Gå til innhold

Ingen med ikm uke 51?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så glad på deres vegner!! Gravide!!! Og veldig misunnelig.

Skrevet

Gratulerer så mye dere som har fått positiv test! :D

Er 11 dpo i dag, tørr ikke å teste helt enda :P

Skrevet

Her kom TR uforventa i dag ikm på fredag så blir pp7

Skrevet

Her kom TR uforventa i dag ikm på fredag så blir pp7

Det var leit, håper det sitter i neste pp. :)

Skrevet

Lykke til i neste pp Fr Hestetun, det går nok bra snart skal du se! :)

Takk for gratulasjoner, men synes det er litt tidlig å gratulere :P Har noen syke mensmurringer innimellom, og liker det ikke...

Skrevet

Oi oi oi!! GRATULERER til alle strekene :)

Selv er jeg 9 dpo...vente til lørdag med å teste, ikm søndag. Lykke til til resten av gjengen :)

Skrevet

Lykke til i neste pp Fr Hestetun, det går nok bra snart skal du se! :)

Takk for gratulasjoner, men synes det er litt tidlig å gratulere :P Har noen syke mensmurringer innimellom, og liker det ikke...

Krysser fingerene for deg og håper å bli med deg videre.

Skrevet

Gratulere til alle dere som har blitt gravide :) Dere er veldig heldige og misunner dere som bare det :) håper eg og snart får en spire som faktisk sitter :) men hadde forventa TR denne pp pga eg var mye syk :( Men pp7 skal vi vere meir aktive og ikke vere syk...

Skrevet

Ok, jenter snek meg til en test nettopp. Innbiller meg at jeg har en skyggestrek *flau*, vet ikke engang om jeg tør å legge ut bilde, man må myse for å se noe, er dpo 13. Hvis ikke TR kommer i morgen tester jeg meg på lørdag. :)

Skrevet

Jeg pleier alltid å ha 2-3 dager med spotting før mensen kommer...for så å våkne på ikmdagen med TR. Ikm i dag, ingen tegn til TR og og ikke hatt noe spotting de siste dagene. Guri.. Jeg håper så inderlig nå. Hadde selvfølgelig ingen test i dag tidlig, så må ut å kjøpe etterpå.. Tror ikke jeg klarer å vente til i morgen nå, men er vel dumt å ta en test utpå dagen i dag😜 pliis la det være en liten spire som klamrer seg fast nå!!!!

Skrevet

Masse lykke til med testingen, Lilu81 og Solan85!!! 😊😊😊

Skrevet

Heier på dere, Lilu og Solan! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

På ikm kan man forresten fint ta test midt på dagen.

Skrevet

Solan85: Test idag!! 😊😊😊

Skrevet

Gratulerer til alle som har blitt gravide! :bolledeig:

Jeg har ikm på lørdag og jeg håper virkelig mensen ikke kommer. Hver gang jeg skal ha mensen får jeg alltid symptomer som vondt i korsryggen, stikninger i siden osv og gjerne en uke før. Dette har gjort at jeg har forvekslet det med graviditet siden symptomene er veldig like :P Denne måneden har jeg ikke noe som helst! Er dette vanlig?? Tror jeg blir helt tullete av den prøvingen jeg.haha

Skrevet

Gratulerer til alle som har blitt gravide! :bolledeig:

Jeg har ikm på lørdag og jeg håper virkelig mensen ikke kommer. Hver gang jeg skal ha mensen får jeg alltid symptomer som vondt i korsryggen, stikninger i siden osv og gjerne en uke før. Dette har gjort at jeg har forvekslet det med graviditet siden symptomene er veldig like :P Denne måneden har jeg ikke noe som helst! Er dette vanlig?? Tror jeg blir helt tullete av den prøvingen jeg.haha

Det blir spennende å se da!! :)

Skrevet

Ja, spørs om det blir i dag... 😊 ingen tegn til besøk av tante enda! Nå er jeg på senvakt, så får nesten holde ut til jeg kommer hjem igjen... Hehe😉

Skrevet

Her er murringen i full gang!!! Blæ...

Tr ventes søndag :(

Skrevet

Så kjedelig 2guttaboys. Hvordan går det med deg, Solan? Fått kjøpt deg ny test?

Skrevet

Her er murringen i full gang!!! Blæ...

Tr ventes søndag :(

Her murres det på harde livet, og testen er sterkere for tredje dag på rad. Ikke gi opp! :D

Skrevet

Her murrer det her også...,er så redd for at TR kommer i morgen og ødelegger alt...

Skrevet

Her murrer det her også...,er så redd for at TR kommer i morgen og ødelegger alt...

Inntrykk av at de fleste har murringer. Tenk positivt! :D Har du testet mer?

Skrevet

Inntrykk av at de fleste har murringer. Tenk positivt! :D Har du testet mer?

Håper, håper. Tester imorgen, kanskje
Skrevet

Så kjedelig 2guttaboys. Hvordan går det med deg, Solan? Fått kjøpt deg ny test?

Testen er kjøpt, tar den i morgen tidlig!!😄 murringer her nå og, så se hva som skjer i løpet av natta.. Krysser fingra for null forandringer når jeg våkner i morgen😉

Skrevet

Æsj.. Ikke gravid denne gangen heller😕 fortsatt ingen tegn til TR, men negativ test nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...