Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #101 Skrevet 30. oktober 2014 Du har 3 veldig små barn og holder på med mastergrad. Ergo har du særdeles lite fritid. Fritiden blir brukt til å frekventere her. Det ser jeg da du har skjønt kodene her inne. Du tar det opp med oss før du tar det opp med mannen din. Bare jeg som syntes dette er rart? Om det er sant føler jeg med deg og syntes fyren er en stor premieidiot. Jeg hadde nok ikke klart å tilgi tillitsbruddet. Anonymous poster hash: e9630...8d4
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #102 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg må jo gå. Føler meg totalt nedverdiget og ekkel, ubrukelig. Jeg er slank, blid, elsker sex og tar godt vare på hus og barn, i tillegg til en pågående utdannelse mastergrad med 4 kommende eksamener...I en alder av 27 år... Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9 Hm... Trodde du at kun tjukke jente uten mastergrad ble bedratt, eller...? Anonymous poster hash: 6cc1a...13e Hehe, neida, jeg vet at dette ikke er tilfelle og visste at noen ville kommentere det og begynne flisespikkeri på tross av at dette handler om et veldig smertefullt samlivsbrudd.Jeg mente vel egentlig bare at jeg har trent,og gjort en innsats for å være attraktiv for ham både før og etter barn og at vi har hatt et aktivt og godt sexliv. Innlegget mitt ble skrevet i sinne, sorg og frustrasjon i går. Vær så snill å ikke legg enda flere kilo på skuldrene mine, jeg har nok som det er akurat nå. HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9 Jeg skjønner tankegangen din, hi.Eksen min var utro med en blekfeit dame med null utdannelse. Hun ble mor da hun var 17 år. Faren til barnet er selvsagt ikke inne i bildet. Hun kommer fra en tvilsom familie hvor far har sittet inne og moren er psykiatrisk pasient. Jeg er slank og pen, har høyere utdannelse og bra jobb. Jeg er smart, ambisiøs og ressurssterk. Unnskyldningen hans var at jeg ikke så ham og forsto ham. Jeg viste "aldri at jeg trengte ham". Utseende, ambisjoner og utdannelse var ikke så viktig. Hadde faktisk vært bedre om han hadde hatt seg med en lekker jurist/supermodell. Bedriten situasjon. Ønsker deg lykke til! Anonymous poster hash: 692d7...2ab Fordi da hadde han vist at han var like overfladisk som deg...? Anonymous poster hash: 24bf2...dce Så slem du er! Jeg var en god samboer. Den sannheten kom frem fikk alle rundt oss sjokk over at det var HENNE han hatte stått i med. Det er ikke min feil at han var en utro drittsekk! Anonymous poster hash: 692d7...2ab
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #103 Skrevet 30. oktober 2014 Du har 3 veldig små barn og holder på med mastergrad. Ergo har du særdeles lite fritid. Fritiden blir brukt til å frekventere her. Det ser jeg da du har skjønt kodene her inne. Du tar det opp med oss før du tar det opp med mannen din. Bare jeg som syntes dette er rart? Om det er sant føler jeg med deg og syntes fyren er en stor premieidiot. Jeg hadde nok ikke klart å tilgi tillitsbruddet. Anonymous poster hash: e9630...8d4 Hvorfor pakke det slik inn når du like gjerne kunne kalt HI for et troll med litt færre ord? Og så sikre deg i tilfelle du tar feil likevel... Hva er poenget med å rope troll, hvem hjelper det? Det er ikke alle som har like gode nettverk, og av og til kan det være godt å lufte noe anonymt før man tar tak i det der man er. At Hi ikke visste hva hun skulle si da mannen ringte er vel ikke så vanskelig å forstå. Hun var i sjokk, mannen er langt unna, de får ikke snakket ansikt til ansikt. Vil heller si at det kanskje var lurt av HI å ikke ta telefonen når hun i det øyeblikket mest trolig ville handlet i affekt med det hun sa. Nå har hun fått samlet seg litt mer, undersøkt litt mer, da kan det bli mer konstruktivt når hun snakker med mannen. Dette er tragisk for alle involverte. Anonymous poster hash: da370...bf1
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #104 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg må jo gå. Føler meg totalt nedverdiget og ekkel, ubrukelig. Jeg er slank, blid, elsker sex og tar godt vare på hus og barn, i tillegg til en pågående utdannelse mastergrad med 4 kommende eksamener...I en alder av 27 år... Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9 Hm... Trodde du at kun tjukke jente uten mastergrad ble bedratt, eller...? Anonymous poster hash: 6cc1a...13e Hehe, neida, jeg vet at dette ikke er tilfelle og visste at noen ville kommentere det og begynne flisespikkeri på tross av at dette handler om et veldig smertefullt samlivsbrudd.Jeg mente vel egentlig bare at jeg har trent,og gjort en innsats for å være attraktiv for ham både før og etter barn og at vi har hatt et aktivt og godt sexliv. Innlegget mitt ble skrevet i sinne, sorg og frustrasjon i går. Vær så snill å ikke legg enda flere kilo på skuldrene mine, jeg har nok som det er akurat nå. HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9 Jeg skjønner tankegangen din, hi.Eksen min var utro med en blekfeit dame med null utdannelse. Hun ble mor da hun var 17 år. Faren til barnet er selvsagt ikke inne i bildet. Hun kommer fra en tvilsom familie hvor far har sittet inne og moren er psykiatrisk pasient. Jeg er slank og pen, har høyere utdannelse og bra jobb. Jeg er smart, ambisiøs og ressurssterk. Unnskyldningen hans var at jeg ikke så ham og forsto ham. Jeg viste "aldri at jeg trengte ham". Utseende, ambisjoner og utdannelse var ikke så viktig. Hadde faktisk vært bedre om han hadde hatt seg med en lekker jurist/supermodell. Bedriten situasjon. Ønsker deg lykke til! Anonymous poster hash: 692d7...2ab Når jeg leser dine beskrivelser av andre mennesker, så vet jeg om noe denne andre kvinnen kanskje har som du mangler... Anonymous poster hash: 6cc1a...13e Hva er problemet med beskrivelsen min? Hun er blek,hun er feit og hun har knapt kommet seg gjennom ungdomskolen. Hun ble gravid da hun var tenåring, faren sitter i fengsel og moren har klippekort på psykiatrisk. Dette er fakta. Anonymous poster hash: 692d7...2ab
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #105 Skrevet 30. oktober 2014 Du har 3 veldig små barn og holder på med mastergrad. Ergo har du særdeles lite fritid. Fritiden blir brukt til å frekventere her. Det ser jeg da du har skjønt kodene her inne. Du tar det opp med oss før du tar det opp med mannen din. Bare jeg som syntes dette er rart? Om det er sant føler jeg med deg og syntes fyren er en stor premieidiot. Jeg hadde nok ikke klart å tilgi tillitsbruddet. Anonymous poster hash: e9630...8d4 Hvorfor pakke det slik inn når du like gjerne kunne kalt HI for et troll med litt færre ord? Og så sikre deg i tilfelle du tar feil likevel... Hva er poenget med å rope troll, hvem hjelper det? Det er ikke alle som har like gode nettverk, og av og til kan det være godt å lufte noe anonymt før man tar tak i det der man er. At Hi ikke visste hva hun skulle si da mannen ringte er vel ikke så vanskelig å forstå. Hun var i sjokk, mannen er langt unna, de får ikke snakket ansikt til ansikt. Vil heller si at det kanskje var lurt av HI å ikke ta telefonen når hun i det øyeblikket mest trolig ville handlet i affekt med det hun sa. Nå har hun fått samlet seg litt mer, undersøkt litt mer, da kan det bli mer konstruktivt når hun snakker med mannen. Dette er tragisk for alle involverte. Anonymous poster hash: da370...bf1 Ja det er tragisk dersom det er sant. Anonymous poster hash: e9630...8d4
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #106 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg må jo gå. Føler meg totalt nedverdiget og ekkel, ubrukelig. Jeg er slank, blid, elsker sex og tar godt vare på hus og barn, i tillegg til en pågående utdannelse mastergrad med 4 kommende eksamener...I en alder av 27 år...Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9 Hm... Trodde du at kun tjukke jente uten mastergrad ble bedratt, eller...? Anonymous poster hash: 6cc1a...13e Hehe, neida, jeg vet at dette ikke er tilfelle og visste at noen ville kommentere det og begynne flisespikkeri på tross av at dette handler om et veldig smertefullt samlivsbrudd.Jeg mente vel egentlig bare at jeg har trent,og gjort en innsats for å være attraktiv for ham både før og etter barn og at vi har hatt et aktivt og godt sexliv. Innlegget mitt ble skrevet i sinne, sorg og frustrasjon i går. Vær så snill å ikke legg enda flere kilo på skuldrene mine, jeg har nok som det er akurat nå. HIAnonymous poster hash: 8c4ac...cc9 Jeg skjønner tankegangen din, hi.Eksen min var utro med en blekfeit dame med null utdannelse. Hun ble mor da hun var 17 år. Faren til barnet er selvsagt ikke inne i bildet. Hun kommer fra en tvilsom familie hvor far har sittet inne og moren er psykiatrisk pasient. Jeg er slank og pen, har høyere utdannelse og bra jobb. Jeg er smart, ambisiøs og ressurssterk. Unnskyldningen hans var at jeg ikke så ham og forsto ham. Jeg viste "aldri at jeg trengte ham". Utseende, ambisjoner og utdannelse var ikke så viktig. Hadde faktisk vært bedre om han hadde hatt seg med en lekker jurist/supermodell. Bedriten situasjon. Ønsker deg lykke til!Anonymous poster hash: 692d7...2ab Når jeg leser dine beskrivelser av andre mennesker, så vet jeg om noe denne andre kvinnen kanskje har som du mangler...Anonymous poster hash: 6cc1a...13e Hva er problemet med beskrivelsen min? Hun er blek,hun er feit og hun har knapt kommet seg gjennom ungdomskolen. Hun ble gravid da hun var tenåring, faren sitter i fengsel og moren har klippekort på psykiatrisk. Dette er fakta. Anonymous poster hash: 692d7...2ab Nei. Fakta er at han var utro. Ferdig med det. Anonymous poster hash: 86d7a...654
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #107 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg må jo gå. Føler meg totalt nedverdiget og ekkel, ubrukelig. Jeg er slank, blid, elsker sex og tar godt vare på hus og barn, i tillegg til en pågående utdannelse mastergrad med 4 kommende eksamener...I en alder av 27 år...Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9 Hm... Trodde du at kun tjukke jente uten mastergrad ble bedratt, eller...? Anonymous poster hash: 6cc1a...13e Hehe, neida, jeg vet at dette ikke er tilfelle og visste at noen ville kommentere det og begynne flisespikkeri på tross av at dette handler om et veldig smertefullt samlivsbrudd.Jeg mente vel egentlig bare at jeg har trent,og gjort en innsats for å være attraktiv for ham både før og etter barn og at vi har hatt et aktivt og godt sexliv. Innlegget mitt ble skrevet i sinne, sorg og frustrasjon i går. Vær så snill å ikke legg enda flere kilo på skuldrene mine, jeg har nok som det er akurat nå. HIAnonymous poster hash: 8c4ac...cc9 Jeg skjønner tankegangen din, hi.Eksen min var utro med en blekfeit dame med null utdannelse. Hun ble mor da hun var 17 år. Faren til barnet er selvsagt ikke inne i bildet. Hun kommer fra en tvilsom familie hvor far har sittet inne og moren er psykiatrisk pasient. Jeg er slank og pen, har høyere utdannelse og bra jobb. Jeg er smart, ambisiøs og ressurssterk. Unnskyldningen hans var at jeg ikke så ham og forsto ham. Jeg viste "aldri at jeg trengte ham". Utseende, ambisjoner og utdannelse var ikke så viktig. Hadde faktisk vært bedre om han hadde hatt seg med en lekker jurist/supermodell. Bedriten situasjon. Ønsker deg lykke til!Anonymous poster hash: 692d7...2ab Når jeg leser dine beskrivelser av andre mennesker, så vet jeg om noe denne andre kvinnen kanskje har som du mangler...Anonymous poster hash: 6cc1a...13e Hva er problemet med beskrivelsen min? Hun er blek,hun er feit og hun har knapt kommet seg gjennom ungdomskolen. Hun ble gravid da hun var tenåring, faren sitter i fengsel og moren har klippekort på psykiatrisk.Dette er fakta. Anonymous poster hash: 692d7...2ab Nei. Fakta er at han var utro. Ferdig med det. Anonymous poster hash: 86d7a...654 Med en dame som er fæl! Det kalles "slumming". Jeg gikk fra ham og fant en ny mann som var en skikkelig oppgradering. Nå sitter han i en liten leilighet i et av byens kjipeste områder og er helt alene. Hun gikk tilbake til sin samboer og fem minutter etterpå skulle hun ha barn nr.2. Anonymous poster hash: 692d7...2ab
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #108 Skrevet 30. oktober 2014 Du har 3 veldig små barn og holder på med mastergrad. Ergo har du særdeles lite fritid. Fritiden blir brukt til å frekventere her. Det ser jeg da du har skjønt kodene her inne. Du tar det opp med oss før du tar det opp med mannen din. Bare jeg som syntes dette er rart? Om det er sant føler jeg med deg og syntes fyren er en stor premieidiot. Jeg hadde nok ikke klart å tilgi tillitsbruddet. Anonymous poster hash: e9630...8d4 Jeg tar det opp her for å lufte tanker, få råd, muligens prate med andre i en lignende situasjon eller med erfaring fra lignende situasjoner. Skal du diktere hvordan jeg reagerer når jeg finner ut noe så inni hampen drøyt som det jeg fant ut i går?? Jeg har per nå ikke lyst til å snakke med drittsekken. Jeg må få samlet meg og tenke litt i fred og nettopp derfor tok jeg ikke telefonen når jeg så offshore-nummeret på displayet i kveld heller. Jeg bruker fritiden min særdeles godt til vanlig du! Det vet du strengt tatt lite om, men når noe slikt som dette rammer familielivet mitt, så er det jammen ikke det samme å bruke fritiden på kjekke aktiviteter for øyeblikket...derfor er barna nå hos mine foreldre til i morgen. Klart jeg kan snakke med venner, men det er jo ikke akurat normalt eller lojalt mot familien å plapre ut i det vide og det brede om hva som nettopp har skjedd når jeg ikke en gang orker å snakke med samboer enda...vanskelig for deg å forstå at alle mennesker er ulike og reagerer ulikt og at noen av oss ikke har behov for å legge ut om privatlivet i hytt og pine til alle bekjente?? Jeg har jo for pokker 3 barn med mannen, og må tenke på hva som kan dukke opp i gjen senere om jeg slenger med kjeften. Vi har dessuten flere felles venner og vennepar, så det blir litt merkelig å snakke med disse om dette.... FRUSTRERT HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9
MammantilNurket Skrevet 30. oktober 2014 #109 Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Du har 3 veldig små barn og holder på med mastergrad. Ergo har du særdeles lite fritid. Fritiden blir brukt til å frekventere her. Det ser jeg da du har skjønt kodene her inne. Du tar det opp med oss før du tar det opp med mannen din. Bare jeg som syntes dette er rart? Om det er sant føler jeg med deg og syntes fyren er en stor premieidiot. Jeg hadde nok ikke klart å tilgi tillitsbruddet. Anonymous poster hash: e9630...8d4 Jeg tar det opp her for å lufte tanker, få råd, muligens prate med andre i en lignende situasjon eller med erfaring fra lignende situasjoner. Skal du diktere hvordan jeg reagerer når jeg finner ut noe så inni hampen drøyt som det jeg fant ut i går?? Jeg har per nå ikke lyst til å snakke med drittsekken. Jeg må få samlet meg og tenke litt i fred og nettopp derfor tok jeg ikke telefonen når jeg så offshore-nummeret på displayet i kveld heller. Jeg bruker fritiden min særdeles godt til vanlig du! Det vet du strengt tatt lite om, men når noe slikt som dette rammer familielivet mitt, så er det jammen ikke det samme å bruke fritiden på kjekke aktiviteter for øyeblikket...derfor er barna nå hos mine foreldre til i morgen. Klart jeg kan snakke med venner, men det er jo ikke akurat normalt eller lojalt mot familien å plapre ut i det vide og det brede om hva som nettopp har skjedd når jeg ikke en gang orker å snakke med samboer enda...vanskelig for deg å forstå at alle mennesker er ulike og reagerer ulikt og at noen av oss ikke har behov for å legge ut om privatlivet i hytt og pine til alle bekjente?? Jeg har jo for pokker 3 barn med mannen, og må tenke på hva som kan dukke opp i gjen senere om jeg slenger med kjeften. Vi har dessuten flere felles venner og vennepar, så det blir litt merkelig å snakke med disse om dette.... FRUSTRERT HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9 Ikke bry deg om hun over her! Jeg har full forståelse for st du vil lufte det litt og det er lurt å dra veksler på andres erfaringer. Det er ikke mulig å forutse hvordan man kommer til å reagere i krisesituasjoner. Jeg synes imidlertid at du bør snakke med noen du stoler på. Nå trenger du at noen som kan lytte, stryke deg på ryggen, henter cleenex og klemme deg, en som forsikrer deg om at du vil komme deg igjennom dette. Jeg heier på deg! Endret 30. oktober 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #110 Skrevet 30. oktober 2014 Du har 3 veldig små barn og holder på med mastergrad. Ergo har du særdeles lite fritid. Fritiden blir brukt til å frekventere her. Det ser jeg da du har skjønt kodene her inne. Du tar det opp med oss før du tar det opp med mannen din. Bare jeg som syntes dette er rart? Om det er sant føler jeg med deg og syntes fyren er en stor premieidiot. Jeg hadde nok ikke klart å tilgi tillitsbruddet. Anonymous poster hash: e9630...8d4 Jeg tar det opp her for å lufte tanker, få råd, muligens prate med andre i en lignende situasjon eller med erfaring fra lignende situasjoner. Skal du diktere hvordan jeg reagerer når jeg finner ut noe så inni hampen drøyt som det jeg fant ut i går?? Jeg har per nå ikke lyst til å snakke med drittsekken. Jeg må få samlet meg og tenke litt i fred og nettopp derfor tok jeg ikke telefonen når jeg så offshore-nummeret på displayet i kveld heller. Jeg bruker fritiden min særdeles godt til vanlig du! Det vet du strengt tatt lite om, men når noe slikt som dette rammer familielivet mitt, så er det jammen ikke det samme å bruke fritiden på kjekke aktiviteter for øyeblikket...derfor er barna nå hos mine foreldre til i morgen. Klart jeg kan snakke med venner, men det er jo ikke akurat normalt eller lojalt mot familien å plapre ut i det vide og det brede om hva som nettopp har skjedd når jeg ikke en gang orker å snakke med samboer enda...vanskelig for deg å forstå at alle mennesker er ulike og reagerer ulikt og at noen av oss ikke har behov for å legge ut om privatlivet i hytt og pine til alle bekjente?? Jeg har jo for pokker 3 barn med mannen, og må tenke på hva som kan dukke opp i gjen senere om jeg slenger med kjeften. Vi har dessuten flere felles venner og vennepar, så det blir litt merkelig å snakke med disse om dette.... FRUSTRERT HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9 Ikke bry deg om hun over her! Jeg har full forståelse for st du vil lufte det litt og det er lurt å dra veksler på andres erfaringer. Det er ikke mulig å forutse hvordan man kommer til å reagere i krisesituasjoner.Jeg synes imidlertid at du bør snakke med noen du stoler på. Nå trenger du at noen som kan lytte, stryke deg på ryggen, henter cleenex og klemme deg, en som forsikrer deg om at du vil komme deg igjennom dette. Jeg heier på deg! Det gjør jeg også. Stor klem Anonymous poster hash: e4723...e9d
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #111 Skrevet 30. oktober 2014 Så slem du er! Jeg var en god samboer. Den sannheten kom frem fikk alle rundt oss sjokk over at det var HENNE han hatte stått i med. Det er ikke min feil at han var en utro drittsekk! Anonymous poster hash: 692d7...2ab Nei det er ikke din feil at han var en utro drittsekk, men måten du omtaler andre mennesker på er din feil. Hadde du vært blekfet, uten utdannelse, fått barn tidlig osv, så hadde det fortsatt ikke vært din feil at han var utro. Den som er utro tar valget selv uansett og er ansvarlig for sine egne handlinger. Du "fortjener" det ikke mindre enn andre bare fordi du er så perfekt. Anonymous poster hash: 24bf2...dce
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #112 Skrevet 30. oktober 2014 Så slem du er! Jeg var en god samboer. Den sannheten kom frem fikk alle rundt oss sjokk over at det var HENNE han hatte stått i med. Det er ikke min feil at han var en utro drittsekk! Anonymous poster hash: 692d7...2ab Nei det er ikke din feil at han var en utro drittsekk, men måten du omtaler andre mennesker på er din feil. Hadde du vært blekfet, uten utdannelse, fått barn tidlig osv, så hadde det fortsatt ikke vært din feil at han var utro. Den som er utro tar valget selv uansett og er ansvarlig for sine egne handlinger. Du "fortjener" det ikke mindre enn andre bare fordi du er så perfekt. Anonymous poster hash: 24bf2...dce Det er vel ikke så merkelig at jeg ikke gar så mye til overs for noen av dem. I en annen setting er hun et menneske jeg ville hatt medlidenhet med. Etter det hun gjorde viste hun ingen anger. Hun triumferte over at hun hadde ødelagt for meg som var så vellykket i hennes øyne. Anonymous poster hash: 692d7...2ab
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #113 Skrevet 30. oktober 2014 Så slem du er! Jeg var en god samboer. Den sannheten kom frem fikk alle rundt oss sjokk over at det var HENNE han hatte stått i med. Det er ikke min feil at han var en utro drittsekk! Anonymous poster hash: 692d7...2ab Nei det er ikke din feil at han var en utro drittsekk, men måten du omtaler andre mennesker på er din feil. Hadde du vært blekfet, uten utdannelse, fått barn tidlig osv, så hadde det fortsatt ikke vært din feil at han var utro. Den som er utro tar valget selv uansett og er ansvarlig for sine egne handlinger. Du "fortjener" det ikke mindre enn andre bare fordi du er så perfekt. Anonymous poster hash: 24bf2...dce Det er vel ikke så merkelig at jeg ikke gar så mye til overs for noen av dem. I en annen setting er hun et menneske jeg ville hatt medlidenhet med. Etter det hun gjorde viste hun ingen anger. Hun triumferte over at hun hadde ødelagt for meg som var så vellykket i hennes øyne. Anonymous poster hash: 692d7...2ab Ja men hadde du sagt dette i stedet, altså lagt vekt på denne usympatiske delen av hennes personlighet, så hadde det vært noe annet. Du velger imidlertid kun å beskrive de ytre faktorene som ikke sier noenting om hvordan hun er som person. (Som f.eks. ting foreldrene hennes har gjort som hun ikke kan noe for.) Derfor skrev jeg at du var overfladisk. Anonymous poster hash: 24bf2...dce
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #114 Skrevet 30. oktober 2014 Så slem du er! Jeg var en god samboer. Den sannheten kom frem fikk alle rundt oss sjokk over at det var HENNE han hatte stått i med. Det er ikke min feil at han var en utro drittsekk! Anonymous poster hash: 692d7...2ab Nei det er ikke din feil at han var en utro drittsekk, men måten du omtaler andre mennesker på er din feil. Hadde du vært blekfet, uten utdannelse, fått barn tidlig osv, så hadde det fortsatt ikke vært din feil at han var utro. Den som er utro tar valget selv uansett og er ansvarlig for sine egne handlinger. Du "fortjener" det ikke mindre enn andre bare fordi du er så perfekt. Anonymous poster hash: 24bf2...dce Det er vel ikke så merkelig at jeg ikke gar så mye til overs for noen av dem. I en annen setting er hun et menneske jeg ville hatt medlidenhet med. Etter det hun gjorde viste hun ingen anger. Hun triumferte over at hun hadde ødelagt for meg som var så vellykket i hennes øyne. Anonymous poster hash: 692d7...2ab Ja men hadde du sagt dette i stedet, altså lagt vekt på denne usympatiske delen av hennes personlighet, så hadde det vært noe annet. Du velger imidlertid kun å beskrive de ytre faktorene som ikke sier noenting om hvordan hun er som person. (Som f.eks. ting foreldrene hennes har gjort som hun ikke kan noe for.) Derfor skrev jeg at du var overfladisk. Anonymous poster hash: 24bf2...dce Du er bare tragisk! Gå og legg deg. Ikke kupp tråden med skinnhellige kommentarer. Min eks er verdiløs, elskerinnen er søppel. Utro menn er verdiløst søppel og det samme gjelder de damene som legger seg etter gifte menn. It taked two to tango. Nok sagt. Anonymous poster hash: 692d7...2ab
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #115 Skrevet 31. oktober 2014 Så slem du er! Jeg var en god samboer. Den sannheten kom frem fikk alle rundt oss sjokk over at det var HENNE han hatte stått i med. Det er ikke min feil at han var en utro drittsekk! Anonymous poster hash: 692d7...2ab Nei det er ikke din feil at han var en utro drittsekk, men måten du omtaler andre mennesker på er din feil. Hadde du vært blekfet, uten utdannelse, fått barn tidlig osv, så hadde det fortsatt ikke vært din feil at han var utro. Den som er utro tar valget selv uansett og er ansvarlig for sine egne handlinger. Du "fortjener" det ikke mindre enn andre bare fordi du er så perfekt. Anonymous poster hash: 24bf2...dce Det er vel ikke så merkelig at jeg ikke gar så mye til overs for noen av dem. I en annen setting er hun et menneske jeg ville hatt medlidenhet med. Etter det hun gjorde viste hun ingen anger. Hun triumferte over at hun hadde ødelagt for meg som var så vellykket i hennes øyne. Anonymous poster hash: 692d7...2ab Ja men hadde du sagt dette i stedet, altså lagt vekt på denne usympatiske delen av hennes personlighet, så hadde det vært noe annet. Du velger imidlertid kun å beskrive de ytre faktorene som ikke sier noenting om hvordan hun er som person. (Som f.eks. ting foreldrene hennes har gjort som hun ikke kan noe for.) Derfor skrev jeg at du var overfladisk. Anonymous poster hash: 24bf2...dce Du er bare tragisk! Gå og legg deg. Ikke kupp tråden med skinnhellige kommentarer. Min eks er verdiløs, elskerinnen er søppel. Utro menn er verdiløst søppel og det samme gjelder de damene som legger seg etter gifte menn. It taked two to tango. Nok sagt. Anonymous poster hash: 692d7...2ab Sorry HI, jeg er kjip nå som fortsetter denne kuppingen...men jeg klarer ikke å dy meg. Du anonyme rett over her.. Du har vært gjennom noe kjipt. Ser den. Men du fremstår som veldig usympatisk og (yes, her kommer det igjen) overfladisk når du beskriver både eksen din og elskerinnen hans sånn som du gjør. Så får du veldig god og konstruktiv kritikk som du velger å hisse deg opp over, også presterer du å avslutte med "du er bare tragisk", "skinnhellige kommentarer", "verdiløst søppel" osv... Og så kommer det beste, du som er så vellykket og fin: "it taked two to tango"! "Nok sagt"!?! Jeg er sikkert overtrøtt, men jeg sitter her og rister av latter! Anonymous poster hash: c1830...8a0
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #116 Skrevet 31. oktober 2014 Så slem du er! Jeg var en god samboer. Den sannheten kom frem fikk alle rundt oss sjokk over at det var HENNE han hatte stått i med. Det er ikke min feil at han var en utro drittsekk! Anonymous poster hash: 692d7...2ab Nei det er ikke din feil at han var en utro drittsekk, men måten du omtaler andre mennesker på er din feil. Hadde du vært blekfet, uten utdannelse, fått barn tidlig osv, så hadde det fortsatt ikke vært din feil at han var utro. Den som er utro tar valget selv uansett og er ansvarlig for sine egne handlinger. Du "fortjener" det ikke mindre enn andre bare fordi du er så perfekt. Anonymous poster hash: 24bf2...dce Det er vel ikke så merkelig at jeg ikke gar så mye til overs for noen av dem. I en annen setting er hun et menneske jeg ville hatt medlidenhet med. Etter det hun gjorde viste hun ingen anger. Hun triumferte over at hun hadde ødelagt for meg som var så vellykket i hennes øyne. Anonymous poster hash: 692d7...2ab Ja men hadde du sagt dette i stedet, altså lagt vekt på denne usympatiske delen av hennes personlighet, så hadde det vært noe annet. Du velger imidlertid kun å beskrive de ytre faktorene som ikke sier noenting om hvordan hun er som person. (Som f.eks. ting foreldrene hennes har gjort som hun ikke kan noe for.) Derfor skrev jeg at du var overfladisk. Anonymous poster hash: 24bf2...dce Du er bare tragisk! Gå og legg deg. Ikke kupp tråden med skinnhellige kommentarer. Min eks er verdiløs, elskerinnen er søppel. Utro menn er verdiløst søppel og det samme gjelder de damene som legger seg etter gifte menn. It taked two to tango. Nok sagt. Anonymous poster hash: 692d7...2ab Sorry HI, jeg er kjip nå som fortsetter denne kuppingen...men jeg klarer ikke å dy meg. Du anonyme rett over her.. Du har vært gjennom noe kjipt. Ser den. Men du fremstår som veldig usympatisk og (yes, her kommer det igjen) overfladisk når du beskriver både eksen din og elskerinnen hans sånn som du gjør. Så får du veldig god og konstruktiv kritikk som du velger å hisse deg opp over, også presterer du å avslutte med "du er bare tragisk", "skinnhellige kommentarer", "verdiløst søppel" osv... Og så kommer det beste, du som er så vellykket og fin: "it taked two to tango"! "Nok sagt"!?! Jeg er sikkert overtrøtt, men jeg sitter her og rister av latter! Anonymous poster hash: c1830...8a0 Både du og den anonyme du krangler med burde skjerpe dere. Kuppe tråden for å kverne gjennom meningene deres på nytt og på nytt. Skam dere. Anonymous poster hash: 39454...c5b
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #117 Skrevet 31. oktober 2014 Hvordan går det med deg?Snakket med mannen din ennå?Tenker på deg og synes utrolig synd på deg:-( Anonymous poster hash: 9d879...308
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #118 Skrevet 31. oktober 2014 Har tenkt mye på deg hi...håper du har noen rudt deg nå.. Snakk med din mor. En du stoler på... Dette klarer du. Du virker så smart og redlektert. Du fortjener bedre. Stor klem til deg. Anonymous poster hash: 724f1...5da
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #119 Skrevet 31. oktober 2014 Reflektert* Anonymous poster hash: 724f1...5da
♥Nemi♥ Skrevet 31. oktober 2014 #120 Skrevet 31. oktober 2014 Jeg synes du virker ganske oppegående, hi. Det er ikke lurt å innblande alle sammen i noe så intimt og privat som dette, for folk har meninger, og de er sterke. Husker at en bekjent av meg som ble bedratt, kastet mannen ut og la ut hele historien på både facebook og andre medier. Hva tror du er dealen i dag? Jo, de bor sammen med et barn til, i tillegg til det barnet som ble rammet av denne situasjonen for to år siden. Som også hadde moren som venn på facebook. Hva har du gjort i dag? Tenkt på å prate med henne før ham? Min mann og jeg snakket faktisk akkurat om dette for noen dager siden, om hva vi ville ha gjort. Både han og jeg hadde gått om det ble et barn inn i bildet. Mennesker kan være fantastiske, og samtidig gjøre store feil. Det var veldig feigt av ham å la deg åpne brevet uten å selv være tilstede. Det er kanskje det aller verste han gjorde i denne situasjonen. For jeg forstår om dette hadde vært en ons. og at snøballen hans bare rullet og rullet slik at dette ble for vanskelig å si. Men hadde jeg vært deg, ville jeg nok kanskje ha tatt kontakt med henne for å høre om de hadde et forhold. Stor klem til deg i denne idiotiske situasjonen du har havnet i!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #121 Skrevet 31. oktober 2014 Hvordan går det? Snakket med mannen/elskerinnen? Lurer ikke foreldrene dine på hva som skjer når de må være barnevakt så lenge plutselig? klemmer Anonymous poster hash: 4d2d5...a0d
Spire nr3 i magen=) Skrevet 1. november 2014 #122 Skrevet 1. november 2014 Huff... Hvordan går det hi?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #123 Skrevet 1. november 2014 Oppdatering hi? Lurer på hvordan det går? Klem Anonymous poster hash: 61f59...dd8
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #124 Skrevet 1. november 2014 Dytter litt Anonymous poster hash: ae696...d41
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #125 Skrevet 1. november 2014 Huff,så trist og lese.. *klem* Anonymous poster hash: f88ae...069
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå