Gå til innhold

IKM uke 44


Duo-yoghurt

Anbefalte innlegg

Fy søren jeg har vondt i magen. Umulig å ikke legge merke til etter 3 timer i et måte og fullstendig stillesitting.. Blæ, alt den kroppen skal ta seg til med. Det brenner og murrer der nede jo, faktisk skikkelig ubehagelig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy søren jeg har vondt i magen. Umulig å ikke legge merke til etter 3 timer i et måte og fullstendig stillesitting.. Blæ, alt den kroppen skal ta seg til med. Det brenner og murrer der nede jo, faktisk skikkelig ubehagelig :(

Kan det være en spire, tro? Det høres jo ikke ut som du innbiller deg noe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr kom I dag gitt :/

Det var trist da :( Lykke til i uke 48 :)

 

Her er alt bra nå, murringene har gitt seg igjen :) Håper på positiv test eller mens. Ellers må vel noe være galt?

Noen andre av dere som har disse murringen store deler av dagen? Stikninger i livmorområdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Har ikke skrevet her før, men har fulgt nøye med på denne gruppa siden den ble startet. Hadde IKM i går, og har vært så engstelig for at jeg skulle bli mer stressa av å skrive her så har klart å la være...Til nå.

 

Jeg har veldig regelmessige sykluser og hadde beregnet EL for to uker siden. Jeg har ofte eggløsnigssmerter, men denne gangen kjente jeg ingenting så derfor var jeg litt redd for at jeg ikke hadde EL denne måneden (er jo ikke måte på hvor mye man skal analysere ;) ). Tok likevel noen tester forrige lørdag og nå på mandag - begge blendahvite. Spottet litt tidligere i uka også så da regnet jeg egentlig med at TR var på vei. Og de siste dagene har jeg hatt mensmurring, men ikke noen tante så langt...

 

Så i dag klarte jeg ikke dy meg, og tok en test fra bt ta jeg kom hjem fra jobb. Og jommen er det ikke en svaaaaak strek. Jeg tør ikke slippe jubelen løs enda, for den er jo så svak og jeg har skikkelige mensmurringer nå så tipper TR kommer når som helst.  Men ville likvel dele testen med dere... :) Det er en strek der, er det ikke? Men testen burde vel ha vært sterkere nå?

 

 

 

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/80088-ikm-1/

Endret av lise84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

 

Har ikke skrevet her før, men har fulgt nøye med på denne gruppa siden den ble startet. Hadde IKM i går, og har vært så engstelig for at jeg skulle bli mer stressa av å skrive her så har klart å la være...Til nå.

 

Jeg har veldig regelmessige sykluser og hadde beregnet EL for to uker siden. Jeg har ofte eggløsnigssmerter, men denne gangen kjente jeg ingenting så derfor var jeg litt redd for at jeg ikke hadde EL denne måneden (er jo ikke måte på hvor mye man skal analysere ;) ). Tok likevel noen tester forrige lørdag og nå på mandag - begge blendahvite. Spottet litt tidligere i uka også så da regnet jeg egentlig med at TR var på vei. Og de siste dagene har jeg hatt mensmurring, men ikke noen tante så langt...

 

Så i dag klarte jeg ikke dy meg, og tok en test fra bt ta jeg kom hjem fra jobb. Og jommen er det ikke en svaaaaak strek. Jeg tør ikke slippe jubelen løs enda, for den er jo så svak og jeg har skikkelige mensmurringer nå så tipper TR kommer når som helst.  Men ville likvel dele testen med dere... :) Det er en strek der, er det ikke? Men testen burde vel ha vært sterkere nå?

 

 

 

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/80088-ikm-1/

Gratulerer så mye :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Lykke til imorgen, snupp

takk :) har ikke trua.. tror mer at noe er galt..

Skal du teste i morgen???

Hva mener du med galt? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Lykke til imorgen, snupp

takk :) har ikke trua.. tror mer at noe er galt..

Skal du teste i morgen???

Hva mener du med galt? :/

 

off, jeg har ikke bare hatt litt mens vondt, men noe helt forj*vlig for å si det mildt.

Det murrer og for å finne et riktig ord "knager" meg nedentil. Fra skambenet og inn over samt en ekstremt øm følelse i selve skrittet.

 

Ved mens kan jeg kjenne det i magen, men som regel blir jeg nummen i rumpa, og nedover låra. Følelses der nede.

 

Nå er det bare vondt. Satt i et viktig møte i dag og måte krøke til for å holde til magen. Føles ut som sting nede ved høyre eggstokk, bare at det gjorde så vondt at jeg fikk tårer i øyene. Det ga seg fort, men jeg blir litt nervøs. Det er ikke graviditets tegn liksom.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

Lykke til imorgen, snupp

takk :) har ikke trua.. tror mer at noe er galt..

Skal du teste i morgen???

Hva mener du med galt? :/

off, jeg har ikke bare hatt litt mens vondt, men noe helt forj*vlig for å si det mildt.

Det murrer og for å finne et riktig ord "knager" meg nedentil. Fra skambenet og inn over samt en ekstremt øm følelse i selve skrittet.

 

Ved mens kan jeg kjenne det i magen, men som regel blir jeg nummen i rumpa, og nedover låra. Følelses der nede.

 

Nå er det bare vondt. Satt i et viktig møte i dag og måte krøke til for å holde til magen. Føles ut som sting nede ved høyre eggstokk, bare at det gjorde så vondt at jeg fikk tårer i øyene. Det ga seg fort, men jeg blir litt nervøs. Det er ikke graviditets tegn liksom..

I forrige svangerskap så fikk jeg helt syke stikkinger i magen dagen før jeg testet positivt! Annerledes enn mens smerter, men var helt sikker på at tr skulle komme. Husker jeg lå i fosterstilling av smerter. Men dagen etter var det positiv test! Så her var det et tegn altså^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg testet og detæn ble så negativ så den kan bli.. Regner med løpet er kjørt nå!

 

Og du snupp? Fikk du testa idag :-)

Om du ikke skulle være gravid denne mnd, så ville jeg dratt til legen og få sjekket opp de smertene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også testa negativt :P

Her mener jeg at løpet er kjøre ja..

Men men, bedre lykke neste runde :)

 

Jeg har time hos legen i dag tilfeldigvis, så skal ta opp dette "fæle" de siste dagene..

Men er det ikke typisk, at jeg ikke kjenner noenting nå når jeg skal avgårde??? Blæ :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos legen. Vi hadde jo treg eggløsning, så kanskje du må være tålmodig når det gjelder hcg også. Jeg tester nok ikke i det hele tatt denne mnd. Tempen har gått litt ned (0,2). Regner med tanta kommer på besøk om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jo det er typisk, kanskje det kommer igjen mens du er der!

Masse lykke til om det blir neste pp, jeg skal ut med noen venninner ikveld og imorgen , hadde jeg vært gravid så hadde testen ikke blitt heelt blenda idag..

Så da skal jeg kose meg med ett par glass vin 😃

 

God helg jenter ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjempefin i formen i dag faktisk.. Ikke litt øm en gang.. Merkelige greier!

Jeg tenker som deg Lena, hadde jeg vært gravid ville ikke testen være såååå hvit :P

 

Lurer litt på om lutealfasen min 12,13 eller 14.. Føler ikke jeg kan regne helt med forje pp pga tull med blødninger fra 5 dpo, og mens som varte i 14 dager.

Tenker mer at det som var da, hang igjen etter MAèn, rester og syklustull.

Så dermed er jeg litt usikker på mår mensen kommer, men tror aldri lutealfasen var lenger enn 14 dager.

 

Husker ikke :P

Men da kan det være jeg må vente helt til onsdag på mensen :o Og da må jeg inn i ikm uke 49...

Og om syklusen min fortsetter å tulle med sen el og lange mensperioder, kommer jeg aldri til å rekke august vel.. Og vi skal ikke prøve mer i år, får vi har ikke mulighet til å stå ulønnet et år ekstra.

Og på toppen av alt så blir nok kontantstøtten redusert igjen, så det finnes ikke så mange midler å spe på med.. Det var noen tanker det.. Godt å få det ned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det legetime i dag, Bellanie?

 

Her er livmora øm og tempen fortsatt 37,4. Grunnen til at den var sunket tidligere i dag, var nok at det var ufyselig vær da jeg gikk med barna til skolen. Steg igjen da jeg fikk varmen i meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det legetime i dag, Bellanie?

 

Her er livmora øm og tempen fortsatt 37,4. Grunnen til at den var sunket tidligere i dag, var nok at det var ufyselig vær da jeg gikk med barna til skolen. Steg igjen da jeg fikk varmen i meg.

Ja! Har tatt en blodprøve for å sjekke hormonbalansen?!?

Han hadde ikke så mye å si. Fikk time til torsdag igjen om det vedvarte, men han spådde en kraftig mens på vei evt tidlig graviditet. Det siste har jeg ingen tro på lenger så da får jeg bite i det sure eplet og handle bind og tamponger :fnise:

 

Jeg er øm igjen nedentil jeg også, men ikke nevneverdig i forhold til i går heldigvis. Tempen fremdeles stabil så ikke tegn til tr der enda, helle ikke baby..

 

Hvor mange dpoer du? det har jeg ikke fått med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta slo til i dag gitt. Da er syklus på 32 dager, og neste ikm havner i uke 49... :-/ lykke til videre dere, kanskje jeg møter noen av dere i neste ikmgruppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ble det legetime i dag, Bellanie?

 

Her er livmora øm og tempen fortsatt 37,4. Grunnen til at den var sunket tidligere i dag, var nok at det var ufyselig vær da jeg gikk med barna til skolen. Steg igjen da jeg fikk varmen i meg.

Ja! Har tatt en blodprøve for å sjekke hormonbalansen?!?

Han hadde ikke så mye å si. Fikk time til torsdag igjen om det vedvarte, men han spådde en kraftig mens på vei evt tidlig graviditet. Det siste har jeg ingen tro på lenger så da får jeg bite i det sure eplet og handle bind og tamponger :fnise:

 

Jeg er øm igjen nedentil jeg også, men ikke nevneverdig i forhold til i går heldigvis. Tempen fremdeles stabil så ikke tegn til tr der enda, helle ikke baby..

 

Hvor mange dpoer du? det har jeg ikke fått med meg.

Vi er vel ca like langt. Tempen steg sist onsdag. Er jeg 9-ish da? Blåser kun av en gtest dersom tempen holder seg oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...