Gå til innhold

IKM uke 44


Duo-yoghurt

Anbefalte innlegg

Gjest prøver1984

 

 

Her er er bildet av dagens test. Umiddelbart positiv, ser godt at det er farge i topplaget når jeg vipper på testen. Ser svakere ut på bildet, som alltid :)

 

http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test-gallery/image.php?galleryid=330428

 

Flere som har testet positiv i dag?

Jippiiii og gratulerer :):)

Hvor mange dpo er du da?:)

 

Jeg skal ta en ny i ettermiddag el imorgen tidlig :)

Vet ikke dpo. Om syklus er som vanlig så er jeg 9 dpo. Men om det stemmer så måtte svømmere ha overlevd i 5 dager, så er litt usikker. Tror heller jeg er 10-11 dpo, selv det er jo en stor prestasjon for svømmerne.

Mannen din har gode svømmere da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt det var å titte innom her da :D

Gratulerer så mye Ovidia og Ariie :)

 

4 eller 5 dpo her, venter med testen til tidligst torsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Så kjekt det var å titte innom her da :D

Gratulerer så mye Ovidia og Ariie :)

 

4 eller 5 dpo her, venter med testen til tidligst torsdag :)

Gleder meg sånn til du kan teste snuppa :):) trenger at du følger etter :):)

Krysser fingrene max for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off, jeg gruer meg til uka.. har ikke lyst å bli skuffet..

Dpo land er ganske slitsomt, selv om jeg tenker med gru tilbake hvordan det var å gå vente 2 uker på eggløsning!!

Vet ikke hva som er verst jeg. Om jeg over all forventning skulle få den positive testen så blir jeg vel livredd for å miste igjen også. Nei detta er ikke lett, men skal nok bli et positivt utfall til slutt :D

 

Kjenner ikke noe på kroppen heller. Den kleine utfloden holder tritt fremdeles og i morges fikk jeg noen vannvittige ilinger fra fremsiden av magen, ned i underlivet og bak i rompa. Så vondt at jeg måtte spenne meg i en liten bro. Over like fort som det kom. Det kan være magetrøbbel ;)

 

Jeg heier oss andre videre, synes det er utrolig kjekt å se at de positive testene begynner å komme :)

Synnøve; hvor mange dpo er du nå? Merker du noe?

To jenter+julispire2015; JEG GLEDER MEG TIL Å SE TESTEN DIN :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi være like langt, Bellanie? Tempstigningen var på onsdag. Er jeg 5 dpo da? Jeg er litt øm i livmoren innimellom. Ellers ingen symptomer.

 

Reiser bort noen dager og har ellers en travel uke. Har ikke billigtester for hcg, og kommer til å vente til tidligst neste helg med å teste.

 

Kjempegøy at så mange har fått positiv test :) Gratulerer til alle!

 

Selv om jeg er ganske avslappet til denne pp, så hadde det vært fint å slippe el-testingen flere ganger... Det var litt styrete. Neste pp reiser ingen av oss bort, tror jeg. Det er jo en fordel når man prøver å bli gravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi være like langt, Bellanie? Tempstigningen var på onsdag. Er jeg 5 dpo da? Jeg er litt øm i livmoren innimellom. Ellers ingen symptomer.

 

Reiser bort noen dager og har ellers en travel uke. Har ikke billigtester for hcg, og kommer til å vente til tidligst neste helg med å teste.

 

Kjempegøy at så mange har fått positiv test :) Gratulerer til alle!

 

Selv om jeg er ganske avslappet til denne pp, så hadde det vært fint å slippe el-testingen flere ganger... Det var litt styrete. Neste pp reiser ingen av oss bort, tror jeg. Det er jo en fordel når man prøver å bli gravid ;)

Ja det kan vi være :) Jeg regner meg som 5 dpo, men ff mener 4. Tror liksom det er lite sannsynlig å ha el  nesten 2 døgn etter at el testen ble negativ. Men vet ikke :) Blir spennende uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

Skal legge ut bilde så fort testen er tatt og min mann har fått diktet jeg har skrevet til han hvor det står at han skal bli pappa ;)

Endret av to jenter + julispire2015
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal legge ut bilde så fort testen er tatt og min mann har fått diktet jeg har skrevet til han hvor det står at han skal bli pappa ;)

åååhh, så søtt :D <3

Gleder meg til å høre om det :D

 

I sommer sendte jeg melding til mannen min mens vi var på vei til en pub faktisk :P "Gratulerer, du skal bli pappa i Mars 2015"..han trodde meg ikke :P

Hehe, jeg var jo bare 8 dpo den dagen, men etter utallelige svake tester dagen etterpå klarte jeg ikke holde meg borte fra den digitale :D da var det tårer å skimte i hans øyekrok :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

14 dpo tror jeg, men har testet siden 9 dpo og ingen tegn til strek før i dag. 

 

er du sikker på eggløsningen? 

 

Ganske sikker, fikk en positiv test for 14 dager siden. Men man er jo aldri sikker på eggløsningen egentlig. Testet bare en dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Skal legge ut bilde så fort testen er tatt og min mann har fått diktet jeg har skrevet til han hvor det står at han skal bli pappa ;)

åååhh, så søtt :D <3

Gleder meg til å høre om det :D

 

I sommer sendte jeg melding til mannen min mens vi var på vei til en pub faktisk :P "Gratulerer, du skal bli pappa i Mars 2015"..han trodde meg ikke :P

Hehe, jeg var jo bare 8 dpo den dagen, men etter utallelige svake tester dagen etterpå klarte jeg ikke holde meg borte fra den digitale :D da var det tårer å skimte i hans øyekrok :)

Aww så herlig <3 gleder meg til å teste med digital imorgen.. Blir en billig-test om ca 2 timer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

14 dpo tror jeg, men har testet siden 9 dpo og ingen tegn til strek før i dag. 

 

er du sikker på eggløsningen? 

 

Ganske sikker, fikk en positiv test for 14 dager siden. Men man er jo aldri sikker på eggløsningen egentlig. Testet bare en dag. 

 

det kan jo være at eggløsningen var så mye som 4 dager etter testen.. I vertfall mtp min egen erfaring denne måneden. Jeg fikk positiv el test sist søndag, men i følge tempingen var ikke el før onsdag (jeg mener tirsdag da ;)).

 

Det kan jo forklare hvorfor du ikke har fått positiv før nå, samtidig med sen festing evt, lav hcg stigning osv :)

Men gratulerer uansett, det andre er bare spekulasjoner fra min side :)

Så gøy at så mange har fått positiv test før uka har begynt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

14 dpo tror jeg, men har testet siden 9 dpo og ingen tegn til strek før i dag. 

 

er du sikker på eggløsningen? 

 

Ganske sikker, fikk en positiv test for 14 dager siden. Men man er jo aldri sikker på eggløsningen egentlig. Testet bare en dag. 

 

det kan jo være at eggløsningen var så mye som 4 dager etter testen.. I vertfall mtp min egen erfaring denne måneden. Jeg fikk positiv el test sist søndag, men i følge tempingen var ikke el før onsdag (jeg mener tirsdag da ;)).

 

Det kan jo forklare hvorfor du ikke har fått positiv før nå, samtidig med sen festing evt, lav hcg stigning osv :)

Men gratulerer uansett, det andre er bare spekulasjoner fra min side :)

Så gøy at så mange har fått positiv test før uka har begynt :D

 

Ja, det kan jo hende eggløsningen var noe senere :) Men har veldig menssmerter i dag, føler at den kommer hele tiden. Håper streken blir noe sterkere etterhvert :) Lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...