Gå til innhold

IKM uke 44


Duo-yoghurt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prøver1984

Tok en test som atter en gang viste sykelig svak strek men den er fortsatt så svak at jeg velger å ikke si noe til min kjære enda..

 

Men vært uggen idag i tillegg til denne metall smaken :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test som atter en gang viste sykelig svak strek men den er fortsatt så svak at jeg velger å ikke si noe til min kjære enda..

 

Men vært uggen idag i tillegg til denne metall smaken :o

Hm, sen hcg stigning? Var det samme test på jobb?

Ingen utslag på andre tester?

Merkelige greier, men det er jo enda så tidlig så :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Jepp samme test som jobb og de er jo mye mer sensitive enn bt sine og bt sin fikk jeg blendahvit kl 16 etter å ha tissa mange ganger før jeg tok testen samt at jeg igår var 10dpo bare og vet ikke om bt testene slår ut så tidlig etter utallelige ganger på do kl 16 liksom

 

Kanskje ta en bt imorgen 12 dpo på morgenen bare for å se om den "virker" 😂 :)

 

Har som sagt cb digital men har lest den bør tas tett opp mot ikm så redd for å ta den nå å få ikke gravid fordi det er for tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok en test som atter en gang viste sykelig svak strek men den er fortsatt så svak at jeg velger å ikke si noe til min kjære enda..

 

Men vært uggen idag i tillegg til denne metall smaken :o

 

En strek er en strek :) 

Om du hadde mistet så tidlig så hadde nok testen blitt negativ over natten. For det er ikke mye hcg som sirkulerer så tidlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Tok en test som atter en gang viste sykelig svak strek men den er fortsatt så svak at jeg velger å ikke si noe til min kjære enda..

 

Men vært uggen idag i tillegg til denne metall smaken :o

En strek er en strek :)

Om du hadde mistet så tidlig så hadde nok testen blitt negativ over natten. For det er ikke mye hcg som sirkulerer så tidlig.

Kjenner jeg er veldig spent på imorgen tidlig nå ja :/ både med temp og test..

Skjønner ikke noe jeg..

 

Men fortsatt bare 11 dpo så om jeg ikke hadde drevet med all denne tempingen osv så hadde jeg jo uansett ikke testet før etter ikm..

Så kanskje derfor jeg fortsatt er "rolig" og ikke knust pga testene er så svake og rare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel derfor vi helst ikke skal teste før nærmere ikm. Jeg fikk også bare svake tester i sommer. Testet svakt positivt på en lørdag, fremdeles svak positiv på onsdagen med cb+ test. Tror det var litt over en uke, etter første test jeg fikk et klart kryss :)

 

Ja, hcg kan stige utrolig langsomt hos enkelte. Ligger et skjema her et sted, betasafe.info tror jeg det er.

Nå vet du jo ikke tallene dine julispire, men som sagt lenger opp, en strek er en strek :D 

Og du har tilogmed farge på dine :) Kan umulig være feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel derfor vi helst ikke skal teste før nærmere ikm. Jeg fikk også bare svake tester i sommer. Testet svakt positivt på en lørdag, fremdeles svak positiv på onsdagen med cb+ test. Tror det var litt over en uke, etter første test jeg fikk et klart kryss :)

 

Ja, hcg kan stige utrolig langsomt hos enkelte. Ligger et skjema her et sted, betasafe.info tror jeg det er.

Nå vet du jo ikke tallene dine julispire, men som sagt lenger opp, en strek er en strek :D

Og du har tilogmed farge på dine :) Kan umulig være feil!

Er det bedre å teste med cb? Lurer på om jeg skal dra å kjøpe i dag, har ingen fra bt igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM i dag, fortsatt ingen TR :) Tok en test i dag, og den var like svak som i går. Men det var jo en strek der :) Blir litt forvirret nå! 

 

Streken trenger ikke å bli sterkere for hver dag. Er sikker på at det kommer til å gå bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst gratulerer med positiv test jenter! Kjempegøy!

 

Satser på at flere slenger seg med og at testene blir sterkere til de som allerede er positive.

 

Jeg har denne pp bevisst holdt meg unna forumet. Har hatt fokus på å ikke stresse så mye som tidligere pp. Har tydeligvis fungert, for har ingen symptomer. IKM er i dag, og foreløpig ingen kjerring (tante). Fikk en dråpe blod på papiret i går. Hverken mer eller mindre. Har et lite håp om at det kan være festeblødning, selv om det er sent i syklusen. Har ikke snøring på når eggløsning var, eller hvor lang luteralfase jeg har. Kjenner ingen antydning til at mensen skal komme, så har jo et lite håp.

 

Litt morsomt at det er så mange som snakker om urinveisinfeksjon her, for jeg mistenker at jeg har en på vei selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Det er vel derfor vi helst ikke skal teste før nærmere ikm. Jeg fikk også bare svake tester i sommer. Testet svakt positivt på en lørdag, fremdeles svak positiv på onsdagen med cb+ test. Tror det var litt over en uke, etter første test jeg fikk et klart kryss :)

 

Ja, hcg kan stige utrolig langsomt hos enkelte. Ligger et skjema her et sted, betasafe.info tror jeg det er.

Nå vet du jo ikke tallene dine julispire, men som sagt lenger opp, en strek er en strek :D

Og du har tilogmed farge på dine :) Kan umulig være feil!

Er det bedre å teste med cb? Lurer på om jeg skal dra å kjøpe i dag, har ingen fra bt igjen.

Cb står at skal tas så nærme ikm som mulig, derfor har ikke jeg turt å ta den enda :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

IKM i dag, fortsatt ingen TR :) Tok en test i dag, og den var like svak som i går. Men det var jo en strek der :) Blir litt forvirret nå!

Samme her.. 3 dager på rad med like svak strek.. Blæ.. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Våkna med mens smerter I dag, så regner med tanta dukker opp i mårra

Æsj da :( men om Hu likevel skal dukke opp, håper jeg a gjør det fort så dere kan komme raskere igang med neste PP...

 

Meeeen aller helst håper jeg jo det bare er et symptom og murringene som følger med en liten ny spire :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer det. Men om det var festeblødning jeg hadde i går så er det vel for tidlig å teste. Tenker jeg kommer til å se litt an om ikke tante kommer i morgen en dag forsinket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Våkna med mens smerter I dag, så regner med tanta dukker opp i mårra

Æsj da :( men om Hu likevel skal dukke opp, håper jeg a gjør det fort så dere kan komme raskere igang med neste PP...

Meeeen aller helst håper jeg jo det bare er et symptom og murringene som følger med en liten ny spire :):)

Hehe, ja kjipt å gå flere dager over hvis det ikke er en spire der ihvertfall. Jeg føler liksom at vi ikke kommer til å få det til denne gangen, etter bare 4 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en skikkelig god følelse.

En rar følelese liksom. Er det mulig å si at jeg er nesten sikker på at det er noe der nede, som allerede påvirker meg.

 

Som allerede har fått meg til å såvne på sofaen (kansje var det klakkestillingen som tok på), eller som plutselig gir meg dette søtsuget, at jeg (ja jeg av alle) blir sulten på kvelden, jeg som ikke liker mat en gang..

 

Som får meg til å fly i flint fordi pizzaen ikke er stekt på varmluft, eller fordi noen visse lot min 3 åring såvne på vei hjem fra bhg (2min kjøring)??

 

Jeg har et håp, fordi plutselig var det ganske likt som den uka i sommer, rett før jeg fant det ut..

 

Antagelig er det bare heksa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, cb er ikke bedre enn andre Billigtester. Jeg synes bare cb krysset er såååå nydelig :D

 

Tidligere erfaring, jeg var veldig glad i A1 tester, pene rosa streker :P jeg må liksom alltid ha en av hver om det har klaffet, ta bilder og virkelig granske dem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn her jeg, når det ser ut som ikm er senere enn antatt. Hadde ikm på søndag, testet neg på lørdag og tanta har ikke ankommet. Har ikke testet etter el denne pp så den kan ha kommet senere.. Håper heksa holder seg borte, tester igjen til fredagen hvis hu ikke har kommet enda. Har ømme pupper, hatt det i ca en uka nå, små kvalm og blir fort sliten. Stikker litt nederst i magen noen ganger..

Håper jeg er velkommen her :)

 

Mange spennende innlegg her, bare lest meg inn sånn smått.

Og gratulerer til dere med positive tester:)

Så spennende Bellanie, håper det er en liten spire hos deg <3

Endret av Ohana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...