Fandens Oldemor Skrevet 13. november 2014 #201 Skrevet 13. november 2014 Lurer på hvordan du fikk pengene til å kunne kjøpe ny bolig så fort?Hadde nok noen millioner på konto? Reagerer på dette jeg og. 3 små barn og alenemor, får ikke lån på en to tre. Far betale bidrag for 4 barn og det er ikke bestemt hvor barna skal bo/samvær osv. Flaks den perfekte bolig var ledig og hun vant budrunden! Anonymous poster hash: 5bd0e...945 Her har ikke HI sagt noe om at det var den PERFEKTE bolig? Hun har sagt det var en bolig. Intet rart i at hun vinner budrunden hvis hun trenger boligen nok.Jeg har flere ganger kjøpt eiendom mer eller mindre på sparket, til tross for å være alenemor. Og hvis HIs mann jobber offshore, de har vært gift i seks år og sikkert har betalt ned mye på nåværende bolig - hvorfor skulle hun ikke ha råd? Det er ikke at hun ikke har råd, men at hun har finansering-/lån på plass så fort. Selv sparepenger på et så betydelig beløp står ikke på en enkel sparekonto. Synes ikke det er noe rart siden jeg som sagt har gjort det selv.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #202 Skrevet 13. november 2014 Arghh! Blir så irritert over alle som har en mening om hva som er rett eller ikke i en slik situasjon.<br />Er det virkelig rart om hun både er glad for ny leilighet, nytt liv samtidig som hun gråter og føler seg sveket? Det er da virkelig ikke rart om hun er ambivalent i føleleselivet akkurat nå?<br />Og til alle som mener hun ikke har råd til leilighet osv, hva om hun har fått hjelp av foreldrene? Hva om hun faktisk klarer det alene? Ikke sikkert en leilighet er like dyr der hun bor, kontra der andre *forståsegpåere*bor!<br />Mistenker flere for å henge på denne tråden i håp om å kunne si "hva var det jeg sa", i stedet for å ha medfølelse og empati med noen i en utfordrende situasjon.<br /><br />Hi: Du er tøff, dette var virkelig et slag under beltestedet.<br />Du viker særs oppegående og har tydligvis staket ut en sunn kurs for deg og barna.<br />Håper dagene blir lettere med tiden! Anonymous poster hash: 84e94...f4f
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #203 Skrevet 13. november 2014 Lurer på hvordan du fikk pengene til å kunne kjøpe ny bolig så fort?Hadde nok noen millioner på konto? Reagerer på dette jeg og. 3 små barn og alenemor, får ikke lån på en to tre. Far betale bidrag for 4 barn og det er ikke bestemt hvor barna skal bo/samvær osv. Flaks den perfekte bolig var ledig og hun vant budrunden! Anonymous poster hash: 5bd0e...945 Her har ikke HI sagt noe om at det var den PERFEKTE bolig? Hun har sagt det var en bolig. Intet rart i at hun vinner budrunden hvis hun trenger boligen nok.Jeg har flere ganger kjøpt eiendom mer eller mindre på sparket, til tross for å være alenemor. Og hvis HIs mann jobber offshore, de har vært gift i seks år og sikkert har betalt ned mye på nåværende bolig - hvorfor skulle hun ikke ha råd? Det er ikke at hun ikke har råd, men at hun har finansering-/lån på plass så fort. Selv sparepenger på et så betydelig beløp står ikke på en enkel sparekonto. Synes ikke det er noe rart siden jeg som sagt har gjort det selv. Da jeg skulle kjøpe hus alene tok det EN dag for meg å få innvilget lånet etter å ha fremskaffet bevis for egenkapital, inntekt osv. Anonymous poster hash: 14f99...bc4
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #204 Skrevet 13. november 2014 En liten oppdatering til alle dere som har støttet meg her inne. Nå er nyheten ute blant de fleste av våre bekjente. Selvsagt ikke detaljene rundt, men at vi har gått i fra hverandre. Jeg vant en budrunde for 3 dager siden og flytter inn i et relativt nytt rekkehus på 120m2 om 1 mnd. Det gleder jeg meg veldig til! Synes det er fryktelig spennende å skulle stå på egne ben for første gang på det jeg kan huske! Ungene tar det fint, de er jo forsåvidt vant til at faren er mye borte ifm jobb. Jeg er mye mer lykkelig enn jeg kunne ha forestilt meg, og det merker nok barna, for vi har kommet så mye nærmere alle 4 på en måte. Ellers, så får jeg flere meldinger og telefoner daglig om alt fra hvordan det går med de 3 små til (hovedsakelig) trygling om å få meg tilbake og flytte hjem i gjen. Det er tomt uten oss, kjedelig, trist, han angrer og gråter på telefonsvareren (har vel aldri hørt eller sett han gråte før...) Han nekter fortsatt å ha kontakt med "det nye" barnet sitt, men sier at han vil bli kjent med ham snart, når han får summet seg. Vi skal treffe ham og moren neste uke, gruer meg i hjel til å møtte denne motbydelige dama (jada, klikk i vei dere som absolutt ikke forstår mine aversjoner mot dette kvinnemenneseket).... Men på den andre siden gleder jeg meg til å få treffe den lille gutten som plutselig er både lillebror og storebror (joda, han er yngst av 3 fra før, men det blir jo nytt for ham dette da). Ellers er jeg totalt ustabil følelsesmessig når barna er lagt, alt av husarbeid er gjort og husroen senker seg. Tror jeg gråter 4-5 timer gjennomsnittlig i døgnet...uten å overdrive.. Fryktelig vondt og tøft dette her. Har begynt å kjenne på frykten for å være alene og det å føle seg ensom store deler av døgnet, men blir vel vandt til det etter som tiden går. HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9 Vil bare si så utrolig sterkt av deg. Etter nå snart 4 år singel (gikk i graviditeten pga bf hadde gjort en annen dame gravid samtidig) og jeg må si at jeg griner av til på kveldene fremdeles og da mest av ensomhet. Til tider kan det være så utrolig ensomt og føle seg alene med alt. Men man blir vant med det og, og godt å få ut noen tårer en gang i blant. Lykke til, det kommer til å gå bedre enn du tror Anonymous poster hash: 42d09...334
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #205 Skrevet 13. november 2014 Haha, rop troll i vei damer. Jeg er fortsatt bare ei dame som har vært uheldig og prøver å gjøre det beste ut av situasjonen! HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9
Gjest Antarctica Skrevet 13. november 2014 #206 Skrevet 13. november 2014 Haha, rop troll i vei damer. Jeg er fortsatt bare ei dame som har vært uheldig og prøver å gjøre det beste ut av situasjonen! HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9 Jeg syns du lykkes i det! Og jeg håper dine barn får glede av sitt lille nye søsken - du trenger ikke være venninne med barnets mor. Jeg antar at hun ikke heller har det så morsomt nettopp nå.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #207 Skrevet 13. november 2014 Barnets mor har nok vært veeeeldig klar over at Hi eksisterte. Tror ikke hun har det særlig vondt, nei. Dette har hun valgt selv. Anonymous poster hash: 3ffef...2f3
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #208 Skrevet 13. november 2014 Lurer på hvordan du fikk pengene til å kunne kjøpe ny bolig så fort?Hadde nok noen millioner på konto? Reagerer på dette jeg og. 3 små barn og alenemor, får ikke lån på en to tre. Far betale bidrag for 4 barn og det er ikke bestemt hvor barna skal bo/samvær osv. Flaks den perfekte bolig var ledig og hun vant budrunden! Anonymous poster hash: 5bd0e...945 Her har ikke HI sagt noe om at det var den PERFEKTE bolig? Hun har sagt det var en bolig. Intet rart i at hun vinner budrunden hvis hun trenger boligen nok.Jeg har flere ganger kjøpt eiendom mer eller mindre på sparket, til tross for å være alenemor. Og hvis HIs mann jobber offshore, de har vært gift i seks år og sikkert har betalt ned mye på nåværende bolig - hvorfor skulle hun ikke ha råd? Det er ikke at hun ikke har råd, men at hun har finansering-/lån på plass så fort. Selv sparepenger på et så betydelig beløp står ikke på en enkel sparekonto. Skandisbanken har tre dagers behandlingstid på søknad om boliglån. Søkte nylig om to millioner, og tre dager etter var de på konto Anonymous poster hash: 6fb82...d88
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #209 Skrevet 14. november 2014 Hvis han er borte nå hadde jeg tatt med meg barna til foreldrene.lagt frem brevet og tatt med alle ting..så kunne dritten av en mann fått bo der alene.jævla rasshøl.finnes ingen unskyldninger.lek dektektiv å prøv å finn ut hvem dette er..så hadde jeg oppsøkt henne og snakket med henne. Hadde aldri tilgitt Anonymous poster hash: 2fc6b...2bc
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #210 Skrevet 14. november 2014 Det som er ditt mente jeg.. Anonymous poster hash: 2fc6b...2bc
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #211 Skrevet 14. november 2014 Hvis han er borte nå hadde jeg tatt med meg barna til foreldrene.lagt frem brevet og tatt med alle ting..så kunne dritten av en mann fått bo der alene.jævla rasshøl.finnes ingen unskyldninger.lek dektektiv å prøv å finn ut hvem dette er..så hadde jeg oppsøkt henne og snakket med henne. Hadde aldri tilgitt Anonymous poster hash: 2fc6b...2bc Heisann, både jeg og barna har flyttet til mine foreldre allered og venter nå på å overta ny bolig. Har aldri tenkt å tilgi noe slikt som dette. Det sviket blir for stort, rett og slett...og desverre for barna sin del. HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #212 Skrevet 19. november 2014 Oioi, oppi alt dette styret, så får jeg nå mange meldinger og telefoner av en av min eks sine kamerater. Jeg og han datet litt før jeg traff eksen. Han er den mest romanstiske og ærlige mannen jeg har møtt både før og nå. Det er utrolig smigrende, men jeg er selvsagt ikke klar for noe nytt nå! Er bittelitt betatt og har vært det i alle år, men dette blir jo helt dustete! Hva sier jeg til ham jenter? Han vil ha en date...jeg har jo 3 små og kan jo ikke! HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9
IHHE Skrevet 19. november 2014 #213 Skrevet 19. november 2014 Oioi, oppi alt dette styret, så får jeg nå mange meldinger og telefoner av en av min eks sine kamerater. Jeg og han datet litt før jeg traff eksen. Han er den mest romanstiske og ærlige mannen jeg har møtt både før og nå. Det er utrolig smigrende, men jeg er selvsagt ikke klar for noe nytt nå! Er bittelitt betatt og har vært det i alle år, men dette blir jo helt dustete! Hva sier jeg til ham jenter? Han vil ha en date...jeg har jo 3 små og kan jo ikke! HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9 Han forstår nok at du vil vente litt, så si at du gjerne vil, men om en stund. Er han den du tror han er så venter han på deg :-)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #214 Skrevet 19. november 2014 Oioi, oppi alt dette styret, så får jeg nå mange meldinger og telefoner av en av min eks sine kamerater. Jeg og han datet litt før jeg traff eksen. Han er den mest romanstiske og ærlige mannen jeg har møtt både før og nå. Det er utrolig smigrende, men jeg er selvsagt ikke klar for noe nytt nå! Er bittelitt betatt og har vært det i alle år, men dette blir jo helt dustete! Hva sier jeg til ham jenter? Han vil ha en date...jeg har jo 3 små og kan jo ikke! HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9 Det ville jeg nok ventet med ja! Anonymous poster hash: b69ba...d7c
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #215 Skrevet 19. november 2014 Oioi, oppi alt dette styret, så får jeg nå mange meldinger og telefoner av en av min eks sine kamerater. Jeg og han datet litt før jeg traff eksen. Han er den mest romanstiske og ærlige mannen jeg har møtt både før og nå. Det er utrolig smigrende, men jeg er selvsagt ikke klar for noe nytt nå! Er bittelitt betatt og har vært det i alle år, men dette blir jo helt dustete! Hva sier jeg til ham jenter? Han vil ha en date...jeg har jo 3 små og kan jo ikke! HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9 Han forstår nok at du vil vente litt, så si at du gjerne vil, men om en stund. Er han den du tror han er så venter han på deg :-) Vet ikke hva jeg håper på, for han er litt for pretty-face for meg uansett.. Men har gitt klar beskjed om at jeg ikke ønsker å innlede eller treffe noen nå...så er det opp til ham å respektere det tenker jeg. Ble bare litt sjokkert over hvor raskt ute han var med å prøve seg på et eller annet! Menn altså! HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #216 Skrevet 19. november 2014 Vet ikke hva jeg håper på, for han er litt for pretty-face for meg uansett.. Men har gitt klar beskjed om at jeg ikke ønsker å innlede eller treffe noen nå...så er det opp til ham å respektere det tenker jeg. Ble bare litt sjokkert over hvor raskt ute han var med å prøve seg på et eller annet! Menn altså! HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9 Kan jo hende han har likt deg i mange år og nå har funnet ut at han ikke vil la sjansen gå fra seg - selv om han er kompis med din eks. Best å gjøre som du har gjort. Fortell ham at du ikke er klar for noe nå, men at dere kanskje kan møtes når du får ting mer på avstand. Er han ekte så venter han på deg, hvis ikke er han ikke verdt å møte. Uansett er det litt kjekt at du får litt positiv oppmerksomhet midt oppi det som skjer Men fortsett å holde beina på jorda en stund til, til alt har roet seg i den nye livssituasjonen. Fortsatt lykke til videre Anonymous poster hash: da370...bf1
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #217 Skrevet 19. november 2014 Vet ikke hva jeg håper på, for han er litt for pretty-face for meg uansett.. Men har gitt klar beskjed om at jeg ikke ønsker å innlede eller treffe noen nå...så er det opp til ham å respektere det tenker jeg. Ble bare litt sjokkert over hvor raskt ute han var med å prøve seg på et eller annet! Menn altså! HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9 Kan jo hende han har likt deg i mange år og nå har funnet ut at han ikke vil la sjansen gå fra seg - selv om han er kompis med din eks. Best å gjøre som du har gjort. Fortell ham at du ikke er klar for noe nå, men at dere kanskje kan møtes når du får ting mer på avstand. Er han ekte så venter han på deg, hvis ikke er han ikke verdt å møte. Uansett er det litt kjekt at du får litt positiv oppmerksomhet midt oppi det som skjer Men fortsett å holde beina på jorda en stund til, til alt har roet seg i den nye livssituasjonen. Fortsatt lykke til videre Anonymous poster hash: da370...bf1 Er litt sånn jeg ser på det også, men samtidig tør jeg ikke å tro at han har ærlige hensikter! Det er litt for utrolig. Hvorfor skulle han vente på meg som har 3 små-barn? HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #218 Skrevet 19. november 2014 Er litt sånn jeg ser på det også, men samtidig tør jeg ikke å tro at han har ærlige hensikter! Det er litt for utrolig. Hvorfor skulle han vente på meg som har 3 små-barn? HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9 Hvorfor ikke? - det er jo tydeligvis tak i deg når vi leser hvordan du har håndtert alt dette vanskelige Men jeg ville nok også vært litt skeptisk, spesielt siden han er kompis av eksen. Merkeligere ting har skjedd, og hvis han liker deg av de rette grunnene så er jo ikke tre små noen hindring. Men la ham vente en stund, ikke spring inn i noe, altfor tidlig for det. Det forstår han også hvis han tenker seg om Anonymous poster hash: da370...bf1
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #219 Skrevet 19. november 2014 Vet ikke hva jeg håper på, for han er litt for pretty-face for meg uansett.. Men har gitt klar beskjed om at jeg ikke ønsker å innlede eller treffe noen nå...så er det opp til ham å respektere det tenker jeg. Ble bare litt sjokkert over hvor raskt ute han var med å prøve seg på et eller annet! Menn altså! HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9 Kan jo hende han har likt deg i mange år og nå har funnet ut at han ikke vil la sjansen gå fra seg - selv om han er kompis med din eks. Best å gjøre som du har gjort. Fortell ham at du ikke er klar for noe nå, men at dere kanskje kan møtes når du får ting mer på avstand. Er han ekte så venter han på deg, hvis ikke er han ikke verdt å møte. Uansett er det litt kjekt at du får litt positiv oppmerksomhet midt oppi det som skjer Men fortsett å holde beina på jorda en stund til, til alt har roet seg i den nye livssituasjonen. Fortsatt lykke til videre Anonymous poster hash: da370...bf1 Er litt sånn jeg ser på det også, men samtidig tør jeg ikke å tro at han har ærlige hensikter! Det er litt for utrolig. Hvorfor skulle han vente på meg som har 3 små-barn? HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9 2 Han er på alle måter "the one that got away" , men uten at han selv er bevisst på det. Så derfor er det veldig vanskelig for meg å tro at dette kan stemme... Har alltid vært svak for ham , men på laaaang avstand, og oppi alt så blir jeg nesten sint for at han ikke har fortalt meg hva han føler før og at han ikke har vist sitt sanne jeg før nå, for vi har alltid klaffet bra og jeg hadde neppe vært i den situasjonen jeg nå er i om han hadde vært ærlig og rett fram om hva han føler for meg fra dag en... Føler at jeg retter altfor mye sinne og skyld mot ham nå (åpenbart) ... Herregud for noe tull! HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #220 Skrevet 19. november 2014 Vet ikke hva jeg håper på, for han er litt for pretty-face for meg uansett.. Men har gitt klar beskjed om at jeg ikke ønsker å innlede eller treffe noen nå...så er det opp til ham å respektere det tenker jeg. Ble bare litt sjokkert over hvor raskt ute han var med å prøve seg på et eller annet! Menn altså! HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9 Kan jo hende han har likt deg i mange år og nå har funnet ut at han ikke vil la sjansen gå fra seg - selv om han er kompis med din eks. Best å gjøre som du har gjort. Fortell ham at du ikke er klar for noe nå, men at dere kanskje kan møtes når du får ting mer på avstand. Er han ekte så venter han på deg, hvis ikke er han ikke verdt å møte. Uansett er det litt kjekt at du får litt positiv oppmerksomhet midt oppi det som skjer Men fortsett å holde beina på jorda en stund til, til alt har roet seg i den nye livssituasjonen. Fortsatt lykke til videre Anonymous poster hash: da370...bf1 Er litt sånn jeg ser på det også, men samtidig tør jeg ikke å tro at han har ærlige hensikter! Det er litt for utrolig. Hvorfor skulle han vente på meg som har 3 små-barn? HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9 2 Han er på alle måter "the one that got away" , men uten at han selv er bevisst på det. Så derfor er det veldig vanskelig for meg å tro at dette kan stemme... Har alltid vært svak for ham , men på laaaang avstand, og oppi alt så blir jeg nesten sint for at han ikke har fortalt meg hva han føler før og at han ikke har vist sitt sanne jeg før nå, for vi har alltid klaffet bra og jeg hadde neppe vært i den situasjonen jeg nå er i om han hadde vært ærlig og rett fram om hva han føler for meg fra dag en... Føler at jeg retter altfor mye sinne og skyld mot ham nå (åpenbart) ... Herregud for noe tull! HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9 Det viser ikke noe annet enn at det er altfor tidlig for deg å involvere deg i noe nytt Det han har gjort og ikke gjort tidligere gjorde han sikkert ut fra beste evne den gangen. Så valgte du en annen mann som nå har sviktet. Det sviket er kun din eks ansvarlig for, ingen andre. Om du og han andre hadde blitt sammen for noen år siden så er det jo heller ikke sikkert at dere den gangen virkelig hadde vært klare for hverandre. Kanskje trengte dere begge mer livserfaring før dere ev. kan fungere sammen - hvem vet? Uansett så fikk du tre fantastiske barn ut av forholdet med din eks, så det har jo ikke vært bortkastet. Men kan forstå kaoset oppi hodet ditt nå, he-he Kan trøste deg med at du er helt normal. Det at du retter sinne mot denne mannen er nok bare fordi du egentlig skulle ønske du ikke var i den situasjonen du er i nå, med kaos, masse vonde følelser, svik, flytting, omstilling osv. Om det blir noe mer med denne mannen eller ikke i fremtiden, det gjenstår å se. Kanskje han bare kommer inn nå for å vise deg at noe veldig godt venter på deg i fremtiden om du bruker tiden på å legge fortiden bak deg. Vil han virkelig ha deg, så venter han som sagt til du er klar. Hvis ikke har han vist deg at du er attraktiv og at det finnes en eller annen riktig mann der ute for deg når du blir klar. Anonymous poster hash: da370...bf1
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #221 Skrevet 20. november 2014 Der falt jeg av HI. Du har virket reflektert og ærlig til nå. Men du viser ingen sorg over det som har skjedd ig attpåtil snakker du om å date. Tøv. Anonymous poster hash: 0281d...a31
Sint naken biltyv Skrevet 20. november 2014 #222 Skrevet 20. november 2014 Vet ikke hva jeg håper på, for han er litt for pretty-face for meg uansett.. Men har gitt klar beskjed om at jeg ikke ønsker å innlede eller treffe noen nå...så er det opp til ham å respektere det tenker jeg. Ble bare litt sjokkert over hvor raskt ute han var med å prøve seg på et eller annet! Menn altså! HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9 Kan jo hende han har likt deg i mange år og nå har funnet ut at han ikke vil la sjansen gå fra seg - selv om han er kompis med din eks. Best å gjøre som du har gjort. Fortell ham at du ikke er klar for noe nå, men at dere kanskje kan møtes når du får ting mer på avstand. Er han ekte så venter han på deg, hvis ikke er han ikke verdt å møte. Uansett er det litt kjekt at du får litt positiv oppmerksomhet midt oppi det som skjer Men fortsett å holde beina på jorda en stund til, til alt har roet seg i den nye livssituasjonen. Fortsatt lykke til videre Anonymous poster hash: da370...bf1 Er litt sånn jeg ser på det også, men samtidig tør jeg ikke å tro at han har ærlige hensikter! Det er litt for utrolig. Hvorfor skulle han vente på meg som har 3 små-barn? HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9 2 Han er på alle måter "the one that got away" , men uten at han selv er bevisst på det. Så derfor er det veldig vanskelig for meg å tro at dette kan stemme... Har alltid vært svak for ham , men på laaaang avstand, og oppi alt så blir jeg nesten sint for at han ikke har fortalt meg hva han føler før og at han ikke har vist sitt sanne jeg før nå, for vi har alltid klaffet bra og jeg hadde neppe vært i den situasjonen jeg nå er i om han hadde vært ærlig og rett fram om hva han føler for meg fra dag en...Føler at jeg retter altfor mye sinne og skyld mot ham nå (åpenbart) ... Herregud for noe tull! HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9 Hva med å plassere skylden der den skal være? Jeg fikk forresten boliglån på dagen og kjøpte bolig dagen etter jeg søkte så det er ikke usannsynlig😊 Hva med å bli med han ut en tur? Du har godt av å lufte hodet ditt etter alt som har skjedd. Si som sant er at du ikke er klar for noe forhold men at du gjerne blir med en tur ut for å gjøre noe koselig😊
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #223 Skrevet 20. november 2014 Hvordan kan man få boliglån på dagen når mannen er i Nordsjøen og man ikke har solgt eller han har overtatt felles bolig? Er det han som hadde hjemmel på bolig alene? Hvor har du da fått egenkapital til hus? Bankene er veldig strenge på det for tiden? Det tar tid for å få overført bolig fra to til en. Det bør ta takst, begge må signere osv. De fleste har ikke 10-15% egenkapital stående på konto. Hva med alle møbler? Tok du bare med deg dette eller kjøpte du bare nye? Du får fortsette å dikte en historie. HI er tydeligvis en sterk dame som får det beste utav situasjonen og som er populær blandt menn når drømmemannen står klar. Håper alt gikk greit i møtet du arrangerte med damen som mannen din har vært utro med og at ungen du fant ut han hadde koser seg med barna dine, hans nye søsken. Det blir spennende å høre om den Happy, fantastiske julefeiringen med alle involverte.... Anonymous poster hash: 5bd0e...945
Sint naken biltyv Skrevet 20. november 2014 #224 Skrevet 20. november 2014 Hvordan kan man få boliglån på dagen når mannen er i Nordsjøen og man ikke har solgt eller han har overtatt felles bolig? Er det han som hadde hjemmel på bolig alene? Hvor har du da fått egenkapital til hus? Bankene er veldig strenge på det for tiden? Det tar tid for å få overført bolig fra to til en. Det bør ta takst, begge må signere osv. De fleste har ikke 10-15% egenkapital stående på konto. Hva med alle møbler? Tok du bare med deg dette eller kjøpte du bare nye? Du får fortsette å dikte en historie. HI er tydeligvis en sterk dame som får det beste utav situasjonen og som er populær blandt menn når drømmemannen står klar. Håper alt gikk greit i møtet du arrangerte med damen som mannen din har vært utro med og at ungen du fant ut han hadde koser seg med barna dine, hans nye søsken. Det blir spennende å høre om den Happy, fantastiske julefeiringen med alle involverte.... Anonymous poster hash: 5bd0e...945 Man trenger ikke ei krone i egenkapital om man har kausjonist. Jeg eier to boliger, er ikke det mulig? Virker som du prøver å si at det ikke er mulig her... Møbler trenger hun vel ikke enda, tipper at foreldrene hennes har egne møbler😊
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #225 Skrevet 20. november 2014 Hvordan kan man få boliglån på dagen når mannen er i Nordsjøen og man ikke har solgt eller han har overtatt felles bolig? Er det han som hadde hjemmel på bolig alene? Hvor har du da fått egenkapital til hus? Bankene er veldig strenge på det for tiden? Det tar tid for å få overført bolig fra to til en. Det bør ta takst, begge må signere osv. De fleste har ikke 10-15% egenkapital stående på konto. Hva med alle møbler? Tok du bare med deg dette eller kjøpte du bare nye? Du får fortsette å dikte en historie. HI er tydeligvis en sterk dame som får det beste utav situasjonen og som er populær blandt menn når drømmemannen står klar. Håper alt gikk greit i møtet du arrangerte med damen som mannen din har vært utro med og at ungen du fant ut han hadde koser seg med barna dine, hans nye søsken. Det blir spennende å høre om den Happy, fantastiske julefeiringen med alle involverte.... Anonymous poster hash: 5bd0e...945 Spar meg. Fikk ikke bolig på dagen, det tok en uke nesten. Jeg har ikke tenkt å fortelle hvor mye jeg har spart opp i egen kapital, men kan kan bare si at jeg har jobbet mye og hardt og hatt en liten buffer, i tillegg til arv. Og når jeg ikke har hverken inkasso-gjeld eller lignende, så er det kanskje helt normalt å få til å kjøpe en bolig? I hvertfall her hvor jeg bor. De fleste møblene vi hadde sammen, er mine, så den biten trenger jeg heller ikke å bekymre meg for. Gledelig jul til deg og HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå