Gå til innhold

Samboer har vært en j****

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære deg!

Du har min fulle sympati. Og jeg skjønner at du er forbi forbanna. Har han gjort dette bak ryggen din, fortjener han et realt helvete.

Men husk at NAV faktisk gjør feil. Ikke så rent sjelden heller. Snakk med mannen din før du gjør noe drastisk.

Tusen takk for medfølelsen! Det setter jeg stor pris på. 

Jeg vet at nav kan rote det til, men han må jo selv ha skrevet under på at det utføres en farskapstest og oppgitt person-nummer o.s.v. til NAV... Tror ikke at de kan rote så mye desverre. Er helt ufattelig at dette kunne skje oss. Har jo vært i lag i 6 år, har 3 barn, grei økonomi og et velfungerende forhold. 

Trodde jeg var i "trygg"-sonen på en måte, men dette kan visst ramme alle og en hver...  

HI

Anonymous poster hash: 8c4ac...cc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter faktisk litt lamslått her!

Jeg får oppriktig helt vondt i magen av situasjonen din, jeg kan ikke forestille meg hvordan dette er for deg!

Fy faen så råttent gjort.... Eier ikke ord!

Sender deg en god og stor klem. Skulle inderlig gjerne hjulpet deg på en eller annen måte hvis jeg kunne. Dessverre tviler jeg på at jeg er i nærheten, siden jeg bor i utlandet.

Leste innlegget ditt for mannen min og han ble like lamslått. Han er selv nordsjøarbeider, og han kan ikke fatte og begripe at noen kan gjøre noe så vondt mot en annen person.

Vi tenker på deg! Hold ut!!

Anonymous poster hash: b69ba...d7c

Tusen takk, det varmer. 

Jeg føler meg litt rådvill og rar akurat nå rett og slett.. Er litt nummen på en måte. Føler meg naiv, men samtidig ikke, elsker ham og hater ham, o.s.v. Skikkelig mye forvirring i hodet mitt. Uff...    

HI

Skrevet

Grunnen til at det kan ha gått så lang tid kan jo være at mor ikke har oppgitt han som far før nå... I tillegg så må han jo ta en dna test. For dette er vel et varsel og ikke et vedtak? Gå på NAV sine sider å les om farskap og slikt der. Uansett viktig å få konfrontert mannen.....

Off får skikkelig vondt av deg. Ring en god venn så du slipper å sitte alene med alle tankene.

Ønsker deg lykke til og en stor klem.

Anonymous poster hash: 79bf7...054
Skrevet

Først: En god trøsteklem til deg <3

Så må du puste og samle deg. Drikk et glass iskaldt vann eller en kopp te.

Nå er det viktig at du bevarer fatningen og tenker klart. Du kan ikke tillate deg å miste grepet nå og du trenger ikke knuse ting. Dette klarer du. Det kommer til å gå bra med deg og barna dine.

Du skal ikke behøve å bære dette alene, så nå kan det være lurt å ringe en venninne eller noen i familien. Snakk med noen du stoler på og legg en plan. Finn ut av hva som er lurt å gjøre og i hvilken rekkefølge.

Dette må du finne ut av. Kan dette være en feil hos NAV? De gjør mye rart. Leste senest i dag om en dame som hadde fått sms om at de ikke hadde mobilnummeret hennes.

Sender enda en god klem til <3

Tusen takk for gode ord. 

Du har jo helt rett, er bare litt vanskelig å holde fatningen akurat nå.. 

Er vel mildt sagt lamslått... 

Tror neppe at dette er en feil hos NAV, ikke når det er snakk om innsending av DNA, for da er jo både personnummer, prøve og så videre innlevert av ham selv til en utenforstående part , være seg tekniker eller biotekniker, sykepleier, ikke vet jeg.. 

Føler at dette er en tragedie rett og slett..  HI

Skrevet

Kjære deg!

Du har min fulle sympati. Og jeg skjønner at du er forbi forbanna. Har han gjort dette bak ryggen din, fortjener han et realt helvete.

Men husk at NAV faktisk gjør feil. Ikke så rent sjelden heller. Snakk med mannen din før du gjør noe drastisk.

Jeg vet at nav kan rote det til, men han må jo selv ha skrevet under på at det utføres en farskapstest og oppgitt person-nummer o.s.v. til NAV... Tror ikke at de kan rote så mye desverre. Er helt ufattelig at dette kunne skje oss. Har jo vært i lag i 6 år, har 3 barn, grei økonomi og et velfungerende forhold.

Trodde jeg var i "trygg"-sonen på en måte, men dette kan visst ramme alle og en hver...

HI

Nå kjenner jeg at jeg blei litt usikker. Hvor mange barn sa du at dere hadde? Er det to som du skrev i hi eller er det tre?

Anonymous poster hash: c0fab...a2e

Skrevet

Grunnen til at det kan ha gått så lang tid kan jo være at mor ikke har oppgitt han som far før nå... I tillegg så må han jo ta en dna test. For dette er vel et varsel og ikke et vedtak? Gå på NAV sine sider å les om farskap og slikt der. Uansett viktig å få konfrontert mannen.....

Off får skikkelig vondt av deg. Ring en god venn så du slipper å sitte alene med alle tankene.

Ønsker deg lykke til og en stor klem.

Anonymous poster hash: 79bf7...054

Takk for støtte, men i brevet står det (i korte trekk) at han er bekreftet far til barnet med 99,99% styrke. Så det er vel en realitet.

Morens navn stod også oppgitt, jeg har selvsagt lett litt på facebook, og fikk se bildet av gutten. Han er nydelig og veldig lik sønnen vår. Utrolig og ufattelig vondt. Føler meg totalt ambivalent i kveld, takk og pris for at foreldrene mine kunne passe alle 3 i kveld..

Han har ofte klagd på at jeg er litt for slank etter hans smak, og denne kvinnen er vel heller på pluss siden når det gjelder kg, men ei flott dame, for all del, utrent og 9 år eldre enn meg, altså 36 år, har tilsynelatende barn med 3 forskjellige menn (inkludert min "samboer"...)   

HI

HI

Skrevet

Kjære deg!

HI

Nå kjenner jeg at jeg blei litt usikker. Hvor mange barn sa du at dere hadde? Er det to som du skrev i hi eller er det tre?

Vi har 3 sammen, en gutt på 3 og tvillinger på 20 mnd. HI

Skrevet

Kjære deg!

HI

Kjære deg!

HI

Vi har 3 sammen, en gutt på 3 og tvillinger på 20 mnd. HI

Jeg skrev da 3 i hi også... Les en gang til :)

Skrevet

Kjære deg!

HI

Beklager såg nå det var to døttre på to år.

Skrevet

Du har all min medfølelse. Selvfølgelig har mannen bæsja på leggen her om dette stemmer. Jeg skjønner at du er sint, fortvilet, usikker og alt som hører med. Du må få pratet med han, finne ut hva som har skjedd. Når du har fått alle kortene på bordet kan du begynne å tenke på hva du vil gjøre. Jeg mener at utroskap ikke nødvendigvis er ensbetydende med samlivsbrudd. Er dette en engangshendelse i fylla for eksempel kunne jeg vurdert å fortsette forholdet. Du må finne ut hva du synes, og hva du kan leve eller ikke leve med.

Uansett om utroskapen skjedde i fylla eller ikke så er det en grunn for at det skjedde og det må jobbes med om du ser at du klarer å gå videre med forholdet.

God klem til deg. Det kommer til å bli tøft fremover, men det blir å løse seg på den ene eller andre måten.

Skrevet

Dette vil jo kunne få store konsekvenser for dere økonomisk... Mtp barnebidrag?

Anonymous poster hash: 13e6b...38f

Skrevet

Dette vil jo kunne få store konsekvenser for dere økonomisk... Mtp barnebidrag?

Anonymous poster hash: 13e6b...38f

Ohhhh, hei dundrande du....

Anonymous poster hash: b3b38...b05

Skrevet

Uansett om utroskapen skjedde i fylla eller ikke så er det en grunn for at det skjedde og det må jobbes med om du ser at du klarer å gå videre med forholdet.

Det er vel det han garantert kommer til å påstå, nettopp fordi dette er mulig å tilgi. Tror neppe han kommer til å innrømme at han hadde et lengre forhold på si, selv hvis det var slik. Jeg tror poenget må være at han ikke bare var utro men også uten beskyttelse av noen form, og at han løy i flere år. Å ikke fortelle om et barn som resultat av utroskap vil jeg si er løgn uansett, det har jo i tillegg store konsekvenser. Økonomisk selvsagt, men det er også et barn som ikke har kontakt med sin far.

Huff, for ei smørje. Det viktigste må være å få alle kortene på bordet-

Anonymous poster hash: 66cbc...cc0

Skrevet

For en jævla drittsekk. Fy flate jeg blir forbannet. Du fortjener sååå mye bedre. Han har drete seg skikkelig ut... Du får hovedomsorgen, så får han kose seg alene. Åååå vil være der for deg og gi deg en god klem. Ikke bruk mye energi på han. Tenk på barna dine og konsentrer deg om å være en god mamma for dem. Sender deg en stooooor klem.

Anonymous poster hash: 724f1...5da

Skrevet

Vet egentlig ikke helt hva jeg skal si. Blir helt sjokkert😳 Sender deg en klem, du har all min sympati og jeg håper du får svar på ting du lurer på og klarer å jobbe deg gjennom dette. Du virker reflektert, smart og sterk så dette klarer du å komme deg gjennom, det er jeg sikker på💕

Skrevet

Forsvarer absolutt ikke dusten, men det kan faktisk være at han ikke har vist om barnet i to år. At det er først nå moren har gitt han beskjed (selvfølgelig en liten stund, han har da rukket å ta en test ser det ut til, og det tar vel litt tid...).

Uansett er han en dust og jeg ønsker deg lykke til! Har du konfrontert han?

Anonymous poster hash: 15678...e8e
Skrevet

Jeg må jo gå. Føler meg totalt nedverdiget og ekkel, ubrukelig. Jeg er slank, blid, elsker sex og tar godt vare på hus og barn, i tillegg til en pågående utdannelse mastergrad med 4 kommende eksamener...I en alder av 27 år...

Hm... Trodde du at kun tjukke jente uten mastergrad ble bedratt, eller...? :P

Anonymous poster hash: 6cc1a...13e

Skrevet

Jeg må jo gå. Føler meg totalt nedverdiget og ekkel, ubrukelig. Jeg er slank, blid, elsker sex og tar godt vare på hus og barn, i tillegg til en pågående utdannelse mastergrad med 4 kommende eksamener...I en alder av 27 år...

Hehe, neida, jeg vet at dette ikke er tilfelle og visste at noen ville kommentere det og begynne flisespikkeri på tross av at dette handler om et veldig smertefullt samlivsbrudd.

Jeg mente vel egentlig bare at jeg har trent,og gjort en innsats for å være attraktiv for ham både før og etter barn og at vi har hatt et aktivt og godt sexliv.

Innlegget mitt ble skrevet i sinne, sorg og frustrasjon i går. Vær så snill å ikke legg enda flere kilo på skuldrene mine, jeg har nok som det er akurat nå.  HI

Skrevet

Hehe, neida, jeg vet at dette ikke er tilfelle og visste at noen ville kommentere det og begynne flisespikkeri på tross av at dette handler om et veldig smertefullt samlivsbrudd.

Jeg mente vel egentlig bare at jeg har trent,og gjort en innsats for å være attraktiv for ham både før og etter barn og at vi har hatt et aktivt og godt sexliv.

Innlegget mitt ble skrevet i sinne, sorg og frustrasjon i går. Vær så snill å ikke legg enda flere kilo på skuldrene mine, jeg har nok som det er akurat nå.  HI

Neida, var bare et spørsmål :) La til et geipefjes for å vise at jeg ikke ble sint eller noe, bare litt merkelig formulert fra din side. Mener ikke å starte flisespikkeri. 

Ja, forstår det, og veldig vondt å høre at dette har skjedd. Håper det går bra med deg!

Skrevet

Når situasjonen har blitt som den er nå, mener jeg at han har gjort det han kan for å håndtere situasjonen. Det er ikke noe poeng å fortelle deg om dette før han har fått bekreftet at barnet er hans.

Nå det er sagt mener jeg at mannen din har gjort en enorm tabbe ved å være utro, og i tillegg uten å bruke beskyttelse og at jeg har full forståelse for at du har det helt jævlig akkurat nå!

Anonymous poster hash: 3ab46...7b3

Skrevet

Jeg hadde gått. Har selv tilgitt utroskap flere ganger, men ikke noe som resulterer i et barn, slik at mannen og elskerinnen må omgås. Det hadde jeg ikke orket. I tillegg så brukte han ikke beskyttelse, hun kunne ha HIV for all del, som han kunne smitte deg med. Nei, han er ikke verdt sanden under skoene dine. Blir fint for ham å plutselig å ende med bidrag for 4 barn. For en dust!

Skrevet

Jeg tror mannen din ville du skulle lese dette brevet. Mest fordi han ikke visste hvordan han skulle fortelle deg det. Tipper han har møtt barnet og vet at det er hans men for å skjule det har han nektet å skrive under i frykt for å bli oppdaget.

En som Gjør en slik "feil" sier aldri at de skal åpne ens post med mindre de vil ha kortene på bordet

Anonymous poster hash: 537eb...cac

Skrevet

Stor klem til deg. Har du fått pratet med mannen?

Skrevet

Jeg tror mannen din ville du skulle lese dette brevet. Mest fordi han ikke visste hvordan han skulle fortelle deg det. Tipper han har møtt barnet og vet at det er hans men for å skjule det har han nektet å skrive under i frykt for å bli oppdaget.

En som Gjør en slik "feil" sier aldri at de skal åpne ens post med mindre de vil ha kortene på bordet

Anonymous poster hash: 537eb...cac

For en utrolig feig og umandig måte å gjøre det på! La kjæresten finne ut om svineriet sitt mens han sitter trygt en annen plass og kan verken få ordentlig kjeft, ørefik eller andre konsekvenser. Snakk om feig fyr...

Skrevet

Jeg ville ringt den andre dama og fått høre hennes versjon før jeg snakket med mannen!

Anonymous poster hash: 5bd0e...945

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...