Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #76 Skrevet 30. oktober 2014 Det er mye som skjer i livet. Men å gå fra en do har bodd sammen med i 6 år er ikke en god løsning. Snakk sammen og se hva den blir av. Å gå fra hverandre med tre barn i mellom er ikke noe godt. Anonymous poster hash: 65f6d...7d5
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #77 Skrevet 30. oktober 2014 Det er mye som skjer i livet. Men å gå fra en do har bodd sammen med i 6 år er ikke en god løsning. Snakk sammen og se hva den blir av. Å gå fra hverandre med tre barn i mellom er ikke noe godt. Anonymous poster hash: 65f6d...7d5 Nei, men å la seg tråkke på og la mannen pule rundt er veldig godt? Hva med vold? Mener du at det heller ikke er en god løsning å gå hvis mannen slår kona, uten at barna ser/vet om det? Utroskap og løgner i forbindelse med det er en form for psykisk vold. Du utsetter din partner for store psykiske påkjenninger. Denne mannen gidder ikke en gang å snakke om det, legge seg langflat eller vise anger. Det betyr at det blir fritt fram for ham å være utro igjen, for han vet at han blir tilgitt uten videre. Anonymous poster hash: 14f99...bc4
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #78 Skrevet 30. oktober 2014 Det er mye som skjer i livet. Men å gå fra en do har bodd sammen med i 6 år er ikke en god løsning. Snakk sammen og se hva den blir av. Å gå fra hverandre med tre barn i mellom er ikke noe godt. Anonymous poster hash: 65f6d...7d5 Så hun skal heller måtte leve med en mann som har fått et barn bak hennes rygg? Jeg tror nok at hun har best av å komme seg unna en sånn drittsekk, og barna vil merke at mamma og pappa ikke har det godt sammen om de skal fortsette forholdet! Anonymous poster hash: 04259...da8
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #79 Skrevet 30. oktober 2014 Det er mye som skjer i livet. Men å gå fra en do har bodd sammen med i 6 år er ikke en god løsning. Snakk sammen og se hva den blir av. Å gå fra hverandre med tre barn i mellom er ikke noe godt. Anonymous poster hash: 65f6d...7d5 Så hun skal heller måtte leve med en mann som har fått et barn bak hennes rygg? Jeg tror nok at hun har best av å komme seg unna en sånn drittsekk, og barna vil merke at mamma og pappa ikke har det godt sammen om de skal fortsette forholdet! Anonymous poster hash: 04259...da8 Enda et eksempel på dørmatte denne anonyme, dessverre... Anonymous poster hash: 14f99...bc4
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #80 Skrevet 30. oktober 2014 Føler med deg HI, men må bare i det; ikke alle menn tenner på smarte modelldamer som har alt på stell. Anonymous poster hash: d1b53...15a
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #81 Skrevet 30. oktober 2014 Huff, så drøyt! Føler virkelig med deg. Men det er en liten sjanse for at det har skjedd en feil også. For noen år siden hadde jeg plutselig et barn jeg ikke visste om. Fikk vedtak (barnetilsyn+ overgangsstønad+ utvidet barnetrygd) i posten med mitt navn og personnummer... Hadde ingen barn med det fødsels og personnummeret - ikke hadde jeg søkt på noe stønader heller. Anonymous poster hash: 73e6f...4ac
MrsMilla Skrevet 30. oktober 2014 #82 Skrevet 30. oktober 2014 Hipp hurra for en dag! Min kjære samboer, som jobber offshore, og reiste på jobb for 4 dager siden, fikk et brev i posten i dag. Et brev han har ventet på lenge og han ba meg åpne det når det ankom. Brevet er fra NAV og skulle inneholde informasjon om etterbetaling og godtgjørelse ifht pappapermisjonen fra noen mnd tilbake (pga endringer i min studiesituasjon som førte til tidligere tudiestart enn forventet, måtte han overta permisjonen). Joda, jeg åpnet brevet fra NAV som kongen befalte Brevet...inneholder dokumenter som beviser at han er faren til en liten gutt, som er født i 2012. Vi har en sønn på 3 og to døtre på 2 år. Jeg er i sjokk. Jeg er forbanna, knust. Jeg har bedt foreldrene mine passe ungene, så de er hos dem, jeg... joda..har knust 20 tallerker og bannet og steikt i 6 timer i strekk... Jeg må jo gå. Føler meg totalt nedverdiget og ekkel, ubrukelig. Jeg er slank, blid, elsker sex og tar godt vare på hus og barn, i tillegg til en pågående utdannelse mastergrad med 4 kommende eksamener...I en alder av 27 år... Unnskyld meg: men HEL****** rasshøl!! Hadde aldri trodd dette og skjønner virkelig ikke når han skal ha hatt tid til dette? Føler at hele kroppen brenner, har aldri vært så skuffet og nedbrutt i mitt liv... Alt er jo for faen ødelagt... Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9 Er du helt sikker på at det ikke er en feil i papirene fra NAV? Greit å være heeeelt sikker? Siden han ellers var en helt topp mann? Men om dette stemmer så er det jo helt forferdelig for dere. Ønsker deg alt godt og håper det på en eller annen måte ordner seg for dere.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #84 Skrevet 30. oktober 2014 Dere som sier det kan være feil i fra NAV, det blir jo bare teit når HI sier hun har vært og sjekka denna dama på fb, og sier at den nye sønnen er veldig lik HI sin sønn, da er det vel ikke så vanskelig og skjønne at det ikke er noe feil, så slutt og gi henne forhåpninger... Og du HI, får skikkelig vondt av deg, håper du kommer deg grei igjennom detta. Sender deg masse tanker og klemmer Anonymous poster hash: bbc17...0a1
amandine Skrevet 30. oktober 2014 #85 Skrevet 30. oktober 2014 Kjære deg, Hi! Alle gode tanker og ønsker! Ikke vet jeg hva du skal gjøre, jeg har heldigvis aldri gått i dine sko.. Jeg håper du klarer å passe på deg selv oppi alt. At du har gode samtalepartnere rundt deg og at du får hjelp og støtte. Jeg håper at du klarer å se fordi dumme kommentarer (fra anonyme stort sett som vanlig) i tråden her. Det er alltid noen som skal gulpe opp drit, alltid noen som skal heve seg ved å sparke de som alt ligger nede. Jeg håper det løser seg på et vis. Ikke vet jeg om det er mulig å gå videre sammen etter et sånt svik, det er nesten helt ufattelig. Sender deg omtanke, medfølelse og en klem.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #86 Skrevet 30. oktober 2014 Leste noe om at du prøvde å ringe han uten at han tok tlf - nå er det vel ikke gjort i en håndvending å ringe om han er offshore - der er det jo normalt ikke lov til å ha med mobil....? Syns dette høres rart ut HI - har han virkelig avgitt DNA prøve (da har han sannsynligvis ikke vist om barnet før nylig) og så lar han deg åpne posten? Dette finner jeg veldig merkelig... Anonymous poster hash: 13e6b...38f
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #87 Skrevet 30. oktober 2014 Leste noe om at du prøvde å ringe han uten at han tok tlf - nå er det vel ikke gjort i en håndvending å ringe om han er offshore - der er det jo normalt ikke lov til å ha med mobil....? Syns dette høres rart ut HI - har han virkelig avgitt DNA prøve (da har han sannsynligvis ikke vist om barnet før nylig) og så lar han deg åpne posten? Dette finner jeg veldig merkelig... Anonymous poster hash: 13e6b...38f Hm...nei, det har jeg ikke skrevet. Jeg skrev at han prøvde å ringe meg i går, men at jeg ikke ville ta telefonen i og med at jeg var veldig opprørt og forvirret. Mobilen hans ligger trygt på bordet her hjemme som alltid når han reiser ut. HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #88 Skrevet 30. oktober 2014 Skjønner ikke at du greier og ikke prate med ham. Anonymous poster hash: 5eced...0da
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #89 Skrevet 30. oktober 2014 Det er ikke så vanskelig å få tak i mannen sin når de er offshore. Du ringer ut til plattformen og de setter deg over til enten lugaren han er på eller arbeidsplassen hans. Dersom det er viktig og han ikke svarer sier du at det er viktig og han får calling på anlegget om å melde seg. Jeg hadde aldri klart å gått en hel dag uten å snakke med han! Håper det løser seg på en eller annen måte for deg. Fikk helt forferdelig vondt inni meg av å lese dette. En kollega av meg på jobben har "gjort" det samme mot kona si. Hun er sammen med han enda. Han ble plutselig far i april... Enkelte menn er svin! Mens hun går å venter på at han skal bli klar for å begynne prøvingen på et felles barn får han barn med en annen bak hennes rygg! Samme opplegget der, han nektet og det ble avgitt dna prøver som viste at han hadde 99,98 % sjans for at han var faren. Forstår virkelig ikke at hun blir hos han, de har ingen felles barn og hun er ung ( begynnelsen av 20 årene) Anonymous poster hash: 7ab16...18c
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #90 Skrevet 30. oktober 2014 Pakk sammen, reis til din mor! Når han kommer hjem, så finner han brevet på bordet, med en kniv kjørt igjennom! Anonymous poster hash: b69ba...d7c
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #91 Skrevet 30. oktober 2014 Så tragisk! Har ingen råd, men håper du tar godt vare på deg selv slik at du klarer å ta godt vare på ungene. Det var bra å høre at du har sendt ungene til besteforeldrene siden du går igjennom en krise akkurat nå. Stor klem til deg! En ting er sikkert jeg ville vært svært så utspekulert. Venta til han kom hjem (hvis jeg hadde klart), gitt ham kontrakten rett i hånda og sagt med vennlig stemme. Huffda, du har visst glemt at du har 4 unger. Anonymous poster hash: 02c2d...a49
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #92 Skrevet 30. oktober 2014 Pakk sammen, reis til din mor! Når han kommer hjem, så finner han brevet på bordet, med en kniv kjørt igjennom! Anonymous poster hash: b69ba...d7c Dramatic much? Anonymous poster hash: 70649...724
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #93 Skrevet 30. oktober 2014 Dette vil jo kunne få store konsekvenser for dere økonomisk... Mtp barnebidrag? Anonymous poster hash: 13e6b...38f Ohhhh, hei dundrande du.... Anonymous poster hash: b3b38...b05 Er i samme situasjon og ja, det er tøft økonomisk. Barnet skal selvsagt tryggest økonomisk, men nå begynner dette å gå utover barna vi har sammen. De økonomiske vanskelighetene, utroskap og svik er mye å fordøye akkurat nå. Jeg står på trappen nå. Vet ikke om jeg orker mer... Hater ham for dette. Anonymous poster hash: 3ffef...2f3
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #94 Skrevet 30. oktober 2014 Hi: ring dama og spør om hun kjenner Xxxx (navnet på mannen din) Sier hun ja, fortelle du rolig at du er kona og at du har sett brevet fra NAV. Få historien fra henne før du prater med ham. Det er mitt råd til deg. Jeg har vært i samme situasjon. Sender deg en god klem <3 Anonymous poster hash: 3ffef...2f3
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #95 Skrevet 30. oktober 2014 Hvordan går med deg HI? Anonymous poster hash: 46369...0ec
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #97 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg som jeg ikke ville bodd på Skavanger. Mulig det henger igjen fra gamle dager, for da bodde det mye "rart" der. Egentlig finnes det ingen typiske dårlige strøk i Kongsberg altså Anonymous poster hash: 30aa1...c3a
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #98 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg som jeg ikke ville bodd på Skavanger. Mulig det henger igjen fra gamle dager, for da bodde det mye "rart" der. Egentlig finnes det ingen typiske dårlige strøk i Kongsberg altså Anonymous poster hash: 30aa1...c3a Beklager, feil tråd Anonymous poster hash: 30aa1...c3a
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #99 Skrevet 30. oktober 2014 Stakkars stakkars deg! Og barna deres Herregud dette var trist å lese... Jeg er spent på hvordan dette vil gå etterhvert, så følger tråden... Ønsker deg lykke til fremover<3 Anonymous poster hash: 4ff38...923
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #100 Skrevet 30. oktober 2014 Vet ikke om HI sin mann har vært på Strøget, men fy f... for en type! Anonymous poster hash: d1b53...15a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå