Gå til innhold

IKM uke 44


Duo-yoghurt

Anbefalte innlegg

Nei og nei :( Dette var ikke gøy å lese :( Vi skulle jo over i juli alle sammen!?!

Det var trist å lese dette prøveren, kan tro dette er vanskelig..

Men du, du trenger vel ikke gi opp enda? mensen har ikke kommet og du kan være så lite som 10-12 dpo fremdeles?

 

En meget pessimistisk gjeng her i dag, men jeg klandrer dere ikke. Havner vel i samme bås om jeg ikke får positiv. På en måte har jeg lyst å fortsette å følge dere, samtidig som jeg hadde vært glad om denne ventetida var over.

 

Vi får det til til slutt :) Alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prøver1984

Nei og nei :( Dette var ikke gøy å lese :( Vi skulle jo over i juli alle sammen!?!

Det var trist å lese dette prøveren, kan tro dette er vanskelig..

Men du, du trenger vel ikke gi opp enda? mensen har ikke kommet og du kan være så lite som 10-12 dpo fremdeles?

 

En meget pessimistisk gjeng her i dag, men jeg klandrer dere ikke. Havner vel i samme bås om jeg ikke får positiv. På en måte har jeg lyst å fortsette å følge dere, samtidig som jeg hadde vært glad om denne ventetida var over.

 

Vi får det til til slutt :) Alle sammen :)

tr er ikke kommet for fullt enda men tempen har sunket bittelitt, men ikke så mye som jeg trodde så regner med den kommer imorgen... 

 

meeeeeen da får jeg heller bare håpe tr kommet fortest mulig så vi kan sette igang med pp3, og alle gode ting er vel tre så :P

er 11 dpo ifølge meg selv og 12 dpo følge ff og dag 26 bare, men tr kom på dag 25 forrige mnd så derfor jegt også tror tr kommer idag.. hadde ikke forundret meg...

 

men satser på spire i august som da vil komme i mnd som jeg fyller 31...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt du holder mote oppe :) Du skal se jeg dilter etter ;)

Jeg venter mensen på søndag eller mandag, litt nervepirrende og spennende selvsagt, men kjenner jeg beskytter meg selv fra en evt skuffelse. Håper jeg skal klare å holde meg til fredag med å teste. I vertfall torsdag, men har ærlig talt ingen forhåpninger lenger.

 

Det gjør ingenting med en testikkel :) Har en barndoms venn som er født med kun en, han har ei datter han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testert negativt idag, fikk sånn plutselig anfall om og teste nå! Allerede tisser 1 gang fra før også.. Ikm er på søndag, nå skal jeg ikke teste før fredag tenker jeg siden da er jeg bedt på venninefest med alkohol og mat 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, litt tidlig å teste enda Lena ;) Men forstår deg, holdt på å gjøre det jeg og i da. Hadde tissa i koppen og alt, men ombestemte meg mtp at jeg ikke vet om jeg er 6 eller 7 dpo. Regner 7 jeg da ;)

 

Jeg slet jo veldig med disse eggløsnings smertene sist uke, til og med søndag da jeg opplevde å måtte sitte i bro pga smerter der nede. Det varte jo ikke lenge, og bredde seg fra fremsiden til halebeinet. Som lyn fra klar himmel var det, og jeg vet ikke om det var livmora, underlivet eller tarmer som gjorde mest vondt. Men vondt var det!!

 

I går følte jeg bare vage murringer, hadde jeg ikke kjent etter hadde jeg nok ikke lagt merke til dem. I dag er det annerledes. Skikkelig mens følelse der nede, nummen og urolig fra side til side helt umulig å ikke legge merke til. Føles virkelig ut som om tanta kommer hvert øyeblikk nå :/

Har vært på do 2 ganger i dag, og begge gangene føler jeg meg våt og er livredd får å se blod..

Løs mage har jeg også fått :/

 

Bare jeg får normal lutealfase så skal jeg si meg fornøyd med tanta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene i dpo er så laange..

Jeg hadde som du murringer etter el, men nå fra søndag så har jeg ikke kjent så mye murringer lengre!

Kvisene er smått begynt og komme, føler huden er fet og jeg har bare lyst på snop pg drittmat. Ømme bryst også, typisk tr symptomer..

 

Skal jo på fest på lørdag med venninner, så hadde vært greit og fått ett svar før det.

De blir nok til og skjønne det om jeg takker nei til alkohol..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tester også til helga, er også invitert ut. Blir spennende dette. 

Om testen er negativ på fredag så vet jeg at løpet er kjørt og kan kose meg med øla ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tok test på morgen i dag, og som forventet var den negativ:/ men håper det er pga. det er for tidlig :P er 10dpo i dag, så får prøve igjen om et par dager tror jeg :)

 

Velkommen til gruppa medfram :)

Jeg tok også en test i dag, men tok den etter jobb og den var negativ. Er 11 dpo, håper at det er for tidlig å teste nå. Men har sett mange som har fått svake streker fra 10 dpo, så har mistet håpet litt :( I dag har jeg hatt sviende brennende hud på låret, magen og ryggen uten noe utslett. Vet ikke om det kan være et symptom. Noen som har opplevd det før? Håper du får positiv test snart safira07 :)

 

Ja, ariie, jeg opplever denne sviende greia i dag.. skikkelig ubegelig. Måtte lete litt tilbake for å se hvordan du beskrev det.

 

I tillegg til stikkene bryster.. Har ikke ømme bryster noen gang. Vil helst ikke ha det, da det som regel skyldes lavt progesteron..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det som er frustrende er at det er ikke noe tegn på at hu kommer med det første.. Men får bare prøve slappe av, ta et varmt bad, så håper det kan løse det.. Bare litt lei av hele prøvingen nå...

Da er vi to og vi er har bare prøvd siden jeg sluttet på pilla i aug :(

Er redd det kan ta tid også stresser jeg litt fordi min kjære har hatt testikkelkreft så han har bare en :/

Min har også hatt det, og har bare en. Tok ett år for oss sist, men tror ikke det var derfor. Har testa svømmerne hans og de var det ikke noe feil på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit å høre om dere som må inn i neste runde. Mager trøst, men det er jo bedre å få augustbaby. Ikke så mange sommervikarer på sykehusene da. 

Lykke til! Er sikker på at det blir augustbaby på dere alle sammen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg ikke gjort noe annet enn å google, google, google og å lese på forumer siden jeg stod opp. Eksamen er om to uker, men alle tanker går til det å bli gravid! Slitsomt med sånne dager.. Så tidligere i dag på Facebook at nok en bekjent har blitt gravid også, kjenner jeg blir skikkelig misunnelig altså!!  :rolleyes: Vi har bare prøvd i noen måneder, men tiden går så utrolig sakte! Beklager all negativiteten og sytet, men følte bare jeg måtte få det ut! IKM er ikke før på søndag (evt. mandag), men har absolutt ingen følelse av å ha blitt gravid denne måneden. DPO-dagene er helt forferdelige  :fnise: Er så redd for å ikke kunne få barn! Jeg er jo fortsatt ganske ung, men har tidligere slitt litt med tidvise intense smerter i livmoren som jeg ikke har skjekket opp i. Fant tidligere ut at min mormor, mor og søster har hatt store svulster i livmoren - så regner med at dette er arvelig. Aner ikke om det reduserer sjansen for å få barn, men det setter tankene i sving allikevel. Har også gått med ubehandlet klamydia ganske lenge, for noen år siden. Igjen, beklager sytete innlegg! Er utrolig glad på vegne av alle som har fått positiv test så langt denne uka, håper det blir vår tur også snart  :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så rart, dere som fikk strek på testene, men ikke var gravide likevel.. jeg så jo tydelig strek på begge.. hvordan kan det ha seg at testene viser falsk(?) positiv?

 

Jeg har faktisk opplevd falske streker selv, men de har vært så svake at det ikke har godt an å ta bilde av dem.

 

Nå er jeg forresten på 10-11dpo, jeg har ikke noe særlig symptomer, utenom hvit utflod og en bloddråpe 5dpo. Tør ikke teste heller, for jeg er så redd for svake lure streker ..

 

Hilsen ei som leser litt her inne



Anonymous poster hash: eeb60...d59
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med dere jenter som må inn i ny runde! Slår meg nok sammen med dere veldig snart.

 

Foreløpig har jeg ikke sett noe til tanta. Er en dag over ikm. Merker ikke antydning til at jeg skal få mensen heller, selv om den dukker nok plutselig opp. Klamrer meg fortsatt litt til håpet om at det var en festeblødning jeg hadde og at EL var senere enn det kalenderen viste. Testet negativt i dag, men det var nok for tidlig i forhold til en evt. festeblødning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Føler med dere jenter som må inn i ny runde! Slår meg nok sammen med dere veldig snart.

 

Foreløpig har jeg ikke sett noe til tanta. Er en dag over ikm. Merker ikke antydning til at jeg skal få mensen heller, selv om den dukker nok plutselig opp. Klamrer meg fortsatt litt til håpet om at det var en festeblødning jeg hadde og at EL var senere enn det kalenderen viste. Testet negativt i dag, men det var nok for tidlig i forhold til en evt. festeblødning.

Vi i ikm 48 syntes det er koselig med flere men aller helst ser jeg du flytter til 1.Tri altså ;) krysser fingrene for deg altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

Så rart, dere som fikk strek på testene, men ikke var gravide likevel.. jeg så jo tydelig strek på begge.. hvordan kan det ha seg at testene viser falsk(?) positiv?

 

Jeg har faktisk opplevd falske streker selv, men de har vært så svake at det ikke har godt an å ta bilde av dem.

 

Nå er jeg forresten på 10-11dpo, jeg har ikke noe særlig symptomer, utenom hvit utflod og en bloddråpe 5dpo. Tør ikke teste heller, for jeg er så redd for svake lure streker ..

 

Hilsen ei som leser litt her inne

 

Anonymous poster hash: eeb60...d59

Jeg tror kanskje min grunn til tre svake tester og blødning idag, kan være samme jeg har opplevd for noen år tilbake..var gravid uten å vite det og mistet før jeg var visste jeg var gravid, var nemlig på en tilfeldig gu med ul da gynekologen så en tom fostersekk i uke 5 så kan jo være det samme?

 

Men da tok det bare 14 dager så satt minstejenta mi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, er det mulig! Det var virkelig trist ariie :( Du fikk jo strek på testene jo :(

Åsså jeg som har vært gjennom hele lista i dag fordi dine symptomer virker bunn lik mine. Da kan vel jeg og bare hive meg utfor og forvente mensen.

Men som prøveren her sier. Ikm uke 48 virker som ei alle tiders uke :D

Så jeg skal ikke se så negativt på det, jeg ser helst at syklusen min er normal :D

 

Da er vi ikke mange igjen i denne gruppa gitt, og resten av oss har vel ikm på søndag?

Hvordan føler dere dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nok her en stund jeg og, Bellanie. Ingen tr, og ingen tegn på at det er i nærheten heller..... Kan evt østrogendominans forskyve eller klusse til en syklus? bare tenker at jeg har jo en del symptomer som evt kan være det. Har ømme pupper, små kvalm hele dagen men mest på morgen og kveld, unormalt mye utflod og trøtt.

 

Utrolig trist med dere som hadde positive tester og så nå tr.. Det må være ufattelig frustrende.. Håper det klamrer seg fast en spire hos dere snart, og at den blir sittende der i 9 mnd. 

Og jeg er så spent på deg, Bellanie. Håper symptomene dine stemmer! :) Det fortjener du <3

Endret av Ohana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nok her en stund jeg og, Bellanie. Ingen tr, og ingen tegn på at det er i nærheten heller..... Kan evt østrogendominans forskyve eller klusse til en syklus? bare tenker at jeg har jo en del symptomer som evt kan være det. Har ømme pupper, små kvalm hele dagen men mest på morgen og kveld, unormalt mye utflod og trøtt.

 

Utrolig trist med dere som hadde positive tester og så nå tr.. Det må være ufattelig frustrende.. Håper det klamrer seg fast en spire hos dere snart, og at den blir sittende der i 9 mnd. 

Og jeg er så spent på deg, Bellanie. Håper symptomene dine stemmer! :) Det fortjener du <3

Takk for det Ohana :D Jeg håper jo selv også, til det motsatte er bevist ;)

Har kjent meg meget rar di siste dagene, men det kan jo være at det faktisk er normalt for meg  :klo:

Jeg kjenner ikke min egen syklus etter at jeg tok ut spiralen i mai. Ble jo gravid ca 1 juli, åsså er det den maen da. Hadde første el for 6 uker siden, men begynte å blø 4-5 dpo. 

Nå var el en uke forsinket, og syklusen havner på 35 dager.. Alt det jeg tenker på :P

Men er heldig vis nå kommet til 6-7 dpo uten blod. Men har også denne hvite utfloden i massevis..

 

Tenk om du nå bare er en uke over ikm tilfeldigvis? Du har ikke testet så du kan ikke vite sikkert?

Jeg er også trøtt, små uggen, og ikke minst støl og merkelig i magen.

Men en ting skal sis; Jeg har egentlig mer truen på svangerskap når man minst aner det.

 

Tidligere har jeg vært like overrasket hver hang jeg har testet. Har ikke hatt litt mistanke en gang.

I sommer slet jeg med løs mage rett før jeg testet, det er det eneste som vekker min nysgjerrighet nå i og med at jeg har rent på do noen ganger både i går og i dag ;) Beklager detaljene jenter B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, er det mulig! Det var virkelig trist ariie :( Du fikk jo strek på testene jo :(

Åsså jeg som har vært gjennom hele lista i dag fordi dine symptomer virker bunn lik mine. Da kan vel jeg og bare hive meg utfor og forvente mensen.

Men som prøveren her sier. Ikm uke 48 virker som ei alle tiders uke :D

Så jeg skal ikke se så negativt på det, jeg ser helst at syklusen min er normal :D

 

Da er vi ikke mange igjen i denne gruppa gitt, og resten av oss har vel ikm på søndag?

Hvordan føler dere dere?

Jeg er her enda :-) hadde ikm på mandag hvis jeg er på 28-dagers, men slutta på pilla i aug så vet ikke helt sykluslengde enda. Testa neg i går, og i dag murrer det litt så jeg venter og ser... Men har mystisk nok masse slim enda, gudene vet hva det kommer av. :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg blir nok her en stund jeg og, Bellanie. Ingen tr, og ingen tegn på at det er i nærheten heller..... Kan evt østrogendominans forskyve eller klusse til en syklus? bare tenker at jeg har jo en del symptomer som evt kan være det. Har ømme pupper, små kvalm hele dagen men mest på morgen og kveld, unormalt mye utflod og trøtt.

 

Utrolig trist med dere som hadde positive tester og så nå tr.. Det må være ufattelig frustrende.. Håper det klamrer seg fast en spire hos dere snart, og at den blir sittende der i 9 mnd. 

Og jeg er så spent på deg, Bellanie. Håper symptomene dine stemmer! :) Det fortjener du <3

Takk for det Ohana :D Jeg håper jo selv også, til det motsatte er bevist ;)

Har kjent meg meget rar di siste dagene, men det kan jo være at det faktisk er normalt for meg  :klo:

Jeg kjenner ikke min egen syklus etter at jeg tok ut spiralen i mai. Ble jo gravid ca 1 juli, åsså er det den maen da. Hadde første el for 6 uker siden, men begynte å blø 4-5 dpo. 

Nå var el en uke forsinket, og syklusen havner på 35 dager.. Alt det jeg tenker på :P

Men er heldig vis nå kommet til 6-7 dpo uten blod. Men har også denne hvite utfloden i massevis..

 

Tenk om du nå bare er en uke over ikm tilfeldigvis? Du har ikke testet så du kan ikke vite sikkert?

Jeg er også trøtt, små uggen, og ikke minst støl og merkelig i magen.

Men en ting skal sis; Jeg har egentlig mer truen på svangerskap når man minst aner det.

 

Tidligere har jeg vært like overrasket hver hang jeg har testet. Har ikke hatt litt mistanke en gang.

I sommer slet jeg med løs mage rett før jeg testet, det er det eneste som vekker min nysgjerrighet nå i og med at jeg har rent på do noen ganger både i går og i dag ;) Beklager detaljene jenter B)

 

Nei vet jo aldri.. Men tipper nok at heksa bare plutselig er der :P  Men det mest unormale denne gangen er at jeg alltid har masse menssmerter før den ankommer, gjerne en uke i forveien, og det kan være fryktelig intenst, og nå nada... Men er nå på dag 31 så forbereder meg på at hu kommer.. Tipper heller på deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...