Jippipippi Skrevet 1. november 2014 #126 Skrevet 1. november 2014 En god klem til deg! Ikke en enkel situasjon å være i! Aner ikke hva jeg hadde gjort!
Gjest lillehi Skrevet 1. november 2014 #127 Skrevet 1. november 2014 Vil bare sende deg en klem💕 jeg har tenkt mye på deg og håper det går etter forholdene bra med deg og barna dine💕
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #128 Skrevet 2. november 2014 Hei alle sammen, takk for oppmuntring, gode ord og klemmer, det varmer. Katta er utav sekken den...det stemte visst alt sammen. Det tøsete kvinnemennesket var faktisk gift og hele pakken når de hadde seg. Det har skjedd 5 ganger, hun kasta ut mannen sin og la press på min når graviditeten dukka opp, men han har ment at det ikke var hans, så han har nekta å skrive under på farsskap, deretter, har det blitt sendt ut rettslig krav om DNA-prøve. Makter ikke å ta alt over telefonen med ham, i og med at han ringte fra havet, og ikke kommer hjem før om en uke. Men pakkinga har begynt, og jeg går med glede. Dette finner jeg meg ikke i, og kommer heller aldri til å finne meg i lignende.Tar nok noen år før jeg orker å tenke på et nytt forhold, og kommer nok til å ta alle menn med en klype salt resten av livet. Hadde aldri forventet å bli behandlet så dårlig av en jeg elsker, har vært med i 6 år og har 3 barn sammen med. Det eneste positive per nå, må vel være at bruddet og det gir meg en vidunderlig, barnslig følelse av frihet, som jeg ikkje har kjent siden jeg var tenåring.Jeg er 27 år, har de 3 søteste små i verden og er snart ferdig med utdannelsen min sånnsett... Hva har han? 4 unger å betale barnebidrag til (og som han selvfølgelig kommer til å ha samvære med så ofte han vil sånnsett, han har jo ikke vært noe annet enn en super pappa for dem da) , dårlig dømmekraft og en stygg karma i vente.... HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9
Nodisc Skrevet 2. november 2014 #129 Skrevet 2. november 2014 Du høres for meg ut som en flott og sterk dame, og du kommer til å klare deg supert uten en slik "mann" masse lykke til videre!
Lessismore Skrevet 2. november 2014 #130 Skrevet 2. november 2014 Det ordner seg, hi. Stay strong. Beste lykkeønskninger fra meg!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #131 Skrevet 2. november 2014 Ordner seg nok til det beste, selv om det blir tøft en stund. Du klarer deg godt alene! Men igjen, hvorfor er det sånn at om man går så får man skryt for å være sterk, men om man velger å bli, for å prøve å kjempe for å holde familien samlet, så er man dørmatte? Anonymous poster hash: e9dfa...606
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #133 Skrevet 2. november 2014 Ordner seg nok til det beste, selv om det blir tøft en stund. Du klarer deg godt alene! Men igjen, hvorfor er det sånn at om man går så får man skryt for å være sterk, men om man velger å bli, for å prøve å kjempe for å holde familien samlet, så er man dørmatte? Anonymous poster hash: e9dfa...606 Hei og takk for fine ord. For meg er det fryktelig enkelt. Han skal liksom være "mitt menneske", min klippe, min beste venn. En som ikke har grunnleggende respekt for meg, kan ikke være noen av delene. HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #134 Skrevet 2. november 2014 Ordner seg nok til det beste, selv om det blir tøft en stund. Du klarer deg godt alene! Men igjen, hvorfor er det sånn at om man går så får man skryt for å være sterk, men om man velger å bli, for å prøve å kjempe for å holde familien samlet, så er man dørmatte? Anonymous poster hash: e9dfa...606 Hei og takk for fine ord. For meg er det fryktelig enkelt. Han skal liksom være "mitt menneske", min klippe, min beste venn. En som ikke har grunnleggende respekt for meg, kan ikke være noen av delene. HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9 Hei og takk for fine ord. For meg er det fryktelig enkelt. Han skal liksom være "mitt menneske", min klippe, min beste venn. En som ikke har grunnleggende respekt for meg, kan ikke være noen av delene. Og dessuten, vet jeg at jeg som person, ikke vil eller kan klare å være intim, eller glad i en som har sveket meg på det verste. Jeg gjør det like mye for barna sin del, som for min egen del. De fortjener å ha en glad, funksjonell mamma som ikke bruker hele livet på å være bitter og hate seg selv og mannen hun på død og liv skal holde sammen med "for barnas skyld". Jeg ønsker ikke å være en martyr. Dessuten, vil forsettelse av dette forholdet, fra mitt ståsted, mest sannsynlig føre til at barna blir vitner til store krangler, og at alt kommer fram, som igjen fører til et ødelagt forhold til faren eller negativt syn på ham. Jeg kommer ikke til å være vanskelig i fht samvær med faren. HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #135 Skrevet 2. november 2014 Nysgjerrig.. hvordan vet du at det er du som kommer til å få omsorgen og han kommer til å få samvær? Er du ikke redd for å miste barna? Anonymous poster hash: 34f80...1dd
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #136 Skrevet 2. november 2014 Nysgjerrig.. hvordan vet du at det er du som kommer til å få omsorgen og han kommer til å få samvær? Er du ikke redd for å miste barna? Anonymous poster hash: 34f80...1dd Han jobber offshore. Det er ikke mulig å kombinere med hovedomsorgen for små barn. Anonymous poster hash: 64ae9...c7e
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #137 Skrevet 2. november 2014 Nysgjerrig.. hvordan vet du at det er du som kommer til å få omsorgen og han kommer til å få samvær? Er du ikke redd for å miste barna? Anonymous poster hash: 34f80...1dd Som sagt han jobber offshore, og han har selv sagt på telefon at jeg skal ha hovedomsorgen for barna. Dette sendte hyan meg også en mail om, en slags kontrakt, eller avtale som viser at han har latt meg ta hovedomsorgen når vi må til mekling, så går det forhåpentligvis raskere... HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #138 Skrevet 2. november 2014 Nysgjerrig.. hvordan vet du at det er du som kommer til å få omsorgen og han kommer til å få samvær? Er du ikke redd for å miste barna? Anonymous poster hash: 34f80...1dd Som sagt han jobber offshore, og han har selv sagt på telefon at jeg skal ha hovedomsorgen for barna. Dette sendte hyan meg også en mail om, en slags kontrakt, eller avtale som viser at han har latt meg ta hovedomsorgen når vi må til mekling, så går det forhåpentligvis raskere... HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9 Det var jo bra! Ønsker deg all mulig lykke til. Virker det som mannen angrer? Har han lagt seg flat? Anonymous poster hash: 34f80...1dd
Hannasbananas Skrevet 2. november 2014 #139 Skrevet 2. november 2014 Snakk om å prøve å skape drama og legge stein til byrden, du anonyme over her som plutselig begynner å jamse om hovedomsorgen. Ulekkert! Kjære HI! Du virker sterk og fornuftig! Dette kommer du til å klare så fint. Og at du allerede har begynt å kjenne på den deilige frihetsfølelsen er jo helt fantastisk. All mulig lykke til i tida fremover. Gratulerer med å ha kvitta deg med et udugelig mannfolk, både for deg og barna sin skyld. Heia deg!
Englenemine Skrevet 2. november 2014 #140 Skrevet 2. november 2014 Du er sterk HI! Utrolig trist du må gå igjennom men du håndterer det så bra!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #141 Skrevet 2. november 2014 Nysgjerrig.. hvordan vet du at det er du som kommer til å få omsorgen og han kommer til å få samvær? Er du ikke redd for å miste barna? Anonymous poster hash: 34f80...1dd Som sagt han jobber offshore, og han har selv sagt på telefon at jeg skal ha hovedomsorgen for barna. Dette sendte hyan meg også en mail om, en slags kontrakt, eller avtale som viser at han har latt meg ta hovedomsorgen når vi må til mekling, så går det forhåpentligvis raskere... HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9 Det var jo bra! Ønsker deg all mulig lykke til. Virker det som mannen angrer? Har han lagt seg flat? Anonymous poster hash: 34f80...1dd Han virker litt flau og nedbrutt, og har sagt unnskyld, men det er derfor jeg mener at det blir så feil å snakkes på telefonen og derfor hele denne situasjonen er ekstra tullete. Han var i lugaren/på rommet sitt og ringte derfra, og hørte jo at stemmen brast en del ganger, men tror nok han kjenner mer på det når han kommer hjem til tomt hus. På den andre siden, er det nok helt klart lettere for meg å ta med ungene og dra når han ikke er hjemme for å unnskylde seg og grine eller lignende foran meg og be meg om å bli og tilgi. HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #142 Skrevet 2. november 2014 Tøsete kvinnemenneske, og tøsete mannebein. Rett skal være rett. Anonymous poster hash: d1b53...15a
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #143 Skrevet 2. november 2014 Tøsete kvinnemenneske, og tøsete mannebein. Rett skal være rett. Anonymous poster hash: d1b53...15a Haha, for all del, han har fått sine kallenavn her og, men han er fortsatt barnas far og tro meg, han fikk ei fin remse via telefonen (klarte ikke helt å dy meg)... Når det er sagt, så har jeg ikke noe forhold til denne dama i det hele tatt, så det koster meg desverre mindre å kalle henne tøsete kvinnfolk. Men joda , super tøs begge to! HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #144 Skrevet 2. november 2014 Merkelig nok, så misunner jeg friheten din, selv om jeg lever i et greit forhold. Du kommer til å klare deg bra alene Anonymous poster hash: d1b53...15a
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #145 Skrevet 2. november 2014 Det er mye som skjer i livet. Men å gå fra en do har bodd sammen med i 6 år er ikke en god løsning. Snakk sammen og se hva den blir av. Å gå fra hverandre med tre barn i mellom er ikke noe godt. Anonymous poster hash: 65f6d...7d5 Så hun skal heller måtte leve med en mann som har fått et barn bak hennes rygg? Jeg tror nok at hun har best av å komme seg unna en sånn drittsekk, og barna vil merke at mamma og pappa ikke har det godt sammen om de skal fortsette forholdet!Anonymous poster hash: 04259...da8 Enda et eksempel på dørmatte denne anonyme, dessverre... Anonymous poster hash: 14f99...bc4 Vet du. Jeg blir rett for slett forbanna og veldig trist av dere som skriver at folk som vil og har tilgitt utroskap blir kalt dør matter. Det er faktisk ikke så lett å gi slipp på et menneske man elsker. Og hvertfall ikke om man har barn. Man kan ikke og burde ikke ha lov til å kun tenke på seg selv i et evt brudd. Barna må og skal komme først uansett. Jeg synes man skylder barna og virkelig gjøre en innsats for å lykkes i å holde sammen. Funker det ikke så nei.men da har man prlved og kan gå med hevet hode og om barna Spør så kan man virkelig med hånden på hjertet si at dessverre gikk det ikke. Vi prøvde så hardt vi kunne. Barna ser ikke på mora si som en dørmatte om man lykkes i et forhold tross motgang. Jeg synes det står mer av respekt for de som virkelig prøvde og eventuelt klarte og holde sammen og ble lykkelige. Nei man skal ikke holde sammen for en hver pris. Og ikke med vold og psykisk terror. Men å være utro en gang og tabbe seg ut. Er ikke å drive psykisk terror mot sin kjøre bevisst. Det er faktisk mer krevende og vanskeligere å bli enn å gå. Men ingen kan fortelle en som er i sin verste krise i livet hva de skal gjøre eller hvordan de skal reagere. Eller kritisere de for å være en dørmatte for å kjempe for kjærligheten, familien til barna og hva man selv tror på. Uansett barna kommer først. Og Om man klarer seg etter dette har jo barna det best med begge foreldrene sammen. Jeg har 2 små. Som lider etter samlivsbrudd. Og jeg skulle gjort hva som helst for at de slapp å lide pga hva deres far gjorde og hva vi voksene velger fram for barnas beste. De fortjener alt her i veden. De er uskyldige opp i dette. Ja jeg forstår at mange ikke klarer å tilgi. Men prøv hvertfall for alles skyld. Anonymous poster hash: ee829...7b8
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #146 Skrevet 2. november 2014 Det er mye som skjer i livet. Men å gå fra en do har bodd sammen med i 6 år er ikke en god løsning. Snakk sammen og se hva den blir av. Å gå fra hverandre med tre barn i mellom er ikke noe godt. Anonymous poster hash: 65f6d...7d5 Så hun skal heller måtte leve med en mann som har fått et barn bak hennes rygg? Jeg tror nok at hun har best av å komme seg unna en sånn drittsekk, og barna vil merke at mamma og pappa ikke har det godt sammen om de skal fortsette forholdet!Anonymous poster hash: 04259...da8 Enda et eksempel på dørmatte denne anonyme, dessverre... Anonymous poster hash: 14f99...bc4 Vet du. Jeg blir rett for slett forbanna og veldig trist av dere som skriver at folk som vil og har tilgitt utroskap blir kalt dør matter. Det er faktisk ikke så lett å gi slipp på et menneske man elsker. Og hvertfall ikke om man har barn. Man kan ikke og burde ikke ha lov til å kun tenke på seg selv i et evt brudd. Barna må og skal komme først uansett. Jeg synes man skylder barna og virkelig gjøre en innsats for å lykkes i å holde sammen. Funker det ikke så nei.men da har man prlved og kan gå med hevet hode og om barna Spør så kan man virkelig med hånden på hjertet si at dessverre gikk det ikke. Vi prøvde så hardt vi kunne. Barna ser ikke på mora si som en dørmatte om man lykkes i et forhold tross motgang. Jeg synes det står mer av respekt for de som virkelig prøvde og eventuelt klarte og holde sammen og ble lykkelige. Nei man skal ikke holde sammen for en hver pris. Og ikke med vold og psykisk terror. Men å være utro en gang og tabbe seg ut. Er ikke å drive psykisk terror mot sin kjøre bevisst. Det er faktisk mer krevende og vanskeligere å bli enn å gå. Men ingen kan fortelle en som er i sin verste krise i livet hva de skal gjøre eller hvordan de skal reagere. Eller kritisere de for å være en dørmatte for å kjempe for kjærligheten, familien til barna og hva man selv tror på. Uansett barna kommer først. Og Om man klarer seg etter dette har jo barna det best med begge foreldrene sammen. Jeg har 2 små. Som lider etter samlivsbrudd. Og jeg skulle gjort hva som helst for at de slapp å lide pga hva deres far gjorde og hva vi voksene velger fram for barnas beste. De fortjener alt her i veden. De er uskyldige opp i dette. Ja jeg forstår at mange ikke klarer å tilgi. Men prøv hvertfall for alles skyld. Anonymous poster hash: ee829...7b8 Nå hadde ikke dette skjedd 1 gang da, men 5. Anonymous poster hash: 34f80...1dd
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #147 Skrevet 2. november 2014 Det er mye som skjer i livet. Men å gå fra en do har bodd sammen med i 6 år er ikke en god løsning. Snakk sammen og se hva den blir av. Å gå fra hverandre med tre barn i mellom er ikke noe godt. Anonymous poster hash: 65f6d...7d5 Så hun skal heller måtte leve med en mann som har fått et barn bak hennes rygg? Jeg tror nok at hun har best av å komme seg unna en sånn drittsekk, og barna vil merke at mamma og pappa ikke har det godt sammen om de skal fortsette forholdet!Anonymous poster hash: 04259...da8 Enda et eksempel på dørmatte denne anonyme, dessverre... Anonymous poster hash: 14f99...bc4 Vet du. Jeg blir rett for slett forbanna og veldig trist av dere som skriver at folk som vil og har tilgitt utroskap blir kalt dør matter. Det er faktisk ikke så lett å gi slipp på et menneske man elsker. Og hvertfall ikke om man har barn. Man kan ikke og burde ikke ha lov til å kun tenke på seg selv i et evt brudd.Barna må og skal komme først uansett. Jeg synes man skylder barna og virkelig gjøre en innsats for å lykkes i å holde sammen.Funker det ikke så nei.men da har man prlved og kan gå med hevet hode og om barna Spør så kan man virkelig med hånden på hjertet si at dessverre gikk det ikke. Vi prøvde så hardt vi kunne.Barna ser ikke på mora si som en dørmatte om man lykkes i et forhold tross motgang. Jeg synes det står mer av respekt for de som virkelig prøvde og eventuelt klarte og holde sammen og ble lykkelige.Nei man skal ikke holde sammen for en hver pris. Og ikke med vold og psykisk terror. Men å være utro en gang og tabbe seg ut. Er ikke å drive psykisk terror mot sin kjøre bevisst.Det er faktisk mer krevende og vanskeligere å bli enn å gå.Men ingen kan fortelle en som er i sin verste krise i livet hva de skal gjøre eller hvordan de skal reagere. Eller kritisere de for å være en dørmatte for å kjempe for kjærligheten, familien til barna og hva man selv tror på.Uansett barna kommer først. Og Om man klarer seg etter dette har jo barna det best med begge foreldrene sammen.Jeg har 2 små. Som lider etter samlivsbrudd. Og jeg skulle gjort hva som helst for at de slapp å lide pga hva deres far gjorde og hva vi voksene velger fram for barnas beste. De fortjener alt her i veden. De er uskyldige opp i dette.Ja jeg forstår at mange ikke klarer å tilgi. Men prøv hvertfall for alles skyld.Anonymous poster hash: ee829...7b8 Nå hadde ikke dette skjedd 1 gang da, men 5. Anonymous poster hash: 34f80...1dd Jeg snakker om generelt. Man må og er sterk i en situasjon som denne uansett hva man velger å gjøre. Spesielt om man har barn, får man uant styrke og krefter til og holde seg oppe for barnas skyld. Anonymous poster hash: ee829...7b8
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #148 Skrevet 2. november 2014 Det er mye som skjer i livet. Men å gå fra en do har bodd sammen med i 6 år er ikke en god løsning. Snakk sammen og se hva den blir av. Å gå fra hverandre med tre barn i mellom er ikke noe godt. Anonymous poster hash: 65f6d...7d5 Så hun skal heller måtte leve med en mann som har fått et barn bak hennes rygg? Jeg tror nok at hun har best av å komme seg unna en sånn drittsekk, og barna vil merke at mamma og pappa ikke har det godt sammen om de skal fortsette forholdet!Anonymous poster hash: 04259...da8 Enda et eksempel på dørmatte denne anonyme, dessverre... Anonymous poster hash: 14f99...bc4 Vet du. Jeg blir rett for slett forbanna og veldig trist av dere som skriver at folk som vil og har tilgitt utroskap blir kalt dør matter. Det er faktisk ikke så lett å gi slipp på et menneske man elsker. Og hvertfall ikke om man har barn. Man kan ikke og burde ikke ha lov til å kun tenke på seg selv i et evt brudd.Barna må og skal komme først uansett. Jeg synes man skylder barna og virkelig gjøre en innsats for å lykkes i å holde sammen.Funker det ikke så nei.men da har man prlved og kan gå med hevet hode og om barna Spør så kan man virkelig med hånden på hjertet si at dessverre gikk det ikke. Vi prøvde så hardt vi kunne.Barna ser ikke på mora si som en dørmatte om man lykkes i et forhold tross motgang. Jeg synes det står mer av respekt for de som virkelig prøvde og eventuelt klarte og holde sammen og ble lykkelige.Nei man skal ikke holde sammen for en hver pris. Og ikke med vold og psykisk terror. Men å være utro en gang og tabbe seg ut. Er ikke å drive psykisk terror mot sin kjøre bevisst.Det er faktisk mer krevende og vanskeligere å bli enn å gå.Men ingen kan fortelle en som er i sin verste krise i livet hva de skal gjøre eller hvordan de skal reagere. Eller kritisere de for å være en dørmatte for å kjempe for kjærligheten, familien til barna og hva man selv tror på.Uansett barna kommer først. Og Om man klarer seg etter dette har jo barna det best med begge foreldrene sammen.Jeg har 2 små. Som lider etter samlivsbrudd. Og jeg skulle gjort hva som helst for at de slapp å lide pga hva deres far gjorde og hva vi voksene velger fram for barnas beste. De fortjener alt her i veden. De er uskyldige opp i dette.Ja jeg forstår at mange ikke klarer å tilgi. Men prøv hvertfall for alles skyld.Anonymous poster hash: ee829...7b8 Nå hadde ikke dette skjedd 1 gang da, men 5. Anonymous poster hash: 34f80...1dd Jeg snakker om generelt. Man må og er sterk i en situasjon som denne uansett hva man velger å gjøre. Spesielt om man har barn, får man uant styrke og krefter til og holde seg oppe for barnas skyld. Anonymous poster hash: ee829...7b8 Jeg prøver å være sterk i denne situasjonen, men på min måte. Alle mennesker er ulike, og jeg kan garantere deg at det er til barnas beste og i barnas interesse at vi går fra hverandre etter denne hendelsen. Jeg kan ikke bygge på en relasjon til et så uærlig og lite o0mtenksomt menneske. Ja, alle kan gjøre feil, men de aller fleste av oss klarer jo for søren å la være, karakterfeil eller total mangel på moralsk ansvar? Ikke vet jeg, men jeg finner meg ikke i slik oppførsel, så får nå andre mennesker tilgi så mye de vil. HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #149 Skrevet 2. november 2014 Du virker som å være en som han kommer til å angre på at han kastet bort. Bare ikke glem deg selv oppi dette når sjokket har lagt seg. Jeg har vært der, og jeg er glad for at jeg gikk, men det var tøft. Sa han noe mer enn samværet da? Ikke noe om å jobbe med dette, ikke ville miste deg, osv? God klem til deg! Anonymous poster hash: 9df61...bd0
Gjest gangstersquad Skrevet 2. november 2014 #150 Skrevet 2. november 2014 Dette vil jo kunne få store konsekvenser for dere økonomisk... Mtp barnebidrag? Anonymous poster hash: 13e6b...38f Er du så ødelagt i hue ditt at det du tenker på er PENGER!? Sorry hvis jeg var frekk, men HAAALLOOO! VÅKN OPP!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå