Gå til innhold

IKM uke 44


Duo-yoghurt

Anbefalte innlegg

Tanta slo til i dag gitt. Da er syklus på 32 dager, og neste ikm havner i uke 49... :-/ lykke til videre dere, kanskje jeg møter noen av dere i neste ikmgruppe :)

Du møter nok meg der. Tr kom i dag og får derfor ikm uke 49.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enten 10 eller 12 dpo, usikker på om ikm er den 2 nov eller den 4 nov. Er ikm 4 nov så har jeg 30 dagers syklus, har variert litt disse mnd derfor er jeg litt usikker :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter :)

 

Jeg håper fortsatt på dere jeg, Bellanie & Lena :) Jeg fikk blendahvit test 2 dager før IKM, testet ikke før dagen etter og da var streken svaaaaak. 

 

"Mine streker "har ikke blitt noe sterkere (tok ny både i går og i dag) og i dag sank temperaturen med 0.2 grader så jeg er ikke helt overbevist om festingen var helt vellykket... Tar nok og kjøper meg en apotektest i dag og tester igjen om noen dager.  

 

Men altså - ikke gi opp håpet enda! Altfor få positive tester i denne gruppa - statistisk sett bør det vel være noen flere ;) Satser på at strekene kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å lese om så mange negative tester her inne!

 

I dag er jeg 13 dpo, og har fortsatt klart å styre unna testing! Ha ha  ;) Våknet i natt av at jeg fikk skikkelig vonde menssmerter i magen og ryggen, så løp ut på toalettet - men TR hadde ikke kommet. Venter ikke TR før i morgen/mandag, men hun pleier alltid å komme det sekundet jeg får sånne smerter, men det var ingenting! Det samme skjedde i dag morges, da var jeg bombesikker på at tanta var her - men fortsatt ikke en eneste rød prikk på papiret! Fikk en rosa dråpe og to på papiret etter sex i går, aner ikke hva det kom av heller. Er det ikke sånn at man får mer "sensitive" slimhinner om man er gravid, og det kan skje? Jeg aner ikke. Hadde som sagt verkende pupper tidligere i uka, men det har forsvunnet helt - så vet ikke helt hva jeg skal tro denne pp. Føler det er noe rare greier på gang, så får nok bare vente å se om TR kommer innen neste uke, hvis ikke blir det (ENDELIG) testing  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikm enten i dag eller senest mandag! Har fortsatt ikke testet, er så redd for å bli skuffet over negativ test:/ ingen tr enda da!! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikm enten i dag eller senest mandag! Har fortsatt ikke testet, er så redd for å bli skuffet over negativ test:/ ingen tr enda da!!

Da er vi i samme båt! Venter TR i morgen eller mandag. Har du hatt noen symptomer så langt?  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg har ikm enten i dag eller senest mandag! Har fortsatt ikke testet, er så redd for å bli skuffet over negativ test:/ ingen tr enda da!!

Da er vi i samme båt! Venter TR i morgen eller mandag. Har du hatt noen symptomer så langt? :)
åååh så spennende! nei har ikke merket noenting:p har du?? I forrige pp innbilte jeg meg masse symptomer🙊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg har ikm enten i dag eller senest mandag! Har fortsatt ikke testet, er så redd for å bli skuffet over negativ test:/ ingen tr enda da!!

Da er vi i samme båt! Venter TR i morgen eller mandag. Har du hatt noen symptomer så langt? :)
åååh så spennende! nei har ikke merket noenting:p har du?? I forrige pp innbilte jeg meg masse symptomer

 

 

Hvilken PP er dere i? Jeg fikk ganske verkende pupper tidligere i uka, men varte bare i en dag og to. Har aldri opplevd det på den måten før, så ble ganske spent! Og som jeg skrev rett ovenfor her, så våkna jeg av skikkelig vonde menssmerter i natt og i dag morges, uten at det hadde skjedd noe  :D Pleier liksom alltid å få TR i det sekundet jeg får mensensmerter og vondt i korsryggen. Hvis du er født i -91 (som i nicket ditt) er vi ca like gamle også! Vurderer å springe bort på apoteket å kjøpe test, men skal virkelig prøve å vente til rett etter IKM denne gangen, hvis det ikke skjer noe ila. helgen  :) Spennende altså! Krysser fingrene for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten innbilt meg bøttevis av symptomer tidligere jeg også, men har aldri fått en positiv test! Ha ha  :fnise:

Endret av medfram
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå :)

 

Jeg har faktisk klart å hoppe over testingen i dag :D Jeg har faktisk lyst å drite i heile greia å se når mensen kommer. Det er ganske slitsomt å få negativ test hele tiden, det merka jeg godt i dag når jeg lapp å stå der å håpe på en strek som ikke kommer.

Jeg håper jeg skal klare å innstille meg på tr, og spare testene.

10 dpo i dag, mensen ventes mandag eller onsdag i følge ff. Godt noen passer på.

Tempen står stilt, det håper jeg den slutter med, er så kjedelig å plotte inn 37 hver dag, hadde liksom ikke trengt å sjekke det hver morgen...

 

Ha en nydelig lørdag alle, og takk til alle som fortsatt heier på oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå :)

 

Jeg har faktisk klart å hoppe over testingen i dag :D Jeg har faktisk lyst å drite i heile greia å se når mensen kommer. Det er ganske slitsomt å få negativ test hele tiden, det merka jeg godt i dag når jeg lapp å stå der å håpe på en strek som ikke kommer.

Jeg håper jeg skal klare å innstille meg på tr, og spare testene.

10 dpo i dag, mensen ventes mandag eller onsdag i følge ff. Godt noen passer på.

Tempen står stilt, det håper jeg den slutter med, er så kjedelig å plotte inn 37 hver dag, hadde liksom ikke trengt å sjekke det hver morgen...

 

Ha en nydelig lørdag alle, og takk til alle som fortsatt heier på oss :)

 

Jeg syns du skal drite i testingen! Ha ha! Har testet for tidlig hver PP unntatt denne, og merker at jeg slapper mye mer av  :) Blir like skuffet hver gang jeg får negativ test! Om jeg hadde testet positivt før IKM hadde jeg uansett ikke klart å slappe skikkelig av før TR hadde uteblitt. Også sparer man i tillegg noen kroner, iallefall om man kjøper testene på apoteket. Skjer det, så skjer det! Hi hi! God lørdag  :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Jeg har ikm enten i dag eller senest mandag! Har fortsatt ikke testet, er så redd for å bli skuffet over negativ test:/ ingen tr enda da!!

Da er vi i samme båt! Venter TR i morgen eller mandag. Har du hatt noen symptomer så langt? :)
åååh så spennende! nei har ikke merket noenting:p har du?? I forrige pp innbilte jeg meg masse symptomer

Hvilken PP er dere i? Jeg fikk ganske verkende pupper tidligere i uka, men varte bare i en dag og to. Har aldri opplevd det på den måten før, så ble ganske spent! Og som jeg skrev rett ovenfor her, så våkna jeg av skikkelig vonde menssmerter i natt og i dag morges, uten at det hadde skjedd noe :D Pleier liksom alltid å få TR i det sekundet jeg får mensensmerter og vondt i korsryggen. Hvis du er født i -91 (som i nicket ditt) er vi ca like gamle også! Vurderer å springe bort på apoteket å kjøpe test, men skal virkelig prøve å vente til rett etter IKM denne gangen, hvis det ikke skjer noe ila. helgen :) Spennende altså! Krysser fingrene for oss!

er født i 91 ja. Så gøy at vi er like gamle😄 hehe, sitter selv og vurderer om jeg skal kjøpe en test i dag eller om jeg skal vente til mandag🙊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er i 2 pp! Dere da?:-)

 

Så spennende! Vi er i PP4, selv om dette egentlig er vår første skikkelige PP :) Den første var vi ute å reiste og sov vegg i vegg med mannens superkristne søster i to dager da vi kom hjem (fikk ikke å sove på samme rom siden vi var i deres hus og ikke gift - dama er ikke frisk, haha!). Den andre reiste mannen bort 3 dager før EL, og gangen før det var han bortreist på jobb hele EL-perioden! Hvis det ikke klaffer denne måneden har han fått streng beskjed om å være hjemme iallefall annen hver dag hele neste måned  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå :)

 

Jeg har faktisk klart å hoppe over testingen i dag :D Jeg har faktisk lyst å drite i heile greia å se når mensen kommer. Det er ganske slitsomt å få negativ test hele tiden, det merka jeg godt i dag når jeg lapp å stå der å håpe på en strek som ikke kommer.

Jeg håper jeg skal klare å innstille meg på tr, og spare testene.

10 dpo i dag, mensen ventes mandag eller onsdag i følge ff. Godt noen passer på.

Tempen står stilt, det håper jeg den slutter med, er så kjedelig å plotte inn 37 hver dag, hadde liksom ikke trengt å sjekke det hver morgen...

 

Ha en nydelig lørdag alle, og takk til alle som fortsatt heier på oss :)

 

Fortsatt samme temp. Følte meg litt gravid i går, men var sikkert bare for mye godteri :D Hadde tenkt at i morgen var en grei dag å teste på. Men tror jeg bare temper noen dager til. Har jo bare én test ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Vi er i 2 pp! Dere da?:-)

Så spennende! Vi er i PP4, selv om dette egentlig er vår første skikkelige PP :) Den første var vi ute å reiste og sov vegg i vegg med mannens superkristne søster i to dager da vi kom hjem (fikk ikke å sove på samme rom siden vi var i deres hus og ikke gift - dama er ikke frisk, haha!). Den andre reiste mannen bort 3 dager før EL, og gangen før det var han bortreist på jobb hele EL-perioden! Hvis det ikke klaffer denne måneden har han fått streng beskjed om å være hjemme iallefall annen hver dag hele neste måned :D

oi! Hahaha nå har jeg hørt det å🙊 er så typisk det! Mannen her har jobba en del kveldsvakter så har ikke vært en sånn veldig stor innsats her heller, så får nå se:p med førstemann gikk det på 1 pp da, men hadde litt mere overskudd den gangen 😆
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det Bellanie?? :)

Hei kjære :)

Vet du, jeg nyter dager uten testing ;) Jeg skal vente på mensen jeg, skal være sterk ;)

Har ikke testet siden fredag på 9 dpo, og i og med at den var negativ har jeg ikke trua. Testet på positivt tidlig i sommer så da får det gå som det går :)

Murringene mine er borte og jeg er i fin form.. føler kansje litt at kroppen min gjør seg klar for besøk av tanta. Tempen er stabil, gått ned 0,1 (ingen betydning).. Som om den ikke skyter til væra så skal jeg la testene ligge :)

 

Det var litt trist at det var så få som ble gravid i denne ikm gruppa. Siste dagen av uka i dag og ingen gode nyheter.

Jeg ser meg snart over i ny ikm gruppe, men der vil jeg vente å se hvor lenge tanta blir her :)

Tanta di har vel reist fra denne gang og du kan se fremover igjen?

 

Noen andre som har noen positive historier her ellers??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Hvordan går det Bellanie?? :)

Hei kjære :)

Vet du, jeg nyter dager uten testing ;) Jeg skal vente på mensen jeg, skal være sterk ;)

Har ikke testet siden fredag på 9 dpo, og i og med at den var negativ har jeg ikke trua. Testet på positivt tidlig i sommer så da får det gå som det går :)

Murringene mine er borte og jeg er i fin form.. føler kansje litt at kroppen min gjør seg klar for besøk av tanta. Tempen er stabil, gått ned 0,1 (ingen betydning).. Som om den ikke skyter til væra så skal jeg la testene ligge :)

 

Det var litt trist at det var så få som ble gravid i denne ikm gruppa. Siste dagen av uka i dag og ingen gode nyheter.

Jeg ser meg snart over i ny ikm gruppe, men der vil jeg vente å se hvor lenge tanta blir her :)

Tanta di har vel reist fra denne gang og du kan se fremover igjen?

 

Noen andre som har noen positive historier her ellers??

Dæven du er flink snupp <3 hehe sterkere enn de fleste hehe :)

Men du trenger ikke ha flust med symptomer for å være gravid så er så spent på deg og håper så veldig på en solskinnshistorie fra deg <3

 

Tanta mi forsvant idag så nå ser jeg fremover mot el.. Begynner å teste til onsdag el torsdag for å være sikker på jeg ikke misser el denne pp som ved første pp.. Fikk pos el test på cd13 sist og er cd6 idag..

 

Merkelig hvordan noen ikm grupper er nesten bare pos tester mens andre grupper stikk motsatt..

 

Men denne pp skal jeg ikke teste med g test før ikm dagen så jeg slipper samme skuffelsen denne pp som sist. Hadde jeg ikke testet så tidlig forrige pp så hadde jeg heller ikke visst at jeg var gravid men mistet så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hvordan går det Bellanie?? :)

Hei kjære :)

Vet du, jeg nyter dager uten testing ;) Jeg skal vente på mensen jeg, skal være sterk ;)

Har ikke testet siden fredag på 9 dpo, og i og med at den var negativ har jeg ikke trua. Testet på positivt tidlig i sommer så da får det gå som det går :)

Murringene mine er borte og jeg er i fin form.. føler kansje litt at kroppen min gjør seg klar for besøk av tanta. Tempen er stabil, gått ned 0,1 (ingen betydning).. Som om den ikke skyter til væra så skal jeg la testene ligge :)

 

Det var litt trist at det var så få som ble gravid i denne ikm gruppa. Siste dagen av uka i dag og ingen gode nyheter.

Jeg ser meg snart over i ny ikm gruppe, men der vil jeg vente å se hvor lenge tanta blir her :)

Tanta di har vel reist fra denne gang og du kan se fremover igjen?

 

Noen andre som har noen positive historier her ellers??

Dæven du er flink snupp <3 hehe sterkere enn de fleste hehe :)

Men du trenger ikke ha flust med symptomer for å være gravid så er så spent på deg og håper så veldig på en solskinnshistorie fra deg <3

 

Tanta mi forsvant idag så nå ser jeg fremover mot el.. Begynner å teste til onsdag el torsdag for å være sikker på jeg ikke misser el denne pp som ved første pp.. Fikk pos el test på cd13 sist og er cd6 idag..

 

Merkelig hvordan noen ikm grupper er nesten bare pos tester mens andre grupper stikk motsatt..

 

Men denne pp skal jeg ikke teste med g test før ikm dagen så jeg slipper samme skuffelsen denne pp som sist. Hadde jeg ikke testet så tidlig forrige pp så hadde jeg heller ikke visst at jeg var gravid men mistet så..

 

Det er det jeg også tenker. Jeg begynte jo også å teste 8-9dpo sist pp, selv om jeg blødde og fikk positiv..først svak, men ganske sterk 2-3 dager etter. Dagen etter den sterke testen fossblødde jeg. Det var bare idioti å teste tidlig og hvertfall når en blør HALLO!! 

 

Så ja, jeg venter, er litt vanskelig, men orker ikke skuffelsen, da vi jeg heller blø ;)

Aner ikke hvordan jeg plutselig klarer å holde meg borte fra alle testene oppe i skuffa, men jeg føler meg avslappet :)

Håper på en solskinns historie, men har ikke trua :P

 

Misunner nesten deg som ligger god uke forran. Vil også bare ha mensen og begynne på igjen :P 

Jeg er merkelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

 

 

Hvordan går det Bellanie?? :)

Hei kjære :)

Vet du, jeg nyter dager uten testing ;) Jeg skal vente på mensen jeg, skal være sterk ;)

Har ikke testet siden fredag på 9 dpo, og i og med at den var negativ har jeg ikke trua. Testet på positivt tidlig i sommer så da får det gå som det går :)

Murringene mine er borte og jeg er i fin form.. føler kansje litt at kroppen min gjør seg klar for besøk av tanta. Tempen er stabil, gått ned 0,1 (ingen betydning).. Som om den ikke skyter til væra så skal jeg la testene ligge :)

 

Det var litt trist at det var så få som ble gravid i denne ikm gruppa. Siste dagen av uka i dag og ingen gode nyheter.

Jeg ser meg snart over i ny ikm gruppe, men der vil jeg vente å se hvor lenge tanta blir her :)

Tanta di har vel reist fra denne gang og du kan se fremover igjen?

 

Noen andre som har noen positive historier her ellers??

Dæven du er flink snupp <3 hehe sterkere enn de fleste hehe :)

Men du trenger ikke ha flust med symptomer for å være gravid så er så spent på deg og håper så veldig på en solskinnshistorie fra deg <3

 

Tanta mi forsvant idag så nå ser jeg fremover mot el.. Begynner å teste til onsdag el torsdag for å være sikker på jeg ikke misser el denne pp som ved første pp.. Fikk pos el test på cd13 sist og er cd6 idag..

 

Merkelig hvordan noen ikm grupper er nesten bare pos tester mens andre grupper stikk motsatt..

 

Men denne pp skal jeg ikke teste med g test før ikm dagen så jeg slipper samme skuffelsen denne pp som sist. Hadde jeg ikke testet så tidlig forrige pp så hadde jeg heller ikke visst at jeg var gravid men mistet så..

Det er det jeg også tenker. Jeg begynte jo også å teste 8-9dpo sist pp, selv om jeg blødde og fikk positiv..først svak, men ganske sterk 2-3 dager etter. Dagen etter den sterke testen fossblødde jeg. Det var bare idioti å teste tidlig og hvertfall når en blør HALLO!!

 

Så ja, jeg venter, er litt vanskelig, men orker ikke skuffelsen, da vi jeg heller blø ;)

Aner ikke hvordan jeg plutselig klarer å holde meg borte fra alle testene oppe i skuffa, men jeg føler meg avslappet :)

Håper på en solskinns historie, men har ikke trua :P

 

Misunner nesten deg som ligger god uke forran. Vil også bare ha mensen og begynne på igjen :P

Jeg er merkelig :P

Ha ha du er skjønn :) aller helst vil jeg ha deg i 1.Tri så jeg kan følge etter om 3 uker :P

 

Men akkurat det der med å avvente testingen som du sier nå, er jeg helt enig i og jeg orker ikke den uvissheten om jeg kan stole på testen el ikke.. Så eneste jeg skal nå er å teste etter el morgen og kveld og hele neste helg skal aksjene legges inn morgen og kveld, for el ventes neste mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Ble så stille i gruppen våres, er det noen igjen som venter tr eller positiv test?

 

 

Jeg fikk en veldig positiv test for 10 minutter siden!!! Har ikke testet før nå, og er HELT satt ut  :D Endelig!!!!  :hjerte:​ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...