Gå til innhold

IKM uke 3


MissMj

Anbefalte innlegg

Takk <3

Ikke kommet noe tante rød her enda, og kjenner egentlig ikke noe særlig symptomer på det - men hun kommer vel luskende i morgen regner jeg med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, kortvarig glede. Akkurat samme som sist. Spotter litt brunt nå, så da regner jeg med tanta kommer jeg. Og at det her var kjemisk eller noe sånt. Fuck altså! Er det mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok testen under vann nå, lest et tips om det for å på en måte fjerne det gule, altså urin. For å lettere få frem streken og fargen. Og det jeg ser er faktisk en rosa like tykk strek som kontrollstreken. Ikke noe sytråd! Shit, er det sant!? :-) jubler litt inni meg nå!

 

Hva mener du med å ta testen under vann? Altså, holde den under springen? Aldri hørt om. Hahah :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test idag, ikm-dagen. Heller ikke mensen! Men spotter, tredje dagen på rad :/ aldri skjedd meg før :/ fuck, kan ikke mensen bare komme hvis jeg ikke er gravid.. Noe jeg sikkert ikke er 😖😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tok testen under vann nå, lest et tips om det for å på en måte fjerne det gule, altså urin. For å lettere få frem streken og fargen. Og det jeg ser er faktisk en rosa like tykk strek som kontrollstreken. Ikke noe sytråd! Shit, er det sant!? :-) jubler litt inni meg nå!

Hva mener du med å ta testen under vann? Altså, holde den under springen? Aldri hørt om. Hahah :)

Ta testen under vann etter 10 min. Så blir det gulskjæret borte men fargen på streken blir igjen. :-P leste noen her på forumet gjorde det. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen TR i sikte enda.. Spørs om EL har vært litt senere enn jeg trodde..Hvertfall ingen spire som har skylda, fortsatt helt hvit test..

Endret av Solan85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen TR i sikte enda.. Spørs om EL har vært litt senere enn jeg trodde..Hvertfall ingen spire som har skylda, fortsatt helt hvit test..

Samme her... Ikke et eneste tegn på mensen enda :( normalt får jeg mye smerter dagen før, men ingenting nå.. Sist mensen; 19 desember.

Kan ikke mensen bare komme så jeg kan få en ordentlig syklus?? :(

Tempen min er ikke på tur ned engang. 35.57 i går og 36.59 i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikm idag ... Tok en test igår men den var negativ . Har ikke tatt idag da jeg er bortreist ! Men jeg har ikke trua siden den var negativ igår . Men mensen har ikke kommet , pleier å være regelmessig ... Gjerne med litt murringer i forkant . Men ikke noe av det nå. Kan være dette stresset forskyver det . Har noen opplevd å få negativ 13 dpo men få positiv seinere ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fortsatt positiv test, nesten sterkere. Selv med mensen. Hm.

http://tinypic.com/r/2sba1bo/8

 

Ettermiddagstid begge deler.

Hmm merkelig.. Det er jo klare streker..

Kanskje du er en av de som blør selv om man er gravid :):)? Håper virkelig det for deg :)

Håper jo virkelig det jeg også. Tar ny test i morgen tidlig og mandag morgen for å se om de er noe sterkere. Om de er det, så ringer jeg legen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mente selvfølgelig 36.57 i går og 36,59 i dag... Hahah :)

 

Elise, prøv å ta en i morgen tidlig. Blør du mye?

Skal ta en ny i morgen og mandag. Og ringe legen på mandagen. Blør som en vanlig mens for meg. :-/ redd for at løpet er kjørt altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mente selvfølgelig 36.57 i går og 36,59 i dag... Hahah :)

 

Elise, prøv å ta en i morgen tidlig. Blør du mye?

Skal ta en ny i morgen og mandag. Og ringe legen på mandagen. Blør som en vanlig mens for meg. :-/ redd for at løpet er kjørt altså.

Hørtes ikke så bra ut.

Forbered deg på det værste, men håp på det beste :-)

 

Hvis testene fremover blir sterkere så er jo det et positivt tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise90: er det store blødninger du har? Kan jo henne du er gravid men bare har litt blødninger .. Veldig rart hvis det skulle vert to graviditets tester som er feil produsert. Jeg ser tydelig strekene på begge 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de strekene er jo nokså tydelige, så veldig merkelig at du blør "som en normal mens". Masse lykke til i alle fall, fingrene er krysset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blør aldri mye når jeg har mensen, men det her er som en normal blødning for meg. Så regner med det er mensen og jeg ikke er gravid. Da har dette enten vært sa eller kjemisk. Aner ikke. Men temperaturen tilsier også at jeg ikke er gravid dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Fortsatt ingen tante på besøk. Ikke tatt test i dag, men helt blank i går. Er nok bare forsinka, men med tanke på EL neste gang kan hu godt bare komme nå. Da rekker mannen hjem og😊 selvom jeg håpa på litt overtid denne gangen er det litt frustrerende hvis det skal bli kluss med syklusen nå.. Har alltid kommet på samme dag, og omtrent på samme klokkeslett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...