Gå til innhold

Samboer har vært en j****

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere?

Anonymous poster hash: 018ab...20f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eget helikopter hjem fra Nordsjøen pga utroskap?

Hadde blitt stopp i produksjonen da gitt!

Anonymous poster hash: 88f40...f13

Skrevet

Hehe, godt at noen sier det jeg tenker. Da måtte han enten ha løyet (noe han tydeligvis er god på), eller sagt for mye til mennesker som ikke har noe med hans privatliv å gjøre...

Selvom han er feig og sleip, så er jeg på en måte glad for at han er langt vekke enn så lenge. Har allerede lagt inn bud på lnytt rekkehust, bor foreløpig hos mine foreldre (de har veldig stort hus, med ledig utleier del, så vi klarer oss inntil videre, og ungene liker at de får være så mye med mormor og morfar) . 

HI 

Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9

Skrevet

Føler med deg HI, men må bare i det; ikke alle menn tenner på smarte modelldamer som har alt på stell.

Anonymous poster hash: d1b53...15a

Huff, jeg hadde egentlig bitt i meg denne kommentaren, og hadde ikke tenkt å svare...men virkelig? Synes du at det passer seg å være så nedlatende mot en som allerede ligger nede? Jeg er ingen modell dame, og det å ha et snev av selvtillit, er noe jeg har måttet jobbe hardt med i 10 år pga mobbing. 

Har først blitt fornøyd med meg selv de siste 3 årene. 

Ikke alle damer skjønner at også slanke, halv-pene mennesker  kan ha det vanskelig og ikke alltid har alt på stell, selvom det oppfattes slik av andre? 

Over-reagerende og sliten HI 

Skrevet

Føler med deg HI, men må bare i det; ikke alle menn tenner på smarte modelldamer som har alt på stell.

Anonymous poster hash: d1b53...15a

Huff, jeg hadde egentlig bitt i meg denne kommentaren, og hadde ikke tenkt å svare...men virkelig? Synes du at det passer seg å være så nedlatende mot en som allerede ligger nede? Jeg er ingen modell dame, og det å ha et snev av selvtillit, er noe jeg har måttet jobbe hardt med i 10 år pga mobbing. 

Har først blitt fornøyd med meg selv de siste 3 årene. 

Ikke alle damer skjønner at også slanke, halv-pene mennesker  kan ha det vanskelig og ikke alltid har alt på stell, selvom det oppfattes slik av andre? 

Over-reagerende og sliten HI 

klem til deg HI :hug: , noen bygger seg selv opp med trakke på de som allerede ligger nede, og slike mobbere bryr vi oss ikke om. Hun er minst av alle, og hun vet det selv. 

Anonymous poster hash: e4723...e9d

Skrevet

Hehe, godt at noen sier det jeg tenker. Da måtte han enten ha løyet (noe han tydeligvis er god på), eller sagt for mye til mennesker som ikke har noe med hans privatliv å gjøre...

Selvom han er feig og sleip, så er jeg på en måte glad for at han er langt vekke enn så lenge. Har allerede lagt inn bud på lnytt rekkehust, bor foreløpig hos mine foreldre (de har veldig stort hus, med ledig utleier del, så vi klarer oss inntil videre, og ungene liker at de får være så mye med mormor og morfar) . 

HI 

Du er sterk, altså!

Anonymous poster hash: 0a0a8...f4c

Skrevet

Følger fortsatt med her jeg! Håper alt er greit etter omstendighetene HI....

Skrevet

En liten oppdatering til alle dere som har støttet meg her inne. 

Nå er nyheten ute blant de fleste av våre bekjente. Selvsagt ikke detaljene rundt, men at vi har gått i fra hverandre. 
Jeg vant en budrunde for 3 dager siden og flytter inn i et relativt nytt rekkehus på 120m2  om 1 mnd. Det gleder jeg meg veldig til!  
Synes det er fryktelig spennende å skulle stå på egne ben for første gang på det jeg kan huske! :) 

Ungene tar det fint, de er jo forsåvidt vant til at faren er mye borte ifm jobb. Jeg er mye mer lykkelig enn jeg kunne ha forestilt meg, og det merker nok barna, for vi har kommet så mye nærmere alle 4 på en måte. 

Ellers, så får jeg flere meldinger og telefoner daglig om alt fra hvordan det går med de 3 små til (hovedsakelig) trygling om å få meg tilbake og flytte hjem i gjen. Det er tomt uten oss, kjedelig, trist, han angrer og gråter på telefonsvareren (har vel aldri hørt eller sett han gråte før...) 

Han nekter fortsatt å ha kontakt med "det nye" barnet sitt, men sier at han vil bli kjent med ham snart, når han får summet seg. 

Vi skal treffe ham og moren neste uke, gruer meg i hjel til å møtte denne motbydelige dama (jada, klikk i vei dere som absolutt ikke forstår mine aversjoner mot dette kvinnemenneseket).... Men på den andre siden gleder jeg meg til å få treffe den lille gutten som plutselig er både lillebror og storebror (joda, han er yngst av 3 fra før, men det blir jo nytt for ham dette da). 

Ellers er jeg totalt ustabil følelsesmessig når barna er lagt, alt av husarbeid er gjort og husroen senker seg. Tror jeg gråter 4-5 timer gjennomsnittlig i døgnet...uten å overdrive.. Fryktelig vondt og tøft dette her. Har begynt å kjenne på frykten for å være alene og det å føle seg ensom store deler av døgnet, men blir vel vandt til det etter som tiden går. 

HI

Skrevet

En liten oppdatering til alle dere som har støttet meg her inne.

Nå er nyheten ute blant de fleste av våre bekjente. Selvsagt ikke detaljene rundt, men at vi har gått i fra hverandre.

Jeg vant en budrunde for 3 dager siden og flytter inn i et relativt nytt rekkehus på 120m2 om 1 mnd. Det gleder jeg meg veldig til!

Synes det er fryktelig spennende å skulle stå på egne ben for første gang på det jeg kan huske! :)

Ungene tar det fint, de er jo forsåvidt vant til at faren er mye borte ifm jobb. Jeg er mye mer lykkelig enn jeg kunne ha forestilt meg, og det merker nok barna, for vi har kommet så mye nærmere alle 4 på en måte.

Ellers, så får jeg flere meldinger og telefoner daglig om alt fra hvordan det går med de 3 små til (hovedsakelig) trygling om å få meg tilbake og flytte hjem i gjen. Det er tomt uten oss, kjedelig, trist, han angrer og gråter på telefonsvareren (har vel aldri hørt eller sett han gråte før...)

Han nekter fortsatt å ha kontakt med "det nye" barnet sitt, men sier at han vil bli kjent med ham snart, når han får summet seg.

Vi skal treffe ham og moren neste uke, gruer meg i hjel til å møtte denne motbydelige dama (jada, klikk i vei dere som absolutt ikke forstår mine aversjoner mot dette kvinnemenneseket).... Men på den andre siden gleder jeg meg til å få treffe den lille gutten som plutselig er både lillebror og storebror (joda, han er yngst av 3 fra før, men det blir jo nytt for ham dette da).

Ellers er jeg totalt ustabil følelsesmessig når barna er lagt, alt av husarbeid er gjort og husroen senker seg. Tror jeg gråter 4-5 timer gjennomsnittlig i døgnet...uten å overdrive.. Fryktelig vondt og tøft dette her. Har begynt å kjenne på frykten for å være alene og det å føle seg ensom store deler av døgnet, men blir vel vandt til det etter som tiden går.

HI

Wow! Jeg er helt imponert over pågansmotet og styrken din! Nesten så det er godt å høre at du gråter også. Har en venninne som surfet på en adrenalinbølge etter en livskrise, og som gikk i kjelleren med et brak. Var sykemeldt i lang tid etterpå. Godt å høre at du kjenner på de vanskelige følelsene og ikke bare stenger dem ute.

Så deilig at dere kommer inn i nytt hus før jul! Du høres helt fantastisk sterk ut, og vi er nok mange her inne som heier på deg! Klem :)

Anonymous poster hash: 6a28b...5b6

Skrevet

Jeg har fulgt tråden din og blir glad av det jeg leser :D  Du har kommet deg videre, er lykkelig og ser fremover. Det er bra. Det er gode ting. Det at du gråter og har det vondt om kvelden, det er helt normalt og skulle (dessverre) bare mangle. Du hadde det jo helt bra, det er en sorg å oppleve at alt er falsk og at det man trodde man hadde har man ikke.

Jeg har troen på deg og det har tydeligvis barna også. Det tar litt tid å komme over, men du får det mye bedre uten.

Du er virkelig sterk og jeg skjønner at det ikke er lett å treffe dama som har født en bror til dine barn.

Ønsker deg lykke til og alt godt :D

Skrevet

Tror det er bra du gråter så mye, jeg, HI. Langt bedre enn å holde det inni seg. Nå får du det ut.

Og likevel fungerer du til det du skal gjøre og du har til og med begynt å kjenne på glede rundt det.

Det å flytte så nært inni julen kan bli både tøft og deilig. Det er flott at du har fått et sted å bo allerede og at du får flyttet inn til jul. Selv om det sikkert blir mye såre følelser rundt jul (alt forsterkes jo gjerne da), så får du jo også allerede begynt å skape nye tradisjoner, og dermed går inn i det nye året med blankere ark.

Stor klem til deg!

Anonymous poster hash: da370...bf1
Skrevet

Heier på deg.

Anonymous poster hash: 10a37...ce8

Skrevet

Heia deg! Du er et forbilde!

Anonymous poster hash: dcdbc...3b1

Gjest Sandra M. Gilbert
Skrevet

Dette klarer du fint! En dag av gangen.

Stor klem, og masse lykke til! 

Skrevet

Du bør skrive bok, du klarer tydeligvis å lure hele gjengen her.

Du bør ha litt mer følelser og uventede hendelser i historien din for at den skal virke ekte, du blir avslørt av hvordan du skriver. Først nedtur, deretter går det bare oppover, ja du har til og med kjøpt deg ny bolig (!) ...haha seriøst, det lukter troll lang vei.

Anonymous poster hash: 60ec6...a18
Skrevet

Du bør ha litt mer følelser og uventede hendelser i historien din for at den skal virke ekte, du blir avslørt av hvordan du skriver. Først nedtur, deretter går det bare oppover, ja du har til og med kjøpt deg ny bolig (!) ...haha seriøst, det lukter troll lang vei.

Dessverre enig i denne. At ting har ordnet seg så fort, helt greit for barna åå flytte, bla bla.

Anonymous poster hash: 235c1...bdd

Skrevet

Ikke enig. Vært igjennom det samme selv med utroskap og satt igjen med to små. Kjenner igjen følelsen av frihet og lykke, men samtidig være helt knust etter noen timer. Det er en blandet følelse. Stå på! Smertene vil avta'

Anonymous poster hash: 64585...2c7

Skrevet

Du bør ha litt mer følelser og uventede hendelser i historien din for at den skal virke ekte, du blir avslørt av hvordan du skriver. Først nedtur, deretter går det bare oppover, ja du har til og med kjøpt deg ny bolig (!) ...haha seriøst, det lukter troll lang vei.

Dessverre enig i denne. At ting har ordnet seg så fort, helt greit for barna åå flytte, bla bla.

Enig! Dette er bare tull!

For perfekt.

Anonymous poster hash: 5bd0e...945

Skrevet

Enig! Dette er bare tull!

For perfekt.

Vel, etter selv å ha vært i en situasjon som egentlig skulle høre hjemme i en Hotell Cæsar-episode så kan jeg ikke si at det der er tull. Har hatt en situasjon med konspirasjoner, drama osv som de fleste tror finnes bare i bøker. Dette var for 3 år siden. For 8 år siden tok det nøyaktig 2 uker fra jeg fant ut at gubben var utro etter noter med en bunch med kvinnfolk til jeg bodde alene i en nyleid leilighet med nye møbler, gardiner osv jeg måtte kjøpe etter at jeg kastet ut eksen. Og jeg var hinsides lykkelig av å bli kvitt drittsekken.

Anonymous poster hash: 14f99...bc4

Skrevet

Lurer på hvordan du fikk pengene til å kunne kjøpe ny bolig så fort?

Skrevet

Hadde nok noen millioner på konto?

Reagerer på dette jeg og. 3 små barn og alenemor, får ikke lån på en to tre.

Far betale bidrag for 4 barn og det er ikke bestemt hvor barna skal bo/samvær osv.

Flaks den perfekte bolig var ledig og hun vant budrunden!

Skrevet

Far betale bidrag for 4 barn og det er ikke bestemt hvor barna skal bo/samvær osv.

Her har ikke HI sagt noe om at det var den PERFEKTE bolig? Hun har sagt det var en bolig. Intet rart i at hun vinner budrunden hvis hun trenger boligen nok.

Jeg har flere ganger kjøpt eiendom mer eller mindre på sparket, til tross for å være alenemor. Og hvis HIs mann jobber offshore, de har vært gift i seks år og sikkert har betalt ned mye på nåværende bolig - hvorfor skulle hun ikke ha råd?

Skrevet

Her har ikke HI sagt noe om at det var den PERFEKTE bolig? Hun har sagt det var en bolig. Intet rart i at hun vinner budrunden hvis hun trenger boligen nok.

Jeg har flere ganger kjøpt eiendom mer eller mindre på sparket, til tross for å være alenemor. Og hvis HIs mann jobber offshore, de har vært gift i seks år og sikkert har betalt ned mye på nåværende bolig - hvorfor skulle hun ikke ha råd?

Det er ikke at hun ikke har råd, men at hun har finansering-/lån på plass så fort. Selv sparepenger på et så betydelig beløp står ikke på en enkel sparekonto.

Skrevet

here

Tror du at man trenger flere millioner på bok for å kjøpe seg leilighet? HUn driver med masterutdanning, ergo hun er høgskoleutdannet fra før. Jeg kunne lett fått meg lån til en leilighet alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...