være for tidlig eller?

IKM på fredag, så enda en "sjanse", men siden jeg har symptomer burde jeg jo ha noe form for hCG i kroppen? Er jo 12dpo.. Og den er helt hvit.

Og jeg klarer ikke la være å ta tester heller. hahah. Tar sikkert to tester om dagen :overrasket: Hele greia er bare så merkelig.. Kan man lure kroppen til så mye symptomer?

Man kan lure kroppen en god del, dessverre. Men ikke godt å si. Om du vet du er 12 dpo, så burde den vel slå ut, men man vet jo ikke sikkert før selve ikm-dagen.. Hehe, frustrerende ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

ÅÅÅH, jeg blir så sint og frustrert :frustrert: :frustrert:

Skjønner altså ingenting her......

 

For et par dager siden begynte matlysten min å komme for fullt. Jeg spiser som en HEST, og er konstant "sulten" men ikke på mat. Er bare sulten på en rar måte.

Også kom den rare luktesansen min (?). Kunne lukte tissetrusa til mistejenta mens de merket INGENTING av lukta. Jeg holdt på å spy, den var så intens. Normalt er datteren min ekstrem på å klage på lukt.

 

Så i dag. Jeg kjenner en "ball" av kvalme i magen som kjennes skikkelig tung ut og kvalmen bare sprer seg i hele kroppen (kom klokken 12). Den har vært i kroppen min i hele dag og kjennes ut som den kiler meg langt oppi halsen. :sur:

Og NÅ! Her ligger jeg på sofaen, også får jeg plutselig halsbrann?! Det har ikke jeg hatt på langt over 3 år (forgje graviditet).

 

Går det virkelig ann at jeg innbiller meg så mange "symptomer"? Hvorfor er testen så blendahvit??

 

Ååh, må bare få ut litt frustrasjon. Hater at kroppen lurer meg så fælt før jeg i det hele tatt får noe spire :sur:

Så rart M! Høres jo ut som litt for mange symptomer til å ikke være noe, men samtidig, testen lyver jo ikke. Når er ikm-dagen? Kan jo fortsatt være for tidlig eller?
IKM på fredag, så enda en "sjanse", men siden jeg har symptomer burde jeg jo ha noe form for hCG i kroppen? Er jo 12dpo.. Og den er helt hvit.

Og jeg klarer ikke la være å ta tester heller. hahah. Tar sikkert to tester om dagen :overrasket: Hele greia er bare så merkelig.. Kan man lure kroppen til så mye symptomer?

Man kan lure kroppen en god del, dessverre. Men ikke godt å si. Om du vet du er 12 dpo, så burde den vel slå ut, men man vet jo ikke sikkert før selve ikm-dagen.. Hehe, frustrerende ja!!

 

 

Veldig! Menmen... er vel ikke noe annet å gjøre enn å vente :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, tok test i dag jeg også helt hvit. Ikke noen overraskelse. Sist syklus var på 29 dager, før det har de vært på 35. Er nå på syklusdag 33. Ingen mens enda, og heller ikke gravid. Da syns jeg mensen bare kan komme altså! :-( så vi kan gå videre til neste måned. Åh, blir så lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit test i dag her også.. I tillegg begynt å spotte litt, så er nok over denne mnden. Hau.. Men ja, nå syns jeg mensen bare kan komme! Kjett dette her altså, prøve å grave fram litt tålmodighet igjen da... 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...