Gå til innhold

IKM uke 44


Duo-yoghurt

Anbefalte innlegg

 

Herlighet, er det mulig! Det var virkelig trist ariie :( Du fikk jo strek på testene jo :(

Åsså jeg som har vært gjennom hele lista i dag fordi dine symptomer virker bunn lik mine. Da kan vel jeg og bare hive meg utfor og forvente mensen.

Men som prøveren her sier. Ikm uke 48 virker som ei alle tiders uke :D

Så jeg skal ikke se så negativt på det, jeg ser helst at syklusen min er normal :D

 

Da er vi ikke mange igjen i denne gruppa gitt, og resten av oss har vel ikm på søndag?

Hvordan føler dere dere?

Jeg er her enda :-) hadde ikm på mandag hvis jeg er på 28-dagers, men slutta på pilla i aug så vet ikke helt sykluslengde enda. Testa neg i går, og i dag murrer det litt så jeg venter og ser... Men har mystisk nok masse slim enda, gudene vet hva det kommer av. :-)

 

Kansje sen el? hadde jeg sett slim hadde ikke mannen min fått fred ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Jeg blir nok her en stund jeg og, Bellanie. Ingen tr, og ingen tegn på at det er i nærheten heller..... Kan evt østrogendominans forskyve eller klusse til en syklus? bare tenker at jeg har jo en del symptomer som evt kan være det. Har ømme pupper, små kvalm hele dagen men mest på morgen og kveld, unormalt mye utflod og trøtt.

 

Utrolig trist med dere som hadde positive tester og så nå tr.. Det må være ufattelig frustrende.. Håper det klamrer seg fast en spire hos dere snart, og at den blir sittende der i 9 mnd. 

Og jeg er så spent på deg, Bellanie. Håper symptomene dine stemmer! :) Det fortjener du <3

Takk for det Ohana :D Jeg håper jo selv også, til det motsatte er bevist ;)

Har kjent meg meget rar di siste dagene, men det kan jo være at det faktisk er normalt for meg  :klo:

Jeg kjenner ikke min egen syklus etter at jeg tok ut spiralen i mai. Ble jo gravid ca 1 juli, åsså er det den maen da. Hadde første el for 6 uker siden, men begynte å blø 4-5 dpo. 

Nå var el en uke forsinket, og syklusen havner på 35 dager.. Alt det jeg tenker på :P

Men er heldig vis nå kommet til 6-7 dpo uten blod. Men har også denne hvite utfloden i massevis..

 

Tenk om du nå bare er en uke over ikm tilfeldigvis? Du har ikke testet så du kan ikke vite sikkert?

Jeg er også trøtt, små uggen, og ikke minst støl og merkelig i magen.

Men en ting skal sis; Jeg har egentlig mer truen på svangerskap når man minst aner det.

 

Tidligere har jeg vært like overrasket hver hang jeg har testet. Har ikke hatt litt mistanke en gang.

I sommer slet jeg med løs mage rett før jeg testet, det er det eneste som vekker min nysgjerrighet nå i og med at jeg har rent på do noen ganger både i går og i dag ;) Beklager detaljene jenter B)

 

Nei vet jo aldri.. Men tipper nok at heksa bare plutselig er der :P  Men det mest unormale denne gangen er at jeg alltid har masse menssmerter før den ankommer, gjerne en uke i forveien, og det kan være fryktelig intenst, og nå nada... Men er nå på dag 31 så forbereder meg på at hu kommer.. Tipper heller på deg <3

 

Tenk om du hadde vært gravid Ohana? :D

En drøm til virkelighet :)

Regne med du har hatt regelmessig sex hele tiden så sjangsene er jo der :D

 

Kjenner til det der tr styret, av og til er hun der når du minst aner det :kjefte:

Jeg setter utrolig stor pris på dere som krysser fingra for meg, selv om jeg selv har liten tro..

Tror faktisk jeg brenner av første test i morgen (7 eller 8 dpo), er jo usikkert men jeg vet jeg KAN få utslag tidlig.

Om jeg ikke har to streker til fredag, så homper vi sammen videre ;) Da SKAL jeg inn i IKM uke 48 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Herlighet, er det mulig! Det var virkelig trist ariie :( Du fikk jo strek på testene jo :(

Åsså jeg som har vært gjennom hele lista i dag fordi dine symptomer virker bunn lik mine. Da kan vel jeg og bare hive meg utfor og forvente mensen.

Men som prøveren her sier. Ikm uke 48 virker som ei alle tiders uke :D

Så jeg skal ikke se så negativt på det, jeg ser helst at syklusen min er normal :D

 

Da er vi ikke mange igjen i denne gruppa gitt, og resten av oss har vel ikm på søndag?

Hvordan føler dere dere?

Jeg er her enda :-) hadde ikm på mandag hvis jeg er på 28-dagers, men slutta på pilla i aug så vet ikke helt sykluslengde enda. Testa neg i går, og i dag murrer det litt så jeg venter og ser... Men har mystisk nok masse slim enda, gudene vet hva det kommer av. :-)

Kansje sen el? hadde jeg sett slim hadde ikke mannen min fått fred ;)
Haha! Han spurte akkurat om å få massasje så da får jeg vel bare si ja og dra han med meg inn på soverommet da ;) vi har jo ikke prøvd så lenge (og er dermed ikke så "prøvelei") så vi har sex både før og etter eggløsning vi :-) håper den sitter om ikke så lenge da, så hadde jo vært greit med en forståelig syklus i det minste 😏 lykke til utover i uka dere :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, er det mulig! Det var virkelig trist ariie :( Du fikk jo strek på testene jo :(

Åsså jeg som har vært gjennom hele lista i dag fordi dine symptomer virker bunn lik mine. Da kan vel jeg og bare hive meg utfor og forvente mensen.

Men som prøveren her sier. Ikm uke 48 virker som ei alle tiders uke :D

Så jeg skal ikke se så negativt på det, jeg ser helst at syklusen min er normal :D

 

Da er vi ikke mange igjen i denne gruppa gitt, og resten av oss har vel ikm på søndag?

Hvordan føler dere dere?

Jeg føler meg gravid, og det kjenner jeg er skikkelig skummelt:O Tester på fredag tenker jeg, men tørr ikke håpe på noe egentlig. Tvi tvi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Herlighet, er det mulig! Det var virkelig trist ariie :( Du fikk jo strek på testene jo :(

Åsså jeg som har vært gjennom hele lista i dag fordi dine symptomer virker bunn lik mine. Da kan vel jeg og bare hive meg utfor og forvente mensen.

Men som prøveren her sier. Ikm uke 48 virker som ei alle tiders uke :D

Så jeg skal ikke se så negativt på det, jeg ser helst at syklusen min er normal :D

 

Da er vi ikke mange igjen i denne gruppa gitt, og resten av oss har vel ikm på søndag?

Hvordan føler dere dere?

Jeg føler meg gravid, og det kjenner jeg er skikkelig skummelt:O Tester på fredag tenker jeg, men tørr ikke håpe på noe egentlig. Tvi tvi:)

 

PÅ hvilken måte Karooline? Nysgjerrig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Murringer i magen, trøtt, ustabilt humør og mørkere rundt brystvortene. Kjennes akkurat ut som de to forrige gangene jeg var gravid. Mulig jeg bare overanalyserer ting og at det ikke er noe, men jeg har bare en sånn god følelse denne måneden. Vanskelig å forklare:p Blir spennende å se om det stemmer eller ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murringer i magen, trøtt, ustabilt humør og mørkere rundt brystvortene. Kjennes akkurat ut som de to forrige gangene jeg var gravid. Mulig jeg bare overanalyserer ting og at det ikke er noe, men jeg har bare en sånn god følelse denne måneden. Vanskelig å forklare:p Blir spennende å se om det stemmer eller ikke:)

Jeg liker svaret ditt :D Håper det stemmer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenter,

Så kjedelig å lese om alle tr som har funnet turen de siste dagene... Ønsker dere alle lykke til i neste pp. Stor sannsynlighet for at jeg henger meg på ;)

Jeg klarer ikke holde meg borte fra testingen, 12 dpo, men fremdeles ingen strek...

Har ikke antydning til symptomer, det hadde jeg heller ikke ved forrige graviditet, så burde kanskje ikke legge så mye i det? :)

Krysser fingrene for dere som fremdeles venter i spenning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Ny her... Først må jeg si lykke til til alle som prøver!

 

For min del trenger jeg å høre noen synspunkter. Prøver ikke å bli gravid akkurat, men hadde ubeskyttet samleie 2-4 dager etter mens. Så sannsynligheten vet jeg er svært liten på at noe er på gang. Har brukt nuva-ring som beskyttelse, men valgte å stå over i en måned. Så er veldig usikker på om det bare er kroppen som reagerer litt nå siden jeg ikke er beskytta eller om at jeg er litt gravid.

 

Har regna på når jeg skulle hatt mens, men er så usikker om at den bare kommer litt seinere nå pga at jeg ikke har hatt i nuva-ringen. Så jeg kunne fått mensen alt fra fredagen som var og frem til denne fredag. Begynner å lure på om det er graviditet? Har hatt murtinger, men det kan jeg få uansett da. Brystvortene er litt større, har vært vonde tidligere, men ikke nå. Ikke større bryster. Har vært å kjent litt på tappen og den er hard inni... Så fikk jeg litt brun utflod i går (vet ikke om det er fordi jeg tafsa) men har kun litt hvit tykk utflod i dag. Føler meg ikke gravid, med tanke på forrige graviditet.er veldig trøtt da.. Hva tror dere? Er bare kroppen i litt ubalanse kanskje? Takker for svar på forhånd 😊

 

Anonymous poster hash: 244e6...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her fortatt. Og hadde godfølelse forrige uke. Følte jeg hadde masse symptomer. Men det kunne jo vært alle hormoner man får i forbindelse med IVF. I går kjente jeg ikke noe. Og i dag har jeg bare vært fyllt med sorg. Jeg kjenner dog min syklus veldig godt. Har jo prøvd i 10 år (med en pause innimellom). Så 3 ting er nye:

 

Veldig ilinger ned fra magen og i låra. Som stjerneskudd. Jeg pleier å ha enorme menssmerter de 2-3 første dagene. Men dette er en helt annen form for smerte. Og den kommer fra begge sider. Vanligvis er alle smerter på og fra venstre side.

 

Fryser veldig når jeg kommer hjem fra kort skoledag. De 2 siste dagene har jeg hutret under dyna i minst 30 min etter at jeg har lagt meg under den. Og så har jeg sovet et par timer og så våknet veldig varm. Og så orker jeg ikke noe på kvelden.

 

Har veldig vondt i legger og lår når jeg skal sove. Kramper og muskelsmerter.

 

Disse 3 tingene er det eneste som er annerledes. Men som sagt, i dag har jeg blir fylt av en stor sorg :-(

 

Jeg klarer jo heller ikke å bli gravid på egen hånd, og tror ikke det blir flere forsøk. Så litt lei meg ja.

 

Men, har jo opplevd disse sorgene før, og overlever deg også :-)

 

Tror jeg skal teste i morgen tidlig. Om jeg får sove i natt. Om jeg ikke får sove pga smertene i beina, så går jeg jo så mye på do på natta, at det nesten ikke er morgenurin igjen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag våknet jeg med skikkelig menssmerter...og ganske riktig, her er det flom!!

Da er det vel bare å gå inn i neste prøveperiode da....føles tungt dette!

 

Jeg opplevde MA i uke 11+6 og måtte ha utskrapning...dette var i mars, og jeg trodde det skulle bli så lett å bli gravid igjen, men den gang ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til de som har fått positiv test denne måneden!

Nå har jeg testet tre ganger og alle gangene negativt. Kjenner ì tillegg menssmerter så regner med den er på vei. I dag skal jeg ta meg et glass vin og vente på neste periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

I dag kom tr og det var egentlig veldig greit. Da kan vi starte på ny pp.. Nå skal spiren sitte snart! :)

Samme tenkte jeg når tanta kon for fullt igår ;) men da blir du med videre i ikm48 da, som vi har funnet ut blir en 100% positive tester gruppe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Gratulerer til de som har fått positiv test denne måneden!

Nå har jeg testet tre ganger og alle gangene negativt. Kjenner ì tillegg menssmerter så regner med den er på vei. I dag skal jeg ta meg et glass vin og vente på neste periode.

Hehe skal jeg idag og fordi jeg nå vet jeg ikke er gravid så skal jeg virkelig nyte et glass rødt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I dag kom tr og det var egentlig veldig greit. Da kan vi starte på ny pp.. Nå skal spiren sitte snart! :)

Samme tenkte jeg når tanta kon for fullt igår ;) men da blir du med videre i ikm48 da, som vi har funnet ut blir en 100% positive tester gruppe :P

Ja og i følge appen min er el på den dagen jeg skal til gyn, så forhåpentligvis så er da ca riktig slik at han kan se litt :) veldig spent denne pp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go morgen jenter :) Travel morgen på denne kanten av landet :P

 

Blenda hvit test i vertfall, 7 eller 8 dpo. Jeg blir nok med dere videre skal dere se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Go morgen jenter :) Travel morgen på denne kanten av landet :P

 

Blenda hvit test i vertfall, 7 eller 8 dpo. Jeg blir nok med dere videre skal dere se :)

Selv om jeg syntes det hadde vært koselig at du fulgte etter så er det aller beste å se deg i 1.Tri ;)

 

Krysser fingrene for deg snuppa :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Go morgen jenter :) Travel morgen på denne kanten av landet :P

 

Blenda hvit test i vertfall, 7 eller 8 dpo. Jeg blir nok med dere videre skal dere se :)

Selv om jeg syntes det hadde vært koselig at du fulgte etter så er det aller beste å se deg i 1.Tri ;)

 

Krysser fingrene for deg snuppa :) :)

 

Takk for det :)

På en måte har jeg faktisk litte grann lyst å følge med, som noen sa over her så er det mindre vikarer på sykehusene i august ;)

Jeg har fødsels angst, og ville nok følt meg tryggere i august enn juli.. 

 

Jeg tenker tilbake til juli, lite symptomer på graviditet da, det var humørsvingninger, løs mage og matlyst i uka før jeg testa. Men jeg tenkte ikke over at jeg kunne være gravid.

Nå er det liten sjangs tross alt. Om ff har rett og jeg er 7 dpo, så så hadde vi ikke sex hverken på el dagen eller dagen før :P

Og det kjennes som om mensen kommer hvert øyeblikk, men vil helst ikke ha henne før mandag, må ha 12 dagers lutealfase ;)

Ting kan snu fort, de neste dagene vil vise :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go morgen jenter :) Travel morgen på denne kanten av landet :P

 

Blenda hvit test i vertfall, 7 eller 8 dpo. Jeg blir nok med dere videre skal dere se :)

Dersom egget fester seg 6 dpo, så er det vel mye forlangt at hcg har steget nok til å gi utslag på dag 7-8?

Kanskje du skal vente med å teste til helgen?

Krysser fingrene for at du har en liten spire :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg litt frustrert!!

Og nå er ståa litt annerledes. I hele dag har jeg måttet forlate arbeidsrommet pga kvalmebølger.

Kom hjem 15.30 og har sovet siden da, eller slumret, vet ikke!

Mensmurringen har gitt seg, og ryggen har overtatt. Til og med låra mine knirker. Sultfølelsen tar meg, men vil ikke ha mat.

Jeg er susen i hode og varm og kald om hverandre...flunsa?

Om jeg ikke er gravid nå blir jeg sint! Kan virkelig kroppen tulle sååå mye, ønsker jeg dette så sterkt?

 

Jeg skal jo på ørten julebord i November som jeg gleder meg stort til, trenger jo ikke være gravid liksom.

Kroppen er på styr, og den utfloden gjør meg våt og forbannet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...