Gå til innhold

Ingen med ikm uke 51?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Lykke til i neste pp Fr Hestetun, det går nok bra snart skal du se! :)

Takk for gratulasjoner, men synes det er litt tidlig å gratulere :P Har noen syke mensmurringer innimellom, og liker det ikke...

Krysser fingerene for deg og håper å bli med deg videre.

Gratulere til alle dere som har blitt gravide :) Dere er veldig heldige og misunner dere som bare det :) håper eg og snart får en spire som faktisk sitter :) men hadde forventa TR denne pp pga eg var mye syk :( Men pp7 skal vi vere meir aktive og ikke vere syk...

Jeg pleier alltid å ha 2-3 dager med spotting før mensen kommer...for så å våkne på ikmdagen med TR. Ikm i dag, ingen tegn til TR og og ikke hatt noe spotting de siste dagene. Guri.. Jeg håper så inderlig nå. Hadde selvfølgelig ingen test i dag tidlig, så må ut å kjøpe etterpå.. Tror ikke jeg klarer å vente til i morgen nå, men er vel dumt å ta en test utpå dagen i dag😜 pliis la det være en liten spire som klamrer seg fast nå!!!!

Annonse

Gratulerer til alle som har blitt gravide! :bolledeig:

Jeg har ikm på lørdag og jeg håper virkelig mensen ikke kommer. Hver gang jeg skal ha mensen får jeg alltid symptomer som vondt i korsryggen, stikninger i siden osv og gjerne en uke før. Dette har gjort at jeg har forvekslet det med graviditet siden symptomene er veldig like :P Denne måneden har jeg ikke noe som helst! Er dette vanlig?? Tror jeg blir helt tullete av den prøvingen jeg.haha

Gratulerer til alle som har blitt gravide! :bolledeig:

Jeg har ikm på lørdag og jeg håper virkelig mensen ikke kommer. Hver gang jeg skal ha mensen får jeg alltid symptomer som vondt i korsryggen, stikninger i siden osv og gjerne en uke før. Dette har gjort at jeg har forvekslet det med graviditet siden symptomene er veldig like :P Denne måneden har jeg ikke noe som helst! Er dette vanlig?? Tror jeg blir helt tullete av den prøvingen jeg.haha

Det blir spennende å se da!! :)

Så kjedelig 2guttaboys. Hvordan går det med deg, Solan? Fått kjøpt deg ny test?

Testen er kjøpt, tar den i morgen tidlig!!😄 murringer her nå og, så se hva som skjer i løpet av natta.. Krysser fingra for null forandringer når jeg våkner i morgen😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...