Gå til innhold

IKM uke 44


Duo-yoghurt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prøver1984

Jeg har en skikkelig god følelse.

En rar følelese liksom. Er det mulig å si at jeg er nesten sikker på at det er noe der nede, som allerede påvirker meg.

 

Som allerede har fått meg til å såvne på sofaen (kansje var det klakkestillingen som tok på), eller som plutselig gir meg dette søtsuget, at jeg (ja jeg av alle) blir sulten på kvelden, jeg som ikke liker mat en gang..

 

Som får meg til å fly i flint fordi pizzaen ikke er stekt på varmluft, eller fordi noen visse lot min 3 åring såvne på vei hjem fra bhg (2min kjøring)??

 

Jeg har et håp, fordi plutselig var det ganske likt som den uka i sommer, rett før jeg fant det ut..

 

Antagelig er det bare heksa ;)

Hahaha er som å høre meg :) som sagt jeg sov i 12 timer etter jobb til idag tidlig ( jeg som kun trenger 3-4 timers søvn, uggen idag, metall smak fra 0430 i natt(!) KVISER HVER DAG ( meget unormalt), føler meg støl over hoftene og ømhets føvelse (som når jeg har vært gravid før) osv osv

 

Ikke minst stakkars gubben som har fått gjennomgå fordi han satte to kjeler inn i oppvaskmaskinen i stedet for å vaske de opp for hånd 😂 hahahaha uff :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Jeg har en skikkelig god følelse.

En rar følelese liksom. Er det mulig å si at jeg er nesten sikker på at det er noe der nede, som allerede påvirker meg.

 

Som allerede har fått meg til å såvne på sofaen (kansje var det klakkestillingen som tok på), eller som plutselig gir meg dette søtsuget, at jeg (ja jeg av alle) blir sulten på kvelden, jeg som ikke liker mat en gang..

 

Som får meg til å fly i flint fordi pizzaen ikke er stekt på varmluft, eller fordi noen visse lot min 3 åring såvne på vei hjem fra bhg (2min kjøring)??

 

Jeg har et håp, fordi plutselig var det ganske likt som den uka i sommer, rett før jeg fant det ut..

 

Antagelig er det bare heksa ;)

Liker at du har så god følelse snuppa :) er så spent på denne uka for deg og alle dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Nei, cb er ikke bedre enn andre Billigtester. Jeg synes bare cb krysset er såååå nydelig :D

 

Tidligere erfaring, jeg var veldig glad i A1 tester, pene rosa streker :P jeg må liksom alltid ha en av hver om det har klaffet, ta bilder og virkelig granske dem :D

Har kjøpt digital jeg så derfor jeg er redd. Der er det enten eller liksom så derfor jeg ikke vil ta den for tidlig :/

Men noen med erfaring og cb digital 12dpo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, vi er da rare i disse tider :D Super velkommen Ohana :D Håper vi blir positive :)

 

Jeg tror du er gravid jeg julispire!!! Jeg hadde ventet til jeg så strek på en annen test enn dem du hatt til nå før jeg hadde tatt digitalen. Ikm på torsdag du? Tror jeg hadde tatt den da :)

Jeg så gjennom tester fra countdown, utrolig mange svake der i dagevis altså. Ikke unormalt tydeligvis.

 

Blir spennande dager. Lure på om er e 5 elle 6 dpo i dag. Då e eg kansje 7 dpo i måreå kan begynna sløsingå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

hehe, vi er da rare i disse tider :D Super velkommen Ohana :D Håper vi blir positive :)

 

Jeg tror du er gravid jeg julispire!!! Jeg hadde ventet til jeg så strek på en annen test enn dem du hatt til nå før jeg hadde tatt digitalen. Ikm på torsdag du? Tror jeg hadde tatt den da :)

Jeg så gjennom tester fra countdown, utrolig mange svake der i dagevis altså. Ikke unormalt tydeligvis.

 

Blir spennande dager. Lure på om er e 5 elle 6 dpo i dag. Då e eg kansje 7 dpo i måreå kan begynna sløsingå?

Haha søta<3 ja nå kan du snart begynne sløsinga :):) hva slags tester har du da?

skal svi av en bt imorgen tidlig for å se.. Har ikm 1.Nov men er 12dpo imorgen.. men det er i følge ff da. Mine beregninger er jeg 10 dpo idag så gudene veit haha 😂

 

Men Disse puppene Er litt ubehagelig faktisk.. Diste stikkingene gjør At jeg klør på puppene faktisk også Må Jeg dytte og trykke inn puppene For at Det Skal Slutte 😂 ikke le av forklaringen min 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Klarer fortsatt ikke slippe jubelen løs så blir vel å fundere frem til cb ukes indikator skal tas til fredag el lørdag.. Føler meg teit men klarer liksom ikke tro at vi skal ha klaret det på 2pp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer fortsatt ikke slippe jubelen løs så blir vel å fundere frem til cb ukes indikator skal tas til fredag el lørdag.. Føler meg teit men klarer liksom ikke tro at vi skal ha klaret det på 2pp..

Skjønner at du blir litt nervøs og frustrert! Men som sagt en strek er en strek :) Har du tatt en sånn tidligere og opplevd å ikke fått strek?

Jeg har vel 5 stk av bt sine og 4 av babyornot sine :) Men jeg skal klare å ikke begynne sløsinga i morgen. En strips koster ikke mye, men det skal jeg låve at den eggløsninga gjorde denna mnd :P

Hehe :)

 

Gleder meg til du tester i morgen :)

 

I morgen har jeg fridag så tankene får spinne fritt. Man får tid til å tenke og analysere alt ekstra, litt spennende og litt koselig å være i drømmeland :D 

 

Men dere, enten dere har fått positiv test elle ei, hvordan er utfloden deres? Det vil jeg gjerne vite nå i dpo land :D

Her sparer man ikke på godsakene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hehe, vi er da rare i disse tider :D Super velkommen Ohana :D Håper vi blir positive :)

 

Jeg tror du er gravid jeg julispire!!! Jeg hadde ventet til jeg så strek på en annen test enn dem du hatt til nå før jeg hadde tatt digitalen. Ikm på torsdag du? Tror jeg hadde tatt den da :)

Jeg så gjennom tester fra countdown, utrolig mange svake der i dagevis altså. Ikke unormalt tydeligvis.

 

Blir spennande dager. Lure på om er e 5 elle 6 dpo i dag. Då e eg kansje 7 dpo i måreå kan begynna sløsingå?

Haha søta<3 ja nå kan du snart begynne sløsinga :) :) hva slags tester har du da?

skal svi av en bt imorgen tidlig for å se.. Har ikm 1.Nov men er 12dpo imorgen.. men det er i følge ff da. Mine beregninger er jeg 10 dpo idag så gudene veit haha

 

Men Disse puppene Er litt ubehagelig faktisk.. Diste stikkingene gjør At jeg klør på puppene faktisk også Må Jeg dytte og trykke inn puppene For at Det Skal Slutte ikke le av forklaringen min

 

Symptomene dine høres mer ut som svangerskap en pms :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Nei, cb er ikke bedre enn andre Billigtester. Jeg synes bare cb krysset er såååå nydelig :D

 

Tidligere erfaring, jeg var veldig glad i A1 tester, pene rosa streker :P jeg må liksom alltid ha en av hver om det har klaffet, ta bilder og virkelig granske dem :D

Har kjøpt digital jeg så derfor jeg er redd. Der er det enten eller liksom så derfor jeg ikke vil ta den for tidlig :/

Men noen med erfaring og cb digital 12dpo?

Jeg brukte den digitale (uten ukeindikator) da jeg var preg sist. Testet 12 dpo. Fikk opp at jeg var gravid da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her dukket tr opp i morges :-( så da er det bare vente på neste pp. Har allerede informert gubben om minimum annenhver dag :-P nå skal det klaffe.. August barn here we Come <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Jeg tror jeg gir opp... Tempen har ikke verken gått opp eller ned, testene er nå hvite og når jeg tørket meg kom det bittelitt brunt så da går jeg vel tilbake til mitt gamle nick igjen i løpet av dagen tenker jeg..

 

Visste det var godt å være sant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig.... Men ikke begynn å teste så tidlig flere ganger, ok? Det blir bare verre tror jeg. Sender over en klem!

 

Regner med ting ikke klaffer her, men kommer ikke til å teste før tidligst til helgen. Og kun dersom jeg får symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Her dukket tr opp i morges :-( så da er det bare vente på neste pp. Har allerede informert gubben om minimum annenhver dag :-P nå skal det klaffe.. August barn here we Come <3

 

samme her så da satser vi på august barn <3 skjønner virkelig ingenting.. alt forandret seg over natten så neste pp skal jeg bare drite i å teste før ikm og prøve å slappe av litt mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her dukket tr opp i morges :-( så da er det bare vente på neste pp. Har allerede informert gubben om minimum annenhver dag :-P nå skal det klaffe.. August barn here we Come <3

 

samme her så da satser vi på august barn <3 skjønner virkelig ingenting.. alt forandret seg over natten så neste pp skal jeg bare drite i å teste før ikm og prøve å slappe av litt mer :)

 

da sees vi i ikm48 også da? håper på bedre klaff da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Her dukket tr opp i morges :-( så da er det bare vente på neste pp. Har allerede informert gubben om minimum annenhver dag :-P nå skal det klaffe.. August barn here we Come <3

 

samme her så da satser vi på august barn <3 skjønner virkelig ingenting.. alt forandret seg over natten så neste pp skal jeg bare drite i å teste før ikm og prøve å slappe av litt mer :)

 

da sees vi i ikm48 også da? håper på bedre klaff da..

 

det gjør vi og satser virkelig på det ... dette er slitsomt hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Tok en test i dag, den var negativ :( så da håper jeg virkelig tanta kommer snart...

:( joine oss i uke 48 da <3 dvs tante er jo borte fortsatt så håpet er ikke borte for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er frustrende er at det er ikke noe tegn på at hu kommer med det første.. Men får bare prøve slappe av, ta et varmt bad, så håper det kan løse det.. Bare litt lei av hele prøvingen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Det som er frustrende er at det er ikke noe tegn på at hu kommer med det første.. Men får bare prøve slappe av, ta et varmt bad, så håper det kan løse det.. Bare litt lei av hele prøvingen nå...

Da er vi to og vi er har bare prøvd siden jeg sluttet på pilla i aug :(

Er redd det kan ta tid også stresser jeg litt fordi min kjære har hatt testikkelkreft så han har bare en :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det som er frustrende er at det er ikke noe tegn på at hu kommer med det første.. Men får bare prøve slappe av, ta et varmt bad, så håper det kan løse det.. Bare litt lei av hele prøvingen nå...

Da er vi to og vi er har bare prøvd siden jeg sluttet på pilla i aug :(

Er redd det kan ta tid også stresser jeg litt fordi min kjære har hatt testikkelkreft så han har bare en :/

Vi går inn i vår 8. pp når tr kommer og har da prøvd i 10 mnd, hadde en sa i april. Skal til gyn neste mnd og skal da be om utredning, så håper han hører på meg. Skal dit egentlig for å se etter cyste på eggstokk. Men jeg skjønner at du er urolig, men jeg tror ikke du trenger å være det. Svømmerne hans er sikkert bra nok uansett :) tror i løpet av noen få mnd er du gravid med en nydelig spire <3 vet det ikke er lett, men tror det ligger noe i det å ikke stresse.. Men finner du oppskriften på hvordan så del gjerne med meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...