Gå til innhold

IKM uke 44


Duo-yoghurt

Anbefalte innlegg

 

Go morgen jenter :) Travel morgen på denne kanten av landet :P

 

Blenda hvit test i vertfall, 7 eller 8 dpo. Jeg blir nok med dere videre skal dere se :)

Dersom egget fester seg 6 dpo, så er det vel mye forlangt at hcg har steget nok til å gi utslag på dag 7-8?

Kanskje du skal vente med å teste til helgen?

Krysser fingrene for at du har en liten spire :)

 

Hehe, det er sant det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi oi, spennende Bellanie!

Jeg føler det akkurat sånn som deg, men er litt redd for at jeg egentlig begynner og bli syk, eller om det kan være symptomer? Jeg er usikker..

Sambo sa igår at puppene mine var blitt hardere? Kan det være ett symptom tro?

 

Nei æsj, kjenner jeg er så forvirret her i dpoland :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi, spennende Bellanie!

Jeg føler det akkurat sånn som deg, men er litt redd for at jeg egentlig begynner og bli syk, eller om det kan være symptomer? Jeg er usikker..

Sambo sa igår at puppene mine var blitt hardere? Kan det være ett symptom tro?

 

Nei æsj, kjenner jeg er så forvirret her i dpoland :/

Jeg også.. det verste er at jeg ikke har pleid å ha symptomer før positiv test. Så jeg tør ikke helt å håpe heller.

Jeg har ekstremt små pupper :fnise: (har ammet noen ganger og da er de store da ;)), men min stikker, iler liksom i det fra tid til annen, Har virkelig prøvd og ta meg i det og sagt til meg selv at det er ren innbilning, men nå har det være så mye at jeg må klype tilbake for å holde stikkingen borte :P

Føler meg faktisk bedre nå i kveld, men føler meg rar på en ubeskrivelig måte. Til og med underlivet oppfører seg rart, stikker der og  :fnise:

Herregud sier jeg bare, er det mulig at en pms kan være så grusom? Også denne sykdoms følelsen da, uten  å være syk. 

Nei, jeg forstår ingenting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to, ble veldig dårlig nå ikveld.. Håper ikke jeg blir syk nå, at det heller er en liten spire!

 

Tester du nå på fredag, snuppa? 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to, ble veldig dårlig nå ikveld.. Håper ikke jeg blir syk nå, at det heller er en liten spire!

 

Tester du nå på fredag, snuppa?

Kjenner jeg meg selv rett, tester jeg meg to ganger daglig til jeg får vet jeg vil ha :P hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, krysser fingrene for deg og håper vi kommer i 1 tri begge to

Det hadde vært supert :D Nå er det bare ovidia (ikke bare bare selvfølgelig) som har fått positiv denne uka, så noen fler må det vel bli :D 

Hvor mange dpo er du nå? Og du synnøve? Karooline? Det var de jeg husket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt tviler jeg sterkt på at jeg er gravid, men jeg har faktisk trifasisk temp. Det trenger jo ikke bety noe som helst, selvsagt ;)

 

Jeg har ikke blitt noe testoman ennå, så ingen testeplaner. Hadde kanskje vært annerledes om jeg hadde ei røys med billigtester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt tviler jeg sterkt på at jeg er gravid, men jeg har faktisk trifasisk temp. Det trenger jo ikke bety noe som helst, selvsagt ;)

 

Jeg har ikke blitt noe testoman ennå, så ingen testeplaner. Hadde kanskje vært annerledes om jeg hadde ei røys med billigtester :)

Hehe, jeg bestilite faktisk bt tester kl 18.00 i går, 18.07 fikk jeg melding om at de var levert. Og da jeg kom fra jobb var de i postkassen ;) Utrolig service innstilte dei folka :D

 

Hm, du kan jo være svært heldig med den tempen da. Min er stabil på 37,00 blank, en dag på 36,9, og så opp igjen på 37 dei siste to dagene. Så om den skal fortelle meg om graviditet, så er jeg dømt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanta kom fossende her i dag 2 dager på overtid. IKM uke 48 here I come! Gleder meg til å joine den gruppa siden alle skal få positiv test.

Jeg kommer straks etter ;) Jeg og vil garanti for to streker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tanta kom fossende her i dag 2 dager på overtid. IKM uke 48 here I come! Gleder meg til å joine den gruppa siden alle skal få positiv test.

Jeg kommer straks etter ;) Jeg og vil garanti for to streker :D

Du med alle symptomene får ikke lov å være så pessimistisk ennå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tanta kom fossende her i dag 2 dager på overtid. IKM uke 48 here I come! Gleder meg til å joine den gruppa siden alle skal få positiv test.

Jeg kommer straks etter ;) Jeg og vil garanti for to streker :D

Du med alle symptomene får ikke lov å være så pessimistisk ennå ;)

 

Jeg er nok skikkelig innbilsk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Tanta kom fossende her i dag 2 dager på overtid. IKM uke 48 here I come! Gleder meg til å joine den gruppa siden alle skal få positiv test.

Jeg kommer straks etter ;) Jeg og vil garanti for to streker :D
Du med alle symptomene får ikke lov å være så pessimistisk ennå ;)

Jeg er nok skikkelig innbilsk ;)

Kan jeg aldri tenke meg 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Tanta kom fossende her i dag 2 dager på overtid. IKM uke 48 here I come! Gleder meg til å joine den gruppa siden alle skal få positiv test.

Ja Noob :):) velkommen inn til Oss i ikm48 :) hihi gruppa der alle får 100% pos tester hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Tanta kom fossende her i dag 2 dager på overtid. IKM uke 48 here I come! Gleder meg til å joine den gruppa siden alle skal få positiv test.

Jeg kommer straks etter ;) Jeg og vil garanti for to streker :D

Enig med synøve solbakken altså, du med alle dine symptomer skal på første Tri, for i uke 48 kommer nemlig hele ikm gruppa etter :);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hhehe, hei og god morgen :)

Jeg føler meg ikke dårlig i dag, alle tiders faktisk :)

Hadde litt mens smerter når jeg la meg i går kveld og tidlig i dag, men forsvunnet det og :) Alt føles normalt..

Om jeg skulle sikte til noe som gjør at jeg håper, er matlysta. 

Til vanlig spiser jeg svært lite (derav str), men har et par dager fått skikkelig hunger på kvelden. Ikke etter sjokolade eller slike pms stæsj, men burgerer, haha, drømmer om burgere...

Off, får selvfølgelig et ørlite håp. Kjenner den sult følelsen igjen fra i sommer..

 

Jeg håper jo jeg har rett, men jeg skal være realistisk. Hvorfor skulle jeg være heldig akkurat nå, kun i min 2 pp etter maèn. Jepp jeg drømmer, testen er blende i dag og :) 8 eller 9 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får ett positivt svar imorgen snupp 😘

 

Jeg føler meg helt normal idag også, merker jeg også er sugen på mat om kveldene men bare snop og sånn..

Sikkert pms pg tr like rundt hjørnet, men håper nå frem til det motsatte er bevist 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Jeg er ca. 11dpo i dag, og i går begynte jeg å få verkende pupper - noe jeg aldri har vært borti før! Til dere andre som merker forskjell i puppene - hvordan vondt har dere/har dere hatt? Har også vært kvalm siden jeg stod opp, men det kan jo lett være noe annet. Ble plutselig litt optimistisk etter det tragiske syteinnlegget mitt  :fnise:  Hihi! Følger med i spenning på dere andre som også føler dere har symptomer! Det er så lett å bli lurt, så har bestemt meg for å ikkje kjøpe noen tester i det hele tatt denne måneden, bare vente å se om TR kommer. Blir så skuffet når jeg bare får negativt! Vet at jeg hadde svidd av et par tester før IKM om jeg hadde hatt liggende, så da unngår jeg fristelsen iallefall  :wink: Og sparer noen kroner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er vel mine helt normale :) Men jeg har hatt stikninger, liksom små lyn som strømmer ut mot brystvortene på en måte. Jeg tror jeg kjente det sist mnd og, er ikke sikker. Da fikk jeg mensen vertfall :P

 

Ellers så har jeg nå mensenvondt igjen, spesielt når jeg setter meg ned..

Aner ingenting, og begynner å hate disse forhåpningene. Hater skuffelsen av negativ test, men men..

Det skjer når det skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte at puppene mine var mye ømmere forrige måned, sånn som det er nå er de bare helt ok små ømme, merker ikke så masse.. * håpe det kan være bra * sambo sa her en kveld at han mente brystene mine var blitt hardere.. Hm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her dukket tr opp i går..men lykketil til resten av dere!! ☺😊😀

 

Kommer Du Inn På ikm48 da :):)

 

 

ja gjør det!! ☺ 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...