Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Hipp hurra for en dag! Min kjære samboer, som jobber offshore, og reiste på jobb for 4 dager siden, fikk et brev i posten i dag. Et brev han har ventet på lenge og han ba meg åpne det når det ankom.Brevet er fra NAV og skulle inneholde informasjon om etterbetaling og godtgjørelse ifht pappapermisjonen fra noen mnd tilbake (pga endringer i min studiesituasjon som førte til tidligere tudiestart enn forventet, måtte han overta permisjonen).Joda, jeg åpnet brevet fra NAV som kongen befalte Brevet...inneholder dokumenter som beviser at han er faren til en liten gutt, som er født i 2012. Vi har en sønn på 3 og to døtre på 2 år. Jeg er i sjokk. Jeg er forbanna, knust. Jeg har bedt foreldrene mine passe ungene, så de er hos dem, jeg... joda..har knust 20 tallerker og bannet og steikt i 6 timer i strekk...Jeg må jo gå. Føler meg totalt nedverdiget og ekkel, ubrukelig. Jeg er slank, blid, elsker sex og tar godt vare på hus og barn, i tillegg til en pågående utdannelse mastergrad med 4 kommende eksamener...I en alder av 27 år...Unnskyld meg: men HEL****** rasshøl!! Hadde aldri trodd dette og skjønner virkelig ikke når han skal ha hatt tid til dette?Føler at hele kroppen brenner, har aldri vært så skuffet og nedbrutt i mitt liv... Alt er jo for faen ødelagt... Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 Seriøst? Anonymous poster hash: 2beec...e3c
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Hvor lenge har du og mannen vært sammen da? Anonymous poster hash: 733dc...61c
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #4 Skrevet 29. oktober 2014 Hvor lenge har du og mannen vært sammen da? Anonymous poster hash: 733dc...61c 6 år, er en veldig oppegående og snill mann... Skjønner ingenting jeg.... I fht guttens fødselsdato, har han vært utro rundt den tiden jeg var 5 mnd på vei med tvillingene. HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #5 Skrevet 29. oktober 2014 Hvor lenge har du og mannen vært sammen da?Anonymous poster hash: 733dc...61c tydelig har han fått seg en sønn mens de har vært sammen siden de har en sønn på 3 år, mens i brevet fra nav så har han også en sønn på 2 år! Hi:god klem til deg, skjønner at du er forbanna! Anonymous poster hash: 6aab5...8b5
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #6 Skrevet 29. oktober 2014 At det går an å gjøre noe sånt mot den man liksom skal elske. Jeg føler med deg, hi. Mannen din er en dritt. Anonymous poster hash: 293cf...cb2
Ladybird2014 Skrevet 29. oktober 2014 #7 Skrevet 29. oktober 2014 Oi..Da hadde jeg ringt med en gang! Dette må være en feil, eller så har han ført deg bak lyset. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #8 Skrevet 29. oktober 2014 Holy shit! For en kødd! Helt sikkert at det er en annen unge enn deres da? Mulig nav har skrevet feil årstall på deres sønn?? Håper på oppdatering av samboerens reaksjon... Lykke til! Anonymous poster hash: edac4...db4
FrkKværner Skrevet 29. oktober 2014 #9 Skrevet 29. oktober 2014 Fy søren, Føler med deg HI. Trøsteklem ❤️
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. oktober 2014 #10 Skrevet 29. oktober 2014 Fy fa.... Mitt verste mareritt! Jeg har ingen ord! Sender deg mange klemmer! Støtt deg på de rundt deg.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #11 Skrevet 29. oktober 2014 Hvor lenge har du og mannen vært sammen da?Anonymous poster hash: 733dc...61c tydelig har han fått seg en sønn mens de har vært sammen siden de har en sønn på 3 år, mens i brevet fra nav så har han også en sønn på 2 år! Hi:god klem til deg, skjønner at du er forbanna! Anonymous poster hash: 6aab5...8b5 Det nye barnet kunne vært født i begynnelsen av 2012 mens HI ditt eldste barn kunne vært født i slutten av 2011. Således hadde jeg et vagt håp på HI sine vegne om at de hadde blitt gravide uplanlagt tidlig i forholdet og etterhvert funnet ut at de skulle satse på hverandre. Sånn sett hadde det ikke vært usannsynlig at mannen hadde holdt på med en annen i sang periode. Men, det var kun ønsketenkning. Sender en god klem over til HI. Kan ikke forestille meg kaoset du har i hodet nå. Anonymous poster hash: 733dc...61c
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #12 Skrevet 29. oktober 2014 Hvor lenge har du og mannen vært sammen da?Anonymous poster hash: 733dc...61c tydelig har han fått seg en sønn mens de har vært sammen siden de har en sønn på 3 år, mens i brevet fra nav så har han også en sønn på 2 år!Hi:god klem til deg, skjønner at du er forbanna! Anonymous poster hash: 6aab5...8b5 Jepp, det stemmer...jentene er født i 2013, og gutten i 2012, prøver og anonymisere, så jeg var ikke 5 mnd på vei da gutten ble født og jentene er 20 mnd :/ Beklager feilinnformering. I'm a mess! HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #13 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg ble oppriktig lei meg av å høre at noen vil kjæresten sin så vondt. Huff kjære deg. Håper du har folk rundt deg nå Anonymous poster hash: 962b0...af3
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #14 Skrevet 29. oktober 2014 Fy fa.... Mitt verste mareritt! Jeg har ingen ord! Sender deg mange klemmer! Støtt deg på de rundt deg. De er ille ja. Grusomt for hi og et svik mot hele familien. Men ditt verste mareritt? Stemmer det? Anonymous poster hash: 769c4...813
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #15 Skrevet 29. oktober 2014 Er mannen din ganske så blåst? Han ber deg åpne brevet fra NAV når han har et barn du ikke kjenner til? Anonymous poster hash: 13e6b...38f
Iselilja Skrevet 29. oktober 2014 #16 Skrevet 29. oktober 2014 Å nei! Stakkars deg for et mareritt😢 Hva sier mannen til dette? Har du fått snakket med ham? Stor trøsteklem💜
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #17 Skrevet 29. oktober 2014 Er mannen din ganske så blåst? Han ber deg åpne brevet fra NAV når han har et barn du ikke kjenner til? Anonymous poster hash: 13e6b...38f Han har vel vært skråsikker på at det ikke stemmer, eller at utbetalingsbrevet skulle komme først? Jeg vet ikke, vet bare at jeg har lyst til å finne fram en hekksaks og klippe av en viss kroppsdel... (hadde aldri gjort det, men det frister akkurat nå...) HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #18 Skrevet 29. oktober 2014 Å nei! Stakkars deg for et mareritt Hva sier mannen til dette? Har du fått snakket med ham? Stor trøsteklem Han ringte meg til vanlig tid i kveld, men jeg maktet ikke å svare... Må få samlet meg og "oppføre" meg i samtalen, for de 3 små sin del, så er jeg jo nødt til å ha et noenlunde greit forhold til idioten... HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. oktober 2014 #19 Skrevet 29. oktober 2014 Har du snakket med han? Eller noen i det hele tatt? Kan det være en feil? Hvorfor får han brev først etter to år? Jeg føler virkelig med deg, dette er ille
Iselilja Skrevet 29. oktober 2014 #20 Skrevet 29. oktober 2014 Å nei! Stakkars deg for et mareritt Hva sier mannen til dette? Har du fått snakket med ham? Stor trøsteklem Han ringte meg til vanlig tid i kveld, men jeg maktet ikke å svare... Må få samlet meg og "oppføre" meg i samtalen, for de 3 små sin del, så er jeg jo nødt til å ha et noenlunde greit forhold til idioten... HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9 Håper du har noen som kan støtte deg og være der for deg. Ta godt vare på deg selv!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #21 Skrevet 29. oktober 2014 Har du snakket med han? Eller noen i det hele tatt? Kan det være en feil? Hvorfor får han brev først etter to år? Jeg føler virkelig med deg, dette er ille Jeg lever jo i håpet, men det er vel mest sannsynlig at han har vært utro...hvorfor testen er tatt først nå må jo ha noe med moren å gjøre? Usikker på hvem, eller redd for å ødelegge familien vår? Hvem vet.... HI Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. oktober 2014 #22 Skrevet 29. oktober 2014 Fy fa.... Mitt verste mareritt! Jeg har ingen ord! Sender deg mange klemmer! Støtt deg på de rundt deg. De er ille ja. Grusomt for hi og et svik mot hele familien. Men ditt verste mareritt? Stemmer det? Anonymous poster hash: 769c4...813 Nei det er ikke mitt verste mareritt at en ukjent persons mann har fått et barn bak hennes rygg. Men det er et av mine verste mareritt at min mann hadde gjort det mot meg. Hva var poenget med det spørsmålet mitt i hi's fortvilte tråd??
MammantilNurket Skrevet 29. oktober 2014 #23 Skrevet 29. oktober 2014 Først: En god trøsteklem til deg <3 Så må du puste og samle deg. Drikk et glass iskaldt vann eller en kopp te. Nå er det viktig at du bevarer fatningen og tenker klart. Du kan ikke tillate deg å miste grepet nå og du trenger ikke knuse ting. Dette klarer du. Det kommer til å gå bra med deg og barna dine. Du skal ikke behøve å bære dette alene, så nå kan det være lurt å ringe en venninne eller noen i familien. Snakk med noen du stoler på og legg en plan. Finn ut av hva som er lurt å gjøre og i hvilken rekkefølge. Dette må du finne ut av. Kan dette være en feil hos NAV? De gjør mye rart. Leste senest i dag om en dame som hadde fått sms om at de ikke hadde mobilnummeret hennes. Sender enda en god klem til <3
Hannasbananas Skrevet 29. oktober 2014 #24 Skrevet 29. oktober 2014 Kjære deg! Du har min fulle sympati. Og jeg skjønner at du er forbi forbanna. Har han gjort dette bak ryggen din, fortjener han et realt helvete. Men husk at NAV faktisk gjør feil. Ikke så rent sjelden heller. Snakk med mannen din før du gjør noe drastisk.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #25 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg sitter faktisk litt lamslått her! Jeg får oppriktig helt vondt i magen av situasjonen din, jeg kan ikke forestille meg hvordan dette er for deg! Fy faen så råttent gjort.... Eier ikke ord! Sender deg en god og stor klem. Skulle inderlig gjerne hjulpet deg på en eller annen måte hvis jeg kunne. Dessverre tviler jeg på at jeg er i nærheten, siden jeg bor i utlandet. 😞😞😞😞 Leste innlegget ditt for mannen min og han ble like lamslått. Han er selv nordsjøarbeider, og han kan ikke fatte og begripe at noen kan gjøre noe så vondt mot en annen person. Vi tenker på deg! Hold ut!! Anonymous poster hash: b69ba...d7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå